Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Scuter Kymco Dink 50
Last Updated: Jul 08 2021 17:21, Started by
adriantudor884
, Sep 15 2020 14:47
·
0
#1
Posted 15 September 2020 - 14:47
Salutare tuturor, am achiziționat de curând un scuter Kymco Dink 50 în 4t, inițial a fost limitat la 45 km/h, iar în urma unei intervenții în service i s-a scos o bucsa din variator și ajunge la 60 km/h. Eu sunt mulțumit de demarajul lui, pentru București este suficient ce poate oferi acest scuter, însă as dori ca viteza maxima sa o pot obține undeva la 80 km/h.
Întrebarea mea este : ce ar ajuta mai mult pentru un plus de putere / viteza? Un set motor 80cc 4t pentru el sau un variator malossi multivar 2000? Sau ambele? Sunt nou în acest domeniu și nu ma prea pricep, va rog nu săriți cu aberații și jigniri. |
#2
Posted 15 September 2020 - 14:55
Ambele.
Dar ai grija ca daca te prinde radarul stii ce se intampla... |
#3
Posted 15 September 2020 - 14:59
#4
Posted 15 September 2020 - 14:59
Da, sunt conștient, oricum nu vreau sa fac liniuțe dar sunt momente când nu vreau sa încurc traficul și puțina putere în plus poate fi de ajutor.
Care din cele doua soluții ar ajuta mai mult? - Set motor 80cc 4t - Variator malossi multivar 2000 |
#5
Posted 15 September 2020 - 15:01
#6
Posted 15 September 2020 - 15:06
adriantudor884, on 15 septembrie 2020 - 14:59, said:
Care din cele doua soluții ar ajuta mai mult? - Set motor 80cc 4t - Variator malossi multivar 2000 Daca schimbi cilindreea e bine sa schimbi si variatorul pentru ca sa fie adaptat noii puteri. Nu uita ca noua cilindree are nevoie si de alt carbuator si alta toba.... Iti zice unul care a avut Kymko Dink 50, doar ca era 2T... Edited by tehnics, 15 September 2020 - 15:06. |
#7
Posted 15 September 2020 - 16:11
pentru 20km/h in plus trebuie sa faci multe modificari, cum a zis si tehnics mai sus, care sunt si costisitoare cumva, iar daca esti prins, sigur o incurci. Plus ca nici franele nu sunt dimensionate pt viteza asta.
Sfatul meu e sa ramai cu setul original. |
#8
Posted 15 September 2020 - 16:21
#9
Posted 15 September 2020 - 16:28
Tot de 49cc rămâne în acte chiar dacă ii schimbi setul motor cu unul de 80cc ( care este perfect compatibil) așadar se conduce în continuare cu AM sau B.
Mai mult de 50% din scuterele de pe strada sunt delimitate sau modificate și fug chiar și cu 100 km/h, nu va mai ascundeți după deget. |
#10
Posted 15 September 2020 - 16:33
adriantudor884, on 15 septembrie 2020 - 16:28, said:
Tot de 49cc rămâne în acte chiar dacă ii schimbi setul motor cu unul de 80cc ( care este perfect compatibil) așadar se conduce în continuare cu AM sau B. Mai mult de 50% din scuterele de pe strada sunt delimitate sau modificate și fug chiar și cu 100 km/h, nu va mai ascundeți după deget. Sigur, nu te contrazic, dar totusi la un control poti sa ai anumite probleme, este bine sa constientizezi acest lucru. |
|
#11
Posted 15 September 2020 - 17:05
adriantudor884, on 15 septembrie 2020 - 14:47, said:
Salutare tuturor, am achiziționat de curând un scuter Kymco Dink 50 în 4t, inițial a fost limitat la 45 km/h, iar în urma unei intervenții în service i s-a scos o bucsa din variator și ajunge la 60 km/h. Eu sunt mulțumit de demarajul lui, pentru București este suficient ce poate oferi acest scuter, însă as dori ca viteza maxima sa o pot obține undeva la 80 km/h. Întrebarea mea este : ce ar ajuta mai mult pentru un plus de putere / viteza? Un set motor 80cc 4t pentru el sau un variator malossi multivar 2000? Sau ambele? Sunt nou în acest domeniu și nu ma prea pricep, va rog nu săriți cu aberații și jigniri. |
#12
Posted 15 September 2020 - 17:30
Suntem pe un forum la o categorie Moto, lăsând la o parte scuterele de 49cc care din câte observ nu se pot îmbunătăți pentru ca majoritatea sunt împotriva acestui lucru , motoarele pot fi modificate? Li se pot adaugă tobe sport de trezit cartierul? Doar pentru ca cei ce le conduc au un permis de categorie A.
Se poate închide. Eu am deschis acest subiect pentru sfaturi legate de detalii tehnice și mecanice, dar am primit numai legate de legislație. |
#13
Posted 15 September 2020 - 17:44
Ceea ce ceri tu aici e un lucru ilegal. Cum ar fi sa deschidem un topic de genul Cum sa merg cu viteza fara sa ma prinda politia? Sau de genul Cum sa nu dau prioritate la pietoni, fara sa raman fara permis?
Cam asa e si topicul tau. Si acum un sfat tehnic. lasa scuterul asa cum e. Da de categooria A si cuimara motocicleta. Edited by XL700VA, 15 September 2020 - 17:45. |
#14
Posted 15 September 2020 - 17:51
Sunt șanse de 90% ca în 2021 sa se aprobe legea sa poți conduce 125 cc cu B, o sa aștept cu scuterul în starea actuala pana la aprobarea legii.
Va mulțumesc oricum pentru sfaturi, chiar dacă au fost pe lângă obiectul subiectului. |
#15
Posted 15 September 2020 - 18:24
adriantudor884, on 15 septembrie 2020 - 17:30, said:
Suntem pe un forum la o categorie Moto, lăsând la o parte scuterele de 49cc care din câte observ nu se pot îmbunătăți pentru ca majoritatea sunt împotriva acestui lucru , motoarele pot fi modificate? Li se pot adaugă tobe sport de trezit cartierul? Doar pentru ca cei ce le conduc au un permis de categorie A. Se poate închide. Eu am deschis acest subiect pentru sfaturi legate de detalii tehnice și mecanice, dar am primit numai legate de legislație. adriantudor884, on 15 septembrie 2020 - 17:51, said:
Sunt șanse de 90% ca în 2021 sa se aprobe legea sa poți conduce 125 cc cu B, o sa aștept cu scuterul în starea actuala pana la aprobarea legii. Va mulțumesc oricum pentru sfaturi, chiar dacă au fost pe lângă obiectul subiectului. Nici asa n-o sa poti conduce scuterul tau modificat,fara sa fie omologat la RAR.Daca ar fi sa ne luam dupa toti bezmeticii cu testosteron ridicat ai vedea numai accidente pe 2 roti in fiecare zi. |
|
#16
Posted 16 September 2020 - 08:07
Karhu, on 15 septembrie 2020 - 15:01, said: Ajunge si AM (sau B). Nu si pentru o masinarie capabila sa atinga viteze mai mari de 45 km/h. adriantudor884, on 15 septembrie 2020 - 16:28, said:
Tot de 49cc rămâne în acte chiar dacă ii schimbi setul motor cu unul de 80cc ( care este perfect compatibil) așadar se conduce în continuare cu AM sau B. Mai mult de 50% din scuterele de pe strada sunt delimitate sau modificate și fug chiar și cu 100 km/h, nu va mai ascundeți după deget. Vedea-v-as pe toti astia cu ragalii modificate incasand dosare penale pentru conducere fara permis. |
#17
Posted 16 September 2020 - 08:33
Poti lasa motorul asa cum e el si sa scoti limitarea din CDI. Gasesti pe net cum se face (se taie de obicei un fir). Eu iti zic doar ce sa cauti.
Mai modifici variatorul bineinteles. Dupa aia, daca nu esti multumit, pui un carburator mai mare desi prea mult potential nu a mai ramas, motorul avand deja 4cp. Daca avea mai putin se simtea bine un carb mai mare. Asa, mai putin. Posibil sa fie nevoie de o flansa adaptoare pt asta. Atata timp cat nu deranjezi pe nimeni nu e problema nimanui. In cazul in care va fi vreun idiot care vrea neaparat ca scuterul tau sa fie problema lui, lasa motorul original ca sa nu ai probleme. Pt modificarile la CDI si la variator te pot trimite cel mult la RAR sa verifice readucerea la parametrii originali. Si o amenda eventual. Nu e niciin dosar penal sau alte vise din astea umede ale unora. Pt motor schimbat e putin mai rau. Pt cei care mor de grija colegului si al sau scuter "incapabil" sa suporte o viteza mai mare de 45, acelasi scuter exista si varianta de 125 asa ca luati putin aer si potoliti-va. Bine ca nu a intrebat de un transplant de 125 ca nici nu cred ca e mare branza sa pui un motor de 125 pe el. Chiar, ce se mai aude de includerea A1 in permisele cat B? O mai lungesc mult? Nu de alta dar cam exista interes in randul populatiei in directia asta si idiotii pusi sa ne reprezinte cam trag matza de coada si nu-i frumos. Altfel se plang de aglomeratie si de lipsa solutiilor. Asta apropos de pericolul social pe care il reprezinta cineva care conduce un scuter putin modificat. Brusc, peste noapte va fi ok sa mergi cu 100+ dar acum esti pericol public la 60. Edited by underb, 16 September 2020 - 08:45. |
#18
Posted 16 September 2020 - 09:05
Daca vorbim de delimitare, am impresia ca pe langa CDI mai trebuie delimitat si carburatorul daca nu ma insel. Unele au un surub in capul carburatorului care nu il lasa sa se deschida la maxim. Trebuie verificat.
In schimb la motoarele de 50cc se poate adapta usor un kit de 80cc in sensul ca cilindrul are aceleasi dimensiuni exterioare si se potriveste perfect pe carter. Doar ca daca vrei sa il faci cum trebuie si sa crezi puterea motorului mai eficient, trebuiesc schimbate mai multe. Apoi daca tot ai 80cc, jiclorul principal trebuie si el schimbat cu unul cu gaura mai mare, in rest corpul poate ramane acelasi. La variator se poate pune doar role mai grele un pic, cu poate 2-4 grame peste ce are acum. Cred ca la el este de 8,5-9 grame rola, asa ca se poate duce pana la 11-12 grame ca sa cupleze la turatii mai joase. Astea se pot face cu schimbari minimale pentru 80cc. Pentru spor de putere, se schimba si toba, kit mai sport. Edited by tehnics, 16 September 2020 - 09:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users