Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Garnitura robinet baie

Probleme dupa fractura picior

Parcare Militari Residence

Taxa pe soare
 din greseala am stropit pomii cu ...

Branduri de card acceptate la pla...

Doctoratul sau al 2-lea masterat ...

Reparatie tabla smulsa in jurul u...
 W11 home , problema cu limba engl...

De unde cumpar o tigaie wok?

Modem 4G LTE (USB) cu sim Vodafone

Cartela cu numar pentru activarea...
 Cablu ingropat

Presiune/amenințari

Sapatura de jur imprejurul casei

Adaptor pt casti
 

Noul Tucson 2021

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3929 replies to this topic

#3547
Co5min

Co5min

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 02.12.2007

View PostBota1982, on 27 mai 2023 - 11:01, said:

Salut. Vreau raspuns sincer de la posesori de Tucson, daca a-ti avea posibilitatea de a alege din nou a-ti mai achizitiona aceasta masina sau nu ?
Eu sincer probabil as mai face un efort financiar si as cumpara alt suv.
Probleme in cazul meu și mulți alții de pe grupurile de Facebook:
- piele scaun șofer umflata după 2 zile de folosire, nu au vrut să remedieze pe garanție
- zgomot deranjant suspensie dreapta spate la temperaturi mai mici de 10C, deci în principiu iarna troncanea
- parbriz foaie de ceapă, plin de ciupituri mici deranjante mai ales când bate soarele din față; arăta mai rău după 1.5 ani decât golful 5 de 15 ani
- la viteza de fix 30km/h indiferent daca eram pe ICE sau EV, aveam un trepidat scurt al scaunului șofer, ceva indus din caroserie
- ulei pierdut pe la garnitura pompa CVVD, remediat pe garanție este și rechemare pe tema asta
- ulei pierdut pe la capac motor, remediat pe garanție
- pierderi ulei pe la garnitura oringuri, remediat pe garanție
- pe iarnă am avut creștere nivel ulei cu benzina (diluție) din cauza că nu am ieșit 1 luna la drum lung și am mers strict oraș și cei din service mi-au spus că din cauza acelei creșteri de ulei a făcut presiune si au pocnit garniturile capac motor și oring

Mașina este faina la condus, destul de silențioasă, acceleratie faina pe HEV, accesorizată, consum bun 7.3L in 36k km.

Am vândut-o fără niciun regret acum 2 săptămâni, fiind în așteptarea Tesla Model Y LR.

Eu nu as mai lua NX4 HEV nici picurat cu ceară și e lesne de înțeles, de ce.

Edited by Co5min, 27 May 2023 - 14:51.


#3548
gushpi

gushpi

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,827
  • Înscris: 17.01.2012
nu, sincer, n-o vând!
am 34000 km (în 16 luni) și nici o bubă...
ba chiar a reacționat EXCELENT, când un profil de aluminiu (protecție laterală a unui tir) a zburat spre parbrizul meu, iar manevra mea de evitare nu a dus la răsturnarea în șanț, ci chiar m-a repoziționat corect pe șosea! :)
ce este deranjant, este vopseaua pe bază de apă - dar asta e la toate din generațiile actuale, indiferent de marcă.
-încăpătoare
-comodă
-confortabilă
-fâșneață
-dotată
-nu în ultimul rând: are cel mai frumos bot dintre toate camioanele!!! :P
-să mai zic despre cele mai vizibile lumini pe spate? :o

PS: referitor la ce-a pățit cosmin - mereu există „oaia neagră” a lotului, deci după cum ți-e norocul...

#3549
Co5min

Co5min

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 02.12.2007
Nu sunt un caz singular cu cele de mai sus. Dar de acord, după cum ți-e norocul.

Edited by Co5min, 27 May 2023 - 16:18.


#3550
Cris-Cab

Cris-Cab

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 25.09.2021
Eu sunt foarte multumit de masina si nu as schimba tucsonul cu un alt suv

#3551
gushpi

gushpi

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,827
  • Înscris: 17.01.2012
am avut ocazia să conduc un Mercedes gla:
-spațiu interior, aș aprecia, cu 20% mai mic
-poziția la volan extrem de joasă, parcă bordul mă acoperea (chiar de am ridicat scaunul)
-șoferul nu are la dispoziție butoane de reglat scaunul pasagerului (așa cum are tucsonu' ) :P
-șiii, ce drakku e aia: buton pt condus sport 1 (S1) și sport 2 (S2) ? asta este o exagerare a exagerării)

-da, are mult mai multe info în direct despre cât utilizezi din motor (CP și cuplu); dar, hello, deja nici la Tucson nu mai mă atrag figurile cum se propagă energie sub capotă :)
(nu mai zic că pe soție o lasă „rece” - are nevoie doar de turații și kilometraj :P)

#3552
Bota1982

Bota1982

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 23.05.2022
Probabil m-as orienta catre un Nissan x-Trail sau Qashqai, astept sa treaca timpul ca am cumparat la rabla si nu se poate instraina un an de zile si ma mai decid daca o pastrez sau buy-back la alta marca. Am 11000 km si nu am avut nici o problema cu ea doar ca ceva parca nu suntem compatibili.

Probabil m-as orienta catre un nissan x-trail sau qashqai, astept sa treaca timpul ca am cumparat la rabla si nu se poate instraina un an de zile si ma mai decid daca o pastrez sau buy-back la alta marca. Am 11000 km si nu am avut nici o problema cu ea doar ca ceva parca nu suntem compatibili.

Probabil m-as orienta catre un nissan x-trail sau qashqai, astept sa treaca timpul ca am cumparat la rabla si nu se poate instraina un an de zile si ma mai decid daca o pastrez sau buy-back la alta marca. Am 11000 km si nu am avut nici o problema cu ea doar ca ceva parca nu suntem compatibili.

#3553
lopi

lopi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,258
  • Înscris: 11.10.2006
As mai luat Tucson, la banii astia, dar varianta PHEV in primul rand sau mild-hybrid luxury pentru pret.
Daca nu, cum a scris @ Bota1982 - m-as uita si la Qashai - dar e cam mic pentru nevoile mele de acum. Pe viitor, cand ma mai lasa puterile, sigur Qashqai - e o alegere perfecta - mic, ochios, colorat, frumos, incetuc - dar nu e nevoie de viteza, ieftinior. Daca nu Tucson, sigur Nissan x-Trail ar fi. Sau ceva de la Peugeot.
Ceva electric - nu mi se pare plauzibil la noi in tara. Ioniq 5 - nu-mi place, Ioniq 6 - asa si asa, Ioniq 7 - nu imi prea place ideea ce vor sa faca
Tesla Y - nu ma prea incanta. Ideea de SUV electric (ceva greu, aerodinamica aiurea) + electric (sa fie usoara inseamna siguranta redusa, mers cu 70-90 km/h, rabat la AC, caldura) = nu mi se pare buna. Tesla - nu imi place nici la design exterior, nici interior nu prea. Intre Tesla Y si Tucson Phev - as alege Tucson. Posted Image
Ce imi face cu ochiul la design - EX90, daca ar fi si Hybrid, ar fi perfect. Sau poate un diesel Hybrid.

- piele umflata am si eu de la inceput
- in dreapta spate bate ceva mereu, nu tare, dar bate
- parbriz - nu am avut probleme
- la portiera din dreapta sofer - nu se imbina bine la geam

Ce imi place: silentiozitate (fata de rav), confort, stabilitate pentru un SUV (rav la viteze mari, se duce in curba, Hyundai nu), sistemele de siguranta eficiente (fata de rav), demaraj relativ ok, spatioasa, panoramicul, design

Ce as fi vrut - varianta PHEV nu HEV (dar cred ca bateria PHEV, fiind utilizata mai mult ar fi avut o durata de viata mai scurta si ar costa si mult mai mult de schimbat), un auto cu autonomie 150 km electric (cei de la Toyota tot zic ca poate o sa scoata, poate RAV), audio "premium" mult mai bun calitativ

Edited by lopi, 28 May 2023 - 23:59.


#3554
codres

codres

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 16.04.2004
Salut ! Eu sunt posesor de PHEV din septembrie 2022. Dupa perioada asta de utiliare pot spune ca PHEV este alegerea corecta pentru RO. Daca ar trebui sa sfatuiesc pe cineva sa cumpere o masina i-as spune sa cumpere PHEV sau termica normala. Nu prea vad rostul soolutiei de mijloc (HEV). Ideal ar fi sa ai unde incarca (eu am garaj) dar e posibil si la statiile din oras sa fie un compromis accfeptabil (in Galati am inteles cas sunt statii cu 1,05 Kwh). Legat de fiabilitate ..probleme probabil ca timpul le va spune ...Momentan eu nu am remarcat ceva sa ma deranjeze, dar eu i-am facut si un tratament ceramic interior /exterior. La mers in oras pot spune din experienta ca poate atinge o autonomie teoretica de 55-60 km in functie de stilul de mers. Spun teoretica pentru ca la 15% din baterie intra si termicul in functiune. DIn ce am vazut consumul creste abrupt daca sari de 120kmh (adica 10 poate 11%), dar in rest la mers normal (maxim 100-110) as zice ca iese un consum surprinzator de bun pentru tonajul masinii. Surpriza cea mai mare pentru mine a fost consumul pe modul sport cu baterie aproape descarcata (sub 6%). Dar depinde si decat de sinuos este drumul ..de trafic ..etc.
Eu nu regret alegerea facuta. Cred ca este unul dintre cele mai corecte PHEV-uri de pe piata.

#3555
danyd83

danyd83

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,047
  • Înscris: 04.11.2013
Categoric as cumpara dinou NX4 tot varianta PHEV, bineinteles tot in acelasi target de pret. Am deja 2 ani cu masina si aprox 19000km, majoritatea facuti in oras in modul electric. Am priza acasa si o incarc aprox 1 data la 2 zile.

#3556
Co5min

Co5min

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 02.12.2007

View Postlopi, on 28 mai 2023 - 23:57, said:

Tesla Y - nu ma prea incanta. Ideea de SUV electric (ceva greu, aerodinamica aiurea) + electric (sa fie usoara inseamna siguranta redusa, mers cu 70-90 km/h, rabat la AC, caldura) = nu mi se pare buna.
Scuze de off topic in primul rand.

Aceleași povești pescărești le aveam și eu până să studiez problema in detaliu și să fac mișcarea.

Y LR este cea mai vândută mașină din lume in clipa de față.

https://www.motor1.c...ng-car-q1-2023/

Este foarte încăpătoare, 850l portbagaj, aerodinamica de top, 450km range prin oraș și viteze de DN, 350km range la 130km/h pe autostrada, este plin netul de teste consum și relatări de la proprietari.

Stații supercharge care incarca cu 250Kw/h in marile orașe RO și peste tot in EU și care acoperă distanța maximă capabilă, între încărcări.

90% din timp o sa încarc acasă cu 0.7 lei kw și curând panouri. Voi scuti 1000 lei lunar din cost alimentare.

Și cerasa de pe tort, 500cp, 5s..100 km/h.

Un mare minus asumat, service Budapesta sau București eu fiind din Timișoara.

Mă bucur să văd că sunteți mulțumiți de mașină. Dar în cazul meu aceste probleme care m-au trimis în service de vreo 5 ori în puțin peste 1 an utilizare, cu tot pavajul plin de ulei in garaj, au erodat din experiența de utilizare.

Edited by Co5min, 29 May 2023 - 10:28.


#3557
gushpi

gushpi

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,827
  • Înscris: 17.01.2012
când cu achiziția cărăbușului meu, mai că fi-miu s-a supărat nițel - că nu luăm tesla
l-am înțeles, dar datorită rețelei proaste de-ncărcare și a service-ului am amânat inevitabilului

și dacă tot iau, măcar să fie aia făcută numai din motoare! :P

#3558
Qimistu

Qimistu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 10.02.2020
Facui si eu revizia de 1 an (si numai 6036 Km Posted Image ) la Di-Bas Fundeni, 1189,xx lei. Confirm si eu ca se poate depasi cu o luna sau 1000km intervalul de revizie fara a pierde garantia; eu nu am depasit dar doamna de la receptie mi-a facut "instructajul" pentru data viitoare.

#3559
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 11.07.2006
E ok eu am cam aceasi nr.de kilometri dar dupa 1an si 5 luni hev.

#3560
gushpi

gushpi

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,827
  • Înscris: 17.01.2012
ufff, luna asta fac 35k la 18 luni vechime.

#3561
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,941
  • Înscris: 09.08.2005
2.000 km în medie într-o lună? Neplăcut.

#3562
gushpi

gushpi

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,827
  • Înscris: 17.01.2012
naveta = 70 km/zi, circa 1400/lună
drumuri de weekend + plimbatul prin piețe și alte magazine, restul...

d-aia mi-am luat o confortabilă :P (confortabilă, pt că mai mult conduce ea, decât io :) )

#3563
Basso

Basso

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 26.08.2005
Lucrand de acasa si tot am reusit sa fac mia de km lunar cu termicul meu. Urmeaza si o tura in Grecia deci o sa am 5000 de km dupa 3 luni si ceva de la achizitie.

#3564
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 11.07.2006
Si eu am drum de Grecia luna viitoare.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate