Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Scoala de soferi - intrebare: ambreiaj in treapta 1.
Last Updated: Nov 12 2020 10:18, Started by
xXennon
, Sep 15 2020 15:56
·
0
#1
Posted 15 September 2020 - 15:56
Salut! Nu stiu daca este locul cel mai potrivit in care sa intreb asta, dar o voi face. Sunt incepator, fac scoala de soferi momentan si ma frapeaza ceva. Instructorul imi spune sa tin ambreiajul partial apasat pe tot parcursul treptei 1, si sa-l eliberez abia dupa trecerea in treapta 2. Am mai intrebat si alte persoane si inteleg ca nu este chiar recomandat. Care este adevarul?
|
#2
Posted 15 September 2020 - 16:03
Nu trebuie sa tii ambreiajul partial apasat in treapta I.
|
#3
Posted 15 September 2020 - 16:04
Adevarul e ca prefera sa ii tocesti ambreiajul decat sa iti moara motorul.
Despre ce masina e vorba, unele au treapta intai foarte scurta. |
#4
Posted 15 September 2020 - 16:06
Quote
Despre ce masina e vorba, unele au treapta intai foarte scurta. Este Logan |
#5
Posted 15 September 2020 - 16:06
s-a stricat si scoala de soferi
tii ambreiajul si accelerezi daca e motor mic o data ce a cuplat, accelerezi mai tare si dai a 2-a viteza 1 e pt plecat de pe loc sau de mers la deal pe un drum rau |
#6
Posted 15 September 2020 - 16:06
Intreaba-ti instructorul de ce sa faci asta? Nu e mașina lui? E mașina firmei și vrea una noua cat mai repede?
|
#7
Posted 15 September 2020 - 16:07
in mod normal, odata ce incepi sa te misti de pe loc in conditii normale (adica nu rampa, pietris, incarcatura) ambreiajul il apesi numai cand schimbi treptele. Instructorul tau vrea doar sa se asigure ca nu-ti moare motorul, dar ca idee, ce zice el este gresit, dupa ce iei carnetul uita de "sfatul" asta.
|
#8
Posted 15 September 2020 - 16:08
E o prostie, dar instructorul sacrifica ambreiajul ca sa nu iti moara motorul. Presupun ca nu face asta cu masina lui sau nu e scoala lui.
In viata reala sa nu faci asa ceva cu masina proprie. Stai intr-un oras foarte deluros? Edited by SpeedDemon, 15 September 2020 - 16:10. |
#9
Posted 15 September 2020 - 16:09
stevetlangat, on 15 septembrie 2020 - 16:04, said:
Adevarul e ca prefera sa ii tocesti ambreiajul decat sa iti moara motorul. Despre ce masina e vorba, unele au treapta intai foarte scurta. Edited by Hailztorm, 15 September 2020 - 16:09. |
#10
Posted 15 September 2020 - 16:23
Acelerezi de îi bubuie capul în tetieră și astfel îl bulești la vertebrele cervicale?
|
|
#11
Posted 15 September 2020 - 16:32
ce sfat idiot. Calci ambreiaj-bagi 1- concomitent accelerezi si eliberezi ambreiaj. Dupa ce te mai misti putin iar calci ambreiaj-bagi 2-eliberezi ambreiaj si tot asa.
|
#12
Posted 15 September 2020 - 16:39
In viteza a 1 a demarezi de pe loc , atat, scurt , nu stai in treapta 1 pana ninge sa fie necesar sa lasi total ambreiajul, eventual daca urci ceva rampa enorm de inclinata .
Acum, la inceput da, circuli intins cu a 1 a ca ti-e frica oarecum sa dai rapid a 2 a . In viteza 1 daca ajungi la 15km/h si lasi brusc acceleratia intra in frana de motor de musti din volan Pentru multi soferi mai vechi e asa de automatizata comanda aceasta de si uita cum fac , nu, nu lasa piciorul de pe ambreiaj, da a 2 a si abia dupa lasa daca e stransa circulatia , afara nici a 2 a nu apuca pana la capat . A 2 a e treapta aia cand pleci de la semafor si inca te uiti la 45 grade dupa gagici sa "vada cum accelereaza bolidul" Din obisnuinta de multe ori cand sunt cu mintea in nori plec cu a 3 a de la semafor si mai si injur ca nu trage dracia de motor. Edited by ldpe, 15 September 2020 - 16:44. |
#13
Posted 15 September 2020 - 16:44
Ii invata asa pe elevi ca sa nu le moara motorul cand dau examen. Asa facea si baiatul meu cand a terminat scoala de soferi, de mi-a trebuit ceva timp sa-l dezvat. Plus ca, chestia asta, mi-a zis-o chiar un instructor.
Da, cam asa se invata soferia in ziua de azi pe la scolile de soferi. Sa treca examenul, asta conteaza. Ca in rest... |
#14
Posted 15 September 2020 - 16:50
"cam asa se invata soferia in ziua de azi pe la scolile de soferi. Sa treca examenul, asta conteaza. Ca in rest..."
Asta nu am stiut-o ... Da, ii vad in trafic , e ceva suprem , sa-i vezi cum merg pe DN ca ala a boului , ba acostament, ba peste axul drumului Doamne fereste de o curba mai vanjoasa ca transpiri tot in spatele lui ca acu acu vine careva din fata si in sac de nylon il culeg de pe asfalt dupa ii auzi cum merg ei cu 200 si ceva la ora .Sa nu mai spun ca intr-o zi mi se lauda unul mie ca a mers cu loganul cu 200 ...si eu am Logan dar peste 130 il simt ca nu ma mai asculta , daca ar merge cu 200 numai bucati s-ar desprinde din el , nu mai zic de viteza ca mai mult de 170 -175 nu cred ca merge, 160 m-am dus eu odata pe A1 si cand am ajuns la Constanta m-am imbatat de bucurie ca am ajuns teafar . Edited by ldpe, 15 September 2020 - 16:52. |
#16
Posted 15 September 2020 - 18:00
#17
Posted 15 September 2020 - 18:21
Un instructor bun te pune intr-un loc ferit, precum o parcare si te pune sa faci exercitii de ambreiaj prin intermediul carora vei incepe sa simti cand acesta cupleaza si incepe transferul de putere catre cutie, uneori o fac cu frana de parcare trasa pentru a simti mai usor acel moment, care te va ajuta la o utilizare corecta a ambreiajului.
Doi: ai luat piciorul de pe pedala de ambreiaj de indata ce ai anclansat si iti vezi de turatii, pe urma debreiezi, selectezi treapta urmatoare si repeti. Niciodata nu tii piciorul pe pedala, il sprijini de suportul din stanga pedalei (unde exista) sau pe podea, langa pedala. Eu am facut un set minim de exercitii si pentru cat C pentru a ma acomoda cu cuplul specific motoarelor diesel mari, fiind vorba de um motor Volvo de 12L si ~2000Nm si faptul ca nu am mai condus in trafic o manuala de multi ani si care nu tolereaza turele in exces precum un motor diesel modern de turism/suv. |
#18
Posted 15 September 2020 - 18:40
Cum au zis si cei de mai sus, instructorul e praf si te invata prost.
Vezi pe youtube, doctor de permise. E instructor autor si iti arata exact cum sa faci pornirea daca esti incepator. https://youtu.be/tEInEYtshM0?t=1280 Edited by vj_Heaven, 15 September 2020 - 18:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users