Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Deep Blue Crystal Mazda 3 Sedan Skyactiv-X
Last Updated: Dec 21 2023 18:38, Started by
closchkutza
, Sep 23 2020 10:39
·
22
#38
Posted 23 September 2020 - 22:42
#40
Posted 24 September 2020 - 10:26
Sa i zici si lu Popovici ala de pe grupul hondafan parerile tale despre masina, ca parca te am vazut si pe tine pe grup pe fb )) Ca zicea ca o sa faca el un review la Mazda 3 sa ne arate cat e nasoala e,ce interior slab calitativ are fata de Civic si ca Civicul e cu mult superior mazdei 3....mi a blocat comentariile pe grup doar pentru faptul ca am zis ca si hyundai/kia sunt masini fiabile cand defapr ele sunt niste mizerii condorm parerilor acestuia ).... Si eu am civic, da e o masina super fiabila dar nu poti sa zici ca e cea mai buna si ca celelalte sunt mizerii.
|
#41
Posted 24 September 2020 - 10:52
la mine comparatia e intre un civic produs acu 10 ani si o Mazda actuala. dar per total civic-ul imi parea mai stabila, mai responsiva la acceleratie si directie, per total mai fun to drive. mazda are finisaje mult mai bune, ICE de actualitate si bun chiar comparat cu ce se produce acu. am sistem audio standard si se aude f. bine. intr-un pret destul de decent vine cu mai toate prostioarele electronice de actualitate. daca as avea cu 10 ani mai putin as alege din nou civic-ul, la vasta actuala as alege din nou mazda.
aspectul exterior imi pare reusit bine la generatia actuala mazda 3, creaza emotie, cumva. Edited by Fane, 24 September 2020 - 11:05. |
#43
Posted 24 September 2020 - 10:59
nu-i un pic cam devreme sa tragi concluzii cu rugina?
|
#44
Posted 24 September 2020 - 11:10
E superba, si culoarea mea preferata si int imi place tare, arata f bine structurat si cred ca si finisarile sunt ok.
Felicitari si sa te poarte bine si sanatos! |
#45
Posted 24 September 2020 - 11:19
Felicitari pentru noua achizitie !
Sper ca de data asta, sa fie ce-ti trebuie ! |
#46
Posted 24 September 2020 - 12:05
arata fain tare jucaria, vrem poze mai multe ! mai ales din bord,seara,luminite,chestii !
Cel mai mare regret la a mea jucarie, e ca nu am si eu un sistem audio premium ! Multi km fara nici un incident ! Edited by Al3csutzul, 24 September 2020 - 12:07. |
|
#47
Posted 24 September 2020 - 14:26
MembruAnonim, on 24 septembrie 2020 - 06:10, said:
Felicitari pentru achizitie! Multam fain! special, on 24 septembrie 2020 - 10:26, said:
Sa i zici si lu Popovici ala de pe grupul hondafan parerile tale despre masina, ca parca te am vazut si pe tine pe grup pe fb )) Ca zicea ca o sa faca el un review la Mazda 3 sa ne arate cat e nasoala e,ce interior slab calitativ are fata de Civic si ca Civicul e cu mult superior mazdei 3....mi a blocat comentariile pe grup doar pentru faptul ca am zis ca si hyundai/kia sunt masini fiabile cand defapr ele sunt niste mizerii condorm parerilor acestuia ).... Si eu am civic, da e o masina super fiabila dar nu poti sa zici ca e cea mai buna si ca celelalte sunt mizerii. Nu stiu cine e omuletul si daca e vorba de grupul de FB de Civic X, am iesit de mult de acolo, 90% din discutii ma enervau. Nu am cine stie ce km facuti cu Mazda (nu am mai mers deloc cu ea de marti) insa chiar si asa pot spune ca din punct de vedere al calitatii percepute, Mazda este considerabil peste Civic si cred ca e prima japoneza mainstream care se poate lua la tranta cu sanse bune de reusita cu alde VW. Diferentele se vad atat la interior (materiale, texturi, solutii tehnice, calitatea asamblarii, insonorizare) cat si la exterior (lufturi intre panouri, alinierea lor, etc., sunetul usilor, etc.). Fane, on 24 septembrie 2020 - 10:52, said:
la mine comparatia e intre un civic produs acu 10 ani si o mazda actuala. dar per total civic-ul imi parea mai stabila, mai responsiva la acceleratie si directie, per total mai fun to drive. mazda are finisaje mult mai bune, ICE de actualitate si bun chiar comparat cu ce se produce acu. am sistem audio standard si se aude f. bine. intr-un pret destul de decent vine cu mai toate prostioarele electronice de actualitate. daca as avea cu 10 ani mai putin as alege din nou civic-ul, la vasta actuala as alege din nou mazda. aspectul exterior imi pare reusit bine la generatia actuala mazda 3, creaza emotie, cumva. Despre motor, ramane de vazut, nu pot sa ma dau la el acum si nu am o parere. Apreciez insa treapta 1 mai lunga si faptul ca la plecarea de la semafor, chiar si cu masina in rodaj si pedala de acceleratie apasata cu mila, iau viteza destul de rapid fara sa trec de 2800rpm. special, on 24 septembrie 2020 - 10:54, said:
O intrebare am si eu : Cum stau generatiile astea noi de mazda 3 de la 2015 in sus cu rugina? Ca cele anterioare au fost pamant de flori. Ramane de vazut . marr, on 24 septembrie 2020 - 11:19, said:
Felicitari pentru noua achizitie ! Sper ca de data asta, sa fie ce-ti trebuie ! Merci si eu sper la fel! Daca nu, mai am o optiune, Lexus, ca altfel am cam luat toate japonezele la rand . Al3csutzul, on 24 septembrie 2020 - 12:05, said:
arata fain tare jucaria, vrem poze mai multe ! mai ales din bord,seara,luminite,chestii ! Cel mai mare regret la a mea jucarie, e ca nu am si eu un sistem audio premium ! Multi km fara nici un incident ! O sa mai vina si pozele, dupa cum am zis, nici de mers nu am mai apucat sa merg cu ea. Edited by closchkutza, 24 September 2020 - 14:38. |
#49
Posted 25 September 2020 - 07:09
Pe G cred ca e mai scurta.
Edited by closchkutza, 25 September 2020 - 07:09. |
#52
Posted 25 September 2020 - 09:09
Felicitări pentru achiziție!
Cred ca se refera la cei 2, 3k km în care sa nu apeși pedala prea tare. Edited by Co5min, 25 September 2020 - 09:09. |
#53
Posted 25 September 2020 - 09:25
Merci fain!
Da, o s-o las moale cateva mii de km, cu primii 1000 sub 3000rpm, pe cat posibil. |
#54
Posted 25 September 2020 - 15:51
Mai facut astazi o mica plimbare de vreo 50km dus-intors (odo a sarit de 100km in total, o gramada de km ).
Cu acest prilej am mai observat niste chestii: - trebuie neaparat sa ma obisnuiesc cu ambreiajul = > trebuie sa merg cu ea. Nu am oprit motorul (cum am citit ca au patit altii) insa cursa scurta (cu care nu mai sunt obisnuit) ma face sa fiu foarte precaut la plecarile de pe loc, cu atat mai mult cu cat nu-mi dau seama de turatia motorului fara sa ma uit in bord (si nici nu-mi place sa plec de pe loc in 2000rpm). - astazi fiind 31 grade afara, am putut testa AC-ul. M-am urcat in masina la 13:30 dupa ce statuse in soare de dimineata. AC-ul l-am pornit dupa ce am plecat de pe loc si in cateva minute era racoare in masina (clima pe manual, AC ON, 22 grade, recirculare, treapta 3 din 7). Si racoare a ramas apoi tot drumul, desi soarele cam batea spre mine (la dus aveam soarele in fata, la intors batea din stanga). Aerul care iese prin grile este in mod constant rece! De asemenea, probabil si datorita materialului diferit al tapiseriei, simt ca nu ma incalzesc in scaune asa cum pateam cu Civic-ul. O mare bila alba pentru Mazdoi, eficienta racirii habitaclului este peste ce oferea Civic-ul. - directia nu este la fel de rapida ca cea din Civic insa imi pare cel putin la fel de precisa si mai comunicativa. Simt acum denivelarile drumului, schimbarile in inclinarea drumului, etc. Asta ca o prima impresie, vreau sa adun km inainte sa fiu convins. - motorul pare sa se incalzeasca mai incet decat cel de la Civic ori ma induce in eroare acul (care la Mazda e gradat in grade..iar la Civic nu era gradat in nimic). I-a luat cam 2.5 km pana a ajuns un pic sub 100 grade, unde se stabilizeaza. Si pentru ca s-au mai cerut poze, am mai facut cateva In primul rand cu "pisicainele" (a.k.a motorul)..deschizi capota si esti intampinat de o imagine foarte curata: IMG_3511.jpg 358.32K 177 downloads Totul este acoperit! Ca sa ajungi la motor, mai trebuie deschisa o a doua "capota" (plasticul care acopera integral motorul): IMG_3518.jpg 258.78K 178 downloads Si apoi ti se arata pisicainele in toata splendoarea lui: IMG_3515.jpg 409.91K 169 downloads IMG_3517.jpg 524.09K 140 downloads IMG_3520.jpg 525.78K 189 downloads Dupa cum se poate vedea, chiar si-au dat interesul sa izoleze motorul, fiind acoperit cam de jur imprejur. De asemenea, e ditamai dihania si ma cam uit ca matza in lemne, nu prea inteleg exact la ce ma uit si unde e efectiv motorul . Si pentru ca un coleg a cerut, poze cu partea din spate a habitaclului + usa spate: IMG_3521.jpg 183.25K 233 downloads IMG_3522.jpg 171.8K 215 downloads De apreciat ca si usile spate au primit aceleasi finisaje ca cele din fata (mai putin capacele boxelor din metal). In rest, sunt fix aceleasi materiale, fix aceeasi calitate. Usile spate sunt mari si se deschid destul de larg, aproape la 90 grade. O alta chestie faina este ca fiecare dintre cuplele centurilor spate are locul lor, 2 sunt ingropate iar a treia, care se vede pe bancheta, are un slot in care sta partial ingropat fara sa se miste de colo-colo. Edited by closchkutza, 25 September 2020 - 16:02. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users