Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Noul Tucson 2021

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3941 replies to this topic

#2161
RMARIUSG

RMARIUSG

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 23.11.2021
Pentru "Shafu"

Eu am de primit PHEV Luxury cu ID 065xx.

#2162
dgfx

dgfx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 25.08.2015
@Shafu&Rmariusg cand ati platit avansul si cand v-au trombonit astia, ultima data, ca va aduc masinile?

#2163
ATA1

ATA1

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 12.03.2021
Primele impresii si din partea mea pentru HEV, primele consumuri:
-Buc-Campulung-Brasov-Cheia-Buc : 7,8 l/%
-Brasov-Cheia-Buc: 5,9 l/%.
-Constanta-Buc pe autostrada, setare in Sport, mentinut permanent 130km/h pe GPS : 11 l/%. Pe acest tronson de autostrada cu segmente in urcare semnificativa (rampa) am observat ca modul Sport mentine frecvent motorul in 4000 rpm daca doresti sa mentii si in urcare constant viteza de 130 km/% pe GPS (circa 140 km/%). Probabil de aici consumul mai ridicat decat pe o autostrada dreapta fara zone in urcare cum este de exemplu autostrada Buc - Pitesti.


#2164
pixel3cs

pixel3cs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,734
  • Înscris: 26.01.2007
Da dar asta e consum de iarna. Performantele sistemului electric sunt slabe pe vreme rece. Peste 10 grade celsius se simte o imbunatatire, dar la vara vei vedea consum cu 1-2 l mai putin.

 Nukem, on 04 februarie 2022 - 22:46, said:


Aceeasi problema. Dupa un timp s-a lasat pielea si nu mai sta umflat. S-a discutat despre tema asta, este una dintre probleme semnalate de mai multi (vezi pe jurnalele posesorilor de Tucson).

Mai vorbim spre vara. Iarna pielea se strange.

#2165
Shafu

Shafu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 12.06.2011

 dgfx, on 06 februarie 2022 - 20:02, said:

@Shafu&Rmariusg cand ati platit avansul si cand v-au trombonit astia, ultima data, ca va aduc masinile?
Platit la mijlocul lui august 2021, preluat o comanda cu 09xxx, trombonit pana in ziua de azi.

#2166
aditzu.tm

aditzu.tm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 21.08.2006
Salutare,
E cineva in situatia in care asteapta masina si tichetul rabla a expirat, sau se apropie de expirare? Care e solutia? Se poate prelungi valabilitatea? Se plateste diferenta de cumparator?

#2167
dgfx

dgfx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 25.08.2015

 Shafu, on 07 februarie 2022 - 10:13, said:

Platit la mijlocul lui august 2021, preluat o comanda cu 09xxx, trombonit pana in ziua de azi.

RMariusG zice ca are de primit phev luxury cu 065. Eu platisem avansu-n Februarie, anul trecut, mi-a vandut dealerul masina, care a venit la inceputul verii, altuia, fara sa-mi zica nimic magarul, dupa care, intrebandu-l mai apasat prin Septembrie de ID, mi-a zis ca as fi avut un ID cu 065, tot pentru un phev Luxury.
Prin Decembrie, dupa aproape o luna de email-uri, imi scria marele director aftersales Chipaila de la HAR ca masina mea ar fi fost initial programata sa fie facuta-n Iunie si ca, ce sa vezi, intentiona producatorul sa se apuce de cele din Iunie fix in Decembrie, dupa ce le termina pe cele din Mai.

#2168
dan97

dan97

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 28.05.2011

 dgfx, on 01 februarie 2022 - 20:33, said:

O fi stiut ce are de facut automata dar a mea a uitat. Sunt curios cum o fi rezolvat colegul de forum problema la reprezentanta.
Au pus testerul. Au fortat  regenerarea/arderea depunerilor. Mai multe nu as putea sa spun, cert e ca dupa inca 1000 km martorul este stins. Dar te poti astepta la orice, vad ca este o problema destul de des intalnita.

#2169
aikido

aikido

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 08.11.2005

 dgfx, on 06 februarie 2022 - 20:02, said:

@Shafu&Rmariusg cand ati platit avansul si cand v-au trombonit astia, ultima data, ca va aduc masinile?

Platit in iulie 2021 (estimare livrare oct-noi2021). Dupa amenda pe care le-a dat-o ANPC in ianuarie, m-au rugat sa accept un nou termen de livrare - martie 2022 (9 luni, deci), căci ar fi fost prelungita valabilitatea tichetelor Rabla cu încă 2 luni. Văzând că încă mai sunt comenzi nelivrate cu ID 04...., am mari rezerve că vor reuși să livreze în 2 luni comenzi restante pe 4 luni din 2021.
Neoficial au spus că ritmul de livrare la M Hybrid este la 25% fata de normal, datorită lipsei unor componente bla bla....deja nu îl mai auzeam.

Edited by aikido, 08 February 2022 - 10:50.


#2170
tiberiuscs

tiberiuscs

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 10.01.2022
Am inteles ca sunt multi oameni care se retrag, cel putin asta mi-a spus dealer-ul cand l-am informat ca renunt si eu la comanda.
Asa ca este un m-hybrid teal style+ cu id 08_xxx liber.

#2171
dgfx

dgfx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 25.08.2015
Daca ritmul de livrare la mhev este la 25% inseamna ca cei care au comanda de phev il vor primi cu ocazia pensionarii... Imi mentin parerea ca intarzierile se datoreaza, in principal, unor capete seci, cu urechi lungi, din top management-ul HAR.

#2172
andreihenegar

andreihenegar

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 13.01.2012
Am citit pe un grup de FB ca s-au livrat si cu 9 si chiar cu 12. Cu 12 daca am inteles corect era termic.

Edited by andreihenegar, 08 February 2022 - 15:06.


#2173
andreiQS

andreiQS

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 20.09.2021
Mie mi se pare trist, fiindca nu gasesc alt cuvant. Trist ca citesc de fiecare data despre frustrarile care apar la cei care au comandat aceasta masina. Unii renunta la comanda si merg mai departe, altii isi varsa naduful aici ori pe alte grupuri sau platforme si apoi renunta la comenzi. Altii fac plangeri peste plangeri mailuri catre importator, catre dealeri, catre oricine si consuma foarte multa energie in sensul asta.
Eu de cand am comandat masina mi-am spus ca nu voi avea asteptari cu privire la termenul de livrare. Cand vine, vine - nu ma strange nimeni cu usa si am ce conduce dar asta nu e cazul pentru toata lumea si e de inteles. Unii oameni, de buna credinta au comandat masina si au luat de buna estimarea de livrare fiindca asa li s-a spus si fiindca sunt clienti nu experti in semiconductoare sau in logistica industriei auto. Suntem intr-o griza globala de componente. Ca e vorba despre masini sau calculatoare, telefoane sau televizoare. Orice foloseste putere de calcul. Sunt multe articole care analizeaza asta si motivul pentru care industria auto a ramas in aer atunci cand le-a reinceput productia si au primit comenzi din nou. Da ok, si eu m-as bucura sa vina masina mai repede in loc sa vina mai tarziu. M-as fi bucurat sa o iau din curtea dealerului cand am semnat dar astea sunt vremurile.
Daca ati avut rabdarea sa cititi pana aici o sa vedeti ca nu sunt doar fatalist si pesimist. Cred ca problema reala nu e ca suntem intr-o criza globala de aprovizionare - asta e realitatea - problema este de comunicare si de cum intelege importatorul ori de cum stiu dealerii sa comunice. Oameni buni (daca cititi cumva si pe aici, importatori si retele mari de dealeri) - angajati pe cineva priceput pe comunicare. In orice criza - asa cum e asta in care sunteti voi cu livrarile intarziate, cu oameni care-si anuleaza comenzile si cu altii care va fac plangeri care se lasa cu amenzi - cheia este comunicarea. Preintampinarea plangerilor prin comunicare directa, onesta si transparenta. Urmaresc si alte forumuri ori grupuri pe aceasta tema. Spre exemplu, in Canada importatorul sau chiar fabrica - nu am inteles exact cine - trimite in fiecare luna un update de status in care zice: "comanda ta cu numarul XXXXXXX planificata initial pentru productie in luna Y se afla in grafic. Momentan masina este numarul ZZZ in ordinea de prioritate." Acolo nu vad oameni care fac plangeri sau anuleaza comenzi.
Nu cred ca Hyundai are proceduri diferite in fabrici diferite. Poate cineva de aici care lucreaza in productie pentru o companie globala imi poate infirma aceasta banuiala. Fabrica din Cehia o sa aiba aceleasi proceduri ca cea din Coreea ca doar nu au reinventat roata. Asa incat ar putea sa comunice asta - sau poate o face da se blocheaza la importator.
OK, sa presupunem ca nu este asa si nu exista procedura asta. Atunci lunar, importatorul ar putea cere planul de productie pentru comenzile active si un om sa le actualizeze intr-o baza de data - apoi guess what - sa automatizeze un email. Nu e nici o smecherie, nu e greu de facut. E chiar simplu, trebuie doar sa vrei. Trebuie ca un om sa ia initiativa si sa incerce sa scada pe cat posibil impactul negativ de imagine care vine la pachet cu clientii frustrati de intarzieri repetate si amanari.
In schimb, comunicare 0, clienti care se trezesc ca se asteapta sa le vina masina peste o luna doua si nu vine sau altii carora le spune dealerul ca nu are vesti iar in doua zile masina e in curte si le vine factura.
Revin: Poate ar trebui sa angajati un om care chiar stie sa comunice - sau ma rog, sa-i puneti persoanei responsabile de comunicare din organizatiei un task mic acolo: Damage Control. E valabil si business case-ul - pierderea de capital de imagine fara a lua in calcul profitul nerealizat din anularile de comenzi < doua ore de lucru pe luna actualizand chiar si manual o baza de date.
Rabdare, colegi, iar cand veti fi voi in situatia sa intarziati fata de un client - nu uitati sa comunicati.
My two cents.

#2174
Qimistu

Qimistu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 10.02.2020

 aikido, on 08 februarie 2022 - 10:48, said:



Platit in iulie 2021 (estimare livrare oct-noi2021). Dupa amenda pe care le-a dat-o ANPC in ianuarie, m-au rugat sa accept un nou termen de livrare - martie 2022 (9 luni, deci), căci ar fi fost prelungita valabilitatea tichetelor Rabla cu încă 2 luni. Văzând că încă mai sunt comenzi nelivrate cu ID 04...., am mari rezerve că vor reuși să livreze în 2 luni comenzi restante pe 4 luni din 2021.
Neoficial au spus că ritmul de livrare la M Hybrid este la 25% fata de normal, datorită lipsei unor componente bla bla....deja nu îl mai auzeam.

Da, încă au probleme cu DCT-urile.

Cele de 150, cutie manuala au avut ritmul cel mai susținut de fabricatie.



#2175
Cris-Cab

Cris-Cab

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 25.09.2021
Azi am scos un consum in Buc de 9.1%,in masina eram 3 persoane adulte plus vreo 60kg in porbagaj. Iar ieri cu doua persoana adulte in masina  pe autostrada consumul era de 7.8% la 130kmh, si de la intrarea in Buc pana pe sos Chitilei consumul a fost de 8.2%. Tucson 1.6 150cp 2wd

#2176
trica

trica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 18.09.2005

 andreiQS, on 08 februarie 2022 - 14:59, said:

Mie mi se pare trist, fiindca nu gasesc alt cuvant. Trist ca citesc de fiecare data despre frustrarile care apar la cei care au comandat aceasta masina. Unii renunta la comanda si merg mai departe, altii isi varsa naduful aici ori pe alte grupuri sau platforme si apoi renunta la comenzi. Altii fac plangeri peste plangeri mailuri catre importator, catre dealeri, catre oricine si consuma foarte multa energie in sensul asta.
Eu de cand am comandat masina mi-am spus ca nu voi avea asteptari cu privire la termenul de livrare. Cand vine, vine - nu ma strange nimeni cu usa si am ce conduce dar asta nu e cazul pentru toata lumea si e de inteles. Unii oameni, de buna credinta au comandat masina si au luat de buna estimarea de livrare fiindca asa li s-a spus si fiindca sunt clienti nu experti in semiconductoare sau in logistica industriei auto. Suntem intr-o griza globala de componente. Ca e vorba despre masini sau calculatoare, telefoane sau televizoare. Orice foloseste putere de calcul. Sunt multe articole care analizeaza asta si motivul pentru care industria auto a ramas in aer atunci cand le-a reinceput productia si au primit comenzi din nou. Da ok, si eu m-as bucura sa vina masina mai repede in loc sa vina mai tarziu. M-as fi bucurat sa o iau din curtea dealerului cand am semnat dar astea sunt vremurile.
Daca ati avut rabdarea sa cititi pana aici o sa vedeti ca nu sunt doar fatalist si pesimist. Cred ca problema reala nu e ca suntem intr-o criza globala de aprovizionare - asta e realitatea - problema este de comunicare si de cum intelege importatorul ori de cum stiu dealerii sa comunice. Oameni buni (daca cititi cumva si pe aici, importatori si retele mari de dealeri) - angajati pe cineva priceput pe comunicare. In orice criza - asa cum e asta in care sunteti voi cu livrarile intarziate, cu oameni care-si anuleaza comenzile si cu altii care va fac plangeri care se lasa cu amenzi - cheia este comunicarea. Preintampinarea plangerilor prin comunicare directa, onesta si transparenta. Urmaresc si alte forumuri ori grupuri pe aceasta tema. Spre exemplu, in Canada importatorul sau chiar fabrica - nu am inteles exact cine - trimite in fiecare luna un update de status in care zice: "comanda ta cu numarul XXXXXXX planificata initial pentru productie in luna Y se afla in grafic. Momentan masina este numarul ZZZ in ordinea de prioritate." Acolo nu vad oameni care fac plangeri sau anuleaza comenzi.
Nu cred ca Hyundai are proceduri diferite in fabrici diferite. Poate cineva de aici care lucreaza in productie pentru o companie globala imi poate infirma aceasta banuiala. Fabrica din Cehia o sa aiba aceleasi proceduri ca cea din Coreea ca doar nu au reinventat roata. Asa incat ar putea sa comunice asta - sau poate o face da se blocheaza la importator.
OK, sa presupunem ca nu este asa si nu exista procedura asta. Atunci lunar, importatorul ar putea cere planul de productie pentru comenzile active si un om sa le actualizeze intr-o baza de data - apoi guess what - sa automatizeze un email. Nu e nici o smecherie, nu e greu de facut. E chiar simplu, trebuie doar sa vrei. Trebuie ca un om sa ia initiativa si sa incerce sa scada pe cat posibil impactul negativ de imagine care vine la pachet cu clientii frustrati de intarzieri repetate si amanari.
In schimb, comunicare 0, clienti care se trezesc ca se asteapta sa le vina masina peste o luna doua si nu vine sau altii carora le spune dealerul ca nu are vesti iar in doua zile masina e in curte si le vine factura.
Revin: Poate ar trebui sa angajati un om care chiar stie sa comunice - sau ma rog, sa-i puneti persoanei responsabile de comunicare din organizatiei un task mic acolo: Damage Control. E valabil si business case-ul - pierderea de capital de imagine fara a lua in calcul profitul nerealizat din anularile de comenzi < doua ore de lucru pe luna actualizand chiar si manual o baza de date.
Rabdare, colegi, iar cand veti fi voi in situatia sa intarziati fata de un client - nu uitati sa comunicati.
My two cents.
Dar ce,eu daca am imprumut la o banca si fac o casa si nu-mi ma merge afacerea din n cauze, banca nu ma executa ? Ce au facut ei se chiama inselaciune si in curand veti vedea procese si vor plati. Mai vorbim.

#2177
dgfx

dgfx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 25.08.2015

 andreiQS, on 08 februarie 2022 - 14:59, said:

Mie mi se pare trist, fiindca nu gasesc alt cuvant. Trist ca citesc de fiecare data despre frustrarile care apar la cei care au comandat aceasta masina. Unii renunta la comanda si merg mai departe, altii isi varsa naduful aici ori pe alte grupuri sau platforme si apoi renunta la comenzi. Altii fac plangeri peste plangeri mailuri catre importator, catre dealeri, catre oricine si consuma foarte multa energie in sensul asta.
Eu de cand am comandat masina mi-am spus ca nu voi avea asteptari cu privire la termenul de livrare. Cand vine, vine - nu ma strange nimeni cu usa si am ce conduce dar asta nu e cazul pentru toata lumea si e de inteles. Unii oameni, de buna credinta au comandat masina si au luat de buna estimarea de livrare fiindca asa li s-a spus si fiindca sunt clienti nu experti in semiconductoare sau in logistica industriei auto. Suntem intr-o griza globala de componente. Ca e vorba despre masini sau calculatoare, telefoane sau televizoare. Orice foloseste putere de calcul. Sunt multe articole care analizeaza asta si motivul pentru care industria auto a ramas in aer atunci cand le-a reinceput productia si au primit comenzi din nou. Da ok, si eu m-as bucura sa vina masina mai repede in loc sa vina mai tarziu. M-as fi bucurat sa o iau din curtea dealerului cand am semnat dar astea sunt vremurile.
Daca ati avut rabdarea sa cititi pana aici o sa vedeti ca nu sunt doar fatalist si pesimist. Cred ca problema reala nu e ca suntem intr-o criza globala de aprovizionare - asta e realitatea - problema este de comunicare si de cum intelege importatorul ori de cum stiu dealerii sa comunice. Oameni buni (daca cititi cumva si pe aici, importatori si retele mari de dealeri) - angajati pe cineva priceput pe comunicare. In orice criza - asa cum e asta in care sunteti voi cu livrarile intarziate, cu oameni care-si anuleaza comenzile si cu altii care va fac plangeri care se lasa cu amenzi - cheia este comunicarea. Preintampinarea plangerilor prin comunicare directa, onesta si transparenta. Urmaresc si alte forumuri ori grupuri pe aceasta tema. Spre exemplu, in Canada importatorul sau chiar fabrica - nu am inteles exact cine - trimite in fiecare luna un update de status in care zice: "comanda ta cu numarul XXXXXXX planificata initial pentru productie in luna Y se afla in grafic. Momentan masina este numarul ZZZ in ordinea de prioritate." Acolo nu vad oameni care fac plangeri sau anuleaza comenzi.
Nu cred ca Hyundai are proceduri diferite in fabrici diferite. Poate cineva de aici care lucreaza in productie pentru o companie globala imi poate infirma aceasta banuiala. Fabrica din Cehia o sa aiba aceleasi proceduri ca cea din Coreea ca doar nu au reinventat roata. Asa incat ar putea sa comunice asta - sau poate o face da se blocheaza la importator.
OK, sa presupunem ca nu este asa si nu exista procedura asta. Atunci lunar, importatorul ar putea cere planul de productie pentru comenzile active si un om sa le actualizeze intr-o baza de data - apoi guess what - sa automatizeze un email. Nu e nici o smecherie, nu e greu de facut. E chiar simplu, trebuie doar sa vrei. Trebuie ca un om sa ia initiativa si sa incerce sa scada pe cat posibil impactul negativ de imagine care vine la pachet cu clientii frustrati de intarzieri repetate si amanari.
In schimb, comunicare 0, clienti care se trezesc ca se asteapta sa le vina masina peste o luna doua si nu vine sau altii carora le spune dealerul ca nu are vesti iar in doua zile masina e in curte si le vine factura.
Revin: Poate ar trebui sa angajati un om care chiar stie sa comunice - sau ma rog, sa-i puneti persoanei responsabile de comunicare din organizatiei un task mic acolo: Damage Control. E valabil si business case-ul - pierderea de capital de imagine fara a lua in calcul profitul nerealizat din anularile de comenzi < doua ore de lucru pe luna actualizand chiar si manual o baza de date.
Rabdare, colegi, iar cand veti fi voi in situatia sa intarziati fata de un client - nu uitati sa comunicati.
My two cents.

Corect! Bravo! Asta-mi confirma, inca odata, ca-n top HAR sunt capete seci cu urechi lungi.

#2178
Raven494

Raven494

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 14.04.2012
Salut. Eu azi am vorbit cu dealer-ul meu de la Colina Motors. El fiind in mare motivul pt care am comandat de la ei. Foarte misto omul si comunicativ. Subiectul discutat a fost cumpararea tichetelor rabla ( 3500 un tichet ). Mi-a mai zis o chestie interesanta, cum ca la scurt timp dupa ce am dat comanda ( adica inceputul lunii noiembrie ), li s-a mai interzis sa ia comanzi noi pana in luna iulie anul asta. Pana atunci se vor produce exclusiv masinile comandate anul trecut. Practic daca mai sunt dealeri care au preluat comenzi de la clienti dupa jumatatea lunii noiembrie, sa stii ca acestea nu vor pleca spre fabrica mai devreme de iulie. Altfel, rezonez complet cu andreiQS. Stim ca sunt mari probleme de comunicare, asta e clar, dar la fel de bine mai stiam atunci cand am dat comanda, ca vor fi intarzieri mari. Unele chestii mai tb sa ne asumam si noi

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate