Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Identificare filet butelie r290

Sifon pe circuitul frigorific.

Cel mai adormit Hard Disk.

Salariu minim european in Romania
 verificare specificatii lapgop Asus

Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit

Problema sunet boxa noua
 Despre proiectarea drumurilor urb...

Final Cut Camera

Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...
 Un calculator ieftin ?!

macbook pro 16 VS AMD Laptop

Sistem ON-GRID fara curent din re...

rectin Romania - site uri fake
 

Noul Peugeot 3008 2020

- - - - -
  • Please log in to reply
102 replies to this topic

#1
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
În afară de WOW! nu prea știu ce aș putea spune.
Mașina asta are de toate, mai puțin 4x4, arată într-un mare fel, e ceea ce trebuie.
Motorizări benzină, diesel, hybrid (300 cp, ho-hoo!) pentru toate gusturile.

https://www.peugeot....ugeot-3008.html

Attached File  1599394120_mst.jpg   43.29K   166 downloads   Attached File  peugeot_3008_gt_236_09e408100a9c070d.jpg   133.38K   161 downloads   Attached File  peugeot-3008-facelift-2020-01_0.jpg   62.7K   152 downloads

Edited by ericmario, 14 September 2020 - 17:19.


#2
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,535
  • Înscris: 19.08.2012
WOW ce pret are !

#3
calincosma

calincosma

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,546
  • Înscris: 15.03.2013
Ce motoare au (nehibrid, neelectrice)?Alea de anul trecut erau in 3 cilindri, sub 1.3L...

Edited by calincosma, 14 September 2020 - 17:31.


#4
instabilu

instabilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 15.07.2007
Scump domne, scump!
Dincolo, la concurenta, era mai ieftin!

#5
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,254
  • Înscris: 10.04.2006

 kiario, on 14 septembrie 2020 - 17:27, said:

WOW ce pret are !
Unde vezi preturile?

#6
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,619
  • Înscris: 11.07.2006
Si mie imi place,si ma bate gandul sa schimb masina la anul,motor de 1,6 180cp,dar cam piperat modelul actual,dar mite cel facelift.

#7
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,985
  • Înscris: 02.02.2007
din pacate, au facut si un pas in spate: motoarele de 1.5 diesel sunt (mult) sub cele de 1.6. si au renuntat la 2.0l, motor de mare exceptie!
cutia automata e foarte buna, nu stiu de cea manuala in 6 trepte.
eu am cutie cu 5 trepte, e fantastica la motorul de 1,6l diesel: consum mediu 4,5l intre revizii, 170km/h la 3000rpm! treapta a 5-a doar pe autostrada!

#8
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
1.5 hdi 130 cp e sub 1.6 hdi la ce?

#9
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008
urata cu spume

#10
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
E cam îngustă în interior. Locurile din spate îs o glumă.
Pare mai curând un facelift, decât un model nou.
Singurul 4x4 e hibridul plugin, dar care e aberant de scump.

#11
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,230
  • Înscris: 13.07.2005

 ericmario, on 14 septembrie 2020 - 17:16, said:

...
Mașina asta are de toate, mai puțin 4x4, ...., e ceea ce trebuie.
.....

Numai mie mi se pare o fractura logica ?
Cum adica un SUV fara 4x4  .... e ceea ce trebuie ?
Mie mi se pare un nonsens .... dar poate-s prea batran ca sa mai inteleg chestiile astea.

Altfel da, masina are un design deosebit - ca toate Peugeot-urile dealtfel.

#12
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,254
  • Înscris: 10.04.2006
E suv de asfalt.
Soccer mom car.
Nu va vedea niciodată în viața mașinii altceva decât asfalt.
Ce rost are să cari tot timpul 4x4 cu tine dacă nu ai de gând să îl folosești?
Până și zăpada mai nou e 1-2 zile pe an.

#13
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 marr, on 15 septembrie 2020 - 07:27, said:

Numai mie mi se pare o fractura logica ?
Cum adica un SUV fara 4x4  .... e ceea ce trebuie ?
Mie mi se pare un nonsens .... dar poate-s prea batran ca sa mai inteleg chestiile astea.

Altfel da, masina are un design deosebit - ca toate Peugeot-urile dealtfel.
Vei rămâne surprins când vei afla că majoritatea SUV și Crossover sunt doar 4x2.
4x4 autentice sunt tot mai rare.

Attached Files



#14
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Attached File  PEUGEOT-3008-6921_23.jpg   140.51K   27 downloads  Attached File  PEUGEOT-3008-6921_17.jpg   129.17K   29 downloads

Attached File  PEUGEOT-3008-6921_24.jpg   193.48K   36 downloads  Attached File  PEUGEOT-3008-6921_25.jpg   106.89K   55 downloads

Attached File  PEUGEOT-3008-6921_6.jpg   145.81K   57 downloads

#15
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,316
  • Înscris: 25.01.2007
Nu stiu cine le deseneaza dar mie mi se par incredibil de reusite ultimele Peugeot-uri. Ma refer la designul exterior, ca volanul nu il inteleg.
Eu am o problema cu masinile frantuzesti dar un 208,2008, 3008 tot as cumpara.

Edited by andreyvsjoker, 15 September 2020 - 09:43.


#16
MixMaster

MixMaster

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 07.03.2010
inca nu ma convinge botul, dar poate in realitate arata mai bine. Night vision-ul ala imi face cu ochiul.

@marr - in segmentul asta majoritatea sunt 4x2. Cererea mare de 4x4 este doar in europa de est.

@BloodRa - asta si e, un facelift.

@andreyvsjoker - volanul e mai mic si tesit sus si jos, deoarece conceptul lor e ca soferul sa vada bordul pe deasupra lui. in cativa km rulati deja vei avea impresia ca asa a fost dintotdeauna. nu stiu pe nimeni care sa fi avut vreo problema cu asta pana acum.

Edited by MixMaster, 15 September 2020 - 09:49.


#17
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,230
  • Înscris: 13.07.2005

 Nenea Zap, on 15 septembrie 2020 - 09:05, said:

E suv de asfalt.
....
Ce rost are să cari tot timpul 4x4 cu tine dacă nu ai de gând să îl folosești?
.....

Here we go, again !

 ericmario, on 15 septembrie 2020 - 09:14, said:

Vei rămâne surprins când vei afla că majoritatea SUV și Crossover sunt doar 4x2.
...

 MixMaster, on 15 septembrie 2020 - 09:47, said:

.....

@marr - in segmentul asta majoritatea sunt 4x2. ....

Stiu ca majoritatea SUV-urilor vandute in Europa sunt 4x2. Stiu si cui se adreseaza.
Ce nu inteleg, este DE CE ai cumpara un SUV 4x2 - in afara de a fi ”in pas cu moda”.

PS: Am mai spus, si ma repet: tractiunea integrala (AWD - all whell drive) cum e cea de pe SUV-uri si unele autoturisme nu-i totuna cu sistemele 4x4 de pe masinile de off-road si/sau pick-up-uri.
UN SUV, prin definitie, este o masina inalta, cu centrul de greutate ridicat - prin urmare mai instabila. In aceasta situatie, AWD-ul corecteaza tendintele masinii de a ”iesi” de pe trasa (de regula, datorita inertiei si a centrului de greutate ridicat, un SUV va avea o tendinta supra-viratoare).
La fel, in cazul unui carosabil ud, acoperit cu mazga, frunze moarte, polei - intr-un cuvant, alunecos - tractiuea integrala ”tine” agregatul pe drum.
Singurele argumente in favoarea unui SUV 4x2, dpmdv, sunt garda la sol (ceva) mai mare - si la majoritatea castigul e de cca. 3 cm - si pozitia la volan ceva mai ridicata.
Dar - tot dpmdv - acestea nu compenseaza dezavantajele (cost de achizitie, costuri de exploatare, aerodinamica slaba si implicit consum mai ridicat si zgomot mai mare) fata de un sedan sau break de clasa medie (sau compacta in cazul SUV-urilor mici).
Bine, asta daca judecam obiectiv si nu luam in considerare factorul subiectiv si mai ales - din nou, moda !

PPS: A nu se intelege - Doamne Fereste ! - ca desconsider persoanele care-si achizitioneaza o astfel de masina ! Nu, doar ca mi-e greu sa inteleg ratiunea din spatele unei astfel de achizitii.
Bine, stiu, si eu am facut cel putin o achizitie auto absolut ne-necesara, doar pentru ca .... asa mi-a dictat inima !

#18
MixMaster

MixMaster

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 07.03.2010
pai practic..segmentul asta e acoperit de crossover, nu de SUV in adevaratul sens al cuvantului. Eu inteleg ce vrei sa spui, insa nu se aplica aici. Ca sa fiu mai exact, eu sunt la al 3-lea crossover si sincer nu am simtit ca as fi avut vreunul din dezavantajele scrise de tine:
*costul de achizitie -  acelasi cu al unul Golf..
*costul de exploatare - acelasi cu al unui Golf..
*aerodinamica mai slaba - cu siguranta mai slaba ca a unui Golf insa nu cu mult. Compenseaza prin pozitia mai inalta la volan (pe care eu o prefer) si automat printr-o vizibilitate mai buna. Zgomotul nu e mai mare iar in functie de motorizare, nici consumul nu e, in multe cazuri.

Nu in ultimul rand, eu locuiesc in Austria, si, desi locuiesc intr-o zona relativ muntoasa, nu am simtit vreodata ca as fi avut nevoie de tractiune integrala. Drumurile sunt curate si bune, iar accesul facil indiferent unde as vrea sa ajung. La 3008-ul de acum am advanced grip control, dar daca nu era pe masina, nu cred ca l-as fi luat. Sunt sanse extrem de mari sa nu il folosesc niciodata.

M-am raportat la un Golf deoarece e recunoscut ca un model extrem de bine vandut, ieftin si usor de intretinut.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate