Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

e-distributie Muntenia s-a "m...

Livrare Hyundai i30 2022 cu DCT

Brother Eroare scanare A9
 Achizitie auto

Procedura Preschimbare nr verzi p...

Copiii si obezitatea

Reglare greutate doza Unitra GS-431
 Potrivire jante ?

instant sau dus electric?

Microfon extern pentru ML/DSLR

Schimbare parbriz
 Costuri achiziție garsoniera.

Pensii publice - Venit total asig...

Solutie (lichid pulverizat) pentr...

Backup calling
 

VW vinde Bugatti.

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#1
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,337
  • Înscris: 14.12.2007
Nu știu cum de a trecut neobservată știrea asta.
Încet-încet devin amintire motoarele ICE de mii de cp.

Oftica mea e că nu am aflat mai devreme de afacerea asta, că mă băgam binențeles!

https://www.promotor...ugatti-18752054

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,922
  • Înscris: 24.11.2015
Trist

#3
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,837
  • Înscris: 15.12.2009
Pai, de cand au obtinut recordul de 0-400kmh-0, Bugatti a anuntat ca nu se mai axa pe performante extravagante, ci va tinti mai mult luxul. Doar ca, indiferent cum ar da-o, nu produc profit suficient.

Nu prea inteleg cum de o vrea croatul Rimac, este interesant de aflat ce planuri are pentru Bugatti.

Dr Piech probabil plange in mormant.

#4
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,337
  • Înscris: 14.12.2007
Profit?
Fiecare mașină produsă a adus pierderi.
Profitul nu a existat niciodată.

#5
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,808
  • Înscris: 19.12.2012

View Postericmario, on 20 septembrie 2020 - 12:58, said:

Profit?
Fiecare mașină produsă a adus pierderi.
Profitul nu a existat niciodată.
Profitul a fost in imagine. Am vazut un documentar care prezenta mai pe larg relatia dintre marci in conglomeratul asta german. Mai pe scurt, daca se asociaza des imaginea unei masini performante cu masina de serie, multi cumpara masina banala cu gandul ca au si ei ceva din acel ceva mai mare si mai performant vazut.  
Mai e si partea de cercetare. Numai ca acum vremurile sunt un pic mai nasoale si incep sa se faca conomii plus ca marca asta era preferata lui piech care s a dus

Singura parte nasoala e ca or sa scada dramatic vanzarile de bugatti in RO

Edited by A10, 20 September 2020 - 13:03.


#6
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,922
  • Înscris: 24.11.2015
Au demonstrat ce au avut de demonstrat... deja incepeau sa fie depasiti de alti producatori .

#7
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 27,493
  • Înscris: 10.08.2005

View PostA10, on 20 septembrie 2020 - 13:02, said:

Singura parte nasoala e ca or sa scada dramatic vanzarile de bugatti in RO

mai exact, cine le are le vinde catre straini
si asa ai vanzari cu minus

#8
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Care sunt accei producatori care au depasit Bugatti?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sSlk3-IhmPw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Koenigsegg face alt fel de masini si peste 500 km/h e cam imposibil de mers pe vreo strada in siguranta, pana si pista lor perfecta le complicase treaba cu o imperfectiune minuscula.
Rimac fac cu totul alt fel de masini.
Vanzarea e probabil legata de prestigiul Bugatti, ei avand cele mai rapide masini din lume din ani '30 incoace de nenumarate ori.

Sa nu mai zic ca VW a vandut Bugatti tot lui VW.
Adica Porsche tinteste controlul a 49% din Rimac, Porsche apartine de VW.
In mare e o manevra probabil pt urmatorul Bugatti care o sa fie un Rimac in caroserie Bugatti probabil.

Edited by SpeedDemon, 20 September 2020 - 13:12.


#9
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,337
  • Înscris: 14.12.2007

View PostSpeedDemon, on 20 septembrie 2020 - 13:10, said:


In mare e o manevra probabil pt urmatorul Bugatti care o sa fie un Rimac in caroserie Bugatti probabil.
Probabil.

#10
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,825
  • Înscris: 23.07.2014
Au, pai s-a vorbit aici de multicel ca odata cu schimbarea paradigmei, nu mai e o garantie ca gigantii actuali mai raman la fel de giganti, iar locul le poate fi luat treptat de altii, pina acum mai jos in ranking sau chiar noi-nouti. De cine va fi cumparat Bugatti, de Rimac...

View PostSpeedDemon, on 20 septembrie 2020 - 13:10, said:

Adica Porsche tinteste controlul a 49% din Rimac, Porsche apartine de VW.

O tinti, dar know-how-ul nu va fi Porsche-VW, e destul ca se va sti asta.

Edited by SorinGT, 20 September 2020 - 14:05.


#11
Korloff

Korloff

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 25.08.2020
De ce prezinti un zvon drept stire?

When asked for comment, neither Winkelmann nor the Porsche boss Oliver Blume replied. We also approached Bugatti's communications department for comment; a spokesperson declined to comment on the rumours, but said that the brand had been 'a positive contribution to the Group for the past two years' and that the brand was 'on track to exceed 2019's sales.'

View Postericmario, on 20 septembrie 2020 - 12:58, said:

Profit?
Fiecare mașină produsă a adus pierderi.
Profitul nu a existat niciodată.
Aia a fost valabil pentru Veyron. Chironul costa mai mult de dublu, aproape sigur aduce profit.

#12
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,825
  • Înscris: 23.07.2014
Pai aia n-au raspuns, alalalt a zis ca "nu comenteaza", deci nu a negat, nu a numit chestia un zvon, iar chestia cu " adus contributia" e cam mestecat de talash, nu s-a referit expres la profit, ci e foarte posibil ca doar la prestigiu. Nu e chiar o stire, dar nici chiar un zvon din Urzica n-o fi. Ceva-ceva s-o fi auzit. Astia zic ca nu ar fi fost profitabil, dar cum spun, poate prestigiul a fost tinta, nu plusul:

https://www.manager-...7c-e826ecb3229c

Edited by SorinGT, 20 September 2020 - 14:29.


#13
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,337
  • Înscris: 14.12.2007

View PostKorloff, on 20 septembrie 2020 - 14:22, said:

De ce prezinti un zvon drept stire?

Întreabă-i pe cei de la promotor.

#14
Tsunnnami

Tsunnnami

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 42,641
  • Înscris: 20.10.2015
Aia e o mizerie de masina, ce sa faci cu ea?

Probabil si stirea e publicitate.
Ii grabeste pe cei care doreau sa dea comanda mai repede sa "prinda" o masina de colectie, grabeste si potentialii clienti care se gandesc sa cumpere brandul sa inceapa lupta intre ei

#15
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Eu nu cred că mi-aș lua Bugatti.  
1. Nu pot să o bag în curte pentru că o zgârii pe burtă (trotuar cu pantă mai abruptă).
2. Apropo de burtă,  mă enervează mașinile cu postul de conducere tip scaun de ginecologie femei.   Mă strânge la burtă.    Și așa am intrat odată într-un monopost Ferrari (F1) și nu mai puteam să ies de acolo.   Deci nu, nu-i pentru mine.   Când vor făcea mașini cu scaunele ca-n Ford Transit, să stai ca-n autobuz,  mai le dau o șansă.

#16
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,337
  • Înscris: 14.12.2007
La 58 de miliarde de euro, cât costă un Bugatti din ăsta, sunt sigur că se poate monta un scaun de Ford Transit.
Deci nu-ți fă griji.

#17
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,068
  • Înscris: 04.06.2007
Cistiga cine vinde acum , motorul termic este pe duca .
Elon Musk anunta masina electrica de 1mil de km si are obiectivul de a ajunge la 1.6 mil km iar EU reducerea emisiilor cu 50% , sunt curios cine mai vrea bugati ?Posted Image

Azi m-a sunat un prieten cum ca a trecut pe linga el o Tesla S pe o panta in urcare , era cit pe ce sa coboare din masina , a crezut ca i s-a oprit motorulPosted Image

Edited by ciine, 20 September 2020 - 16:44.


#18
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,337
  • Înscris: 14.12.2007

View Postciine, on 20 septembrie 2020 - 16:39, said:

sunt curios cine mai vrea bugati ?Posted Image
Cine a vrut și până acum, logic.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate