Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

Reprezentanta Mitsubishi Baia Mare

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
genius07

genius07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 682
  • Înscris: 06.03.2007
Sa incep cu inceputul, am un Mitsubishi ASX care a avut cateva campanii de recall si fiind in vacanta am zis sa merg la cei de la Fortuna Motor din Baia mare sa rezolv problemele (schimb amortizoare hayon, update ECU si schimb ansamblu + motoras stergatoare), mare greseala...
Am ajuns la ei vineri, am lasat masina si peste 40 minute ma suna ca e gata. Imi spune cel de la receptie service ca s-au schimbat cele mentionate mai sus imi da cheile si plec, ajung acasa si ma uit la masina, capsele de la protectia de plastic stergatoare erau manjite sa para ca s-a umblat acolo dar defapt protectia nici nu a fost data jos, clar nu au schimbat ansamblul + motorasul de la stergatoare.
Sun luni nu imi raspunde nimeni, dau e-mail la directorul serviceului si el se facea sa ploua asa ca am facut reclamatie la Mitsubishi Romania la Bucuresti si am fost sunat marti si mi s-a spus ca serviceul in ultima vreme trece printr-o perioada mai grea ca au schimbat oameni (vrajeli) si ca defapt o fost o razbunare/gluma intre mecanic si consilierul de service (alta vrajeala), ca e prima data cand se intampla etc mi se spune sa merg in alta zi sa imi schimbe ansamblul, totul ok. Merg vineri imi schimba ansamblul si directorul serviceului imi ofera un discount de 50% la manopera si imi spune ca mecanicul care a facut treaba asta a fost dat afara, am zis daca tot imi pierde simeringu de la vibrochen sa il schimb la ei, bun merg joi sa imi schimbe simeringul si ce sa vezi... mecanicul (care nu a fost dat afara) fiindui ciuda ca i-am stricat fenta mi-a zgariat janta noua din partea dreapta si mi-a strans prezoanele la 250NM drept razbunare, le-am aratat celor doi (director+consilier) ca mecanicu lor mi-a zgariat janta iar ei se faceau ca ploua, ca janta nu e zgariata ca e doar mizerie, ca mecanicu nu o sa spele jantele la toate masinile care intra in service, ca oricum la prima vulcanizare le zgariau mai rau.. aberatii
Acuma vina faza interesanta, pe masina am instalat dashcam si baietii or uitat de ea si am surprins niste conversatii foarte interesante, vorbea consilierul de service cu mecanicul despre cate masini or tepit ei si i-am "facut" eu "un mucos de 20 de ani" si alte injurii aduse la adresa mea de acest mecanic, ce sa zic, un comportament demn de o reprezentanta oficiala... Am sa trimit aceste clipuri video celor de la Mitubishi Romania sa vad daca ei sunt de acord cu aceste practici si daca acesta este un comportament demn de o reprezentanta oficiala.

Dupa ce primesc raspuns de la ei am sa postez clipurile video si aici.
Pana atunci daca aveti recall sau vreti sa va strice altii masina pe banii vostri va recomand Fortuna Motor din Baia Mare!!!! Posted Image

#2
marian_nic65

marian_nic65

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 03.11.2012
Asteptam cu interes filmaririle.O seara buna va doresc.

#3
genius07

genius07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 682
  • Înscris: 06.03.2007
Pana apar clipuletele am sa va arat conversatia mea cu consilierul de service.
Seara faina va doresc! :)

Attached Files



#4
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Pune povestea asta te rog și pe grupul de fb Mitsubishi Lancer România și pe Mitsubishi România.

Dacă e pe bune și apar și filmările eu i-as da in judecată și i-as rupe.

Aia cu zgâriatul jantei ? Ii puneam sa îmi ia janta noua

#5
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,240
  • Înscris: 05.06.2002
mitsubishi urmeaza sa se retraga din europa asa ca mai mult decat sa le retraga reprezentanta (chestie care oricum se va intampla) ce pot sa le faca? prost moment sa fi posesor de mitsu... e haiduceala prin service-urile lor acu. m-am uitat si eu la un asx la inceputul anului, taaareeee ma bucur ca am ales altceva.

Edited by Fane, 25 September 2020 - 19:54.


#6
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Ii poate da in judecată pentru înșelăciune

Eu am Lancer și nu ma stresez, frate-meu are service.

Sunt mașini prea mișto Mitsubishi ca sa te cramponezi de niște idioți

#7
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,240
  • Înscris: 05.06.2002
nu toti sunt asa norocosi :) , si la masina noua esti cam obligat sa mergi la reprezentante...

#8
genius07

genius07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 682
  • Înscris: 06.03.2007

 Fane, on 25 septembrie 2020 - 19:54, said:

mitsubishi urmeaza sa se retraga din europa asa ca mai mult decat sa le retraga reprezentanta (chestie care oricum se va intampla) ce pot sa le faca? prost moment sa fi posesor de mitsu... e haiduceala prin service-urile lor acu. m-am uitat si eu la un asx la inceputul anului, taaareeee ma bucur ca am ales altceva.

Se retrag din europa dar nu si reprezentantele, practic nu vor mai lansa modele noi.

Edited by genius07, 25 September 2020 - 20:14.


#9
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,240
  • Înscris: 05.06.2002
banui ca deja nu mai e o chestie asa interesanta sa fi reprezentanta mitsu, si de aici si tratamentul lor in scarba fata de client. banui ca amenintarile importatorului nu prea ii sperie...

#10
genius07

genius07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 682
  • Înscris: 06.03.2007
Nu stiu ce sa zic, oricum directorul de service m-a "urecheat" ca de ce am facut reclamatie la bucuresti si nu am vorbit direct cu ei atunci cu ansamblul... oricum din convesatie reiese faptul ca aceasta practica (pacalirea clientilor) e demult la ei la service nu de acum si dupa comportamentul directorului am impresia ca toti sunt implicati.

Edited by genius07, 25 September 2020 - 20:28.


#11
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,741
  • Înscris: 08.10.2004
tu crezi ca numai la mitsu e ? peste tot e exact la fel in puii mei.  treziti-va. tre sa fii super naiv sa mai crezi in reprezentantele din Romania...

am mai zis eu pe un alt topic..daca dai de un mecanic serios care isi face treaba cum trebuie si daca nu stie ceva nu te abureste..iti zice  man nu stiu...lasa-ma sa ma interesez...tine de el ca e aur curat :)

#12
genius07

genius07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 682
  • Înscris: 06.03.2007
Eu imi fac absolut toate problemele la masina, nu am nevoie de mecanic dar daca tot a fost campanie de recall am zis sa merg sa o faca... oricum pana nu o patesti nu ai de unde sa stii... Posted Image apropo am uitat sa specific, este si reprezentanta Hyundai, practic aceiasi mecanici lucra la masini Posted Image

Edited by genius07, 25 September 2020 - 20:47.


#13
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,741
  • Înscris: 08.10.2004
hai sa iti povestesc ceva de acu niste ani buni. avea Ford campanie sa schimbe sigla  FORD fata spate gratis daca era  uzata. si cum la mine pe spate era tocita zic ia sa vad eu cum e treaba asta, cred ca nu aveam ce face mai bun. si sun la ei sa ma programez.  si ma cheama intr-o dimineata. ma duc, frumos la receptie...cica lasati cheile si maine e gata. WTF in gandu meu...e o sigla de schimbat...iti ia 10 min, hai 15. ii spun omului ca nu las masina acolo pentru un lucru de 10 min,  si in nici un caz nu o las prin service si sa vin sa o iau peste nu stiu cate ore si nici sa nu se gandeasca sa imi spuna sa stau in zona clientilor. ca stiti ca nu se poate ca e alba ca e neagra. ii zic man...duc masina, mecanicu tau o schimba  in 10 min, si am plecat.  daca vrei bine daca nu   iar bine.  masina mergea la fel Posted Image..si asa am facut. am schimbat-o , 10 min max si eram plecat...

acu zi tu de ce ar fi zis ei sa le las masina peste noapte acolo ? si nu era o vechitura...

Edited by smoke, 25 September 2020 - 20:52.


#14
genius07

genius07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 682
  • Înscris: 06.03.2007
sa iti schimbe ceva componente pe la masina Posted Image

#15
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
De aia imi cumpar VW, ca imi repara orice la el mecanicul la care merg de multi ani Posted Image

PS: Pune filmuletele si povestea pe grupurile de facebook (cele de masini , la garaj , Mitsubishi, etc). Sa nu fie numai pe monomarca, ca multi nu suntem pe mitsubishi...

#16
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,860
  • Înscris: 06.10.2003
Recunosc că nici io nu știu unde să-mi duc Outlanderul în service în caz de probleme la motor.

În primăvară am fost la AutoDoc
- la Outlander nu mi-au mai prins admisia de bara față
- la Corsa nu mi-au reglat frâna de mână după ce mi-au schimbat unul din cabluri

Sper să-i arzi bine dacă au făcut astfel de măgării.

#17
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

 TruculMagic, on 25 septembrie 2020 - 21:16, said:

PS: Pune filmuletele si povestea pe grupurile de facebook (cele de masini , la garaj , Mitsubishi, etc). Sa nu fie numai pe monomarca, ca multi nu suntem pe mitsubishi...

Ce forumuri bre.. Astea-s filmulete de stirile Pro tv.

#18
genius07

genius07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 682
  • Înscris: 06.03.2007

 shiva, on 25 septembrie 2020 - 22:07, said:

Recunosc că nici io nu știu unde să-mi duc Outlanderul în service în caz de probleme la motor.

În primăvară am fost la AutoDoc
- la Outlander nu mi-au mai prins admisia de bara față
- la Corsa nu mi-au reglat frâna de mână după ce mi-au schimbat unul din cabluri

Sper să-i arzi bine dacă au făcut astfel de măgării.

Eu nu am nici o pretentie de la ei, si nici de la Mitsubishi Romania vreau doar sa afle oamenii (eventual si oamenii care au mai facut revizii la ei sau alte chestii), sa vada ce magarii se fac acolo in reprezentanta aia. :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate