Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

ajutor
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Card VISA de la Binance!

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
355 replies to this topic

#325
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,352
  • Înscris: 26.01.2019

 Mariusinv, on 16 noiembrie 2021 - 17:49, said:

Salut, am cateva intrebari legate de investiile in crypto (tin sa precizec ca de 4 zile am inceput sa ma informez, asa ca sunt foarte amator in domeniu)
[...]
3. Sa zicem ca depozitez din Raiffeisen in Revolut dupa din Revolut in Binance dupa din Binance in Revolut si intr-un final din Revolut scot banii in mana sau ii trimit in Raiffeisen, cum trebuie sa declar?Declar cat am bagat in revolut si dupa profitul pe care l-am scos sau toata operatiunea se bazeaza pe Raiffeisen? sau trebuie tot procesul(imi pare rau ca este mai complicata aceasta intrebare:).
[...]
In linii mari (si foarte pe scurt), tranzactiile care afecteaza declaratia de castig din crypto sunt:
- cand schimbi din fiat in crypto trebuie sa tii minte cat fiat ai vandut (nu conteaza prin ce metoda ai schimbat - cu cardul, transfer bancar)
- cand schimbi din crypto in fiat trebuie sa tii minte cat fiat ai cumparat (nu conteaza prin ce metoda ai schimbat; chiar daca platesti cu cardul asociat cu un cont crypto, in spate se face tot un schimb din crypto in fiat inaintea platii efective catre vanzator)
- se declara diferenta dintre fiat-ul cumparat si cel vandut (chiar daca este negativa)

Deci declararea se face doar cand treci din crypto in fiat sau invers.