Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VW vinde Bugatti.
Last Updated: Oct 04 2020 11:51, Started by
ericmario
, Sep 20 2020 12:39
·
0
#19
Posted 20 September 2020 - 16:49
#21
Posted 20 September 2020 - 17:48
ciine, on 20 septembrie 2020 - 16:49, said:
1. E o cauza pierduta , la fel si pt alte branduri de acest tip . 2. Sunt curios cind o sa fie acceptata la formula unu masina electrica pt concurenta egal la egal ? 2. Niciodată, pentru că există deja Formula-E. |
#22
Posted 20 September 2020 - 17:57
#23
Posted 20 September 2020 - 18:12
Mai stam de vorba cind incepe concurenta pe electric si apar jucatorii grei
10-15 ani mai dureaza motorul termic ,noile baterii litiu-fier-fosfat permit implementarea inclusiv in transportul aerian. |
#24
Posted 20 September 2020 - 18:50
ciine, on 20 septembrie 2020 - 16:39, said:
Elon Musk anunta masina electrica de 1mil de km si are obiectivul de a ajunge la 1.6 mil km iar EU reducerea emisiilor cu 50% , sunt curios cine mai vrea bugati ? Azi m-a sunat un prieten cum ca a trecut pe linga el o Tesla S pe o panta in urcare , era cit pe ce sa coboare din masina , a crezut ca i s-a oprit motorul muskulita inca nu-i in stare sa faca o masina macar la nivelul golfului, pacaleste hipsterii eco cu niste gunoaie care nici nu prea pot fi numite masini... |
#25
Posted 20 September 2020 - 18:57
#26
Posted 20 September 2020 - 19:14
Decizii de miliarde de euro luate la un pahar de cognac.Noi ramanem cu scrisul pe aici....
|
#28
Posted 20 September 2020 - 21:57
Bugatti era pe pierdere pentru că produceau în serie limitată. E poate unul dintre puținele branduri care cresc în valoare după ce sunt cumpărate.
Rimac dorește brandul și tehnologia din spatele lui. Poate să facă și profit dacă renunță la politica păguboasă de a produce în serie limitată. |
|
#29
Posted 22 September 2020 - 18:42
Mda, proști rău ăia de la VAG.
Dacă aveau unul ca tine... |
#30
Posted 22 September 2020 - 21:31
ciine, on 20 septembrie 2020 - 16:39, said:
Cistiga cine vinde acum , motorul termic este pe duca . Elon Musk anunta masina electrica de 1mil de km si are obiectivul de a ajunge la 1.6 mil km iar EU reducerea emisiilor cu 50% , sunt curios cine mai vrea bugati ? Azi m-a sunat un prieten cum ca a trecut pe linga el o Tesla S pe o panta in urcare , era cit pe ce sa coboare din masina , a crezut ca i s-a oprit motorul Panta in urcare se numeste rampa 🙂. |
#31
Posted 22 September 2020 - 21:57
#32
Posted 22 September 2020 - 22:16
Ar fi excelent sa fie asa cum spui, sa le-o dea putin peste bot la toti producatorii auto care au uitat sa mai faca masini fiabile pe termen lung.
Despre partea cu rampa, n-a fost cu ranchiuna. Cu totii avem scapari uneori. |
#33
Posted 23 September 2020 - 21:12
Baterie rezistentă la 'j de mii de încărcări nu înseamnă automat că și restul rezistă la fel de bine...
|
|
#35
Posted 27 September 2020 - 07:13
ciine, on 20 septembrie 2020 - 18:12, said:
Mai stam de vorba cind incepe concurenta pe electric si apar jucatorii grei 10-15 ani mai dureaza motorul termic ,noile baterii litiu-fier-fosfat permit implementarea inclusiv in transportul aerian. Sper ca realizezi ca vor inlocui bateriile actuale folosite in aviatie, nu ca vor alimenta niste motoare electrice care vor inlocui "jeturile" sau motoarele termice. E vb de diferentele de presiune si temperaturabla la care trebuie sa reziste si de riscurile bateriilor cu Li actuale la bordul unui avion. Dar cred ca e totusi vb de o gluma si ca am scris chestiile astea pt altii care nu au inteles-o si nu pt tine. Pt propulsie se folosesc deja dar pt avioane usoare de agrement, oarecum experimentale. Edited by underb, 27 September 2020 - 07:10. |
#36
Posted 27 September 2020 - 07:14
ciine, on 20 septembrie 2020 - 18:12, said:
Mai stam de vorba cind incepe concurenta pe electric si apar jucatorii grei 10-15 ani mai dureaza motorul termic ,noile baterii litiu-fier-fosfat permit implementarea inclusiv in transportul aerian. Edited by focut, 27 September 2020 - 07:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users