Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mazda CX-30 versus Ford Kuga
Last Updated: Jan 26 2022 15:02, Started by
Sclaud
, Sep 28 2020 19:15
·
0
#19
Posted 05 October 2020 - 15:27
Apoi si la asta mi s-a spus 15-20 saptamani timp de asteptare. Asta nu ma deranjeaza.
Dar vreau sa merg pe o marca mai cunoscuta. Am fost la sangyong aici n Brasov si ... bate un vant rau de tot - zero promovare si implicare Edited by Sclaud, 05 October 2020 - 15:27. |
#20
Posted 05 October 2020 - 20:45
Rationala alegerea, dar mai potrivita as zice desi nu sunt fan Skoda.. Mazda a inceput sa urce preturile foarte mult, atat la masini cat si la service. Sotia are un CX3 2.0 AWD, iar in decembrie anul trecut la revizia de 2 ani am platit fix 1.480 de lei (ulei, filtre, lichid de frana si restul operatiunilor standard).
|
#21
Posted 06 October 2020 - 00:36
Ati inebunit toti cu Sangyong, aia sunt falimentari pe duca, degeaba are garantie 100ani ca nu are cine sa o asigure. De aici si preturile mici, sunt disperati.
|
#22
Posted 06 October 2020 - 08:24
Bazilide, on 05 octombrie 2020 - 20:45, said:
Rationala alegerea, dar mai potrivita as zice desi nu sunt fan Skoda.. Mazda a inceput sa urce preturile foarte mult, atat la masini cat si la service. Sotia are un CX3 2.0 AWD, iar in decembrie anul trecut la revizia de 2 ani am platit fix 1.480 de lei (ulei, filtre, lichid de frana si restul operatiunilor standard). UNde faci revizia? Eu la Cx-5 2.5 awd prima revizie a fost 780 de lei. Fara filtru de habitaclu, pe care il schimb singur la 3-5 luni. Si mai ieftin decat la dealer si se schimba usor, si nu vreau sa am un filtru imbacsit, la cat praf e in bucuresti. Iar la mazda 6 2.0 nu am reusit niciodata sa ajung la suma asta. Toate reviziile din 2011 de cand am mazde prin curte le-am facut la BDT. |
#23
Posted 12 October 2020 - 14:05
Kuga toata ziua. E o clasa peste CX30. Kuga se bate cu CX5. Asta daca vorbim de generatia actuala a Kugii. Desi daca as cauta eu acum un SUV as lua Hyundai Tucson daca gasesc in stoc 1.6 Turbo. E masina la sfarsit de cariera, in 2-3 luni vine tucsonul nou. 5 ani garantie pentru o masina matura, fara gherlele copilariei, dotata pana in dinti. Daca o mai gasesti.
|
#24
Posted 14 October 2020 - 20:51
Am prieten care a luat un Kuga 2017 (de nou, fiind primul proprietar) cu 1.5 diesel, echipare Titanium si nu a avut nicio problema cu el pana acum. A ajuns undeva la 80 000 km cu masina.
|
#26
Posted 15 October 2020 - 16:29
cspot, on 29 septembrie 2020 - 01:14, said:
Fordul e prost de cand stiu. La 80k km crapa motorul chiar daca are toate serviceurile la reprezentanta. La Mazda nu ma pricep. vorbesti din auzite presupun. in familie am avut 4 forduri (2 focus, 1 mondeo, 1 kuga). Focusul 2013 1.0 ecoboost zero probleme in 7 ani, focus 2007 1.6 benzina o singura problema in 13 ani (s-a stricat butonul de la frana de mana). Mondeo 2014 zero probleme, Kuga 2017 0 probleme. In afara de focusul 2013 care avea 66 mii de km, restul au peste 100 mii. Nu stiu ce aberezi cu crapatul motorului, ai auzit si tu la un samsar si gata. |
#27
Posted 15 October 2020 - 23:08
#28
Posted 19 October 2020 - 09:48
Genesis, on 15 octombrie 2020 - 16:29, said:
Nu stiu ce aberezi cu crapatul motorului, ai auzit si tu la un samsar si gata. Mazda vinde in EU un sfert din cat vinde Ford. Sa zici ca o marca cu renume si traditie (nu zic aici Great Wall, SsangYong, Nio) face masini proaste e dovada de imaturitate. Doar printre prietenii apropiati am 6 Mazda. Un 3 si doua 6 care n-au nimic de ani buni, un CX5 care a schimbat de 2 ori turbina in garantie, un CX5 care a luat foc ca a puscat turbina in mers, a aruncat ulei pe tevile de evacuare si a fost gata si un CX-30 care e prea nou sa pot zice daca e fiabil sau nu. La fel 6 Forduri: un Kuga Mk1 care a schimbat senzori pana i-a venit acru si a vandut masina de nervi, un Mondeo Mk4 caruia i-a crapat cutia automata si a costat 4k EUR reparatia, un alt Modeo Mk4 care nu are nimic din 2009 si pana in prezent in afara de intretinerea normala, un alt Mondeo Mk4 care a schimbat caseta de directie si i s-au deformat fetele de usi de la caldura, un Mondeo Mk5 care merge ceas si fostul meu Focus Mk3 care a schimbat un senzor si doua furtune. Cand am schimbat Focusul m-am uitat si la Mazda 6 break si la Mondeo Mk5 Wagon si pana la urma am luat Hyundai i40. la Mazda 6 nu gaseam nimic in buget sub 160-170k km automat iar bordul nu ma incanta prea tare, la Mondeo aceleasi probleme cu plasticele scartaietoare si aceeasi problema de buget. Multi evalueaza masinile din "impresii", acceptand parerile semidocte ale unor mecanici care au reglat carburatoare sau au schimbat injectoare de 1.9 TDI toata viata lor si nu concep cum e posibil sa scoti 125CP dintr-un litru in 3 cilindri si sustin sus si tare ca motorul e prea "impins" si n-are domne cum sa tina. |
|
#29
Posted 20 October 2020 - 17:35
Danx, corect. se poate intampla, ca si cazuri punctuale. Dar cand generalizezi, asa cum a facut el, atunci trebuie sa argumentezi in spate cu o statistica ce indica faptul ca este o problema importanta si generala la marca/modelul respectiv. In rest, de acord cu ce ai scris.
|
#30
Posted 12 January 2022 - 10:48
@initiator
Eu nu pot vota, dar all the way for CX-30, Mazda mi se pare mai frumoasa atat la exterior cat si la interior, eu personal am ales mazda 3 ca noua mea masina, pt ca CX30 nu-mi rezolva problemele cu spatiul interior, mai ales la portbagaj (desi are garda la sol mai inalta si era buna la drumurile patriei). Mazda se manevreaza super fain, acum depinde unde conduci mai des...daca mergi preponderent in oras ramai la g120 daca totusi poti face un efort ia g150 te ajuta mult si in extern. Din pct meu de vedere Mazda e peste Ford la toate aspectele, fiabilitate, frumusete, comfort, placerea condusului etc. Iar cutia manuala de la Mazda este superba!!!! Daca nu ai facut inca Test Drive...iti recomand! De asemenea, mergi la Asko si incearca sa negociezi, pe langa reducerea Rabla poate mai obtii niste banuti, niste beneficii etc. Poti citi postarea mea pt mai multe detalii. |
#31
Posted 26 January 2022 - 10:47
A_Stere, on 12 ianuarie 2022 - 10:48, said:
@initiator Eu nu pot vota, dar all the way for CX-30, Mazda mi se pare mai frumoasa atat la exterior cat si la interior, eu personal am ales mazda 3 ca noua mea masina, pt ca CX30 nu-mi rezolva problemele cu spatiul interior, mai ales la portbagaj (desi are garda la sol mai inalta si era buna la drumurile patriei). Mazda se manevreaza super fain, acum depinde unde conduci mai des...daca mergi preponderent in oras ramai la g120 daca totusi poti face un efort ia g150 te ajuta mult si in extern. Din pct meu de vedere Mazda e peste Ford la toate aspectele, fiabilitate, frumusete, comfort, placerea condusului etc. Iar cutia manuala de la Mazda este superba!!!! Daca nu ai facut inca Test Drive...iti recomand! De asemenea, mergi la Asko si incearca sa negociezi, pe langa reducerea Rabla poate mai obtii niste banuti, niste beneficii etc. Poti citi postarea mea pt mai multe detalii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users