Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Watch Dogs: Legion preview

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
Rangerul

Rangerul

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,921
  • Înscris: 25.01.2006
Pe parcursul celor 4 ore în care am jucat Watch Dogs: Legion, am reușit să construiesc o rețea decentă de agenți DedSec, fiecare cu propriile abilități utile care se completează reciproc atunci când lucrurile se precipită. Pe scurt, iată la ce să vă așteptați de la jocul celor de la Ubisoft (no spoilers).

Watch Dogs: Legion  începe cu un “cutscene” lung care dă tonul pentru ceea ce urmează. Simt că mă uit la un film „James Bond goes to Hackersville”, cu o mare diferența: nu sunt eu eroul, ci oamenii pe care îi recrutez.

Chiar de la începutul jocului, există semne clare că Londra este într-o criză profundă. Cel mai mic pas greșit pentru agenții pe care-i controlezi poate duce la reținerea lor sau la ceva și mai permanent. Trupele Albion, compania militară privată coruptă angajată pentru a păstra ordinea în Londra după un atac terorist care a aruncat în aer câteva clădiri importante, sunt aproape peste tot în oraș. Îi poți vedea păzind stațiile de metrou și poliție, hărțuind oamenii sau pur și simplu păzind frecventele puncte de control ale din oraș.

Faptul că sunt membru DedSec îmi face viața în Londra și mai complicată. Organizației mele i-a fost pus în cârcă cu atacul cu bombă, i-a fost sediul central, iar membrii ei au fost uciși sau închiși de Albion. Sunt unul dintre puținii rămași și, deși nu sunt cel care conduce organiziția, eu sunt cel care trebuie să o reconstruiască și, în același timp, să descopăr cine se află în spatele atacului terorist.

Bine ai venit în Rezistență

Acum că am stabilit fundalul jocului, să vorbim puțin despre ceea ce am făcut de fapt în Watch Dogs: Legion. Ei bine, primul lucru pe care l-am făcut are legătură cu una dintre activitățile principale din joc: recrutarea. Din păcate, nu am fost pregătit pentru prima mea misiune secundară și nu am reușit să îl recrutez pe David Ionescu, un personaj cu o abilitate foarte importantă pentru organizația mea. Domnul Ionescu le-ar oferi membrilor rețelei mele posibilitatea de a ieși din închisoare imediat ori de câte ori sunt prinși de trupele Albion.

Agentul pe care l-am folosit pentru prima misiune secundară a ajuns la spital. Mașina pe care trebuia să o deturneze pentru a-i aduce domnului Ionescu niște documente care-l l-ar fi convins să mi se alăture, nu era blindată și a făcut poc după ce a fost ciuruită de cei care o păzeau. După cum am aflat mai târziu, domnul Ionescu nu este singurul cu o abilitate atât de utilă. De asemenea, am avut șansa să-l recrutez din nou mai târziu, chiar dacă nu am reușit prima dată.
Următorii doi recruți ai mei sunt un specialist în drone și o asistentă medicală. Aceasta din urmă are o abilitate la fel de utilă rețelei mele ca cea a domnului Ionescu: reduce timpul de spitalizare al agenților. Din ceea ce am jucat, deduc că este greu să mori în Watch Dogs: Legion, însă atunci când pierdeți un agent, este pierdut pentru eternitate. Însă, de cele mai multe ori, agenții DedSec prinși sau împușcați ajung la spital sau la închisoare, ceea ce înseamnă că nu îi veți mai putea folosi pentru o vreme.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GtTPigpHqyA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Înarmat cu suficiente cunoștințe după ce am terminat cu succes două misiuni secundare, am decis să abordez câteva misiuni principale. Urmează să vizitez unul dintre locațiile atentatelor pentru a recupera fragmente ale bombei. Evident, locația este puternic păzită de trupele de securitate ale Albion.
Decid să folosesc unul dintre specialiștii mei în drone pentru a cerceta împrejurimile și forțele inamicie cu care urmează să mă confrunt. După ce am hackuit câteva camere de supraveghere, reușesc să scanez componenta electronică cu ajutorul unei drone deturnate. Mi-a trebuit destul de mult să găsesc unghiul perfect pentru a putea scana și descărca informațiile de care am nevoie, dar am făcut asta fără să fie necesar să intru în perimetrul păzit. Yay, spune NU violenței!

Dar, vai, acesta nu este finalul misiunii mele. „Handler-ul” meu îmi transmite că trebuie să recuperez mai multe informații din locul exploziei. Mai mult decât atât, acestea pot fi obținute numai prin prezența fizică a unui agent in diverse locuri din perimetrul păzit cu strășnicie de trupele Albion. Am de ales dintre o abordare „stealth” și una „guns blazing”. Fiind o persoană non-violentă și plăcându-mi puzzle-urile, decid să o aleg pe prima, așa că dau expertul în drone pe un agent DedSec prolific în stealth și încep să caut o intrare. Îmi ia aproximativ 10 minute să găsesc o intrare care nu este păzită, dar sunt descoperit la puțin timp și după un scurt schimb de focuri în urma căruia reușesc să incapacitatez 3-4 agenți Albion, sunt doborât și trimis la spital.

Ethan Hunt ar fi mândru

E timplul să vină cavaleria grea! Următorul agent DedSec la care trec este un asasin amator (îmi pare rău, nu am avut timp să găsesc unul profesionist) și nu folosește arme electroșoc. Din fericire, pentru că am reușit să dobor mai mulți inamici cu precendentul agent, misiunea devine extrem de ușoară. Mă apropii cu grijă de agenții Albion rămași și îi incapacitez silențios până când rămân doar câțiva care nu patrulează în apropierea obiectivelor mele. Îmi finalizez misiunea, însă chiar la sfârșit descopăr o altă intrare care ar fi făcut întreaga misiune o gluma de 5-10 minute. E adevărat, este bine ascunsă și trebuie să treci un punct de control al lui Albion, dar este acolo ... și mi-a scăpat de fiecare dată când am încercuit locația.

Îmi dau seama brusc că există o a treia opțiune care mi-ar fi permis să-mi îndeplinesc misiunea și mai ușor. Există tot felul de agenți pe care îi poți recruta în Watch Dogs: Legion, iar unii dintre aceștia îsi pot folosi hainele pentru a se deghiza și a intra cu ușurință în locații puternic păzite. De exemplu, un polițist poate intra într-o secție de poliție fără a declanșa o alarmă și va fi în siguranță atâta timp cât nu face ceva neobișnuit. Dacă aș recruta un muncitor în construcții, cred că aș fi reușit cu ușurință să mă infiltrez în bombă și să recuperez informațiile solicitate în mai puțin de 10 minute.

Posibilitățile sunt aproape nelimitate

Acesta este doar vâful aisbergului. Jocul este extrem de complex atunci când vine vorba de abordarea unei misiuni. Am folosit trei agenți DedSec cu abilități diferite pentru a finaliza o misiune principală, dar sunt sigur că există și alte modalități de abordare. Acesta este unul dintre lucrurile care mi-au plăcut foarte mult la Watch Dogs: Legion. Jocul nu numai că vă permite să jucați cum doriți, dar face din fiecare misiune un puzzle pe care trebuie să îl rezolvați. Puteți folosi forța brută pentru a-l rezolva, sau puteți găsi o soluție elegantă.

De asemenea, aș dori să menționez pe scurt că Watch Dogs: Legion are o mulțime de activități suplimentare pe care probabil veți dori să le abordați din când în când. Nu trebuie să strângeți pene ca în Assassin's Creed, dar există „in-game currency” care vă vor ajuta să deblocați gadget-uri ce vă vor ajuta enorm să vă infiltrați mai ușor în zone foarte bine păzite.

Mi-a plăcut Watch Dogs: Legion și, din puținul timp pe care l-am petrecut în Londra virtuală, cred că este de departe cel mai bun din serie. E un „open-world” extrem de interesant de explorat, însă veți avea nevoie de ceva înțelepciune și răbdare pentru a-i descoperi toate secretele. Am adăugat și un video ce conține 20 de minute de gameplay din cele aproape 4 ore pe care le-am petrecut cu jocul. Watch Dogs: Legion se lansează pe PC și console pe 29 octombrie.

Attached Files



#2
Rangerul

Rangerul

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,921
  • Înscris: 25.01.2006
Pentru cei ce doresc să afle mai multe despre Watch Dogs Legion, am realizat un interviu cu unul dintre cei care au lucrat la joc.

Watch Dogs: Legion este cu siguranță cel mai ambițios titlu din serie, așa că pentru a afla mai multe despre complexitatea din jurul construirii unui joc open-world restrâns în limitele unui singur oraș –  Londra, l-am intervievat pe Lucian Istrate, Game Design Director în cadrul studioului Ubisoft București.

Softpedia: Seria Watch Dogs a trecut prin schimbări radicale în decursul celor trei cicluri de dezvoltare, dar viziunea ambițioasă a fiecărui proiect a rămas o constantă. Deși jocul original a promis foarte multe lucruri noi pentru industria de jocuri, acesta nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor. Cu Watch Dogs: Legion, simt că sunteți foarte aproape de a atinge acel sentiment de amploare și libertate pe care noi, jucătorii, nu l-am simțit în primele două jocuri. Cumva acest lucru se datorează ciclului de dezvoltare mult mai lung (4 ani) sau experienței acumulate?

Lucian Istrate: Ai perfectă dreptate spunând că Watch Dogs are o viziune și un scop extrem de ambițios. Cred că întotdeauna am aspirat la aceste aceste lucruri, iar odată cu Legion acestea devin reale. De exemplu, ceea ce poate fi considerat un fragment din biografia personajelor pe care jucătorii le-au întâlnit în lumea Watch Dogs 1 și 2 este acum un sistem complex pe care îl numim „Joacă ca oricine.” Acest sistem permite jucătorilor să se implice profund în problemele personale ale personajelor pe care le joacă. Cred că această inovație a jucat un rol cheie în sentimentul de amploare pe care Legion reușește să-l atingă pe o scară socială.

Softpedia: Scena jocurilor open-world este suprasaturată, din motive întemeiate aș spune eu: majoritatea jucătorilor preferă să-și aleagă propria poveste în loc să urmeze un scenariu prestabilit. V-au inspirat vreunul dintre jocuri open-world apărute în ultima vreme la dezvoltarea Watch Dogs: Legion sau ați preferat să rămâneți fideli unei formule originale?

Lucian Istrate: Evident, primele două jocuri din serie au fost un punct de plecare pentru că am știut dintotdeuna că vom vizita Londra în partea a treia a seriei. Watch Dogs a fost întotdeauna despre combaterea opresiunii, iar în Legion poți să faci asta la o scară vastă și cu o echipă mult mai mare pe care poți să ți-o construiești chiar tu.

Softpedia: Știm deja că personajele pe care le poți recruta și adăuga la rețeaua ta DedSec sunt generate la întâmplare. Ce se întâmplă însă cu abilitățile personajelor importante pe care le poți recruta prin îndeplinirea unor misiuni secundare? Fiecare dintre acest personaj are o biografie unică?

Lucian Istrate: Scopul nostru a fost să avem o varietate cât mai mare, astfel încât, în virtutea modului în care funcționează un astfel de sistem, să fie generate permutări cu cât mai multe variabile posibil. Am construit o mare varietate de abilități care sunt atribuite acestor personaje. E un sistem care ia în considerare o multitudine de alți factori, astfel încât caracterul generat, ca întreg, să fie coerent și să nu se abată de la ceea ce am definit rezonabil pentru joc. Cu alte cuvinte, este posibil să nu găsiți boxeri Bareknuckle cu abilități de tras cu arma, dar este perfect rezonabil ca aceștia să aibă o gamă întreagă de abilități corp la corp și arme albe, pentru că sunt tematic adecvate.

Softpedia: Am avut șansa să joc câteva ore de Watch Dogs: Legion luna trecută, vreau însă să fiu sigur că nu mă înșel. Cât de greu este să mori în Watch Dogs: Legion? Pentru că am fost împușcat, aruncat în aer sau arestat și cu toate acestea nu am pierdut niciunul dintre agenți.

Lucian Istrate: Versiunile de preview ale jocului au fost create în timp ce jocul este încă în curs de dezvoltare și balansare. Dificultatea este unul dintre ultimele aspecte pe care dorim să le ajustăm, deoarece diverse elemente din de joc încă se schimbă. Acesta este un joc deosebit de complex în care poți juca cu fiecare personaj pe care îl întâlnești, așa că trebuie să ne asigurăm că aceste personaje sunt solide, iar impactul pe care acestea îl au asupra gameplay-ului îl reglăm înainte de a ajusta alte părți ale jocului cum ar fi cele ce implică damage-ul. Sunt sigur că versiunea finală a jocului va fi constitui o provocare adecvată pentru toți jucătorii. Mai mult, pentru cei care caută un nivel de dificultate mai mare, există și un mod permadeath care poate fi activat la începutul jocului.

Softpedia: Știu că fiecare misiune din joc poate fi abordată diferit și sunt destul de sigur că jucătorii vor găsi și mai multe modalități de a-și îndeplini obiectivele decât am găsit eu în cele câteva ore pe care le-am petrecut cu jocul. La asta vă așteptați și voi? Unii poate că vor încerca să profite de unele elemente din joc pentru a exploata sistemul. Nu vă este teamă că vă vom da jocul peste cap?

Lucian Istrate: Unul dintre pilonii noștri este libertatea de abordare a jocului. Am dorit să transmitem acest lucru prin proiectarea unor nivelurilor deschise, cu o multitudine de puncte de intrare care să răspundă unei largi varietăți de stiluri de joc și personaje. Deci, da, intenția este de a permite jucătorului libertatea completă de a explora toate unghiurile și de a încerca diferite lucruri. Fiecare jucător poate opta pentru metoda ce i se potrivește mai bine: cu arma la vedere, silențios, folosind o dronă de marfă, sau pur și simplu deghizându-se în altcineva.

Softpedia: Cât de familiari se vor simți londonezii jucând Watch Dogs: Legion? Îmi poți spune cât de precisă este harta orașulului din joc în comparație cu Londra pe care o știm cu toții?

Lucian Istrate: În 2015-2016, echipa de dezvoltare a făcut o serie de călătorii de cercetare la Londra, unde au și făcut un număr impresionant de fotografii și clipuri video. Mai mult decât atât, am intervievat londonezi dorind să aflăm mai multe despre situația socială și economică, precum și despre presiunea la care sunt supuși în viața de zi cu zi. Așadar, Londra în Watch Dogs nu este doar corect reprezentată la nivel vizual, ci și la nivel social. În timpul unei sesiuni demo pe care am susținut-o anul trecut, unul dintre participanți care locuia în Londra a fost complet impresionat de modul în am recreat orașul. Nu este vorba doar de plasarea unor repere, ci și de a surprinde sentimentul pe care ți-l dă locul respectiv.

Softpedia: Watch Dogs: Legion abordează un subiect sensibil pentru britanici - Brexit. Vă așteptați ca unii jucători să fie supărați că Brexit este în joc sau din cauza modului în care Ubisoft tratează subiectul?

Lucian Istrate: În lumea noastră fictiva, Watch Dogs Legion începe atât de mult timp după Brexit, încât putem spune că e istorie veche pentru londonezi. Deși nu abordăm direct subiectul Brexit, și nu avem misiuni în acest sens, acesta este o parte importantă a fundalului, deoarece a avut un efect extrem de important asupra întregului Regat al Marii Britanii, dar și asupra lumii din Legion.

Softpedia: Știu că există o mulțime de conținut de explorat în Watch Dogs: Legion, dar pentru cei dintre noi care doresc să parcurgă strict povestea principală, îmi poți da o estimare aproximativă în ceea ce privește numărul de ore necesar pentru a termina jocul?

Lucian Istrate: Watch Dogs Legion este un joc imens open-world în care poți experimenta doar povestea principală ce are în centru mai multe personaje și facțiuni negative. În primul rând va trebui să-i atragi pe locuitorii Londrei de partea ta, apoi să-ți construiești o echipă de agențti DedSec, iar apoi să te organizezi revolte în fiecare cartier al orașului. Sistemul „Joacă ca oricine” permite oricărui personaj pe care îl vezi să fie eroul jocului tău, iar echipa pe care o construiești este expresia stilului tău de joc. În plus, Watch Dogs Legion poate fi rejucat cu o rețea de agenți DedSec diferită. Un lucru e cert, jucătorii vor avea multe lucruri de făcut în joc și tone de ore de explorat în lumea Watch Dogs Legion.

Varianta în limba engleză este disponibilă pe site pentru cine dorește să citească versiunea "originală": https://news.softped...on-531383.shtml

Edited by Rangerul, 27 October 2020 - 22:43.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate