![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Tucson 2021
Last Updated: Mar 15 2023 10:44, Started by
Phonyx
, Sep 16 2020 06:31
·
83

#3295
Posted 14 November 2022 - 12:52

Ieri seara am luat si primul gropan serios pe minunata centura a Bucurestiului, astfel incat masina e botezata intru drumurile patriei. Cred ca daca eram cu vechea Fabia se rupea masina in doua.
Surprinzator, masina nu a patit nimic, desi prietena a simtit groapa pana in maduva oaselor. Ma gandeam poate ca am atins cu bara, dar totul pare in regula. Cand imi schimb rotile de iarna (mi-am luat unele pe 17, cu tot cu jante), o sa-i rog pe cei de la service sa se uite ca nu am stricat nimic la ea ![]() Tind sa cred ca s-a simtit foarte dur impactul si ca e prea mare presiunea in roti. Voi ce presiune folositi pentru anvelopele de 19? |
#3296
Posted 14 November 2022 - 14:14

pt j19 am 2,4 - că așa scrie cartea...
recunosc că amortizarea nu e confortabilă, dar asta se datorează - zic io - greutății mari. ...și a bateriilor aflate sub podea (astfel că un ruliu puternic ar fi nașpa) |
#3297
Posted 15 November 2022 - 15:46

#3298
Posted 15 November 2022 - 18:06

Saptamana asta trec la All season. Cautand sa cumpar noile anvelope, am constatat ca dimensiunile 215 65 R17 nu sunt foarte populare. In context va intreb: stie cineva cum pot sa valorific in mod elegant anvelopele de vara Continental EcoContact 6 (care au rulat aprox. 3.000 km), ca parca mi-e mila sa le dau la reciclat?
|
#3299
Posted 15 November 2022 - 18:17

@APV
Cam astea ar fi doua optiuni bune dupa parerea mea, kleber e modelul nou aparut https://www.anvelope...17-103-v-xl.htm https://www.anvelope...17-103-v-xl.htm Vad ca sunt date pe indice greutate 103 extraload, deci nu merge pe 99 Anvelopele de vara le poti pune pe olx pe la 1200 de lei, eventual sa scazi la 1000 daca vrei sa le dai mai repede Edited by stalker2142, 15 November 2022 - 18:23. |
#3300
Posted 15 November 2022 - 18:31

stalker2142, on 15 noiembrie 2022 - 18:17, said:
@APV Cam astea ar fi doua optiuni bune dupa parerea mea, kleber e modelul nou aparut https://www.anvelope...17-103-v-xl.htm https://www.anvelope...17-103-v-xl.htm Vad ca sunt date pe indice greutate 103 extraload, deci nu merge pe 99 Anvelopele de vara le poti pune pe olx pe la 1200 de lei, eventual sa scazi la 1000 daca vrei sa le dai mai repede Eu am gasit asa ceva https://www.anvelope...17-103-v-xl.htm, pentru ca nu am mai gasit asta https://www.anvelope..._type=anvelope. Imi voi incerca norocul pe OLX ![]() |
#3301
Posted 15 November 2022 - 18:55

Pare cam dubios modelul asta si mai e fabricat si in Rusia
In eighth place overall was the Pirelli Cinturato AllSeason SF2. This was a disappointing result for the SF2, and while it did have the lowest rolling resistance on test and very good dry braking, it was let down by an average snow performance and low grip in the wet. I've actually spoken to Pirelli about this result as the SF2 seems to have variable results in tests depending on size, and Pirelli have informed me that unfortunately this tyre was an older spec tyre which has now been updated with significantly more grip in all conditions. I'll be sure to retest this next year. Kleber e mai de incredere si e aproximativ aceasi anvelopa cu michelin crossclimate 2. Michelin si Goodyear daca vrei neaparat o marca premium, dar e posibil sa nu gasesti pe specificatiile astea 215/65 R17 103V Eu am fost in aceasi situatie cu o dimensiune apropiata tot de SUV 215/60 R17 si am mers pe Kumho de mai sus, iar cele de vara tot Kumho dar un model de top le-am dat cu 1000 dar cu rulaj sub 100km doar. Iar la primavara pe alta masina o sa merg pe Kleberul asta nou care se numeste Quadraxer 3 in varianta pentru turism |
#3302
Posted 15 November 2022 - 23:23

stalker2142, on 15 noiembrie 2022 - 18:55, said:
Pare cam dubios modelul asta si mai e fabricat si in Rusia In eighth place overall was the Pirelli Cinturato AllSeason SF2. This was a disappointing result for the SF2, and while it did have the lowest rolling resistance on test and very good dry braking, it was let down by an average snow performance and low grip in the wet. I've actually spoken to Pirelli about this result as the SF2 seems to have variable results in tests depending on size, and Pirelli have informed me that unfortunately this tyre was an older spec tyre which has now been updated with significantly more grip in all conditions. I'll be sure to retest this next year. Kleber e mai de incredere si e aproximativ aceasi anvelopa cu michelin crossclimate 2. Michelin si Goodyear daca vrei neaparat o marca premium, dar e posibil sa nu gasesti pe specificatiile astea 215/65 R17 103V Eu am fost in aceasi situatie cu o dimensiune apropiata tot de SUV 215/60 R17 si am mers pe Kumho de mai sus, iar cele de vara tot Kumho dar un model de top le-am dat cu 1000 dar cu rulaj sub 100km doar. Iar la primavara pe alta masina o sa merg pe Kleberul asta nou care se numeste Quadraxer 3 in varianta pentru turism Eu zic ca mai bune si mai ieftine sunt astea: https://www.anvelope...17-103-h-xl.htm Le am de anul trecut si sunt ok si ca aderenta si ca zgomot... Consum nu pot sa zic ca e schimbat mult fata de cele de vara. |
#3303
Posted 16 November 2022 - 09:14

Eu pana la urma am ajuns la concluzia ca nu prea merita sa le vinzi pe cele de vara ca sa iei unele all season. Cel putin cum am eu Michelin pe 19, cotate cam la minim 900 bucata nu cred ca gaseam sa le dau cu 500 bucata. Asa ca am cumparat un set de iarna Matador MP93 NORDICCA 235/50 R19 103V (cam 650 bucata). Schimbul ma costa cam 120 de lei, deci un 240 /an.
|
#3304
Posted 16 November 2022 - 09:19

mircea1741010, on 15 noiembrie 2022 - 15:46, said:
Da. Piele bej la interior. eram curios deoarece și io am luat una luxury, black + bej, care fusese „comandată” de cineva cu 3 luni înaintea mea și renunțase... ![]() se pare că e o strategie de vânzare! strategie care pe mine m-a salvat de 6 luni de așteptare! ![]() NU-MI PARE RĂU!!! Edited by gushpi, 16 November 2022 - 09:20. |
#3305
Posted 16 November 2022 - 09:46

Nu inteleg de ce nu ne-au trecut in CIV si varinata pentru 99H ...
|
|
#3306
Posted 16 November 2022 - 09:52

Din ce stiu, pentru anvelopele de iarna se poate folosi un indice inferior ( o singura "treapta" ) celor de vara
Astfel 99H iarna ar trebui sa fie ok ! Am citit asta undeva in legislatie acum ceva vreme Dar va rog sa ma corectati daca gresesc... |
#3307
Posted 16 November 2022 - 10:10

Din cate am inteles legal ai voie pentru cele de iarna sa scazi doar indicele de viteza, nu si cel de sarcina ... adica sa ai 103 H.
Nu stiu cum se aplica si pentru cele all-season ... care nu-s de iarna 100% dar nici de vara ... |
#3308
Posted 16 November 2022 - 10:12

La allseasson ar trebui sa ai 103v cum este cerut, fiind utilizate si pe vara si pe iarna, daca le folosesti doar iarna presupun ca merge regula cu indicele de viteza mai mic.
|
#3309
Posted 16 November 2022 - 11:15

Multumesc din nou tuturor pentru sfaturi!
Ceea ce ma atrage la anvelopele Pirelli Cinturato All Season SF 2 este zgomotul redus enuntat de producator (69 dB), cel mai mic dintre toate celelalte competitoare, in conditiile in care celelalte caracteristici sunt asemanatoare - more or less. Dar confortul mi se pare important la o masina pe care o utilizez mai mult la drumuri lungi, asfaltate, cu familia. Imi place sa conduc in limite legale si sa ma bucur de achizitia facuta, fara sa ii impresionez pe ceilalti cu calitatile ADNului tucsonian. In ceea ce priveste calculele de rentabilitate/eficienta, eu m-am gandit sa scap de stresul schimbului sezonier de anvelope si sa fac si o economie de bani, intrucat ar fi trebuit sa dau 300-600 lei/an pentru montare/demontare anvelope (in functie de atelierul de vulcanizare, si asta daca nu primesti recomandari gen: curatare janta, schimbat valva, centrat roata, curatare butuc, spray cupru etc.), la care se mai adaugă in jur de 420 lei anual hotelul de anvelope. In conditiile astea, daca economisesc 1.000 de lei pe an, in patru ani strang bani pentru urmatorul set de anvelope all season. Parerea mea! |
#3310
Posted 16 November 2022 - 12:29

Eu voi aplica aceasi strategie ca si la vechea (13 ani) masina ... adica o sa cumpar 2 anvelope allseason la fiecare 2 ani.
Cele noi le montez pe fata ... iar cele de pe fata le mut in spate! E mai la indemana sa achizitionez 2 anvelope decat 4! |
#3311
Posted 16 November 2022 - 13:34

APV, on 16 noiembrie 2022 - 11:15, said:
Multumesc din nou tuturor pentru sfaturi! Ceea ce ma atrage la anvelopele Pirelli Cinturato All Season SF 2 este ... zgomotul mic vine la pachet cu tocirea mai pronunțată. la mine anvelopele pirelli s-au tocit cel mai repede dintre cele utilizate de când am mașină (nu dacie ![]() de-a lungul timpului am avut: michelin, continental, vredestein, bfgoodrich, dunlop, hancock, pirelli cele mai dure fuseră dunlop-urile |
|
#3312
Posted 16 November 2022 - 13:57

gushpi, on 16 noiembrie 2022 - 13:34, said: zgomotul mic vine la pachet cu tocirea mai pronunțată. la mine anvelopele pirelli s-au tocit cel mai repede dintre cele utilizate de când am mașină (nu dacie ![]() de-a lungul timpului am avut: michelin, continental, vredestein, bfgoodrich, dunlop, hancock, pirelli cele mai dure fuseră dunlop-urile ![]() |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users