![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul Tucson 2021
Last Updated: Mar 15 2023 10:44, Started by
Phonyx
, Sep 16 2020 06:31
·
83

#19
Posted 16 September 2020 - 10:57

E super masina in zona lui de pret, e avion cu reactie fata de similarele de la VW, Skode, Seat, Ford, Renault etc. Sunt convns ca va rupe la vanzari, pentru cineva care foloseste masina sa mearga din A in B fara pretentii de sport, offroad si altele e tot ce trebuie si chiar mai mult. Ma uit la design si nivelul asta de atentie la detalii nu vedeai acum 10 ani decat pe masini premium, Hiunday e pe super crestere si nemtii s-au multumit sa scoata masini parca desenate de ingineri si corectate de contabili.
L.E. Adaug un linkcu poze la dimensiune mare. Pot spune ca in anul 2021 trebuie sa fii foarte german fanboy sa nu iei masina asiatica, sunt MUULT peste germanii ne-premium. Edited by filipxxx, 16 September 2020 - 11:03. |
#20
Posted 16 September 2020 - 11:31

Preturile nu vor fi mici nici la el, cu actualul model (nu cel din topic), te duci lejer la 43-44k pe konfig-ul german pentru un 2.0 diesel si daca vrei versiunea Premium (de acolo, ce-i drept, prea multe optionale nu mai raman pe-afara).
https://konfigurator...trims/4/summary Cat o costa un hibrid (phev) 4x4 si de putere mai maricica si mai ales la modelul 2021, ramane de vazut. Probabil sare de 50k. Asta ca se discuta si pe un topic alaturat ( cu 3008) despre preturi. Preturile vor cam creste cu fiecare generatie si este oarecum normal, tot mai multa tehnologie si tot mai multe branduri care micsoreaza mereu gapul fata de brandurile premium. Edited by SorinGT, 16 September 2020 - 11:35. |
#21
Posted 16 September 2020 - 11:32

La ala nu merg montate semnalizari. pai nu mai are nevoie de semnalizari daca ii faci tuning de BMW. se stie ca odata ce ai in mana un volan de bmw nu mai semnalizezi, mergi numai pe banda 2, flash-urile sunt de fapt luminile de drum si claxonul trebuie folosit cat mai des pentru ca iti creeaza o vibratie de unda in fata si prinzi mai multa viteza....nu stiai ? |
#22
Posted 16 September 2020 - 11:37

Asta se încadrează la Love it or hate it.
Recunosc că m-a păcălit. Farurile arătau super, până am observat că farurile sunt în bară. Asta nu-mi place. În rest e foarte frumoasă. |
#24
Posted 16 September 2020 - 12:03

Asta se încadrează la Love it or hate it. La design n-am nimic de comentat cât de cât obiectiv. Doar că pur și simplu are ”ceva” care pur și simplu nu se pupă cu gusturile mele. Ștergătorul de lunetă nu-mi place că e sus, ascuns sub eleron, și ceva-mi spune că nu mai e la fel de eficient la ștergere, ștergând mai mult sus și mai puțin jos, să vezi cerul mai bine decât strada. Nu zic, e perfect pentru țările cu mai puțină mizerie pe stradă decât la noi, dar la noi nu știu cât merge. La interior, e interesant că au reușit să integreze ecranul mare în bord. Și că au lăsat multe butoane dedicate pentru diverse funcții, ceea ce rar vezi în ziua de azi. Dar cam atât. Alea multe butoane sunt touch și mie deja mi se par un mare pas în jos. Eu am doar câteva touch în mașină și merg absolut perfect atunci când le atingi accidental și din greșeală, dar dacă vrei să le apeși intenționat tot stai și le cauți cu privirea. Noroc că la mine sunt butoane pe care le folosești rar în mers, și climatizarea o am cu butoane fizice clasice. Dar la Tucson totul e touch. Tableta cu ceasurile de bord e fix aruncată ca la taximetriști și ca la ultimul S-class. Au desenat bordul și și-au adus aminte că lipsește ceva de-acolo. Integrare ioc, pur și simplu un ecran lipit cu Picătura peste planșa bordului. De volan nu mai spun... Ah, și suporturile de pahare sunt atât de sus pe consola centrală încât, dacă pui orice în ele, o să te încurce maxim la apăsarea butoanelor. Mai aveau un pic și pe puneau sus pe bord. Evident, chestii subiective. Dar nu, pentru mine e prea abstract designul. Sau poate îmbătrânesc eu... ![]() Edited by alexcrist, 16 September 2020 - 12:14. |
#25
Posted 16 September 2020 - 13:34

Volanul e...
Și ciudat că-l vei avea în mână non-stop. Chestia aia argintie (plastic sau aluminiu) îmi amintește de râsul agentului Smith din Matrix. Să mai zică careva ceva de volanul meu de Playstation din 2008-ul meu! |
#26
Posted 16 September 2020 - 13:39

Clar, mai frumoasa decat Kodiaq, Karoq si alte aratari, dar tot subiect de glume si stouri, nu stiu ce le-a fost in cap cand au proiectat grila aia. Si eu care spuneam ca Lexus sunt experti la grile exagerate, se pare ca Hyundai vrea cu toata ardoarea acest titlu.
Spatele si laterala arata bine, desi linia aia este prea inspirata de la alti producatori. Interiorul este unul foarte frumos si aerisit, iar navigatia si clima pusa in pozitii firesti il face sa arate si mai bine decat tabletele alea prinse in bord, bine ca au uitat de ele. |
#27
Posted 16 September 2020 - 17:59

#28
Posted 24 September 2020 - 22:09

Kia a amanat lansarea in condiile actuale.
Cat despre Tuscon, arata excelent in anumite culori, e clar o masina masculina, interiorul e ok... nu stiu de ce nu au pastrat linile drepte si acolo. Sa il vedem la test drive si la consum, sa vedem si noul CX5 de la anul... |
#29
Posted 25 September 2020 - 07:34

|
#30
Posted 26 September 2020 - 17:10

Prezentare ceva mai detaliat.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/29OLW2BAKWE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#31
Posted 26 September 2020 - 18:32

#32
Posted 26 September 2020 - 19:19

Si preturi cu siguranta apropiate de 30k euro,la anul si eu vreau sa schimb,momentan cercetam piata.
|
#33
Posted 29 September 2020 - 14:56

Preturi:
NOUL Tucson 1 6T-GDi 150CP 2WD 6MT Comfort: 24800 cu TVA, oferta acu 22.200 NOUL TUCSON 1 6T-GDi 150CP 2WD 6MT Style: 26000, promotie 24000 NOUL TUCSON 1 6T-GDi 150CP 4WD 6MT Style: 28000, promotie 26000 NOUL TUCSON 1 6T-GDi 180CP M-Hybrid 4WD 7DCT Luxury: 38000, promotie 36000 NOUL TUCSON 1 6T-GDi 180CP M-Hybrid 4WD 7DCT Premium: 36000, promotie 33500 NOUL TUCSON 1 6T-GDi 180CP M-Hybrid 4WD 7DCT Style: 31000, promotie 28000 NOUL TUCSON 1.6T-GDi 230CP Hybrid 4WD 6AT Luxury: 42000, promotie 39000 NOUL TUCSON 1.6T-GDi 230CP Hybrid 4WD 6AT Premium: 39000, promotie 37000 NOUL TUCSON 1.6T-GDi 230CP Hybrid 4WD 6AT Style: 35000, promotie 32000 |
#35
Posted 02 October 2020 - 06:32

Preturi foarte bune, sa vedem si varianta finala si test drive.
|
|
#36
Posted 02 October 2020 - 09:23

Stai sa vedem si consumurile,cele M hybrid sunt ceva mai accesibile,dar la greutatea masinii de peste 1,6t sigur nu o sa fie putin.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users