Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VW vinde Bugatti.
Last Updated: Oct 04 2020 11:51, Started by
ericmario
, Sep 20 2020 12:39
·
0
#1
Posted 20 September 2020 - 12:39
Nu știu cum de a trecut neobservată știrea asta.
Încet-încet devin amintire motoarele ICE de mii de cp. Oftica mea e că nu am aflat mai devreme de afacerea asta, că mă băgam binențeles! https://www.promotor...ugatti-18752054 |
#3
Posted 20 September 2020 - 12:52
Pai, de cand au obtinut recordul de 0-400kmh-0, Bugatti a anuntat ca nu se mai axa pe performante extravagante, ci va tinti mai mult luxul. Doar ca, indiferent cum ar da-o, nu produc profit suficient.
Nu prea inteleg cum de o vrea croatul Rimac, este interesant de aflat ce planuri are pentru Bugatti. Dr Piech probabil plange in mormant. |
#4
Posted 20 September 2020 - 12:58
Profit?
Fiecare mașină produsă a adus pierderi. Profitul nu a existat niciodată. |
#5
Posted 20 September 2020 - 13:02
ericmario, on 20 septembrie 2020 - 12:58, said:
Profit? Fiecare mașină produsă a adus pierderi. Profitul nu a existat niciodată. Mai e si partea de cercetare. Numai ca acum vremurile sunt un pic mai nasoale si incep sa se faca conomii plus ca marca asta era preferata lui piech care s a dus Singura parte nasoala e ca or sa scada dramatic vanzarile de bugatti in RO Edited by A10, 20 September 2020 - 13:03. |
#6
Posted 20 September 2020 - 13:03
Au demonstrat ce au avut de demonstrat... deja incepeau sa fie depasiti de alti producatori .
|
#7
Posted 20 September 2020 - 13:09
#8
Posted 20 September 2020 - 13:10
Care sunt accei producatori care au depasit Bugatti?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sSlk3-IhmPw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Koenigsegg face alt fel de masini si peste 500 km/h e cam imposibil de mers pe vreo strada in siguranta, pana si pista lor perfecta le complicase treaba cu o imperfectiune minuscula. Rimac fac cu totul alt fel de masini. Vanzarea e probabil legata de prestigiul Bugatti, ei avand cele mai rapide masini din lume din ani '30 incoace de nenumarate ori. Sa nu mai zic ca VW a vandut Bugatti tot lui VW. Adica Porsche tinteste controlul a 49% din Rimac, Porsche apartine de VW. In mare e o manevra probabil pt urmatorul Bugatti care o sa fie un Rimac in caroserie Bugatti probabil. Edited by SpeedDemon, 20 September 2020 - 13:12. |
#9
Posted 20 September 2020 - 13:59
#10
Posted 20 September 2020 - 14:04
Au, pai s-a vorbit aici de multicel ca odata cu schimbarea paradigmei, nu mai e o garantie ca gigantii actuali mai raman la fel de giganti, iar locul le poate fi luat treptat de altii, pina acum mai jos in ranking sau chiar noi-nouti. De cine va fi cumparat Bugatti, de Rimac...
SpeedDemon, on 20 septembrie 2020 - 13:10, said: O tinti, dar know-how-ul nu va fi Porsche-VW, e destul ca se va sti asta. Edited by SorinGT, 20 September 2020 - 14:05. |
|
#11
Posted 20 September 2020 - 14:22
De ce prezinti un zvon drept stire?
When asked for comment, neither Winkelmann nor the Porsche boss Oliver Blume replied. We also approached Bugatti's communications department for comment; a spokesperson declined to comment on the rumours, but said that the brand had been 'a positive contribution to the Group for the past two years' and that the brand was 'on track to exceed 2019's sales.' ericmario, on 20 septembrie 2020 - 12:58, said:
Profit? Fiecare mașină produsă a adus pierderi. Profitul nu a existat niciodată. |
#12
Posted 20 September 2020 - 14:27
Pai aia n-au raspuns, alalalt a zis ca "nu comenteaza", deci nu a negat, nu a numit chestia un zvon, iar chestia cu " adus contributia" e cam mestecat de talash, nu s-a referit expres la profit, ci e foarte posibil ca doar la prestigiu. Nu e chiar o stire, dar nici chiar un zvon din Urzica n-o fi. Ceva-ceva s-o fi auzit. Astia zic ca nu ar fi fost profitabil, dar cum spun, poate prestigiul a fost tinta, nu plusul:
https://www.manager-...7c-e826ecb3229c Edited by SorinGT, 20 September 2020 - 14:29. |
#13
Posted 20 September 2020 - 14:29
#14
Posted 20 September 2020 - 14:53
Aia e o mizerie de masina, ce sa faci cu ea?
Probabil si stirea e publicitate. Ii grabeste pe cei care doreau sa dea comanda mai repede sa "prinda" o masina de colectie, grabeste si potentialii clienti care se gandesc sa cumpere brandul sa inceapa lupta intre ei |
#15
Posted 20 September 2020 - 15:22
Eu nu cred că mi-aș lua Bugatti.
1. Nu pot să o bag în curte pentru că o zgârii pe burtă (trotuar cu pantă mai abruptă). 2. Apropo de burtă, mă enervează mașinile cu postul de conducere tip scaun de ginecologie femei. Mă strânge la burtă. Și așa am intrat odată într-un monopost Ferrari (F1) și nu mai puteam să ies de acolo. Deci nu, nu-i pentru mine. Când vor făcea mașini cu scaunele ca-n Ford Transit, să stai ca-n autobuz, mai le dau o șansă. |
|
#17
Posted 20 September 2020 - 16:39
Cistiga cine vinde acum , motorul termic este pe duca .
Elon Musk anunta masina electrica de 1mil de km si are obiectivul de a ajunge la 1.6 mil km iar EU reducerea emisiilor cu 50% , sunt curios cine mai vrea bugati ? Azi m-a sunat un prieten cum ca a trecut pe linga el o Tesla S pe o panta in urcare , era cit pe ce sa coboare din masina , a crezut ca i s-a oprit motorul Edited by ciine, 20 September 2020 - 16:44. |
#18
Posted 20 September 2020 - 16:43
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users