Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Taxa de reconectare?
Last Updated: Sep 15 2020 07:14, Started by
marianculturistul
, Sep 09 2020 11:01
·
0
#1
Posted 09 September 2020 - 11:01
Salutare, am suspendat 1 lună cablul tv , si am fost informat că nu este taxa de reconectare.
La următoarea factura apare taxă de reconectare de 6 lei. Numai minciuni. |
#3
Posted 09 September 2020 - 11:11
#4
Posted 09 September 2020 - 11:12
Cum poti demonstra ca ai fost "informat"?
Si de ce nu-i faci mincinosi in fata,de ce vii pe forum si arunci pastila? Ia legatura cu digihelper,un coleg de forum. Edited by adisz, 09 September 2020 - 11:13. |
#5
Posted 09 September 2020 - 11:15
In contract te-ai uitat? Ce scrie pe acolo?
In mod normal ar trebui sa vezi ce scrie negru pe alb, si apoi sa tragi concluziile. PS: in loc de 30 de lei, ai platit 6. Poate era mai bine sa nu-l mai suspenzi... |
#6
Posted 09 September 2020 - 11:26
Taxa reconectare la cerere este trecuta in contract
La mine este de 5,76 Lei Este asa de greu sa citesti contractul ? |
#8
Posted 09 September 2020 - 11:37
Vorbele zboară, ce e scris e sfânt.
Cine te-a "informat"? |
#9
Posted 09 September 2020 - 11:45
Pfff... te-a rupt suma aia de 6 lei (care exista in toate contractele Digi), ca a trebuit sa iti vinzi tastatura, de nu mai cu ce sa raspunzi?
Edited by bonygy, 09 September 2020 - 11:46. |
#10
Posted 09 September 2020 - 11:56
csachiri, on 09 septembrie 2020 - 11:34, said:
Pe cat timp se pot suspenda serviciile? |
|
#12
Posted 09 September 2020 - 12:19
marianculturistul, on 09 septembrie 2020 - 11:01, said:
Salutare, am suspendat 1 lună cablul tv , si am fost informat că nu este taxa de reconectare. La următoarea factura apare taxă de reconectare de 6 lei. Numai minciuni. Edited by KLM2009, 09 September 2020 - 12:19. |
#13
Posted 09 September 2020 - 12:44
#14
Posted 09 September 2020 - 13:06
Reconectarile ca reconectarile dar instalarile sunt "criminale"... in bloc cu fibra optica "la nas"... adica la tocul usii - 3 saptamani trebuie sa astepti.
Chiar zilele trecute, un amic de-al meu (am mai avut 2 cazuri d-astea) s-a prezentat la un "Punct" RDS din Ploiesti,avea nevoie de Internet in maxim 72 de ore fiindca lucra de acasa. RDS-ul ... 3 saptamani pana la instalare.Nicio urgentare posibila.A mers peste drum la Vodafone, in 3 ore... repet in 3 ore a venit echipa Pro-Conect si i-a instalat modemul cu Internet de 500 Mb/sec.Era deja abonat pe TV la fostul UPC.S-a rezolvat imediat prin "mizerie coaxiala" si poate omul sa-si faca treaba. RDS-ul este bun cat timp functioneaza si sa n-ai de-a face cu Serviciul clienti. Odata ce-ai nevoie de acest serviciu... iti trebuie nervi tari ca daca intrebi ceva la 3 consultanti diferiti, primesti 3 raspunsuri diferite si niciunul n-are treaba cu realitatea. La instalari... este de durata, motivele se cunosc.Odata instalat... este foarte bun... repet, daca n-ai probleme tehnice. |
#15
Posted 09 September 2020 - 16:35
ca sa nu iti mai bati capul cu relatii cu, clientii de la Digi, mai bine le faci sesizare direct din contul digiromania si acolo vad direct baietii de la tehnic care au habar cu ce se mananca fibra si viteze !!
|
|
#16
Posted 09 September 2020 - 20:58
Am discutat pe fb, telefonic si in pop.
Attached Files |
#17
Posted 10 September 2020 - 00:47
Pai pe astia ii rezolvi usor prin OPC ca ai dovada conversatiei.... Suna, explica situatia, si pune-i sa-ti faca stornare. Daca nu vor, ameninta cu OPC-ul.
|
#18
Posted 15 September 2020 - 07:14
Tehnicianul090370, on 09 septembrie 2020 - 13:06, said:
Reconectarile ca reconectarile dar instalarile sunt "criminale"... in bloc cu fibra optica "la nas"... adica la tocul usii - 3 saptamani trebuie sa astepti. Chiar zilele trecute, un amic de-al meu (am mai avut 2 cazuri d-astea) s-a prezentat la un "Punct" RDS din Ploiesti,avea nevoie de Internet in maxim 72 de ore fiindca lucra de acasa. RDS-ul ... 3 saptamani pana la instalare.Nicio urgentare posibila.A mers peste drum la Vodafone, in 3 ore... repet in 3 ore a venit echipa Pro-Conect si i-a instalat modemul cu Internet de 500 Mb/sec.Era deja abonat pe TV la fostul UPC.S-a rezolvat imediat prin "mizerie coaxiala" si poate omul sa-si faca treaba. RDS-ul este bun cat timp functioneaza si sa n-ai de-a face cu Serviciul clienti. Odata ce-ai nevoie de acest serviciu... iti trebuie nervi tari ca daca intrebi ceva la 3 consultanti diferiti, primesti 3 raspunsuri diferite si niciunul n-are treaba cu realitatea. La instalari... este de durata, motivele se cunosc.Odata instalat... este foarte bun... repet, daca n-ai probleme tehnice. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users