Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Noul Tucson 2021

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3962 replies to this topic

#2179
dgfx

dgfx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 25.08.2015

View PostRaven494, on 08 februarie 2022 - 19:32, said:

... Unele chestii mai tb sa ne asumam si noi

Daca-i fi furnizor, de ex, pentru HAR... Sa ai contract cu ei, de ex sa le ascuti creioanele si, din cauza crizei de cipuri din ascutitori, sa nu le zici nimic, luni de zile... Sa livrezi cate un HB sporadic, poate si un B2. Sa vezi intelegere ce-ti dau ei! Asumata.

#2180
Raven494

Raven494

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 14.04.2012
Sa nu comparam mere cu pere. Nici mie nu-mi place sa astept un an dupa masina, dar mi-am asumat din start ca asta este realitatea zilelor in care traim acum. Cred ca oricine are cat de cat acces la orice fel de media stia treaba asta. Clar nu-i scuze pe ei pt modul nesimtit in care se comporta cu unii clienti. Tot ce zic este ca nu mi se pare corect sa ne inflamam pe ceva ce stiam de la bun inceput ca se va intampla si tot am dat comanda

#2181
dgfx

dgfx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 25.08.2015
https://www.google.c...plan/a-60698952

Oameni buni, vine salvarea! Luati actiuni! Sa le vindem astora de la Hyundai cipuri adevarate si la timp. Din alea pe care le folosesc in becul LED de la numarul din fata.

#2182
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,559
  • Înscris: 05.11.2009

View PostRaven494, on 08 februarie 2022 - 21:22, said:

Sa nu comparam mere cu pere. Nici mie nu-mi place sa astept un an dupa masina, dar mi-am asumat din start ca asta este realitatea zilelor in care traim acum. Cred ca oricine are cat de cat acces la orice fel de media stia treaba asta. Clar nu-i scuze pe ei pt modul nesimtit in care se comporta cu unii clienti. Tot ce zic este ca nu mi se pare corect sa ne inflamam pe ceva ce stiam de la bun inceput ca se va intampla si tot am dat comanda

diferenta vine insa cand ti se promite un termen de livrare, tu iti faci calcule pe baza acelui termen de livrare, unele chestii depind de acel termen de livrare (de exemplu tichetele rabla) si aia de la Hyundai se fac ca ploua. Corect ar fi fost din partea lor (mai ales cei fata de care termenul de livrare s-a marit mult peste ce s-a promis), ca hyundai sa le fi dat alora ce asteapta posibilitatea sa ceara o masina de schimb de la importator , pe perioada de asteptare.. Chit ca pierd din cauza asta bani, macar insa castiga bunavointa si fidelitate in viitor de la client..

#2183
dgfx

dgfx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 25.08.2015

View PostRaven494, on 08 februarie 2022 - 21:22, said:

Sa nu comparam mere cu pere. Nici mie nu-mi place sa astept un an dupa masina, dar mi-am asumat din start ca asta este realitatea zilelor in care traim acum. Cred ca oricine are cat de cat acces la orice fel de media stia treaba asta. Clar nu-i scuze pe ei pt modul nesimtit in care se comporta cu unii clienti. Tot ce zic este ca nu mi se pare corect sa ne inflamam pe ceva ce stiam de la bun inceput ca se va intampla si tot am dat comanda

Nu e de mere, nici de pere. Trebuia sa fie cumva si au facut-o de oaie. E o chestie elementara ca afacerea trebuie sa fie reciproc avantajoasa, altfel e teapa.
Asta nu e fondul de pensii HAR care, dupa 70 de ani sa te amageasca, convingandu-te sa te urci in batmobil...
De aia nu v-au facut contracte, ca si mie, ca stiau ma×arii. Tot de aia nici nu vor sa faca contracte cu termene clare, cu penalitati daca nu livreaza la timp. Stiti voi sa fi invocat forta majora ca n-au cipuri, chipurile?



#2184
Raven494

Raven494

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 14.04.2012
Perfect de acord. Totusi ceea ce se intampla acum in lume este o chestie exceptionala, nu o stare de fapt. Altfel nu mai vindeau nimic. De curiozitate, tinand cont ca absolut toate marcile au astfel de probleme de productie, unele cu termene chiar mai mari, la ce te asteptai? Credeai ca ai dat pt un dealer care este sincer si stie el exact cand va veni masina, desi Hyundai zicea clar in presa ca are probleme cu productia? Inca o data, sunt nenorociti la cum se comporta cu clientii, da, contractele sunt avatajoase lor. Nu discut despre asta, ca n-am ce zice aici, pana la urma suntem in ro. Dar sincer la ce va asteptati? Oare asteptarile, cand acei oameni au zis “cine peste x luni” in timp ce presa urma de criza cipurilor, au fost realiste?

#2185
andreiQS

andreiQS

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 20.09.2021
Eu am primit contract odata cu factura de avans. In septembrie. Cu termen de livrare parca vreo 6 luni. Fara penalitati cu posibilitatea de a denunta unilateral contractul pentru neindeplinere la termen. Din ce am inteles se recupereaza avansul daca se renunta la comanda (de la altii de aici). Nu trebuie sa fie un castig de ambele parti. Ei vand ceva, tu cumperi ceva. Ei fac profit din asta. E comert.. castigul tau e produsul. In paralel cu asta, si independent de vanzator, statul iti da niste beneficii. Ti le da fie ca iti cumperi de la Hyundai, BMW sau Dacia. Alegi sa cumperi de la Hyundai. Atasezi tichetele la comanda si iti faci nota de inscriere la ei. Pana acum nu vad unde ai fost obligat sa iti iei Hyundai. Tu te poti retrage din contract daca ei nu livreaza la timp. Iti iei si banii inapoi. Faptul ca tichetele sunt valabile 3 luni, 6 sau 12 e irelevant. Nu tine de producator sau de importor. E un beneficiu dat de un tert. Sigur ca nu ne convine situatia dar revin. Pentru rabla te poti inscrie cu 5 luni inainte sa pui comanda sau la 5 luni dupa ce ai pus comanda. Ce vreau sa zic este ca e aiurea si situatia generala produce neplaceri pentru client. Mai ales daca regulile Rabla nu permit sa muti tichetul daca risca sa expire si furnizorul nu livreaza. Aici poate statul ar trebui sa modifice regulile. Sa il reactiveze daca se demonstreaza ca independent de tine a expirat. Dar revin, comunicarea cred ca ar fi fost cheia aici. Cum era daca primeai de la comanda o estimare de livrare de la fabrica, cu numar de comanda si data estimata de livrare. Apoi lunar actualizari. Iar dealerul te sfatuia ca dupa vreo 3 luni de la comanda in functie de cum avanseaza ea sau se modifica estimarea de productie sa faci procedurile de rabla? Cred ca te simteai in control si nu mai erai chiar asa suparat, nu?

#2186
dgfx

dgfx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 25.08.2015

View PostRaven494, on 08 februarie 2022 - 22:21, said:

Perfect de acord. Totusi ceea ce se intampla acum in lume este o chestie exceptionala, nu o stare de fapt. Altfel nu mai vindeau nimic. De curiozitate, tinand cont ca absolut toate marcile au astfel de probleme de productie, unele cu termene chiar mai mari, la ce te asteptai? Credeai ca ai dat pt un dealer care este sincer si stie el exact cand va veni masina, desi Hyundai zicea clar in presa ca are probleme cu productia? Inca o data, sunt nenorociti la cum se comporta cu clientii, da, contractele sunt avatajoase lor. Nu discut despre asta, ca n-am ce zice aici, pana la urma suntem in ro. Dar sincer la ce va asteptati? Oare asteptarile, cand acei oameni au zis “cine peste x luni” in timp ce presa urma de criza cipurilor, au fost realiste?

Exceptionala-i indulgenta cu care accepti sa te amageasca. Sa mai "flexibilizam" discutia... Uite, am dat avans in Decembrie 30% pentru o chestie care face aer comprimat uscat, fara voc, fara impuritati. Trebuia sa fi fost livrata-n Ianuarie conform contract ambiguu, fara penalitati. Ii intreb pe astia de la Atlas copco si-mi zic ca cica-n Aprilie, ca nu-s cipuri, INSA pot sa-mi dea compresorul in Februarie, dar nu filtrele. Intelegi cate cipuri sunt in filtre? Cate-s in etichetele de la tricouri, desi nu cred.
Macar, dupa asta, am facut contract nou cu ei ca fac ceva ca au intarziat si vor face altceva daca vor mai intarzia. Cereti macar un schimb de ulei, ceva, daca ei nu sunt de cuvant. Nu se poate ca astia din HAR sa-si dea prime c-au vandut dar n-au livrat si voua sa va dea ce mi-au dat mie.

#2187
robi101012981

robi101012981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 790
  • Înscris: 15.08.2018

View PostCo5min, on 02 februarie 2022 - 22:12, said:

Între noi fie vorba, de ce îți pierzi vremea pe acest topic sa discuți despre o mașină urata și scumpă?

Care se întâmplă să fie cel mai vândut SUV în 2021 în România. De scump și urat ce este au vândut mii de unități.
Au vandut ptr ca in bugetul asta nu ai alta alternativa, interiorul mi se pare oribil cu tableta aia cu Piano Black, asta e problema. Dar na, Hyundai ofera raport calitate-pret, 5 ani garantie, si din cauza asta se duce lumea spre Tucson, nu ptr ca e o masina frumoasa.

#2188
dgfx

dgfx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 25.08.2015

View PostandreiQS, on 08 februarie 2022 - 22:32, said:

Eu am primit contract odata cu factura de avans. In septembrie. Cu termen de livrare parca vreo 6 luni. Fara penalitati cu posibilitatea de a denunta unilateral contractul pentru neindeplinere la termen. Din ce am inteles se recupereaza avansul daca se renunta la comanda (de la altii de aici). Nu trebuie sa fie un castig de ambele parti. Ei vand ceva, tu cumperi ceva. Ei fac profit din asta. E comert.. castigul tau e produsul. In paralel cu asta, si independent de vanzator, statul iti da niste beneficii. Ti le da fie ca iti cumperi de la Hyundai, BMW sau Dacia. Alegi sa cumperi de la Hyundai. Atasezi tichetele la comanda si iti faci nota de inscriere la ei. Pana acum nu vad unde ai fost obligat sa iti iei Hyundai. Tu te poti retrage din contract daca ei nu livreaza la timp. Iti iei si banii inapoi. Faptul ca tichetele sunt valabile 3 luni, 6 sau 12 e irelevant. Nu tine de producator sau de importor. E un beneficiu dat de un tert. Sigur ca nu ne convine situatia dar revin. Pentru rabla te poti inscrie cu 5 luni inainte sa pui comanda sau la 5 luni dupa ce ai pus comanda. Ce vreau sa zic este ca e aiurea si situatia generala produce neplaceri pentru client. Mai ales daca regulile Rabla nu permit sa muti tichetul daca risca sa expire si furnizorul nu livreaza. Aici poate statul ar trebui sa modifice regulile. Sa il reactiveze daca se demonstreaza ca independent de tine a expirat. Dar revin, comunicarea cred ca ar fi fost cheia aici. Cum era daca primeai de la comanda o estimare de livrare de la fabrica, cu numar de comanda si data estimata de livrare. Apoi lunar actualizari. Iar dealerul te sfatuia ca dupa vreo 3 luni de la comanda in functie de cum avanseaza ea sau se modifica estimarea de productie sa faci procedurile de rabla? Cred ca te simteai in control si nu mai erai chiar asa suparat, nu?

Andrei, scuza-ma, da-mi voie sa-ti spun ca parerea pe care o ai despre stat este cel putin naiva cand zici ca-ti da beneficii. Cat despre contractele fara penalitati, ce crezi ca s-ar intampla in economia asta daca producatorii/furnizorii/comerciantii ar livra cand ii taie pe ei capul? A, te mandresti cu faptul ca te poti retrage oricand si-ti iei banii inapoi. Sigur, dupa ce au produs pentru altii timp de macar 6 luni. Sa tot faci afaceri din astea. Sigur castigi si mai ai si beneficii...

#2189
andreiQS

andreiQS

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 20.09.2021

View Postdgfx, on 09 februarie 2022 - 11:22, said:


Andrei, scuza-ma, da-mi voie sa-ti spun ca parerea pe care o ai despre stat este cel putin naiva cand zici ca-ti da beneficii. Cat despre contractele fara penalitati, ce crezi ca s-ar intampla in economia asta daca producatorii/furnizorii/comerciantii ar livra cand ii taie pe ei capul? A, te mandresti cu faptul ca te poti retrage oricand si-ti iei banii inapoi. Sigur, dupa ce au produs pentru altii timp de macar 6 luni. Sa tot faci afaceri din astea. Sigur castigi si mai ai si beneficii...

Multumesc pentru raspuns. Tu cum ai numi programele Rabla? Ca eu inafara de un beneficiu / schema de ajutor - nu am gasit termen mai potrivit. Te rog nu duce discutia inspre taxele mele, etc.. ca toti platim taxe, unii mai mari, altii mai mici. Unii beneficiaza de rabla, altii nu beneficiaza de acest "beneficiu". Dar te rog spune-mi de ce gresesc cand le numesc beneficii ca poate nu am inteles eu cum e cand imi da statul niste bani pe gratis la Rabla Plus sau cand se ofera sa-mi dea pe o masina veche mai mult decat daca as vinde-o sau de x ori mai mult decat as lua pe ea vanduta la kilogram.
Dgfx - le iau pe rand:
1. Contractul nu e obligatoriu sa fie semnat sau acceptat de tine. Nu ai nici un fel de drept fundamental de a beneficia de o oferta comerciala in care furnizorul sa se oblige sa-ti plateasca penalitati. Contractul e intelegerea partilor. Daca vrei cumperi, daca nu vrei nu cumperi. Daca cumperi mai mult, probabil negociezi clauze, daca nu cumperi mai mult, fie accepti oferta fie nu o accepti. Astea sunt optiunile. Stii replica aia din Fight Club cu fulgul de nea?
2. Nu te retragi si-ti iei banii cand vrei tu, te rog mai citeste o data. Daca nu se indeplinesc obligatiile contractuale, te poti retrage si sa-ti recuperezi banii. Cred ca daca nu poti arata ca furnizorul nu si-a respectat obligatiile contractuale, nu iti poti recupera banii. Conditii, pe care le accepti - vezi argumentul de la punctul 1. Asa mi s-ar parea si normal. Ce crezi ca s-ar intampla in economia asta daca orice client ar fi liber sa contracteze servicii sau produse la comanda - ca nu ai mers sa iei o masina care statea in curte, si apoi ar renunta oricand la comanda ca nu mai vrea fara sa aiba nici o responsabilitate? Imi place sa vad si partea cealalta a argumentului.
3. De cate ori ai antamat un serviciu sau ai comandat un produs fara sa platesti macar ceva in avans? Mie nu prea mi-a iesit, mai ales cand a fost vorba de servicii ori produse oferite la comanda si de valori mai mari. Si da, si eu cer avans si furnizez peste mai multe luni, uneori peste 6.

E randul meu sa-ti spun scuza-ma si da-mi voie sa te intreb, dar tu de ce ai platit un avans fara sa primesti un contract pe care sa-l analizezi?
<mesaj scris in ton calm, dinala de discutie prieteneasca in care suntem de acord ca nu trebuie neaparat sa fim de acord tot timpul, ca sa nu ma intelegi gresit :) >

#2190
dgfx

dgfx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 25.08.2015

View PostandreiQS, on 09 februarie 2022 - 12:16, said:

Multumesc pentru raspuns. Tu cum ai numi programele Rabla? Ca eu inafara de un beneficiu / schema de ajutor - nu am gasit termen mai potrivit. Te rog nu duce discutia inspre taxele mele, etc.. ca toti platim taxe, unii mai mari, altii mai mici. Unii beneficiaza de rabla, altii nu beneficiaza de acest "beneficiu". Dar te rog spune-mi de ce gresesc cand le numesc beneficii ca poate nu am inteles eu cum e cand imi da statul niste bani pe gratis la Rabla Plus sau cand se ofera sa-mi dea pe o masina veche mai mult decat daca as vinde-o sau de x ori mai mult decat as lua pe ea vanduta la kilogram.
Dgfx - le iau pe rand:
1. Contractul nu e obligatoriu sa fie semnat sau acceptat de tine. Nu ai nici un fel de drept fundamental de a beneficia de o oferta comerciala in care furnizorul sa se oblige sa-ti plateasca penalitati. Contractul e intelegerea partilor. Daca vrei cumperi, daca nu vrei nu cumperi. Daca cumperi mai mult, probabil negociezi clauze, daca nu cumperi mai mult, fie accepti oferta fie nu o accepti. Astea sunt optiunile. Stii replica aia din Fight Club cu fulgul de nea?
2. Nu te retragi si-ti iei banii cand vrei tu, te rog mai citeste o data. Daca nu se indeplinesc obligatiile contractuale, te poti retrage si sa-ti recuperezi banii. Cred ca daca nu poti arata ca furnizorul nu si-a respectat obligatiile contractuale, nu iti poti recupera banii. Conditii, pe care le accepti - vezi argumentul de la punctul 1. Asa mi s-ar parea si normal. Ce crezi ca s-ar intampla in economia asta daca orice client ar fi liber sa contracteze servicii sau produse la comanda - ca nu ai mers sa iei o masina care statea in curte, si apoi ar renunta oricand la comanda ca nu mai vrea fara sa aiba nici o responsabilitate? Imi place sa vad si partea cealalta a argumentului.
3. De cate ori ai antamat un serviciu sau ai comandat un produs fara sa platesti macar ceva in avans? Mie nu prea mi-a iesit, mai ales cand a fost vorba de servicii ori produse oferite la comanda si de valori mai mari. Si da, si eu cer avans si furnizez peste mai multe luni, uneori peste 6.

E randul meu sa-ti spun scuza-ma si da-mi voie sa te intreb, dar tu de ce ai platit un avans fara sa primesti un contract pe care sa-l analizezi?
<mesaj scris in ton calm, dinala de discutie prieteneasca in care suntem de acord ca nu trebuie neaparat sa fim de acord tot timpul, ca sa nu ma intelegi gresit Posted Image >

4. Cu calm, incep cu sfarsitul, si-ti spun ca am dat avansul pentru Tucson, fara contract, pur si simplu de prost. Contractul nu e ceva rigid, drept dovada ca deler-ul altui producator a acceptat sa treaca-n contract ca-mi vor da spre utilizare o masina comparabila cu cea comandata, pana vine aia pe care am comandat-o, daca nu o vor livra atunci cand ne-am inteles.
3. Nu-i nimic rau sa iei avans si sa-ti termini treba peste 6 luni, daca asa te-ai inteles cu clientul. Ce faci daca nu faci ce ai promis? Ii dai senin banii inapoi la pachet cu o replica din Fight Club, ca doar nu-i vreun special?
2. Vezi pct. 3, tot timpul a fost vorba despre ce se intampla daca masinile nu sunt livrate la timp.
1. Vezi pct. 4
0. Citez din ORDIN nr. 179 din 2 februarie 2022:
"Articolul 3
Obiectul, scopul şi obiectivele programului, indicatorul de performanţă
(1) Obiectul programului îl reprezintă finanţarea nerambursabilă din Fondul pentru mediu, acordată sub forma
ecotichetului, pentru achiziţionarea autovehiculelor noi pur electrice sau autovehiculelor noi electrice hibride, în
schimbul predării spre casare a autovehiculelor uzate.
(2) Scopul programului îl constituie îmbunătăţirea calităţii mediului prin achiziţionarea de autovehicule noi pur
electrice sau autovehicule noi electrice hibride.
(3) Programul vizează atingerea următoarelor deziderate de protecţie a mediului de interes general:
a) diminuarea efectelor poluării aerului asupra mediului şi sănătăţii populaţiei, cauzate de emisiile de gaze de
eşapament;
b) diminuarea efectelor poluării solului şi apei cauzate de scurgerile de substanţe periculoase de la
autovehiculele ce utilizează alte sisteme de propulsie decât cele electric şi/sau electric hibrid prin înlocuirea
treptată a acestora cu autovehicule pur electrice sau electrice hibride;
c) prevenirea generării deşeurilor şi atingerea obiectivelor privind recuperarea şi valorificarea deşeurilor
provenite de la vehiculele scoase din uz...
"
Asadar tichetele din programul rabla sunt parghii, nu un beneficii, cu ajutorul carora statul indeplineste o mica parte din "contractul" pe care-l are cu cetatenii.

#2191
Co5min

Co5min

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,238
  • Înscris: 02.12.2007

View Postrobi101012981, on 09 februarie 2022 - 10:53, said:


Au vandut ptr ca in bugetul asta nu ai alta alternativa, interiorul mi se pare oribil cu tableta aia cu Piano Black, asta e problema. Dar na, Hyundai ofera raport calitate-pret, 5 ani garantie, si din cauza asta se duce lumea spre Tucson, nu ptr ca e o masina frumoasa.
Iar eu îți spun că este cea mai frumoasa din clasa ei. Iar interiorul e foarte fain și ergonomic. O laveta din microfibra, de calitate, și interiorul arată că în prima zi după 5 luni.

Puteam scoate 4,5k euro în plus dacă era nevoie dar nu a fost, nu îmi place nimic de la competiție.

Aspect/pret/dotari/performanta rupe.

Edited by Co5min, 09 February 2022 - 14:03.


#2192
andreiQS

andreiQS

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 20.09.2021

View Postdgfx, on 09 februarie 2022 - 13:50, said:



4. Neplacut. Exact ce ziceam eu, nu e obligatia vanzatorului sa vrea sa negocieze cu tine contractul. Ma bucur ca ai gasit in alta parte flexibilitate.
3. Da, ii dau banii inapoi daca asa ne-am inteles. Daca ne-am inteles altfel, imi respect contractul. Ma asteptam sa o prinzi si ai facut-o, dar nu asta am vrut sa transmit. Am vrut sa spun ca din punct de vedere al vanzatorului, el isi aduce marfa si-si prezinta conditiile. Daca le accepti bine, daca nu, va veni altul care le va accepta.
2. De acord. De aici am inceput - de la damage controlul din postarea mea mai veche. Fiind situatia de asa natura incat se nasc intarzieri care nu pot sa fie prevazute. Termenele de 6 luni, aflam acum ca nu sunt suficiente ca asta e situatia in care ne regasim, comunicarea cred ca ar fi fost cheia. Raman la parerea ca daca ai fi primit informari periodice si transparente, actualizari cu privire la situatia comenzii tale, fara sa le ceri, ci trimise automat, ai fi fost mai ingaduitor fata de situatie sau daca nu, macar nu te-ai fi simtit pacalit atunci cand iti cereai - pe buna dreptate banii - pentru ca nu ai mai vrut sa astepti odata termenul depasit.
1. Opinia mea e ca sunt parghii pentru stat de a-si indeplini asa cum bine ai spus, obligatiile fata de cetateni, UE, etc.. Pentru noi, cei care primim niste reduceri de bani din preturile masinilor, sunt beneficii. Aici cred ca e o diferenta de nuanta si perspectiva. Let's agree to disagree.

Sper sa primesti in termen masina comandata si sa te bucuri de ea. Toyota?

Edited by Dany_Darke, 09 February 2022 - 14:26.


#2193
cpv_13

cpv_13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 270
  • Înscris: 20.02.2010

View Postdgfx, on 09 februarie 2022 - 13:50, said:


4. Cu calm, incep cu sfarsitul, si-ti spun ca am dat avansul pentru Tucson, fara contract, pur si simplu de prost. Contractul nu e ceva rigid, drept dovada ca deler-ul altui producator a acceptat sa treaca-n contract ca-mi vor da spre utilizare o masina comparabila cu cea comandata, pana vine aia pe care am comandat-o, daca nu o vor livra atunci cand ne-am inteles.
3. Nu-i nimic rau sa iei avans si sa-ti termini treba peste 6 luni, daca asa te-ai inteles cu clientul. Ce faci daca nu faci ce ai promis? Ii dai senin banii inapoi la pachet cu o replica din Fight Club, ca doar nu-i vreun special?
2. Vezi pct. 3, tot timpul a fost vorba despre ce se intampla daca masinile nu sunt livrate la timp.
1. Vezi pct. 4
0. Citez din ORDIN nr. 179 din 2 februarie 2022:
"Articolul 3
Obiectul, scopul şi obiectivele programului, indicatorul de performanţă
(1) Obiectul programului îl reprezintă finanţarea nerambursabilă din Fondul pentru mediu, acordată sub forma
ecotichetului, pentru achiziţionarea autovehiculelor noi pur electrice sau autovehiculelor noi electrice hibride, în
schimbul predării spre casare a autovehiculelor uzate.
(2) Scopul programului îl constituie îmbunătăţirea calităţii mediului prin achiziţionarea de autovehicule noi pur
electrice sau autovehicule noi electrice hibride.
(3) Programul vizează atingerea următoarelor deziderate de protecţie a mediului de interes general:
a) diminuarea efectelor poluării aerului asupra mediului şi sănătăţii populaţiei, cauzate de emisiile de gaze de
eşapament;
b) diminuarea efectelor poluării solului şi apei cauzate de scurgerile de substanţe periculoase de la
autovehiculele ce utilizează alte sisteme de propulsie decât cele electric şi/sau electric hibrid prin înlocuirea
treptată a acestora cu autovehicule pur electrice sau electrice hibride;
c) prevenirea generării deşeurilor şi atingerea obiectivelor privind recuperarea şi valorificarea deşeurilor
provenite de la vehiculele scoase din uz...
"
Asadar tichetele din programul rabla sunt parghii, nu un beneficii, cu ajutorul carora statul indeplineste o mica parte din "contractul" pe care-l are cu cetatenii.

Salut,

Am inteles punctul tau de vedere. Poti sa te opresti? Ti-ai exprimat de mai multe ori nemultumirile, nu trebuie ca la fiecare pagina sa revii cu aceleasi chestii.
Daca tot ti-ai comandat altceva, de ce nu activezi pe forumul respectiv? Ce mai cauti pe aici?

Nu inteleg ce vrei sa obtii cu tot negativismul asta.

Iti zic eu ce provoci:
- indirect ii jignesti pe toti cei care inca nu au renuntat la comenzile de Tucson
- indirect (sau mai direct) ii jignesti (ii faci sa se simta prost) pe cei care nu au negociat clauzele contractului cu dealerul
- agiti lumea chiar aiurea
- spui ca doar Hyundai are probleme cand adevarul este cu totul altul. Toti producatorii auto au probleme pe modelele particularizate. Pe modelel "standard" si Hyundai-ul livreaza.

Ca sa fie clar: ne bucuram pentru tine, dar daca nu ai nimic bun de spus, lasa-ne in ignoranta si prostia noastra.

Multumesc.

#2194
dgfx

dgfx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 25.08.2015

View PostandreiQS, on 09 februarie 2022 - 14:04, said:

4. Neplacut. Exact ce ziceam eu, nu e obligatia vanzatorului sa vrea sa negocieze cu tine contractul. Ma bucur ca ai gasit in alta parte flexibilitate.
3. Da, ii dau banii inapoi daca asa ne-am inteles. Daca ne-am inteles altfel, imi respect contractul. Ma asteptam sa o prinzi si ai facut-o, dar nu asta am vrut sa transmit. Am vrut sa spun ca din punct de vedere al vanzatorului, el isi aduce marfa si-si prezinta conditiile. Daca le accepti bine, daca nu, va veni altul care le va accepta.
2. De acord. De aici am inceput - de la damage controlul din postarea mea mai veche. Fiind situatia de asa natura incat se nasc intarzieri care nu pot sa fie prevazute. Termenele de 6 luni, aflam acum ca nu sunt suficiente ca asta e situatia in care ne regasim, comunicarea cred ca ar fi fost cheia. Raman la parerea ca daca ai fi primit informari periodice si transparente, actualizari cu privire la situatia comenzii tale, fara sa le ceri, ci trimise automat, ai fi fost mai ingaduitor fata de situatie sau daca nu, macar nu te-ai fi simtit pacalit atunci cand iti cereai - pe buna dreptate banii - pentru ca nu ai mai vrut sa astepti odata termenul depasit.
1. Opinia mea e ca sunt parghii pentru stat de a-si indeplini asa cum bine ai spus, obligatiile fata de cetateni, UE, etc.. Pentru noi, cei care primim niste reduceri de bani din preturile masinilor, sunt beneficii. Aici cred ca e o diferenta de nuanta si perspectiva. Let's agree to disagree.
Sper sa primesti in termen masina comandata si sa te bucuri de ea. Toyota?

4. Nu e obligat dar merita sa-ncerci.
3. Crezi ca strica, pentru cel care vine, sa intrebe vanzatorul ce se intampla daca nu se tine de cuvant?
2. "informari periodice si transparente, actualizari cu privire la situatia comenzii tale, fara sa le ceri, ci trimise automat" Aici ai dreptate daca prin actualizari intelegi informatii adevarate nu kkaturi ca asta, citez "Daca intre timp vor aparea si alte informatii suplimentare legate de termenele de productie primite de la producator in contextul actualei crize de semiconductori, vi le vom comunica."
1. Corect
0. Da
Ca veni vorba de semiconductori, credeti ca uzinele alea care fac cipuri dau drumu' la instalatie, de solstitiul de iarna sa zicem, ca sa faca cipuri si pentru industria auto, ca-n restul anului produc pentru consummer electronics? Nu stiu ce sa zic dar daca nu-s cipuri, se scumpesc cipurile si daca se scumpesc cipurile se scumpesc masinile, telefoanele, televizoarele, eticheta de la tricou... Dubios, nu?

#2195
andreiQS

andreiQS

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 20.09.2021

View Postdgfx, on 09 februarie 2022 - 15:55, said:

Ca veni vorba de semiconductori, credeti ca uzinele alea care fac cipuri dau drumu' la instalatie, de solstitiul de iarna sa zicem, ca sa faca cipuri si pentru industria auto, ca-n restul anului produc pentru consummer electronics? Nu stiu ce sa zic dar daca nu-s cipuri, se scumpesc cipurile si daca se scumpesc cipurile se scumpesc masinile, telefoanele, televizoarele, eticheta de la tricou... Dubios, nu?

Nu. Recent am citit estimari ca pentru industria auto se asteapta sa mearga problemele pana prin 2023. Slabe sanse, cred eu. Nu stiu daca un producator o sa renunte la comenzi de cipuri mai performante si mai profitabile, care-i tin ocupata capacitatea de productie pentru a face cipuri mai vechi, mai putin performante si mai putin profitabile pentru industria auto. Ca mno, anumite chestii la masini asa sunt de cand s-au inventat - tot tehnologia aia o folosesc. Vezi degivrarea din oglinzi la Spring.

#2196
dgfx

dgfx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 25.08.2015

View Postcpv_13, on 09 februarie 2022 - 15:20, said:


Salut,

Am inteles punctul tau de vedere. Poti sa te opresti? Ti-ai exprimat de mai multe ori nemultumirile, nu trebuie ca la fiecare pagina sa revii cu aceleasi chestii.
Daca tot ti-ai comandat altceva, de ce nu activezi pe forumul respectiv? Ce mai cauti pe aici?

Nu inteleg ce vrei sa obtii cu tot negativismul asta.

Iti zic eu ce provoci:
- indirect ii jignesti pe toti cei care inca nu au renuntat la comenzile de Tucson
- indirect (sau mai direct) ii jignesti (ii faci sa se simta prost) pe cei care nu au negociat clauzele contractului cu dealerul
- agiti lumea chiar aiurea
- spui ca doar Hyundai are probleme cand adevarul este cu totul altul. Toti producatorii auto au probleme pe modelele particularizate. Pe modelel "standard" si Hyundai-ul livreaza.

Ca sa fie clar: ne bucuram pentru tine, dar daca nu ai nimic bun de spus, lasa-ne in ignoranta si prostia noastra.

Multumesc.

Nu e treba mea pe ce forumuri activezi tu si de ce. Reciproca-i adevarata.
Nu ma erijez in purtatorul de cuvant al celor nemultumiti. Nu trebuie nici tu.
N-am jignit pe nimeni aici. N-ar trebui nici tu. Doar v-am atras atentia asupra experientei neplacuta pe care am avut-o cu deler-ul si HAR.
Lumea, in general, nu se agita aiurea, Cu atat mai putin cand scriu eu ceva.
Eu nu mint ca ai fi zis tu ceva candva. N-ar trebui nici tu.

Take a deep breath. Peace!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate