Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Reparare balcoane dupa izolare (de catre primarie)

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
andreip_

andreip_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 19.03.2005
Buna ziua.
Doresc a incepe prin a preciza ca sunt incepator. Nu stiu mare lucru despre renovare, deci orice sfat este maxim apreciat.
Blocul este proaspat anvelopat. Ca atare m-am pricopsit cu doua balcoane care la exterior arata  bine iar la interior ... oribil.
Imi propun ca balcoanele sa arate bine, nu-mi doresc sa fac un loc uimitor unde sa iau cafeau sau sa prelungesc camera.
Va rog sa-mi spuneti care sunt pasii de urmat, si daca se poate detalii la fiecare pas.

Multumesc

Attached Files



#2
Rainwish

Rainwish

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,139
  • Înscris: 18.06.2009
La interior nu se fac si finisajele de catre cei care fac anveloparea? arata foarte urat cum s-a lucrat.

#3
lyanna

lyanna

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 02.09.2007
Avand in vedere ca e proaspat inchis, parerea mea e s-o lasi asa o perioada (pana in primavara ???) ca sa vezi daca iti intra apa pe undeva si sa poti sa repari.
Ar fi mai naspa sa repari acum, dupa care sa vezi ca intra apa, iar sa strici sa pui izolatie si iar sa repari.

Daca stiai ce trebuie sa faci, faceai singur.
Parerea mea e sa chemi un mester si sa ii explici ce vrei si cum sa arate si sa-l lasi pe el. Tie o sa-ti iasa mai din topor.

#4
andreip_

andreip_

    Junior Member