Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Dacia Sandero / Logan 2021

* * * - - 9 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6474 replies to this topic

#73
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,211
  • Înscris: 27.07.2006
"Dacia Logan, modelul de succes al mărcii românești, a ajuns la a treia generație, la 16 ani de la lansarea primului Logan, primul model dezvoltat de Renault la Mioveni, după achiziția uzinei și a mărcii. Odată cu dispariția cererii de vehicule sedan pe segmentele subcompact și compact, Renault a decis să retragă acest model de pe cele mai importante piețe europene, inclusiv din Franța. Decizia are o motivație economică, deoarece cheltuielile de marketing obligatorii pentru un automobil trebuie să se regăsească într-un volum de vânzări suficient de mare. Scăderile generate de schimbările de legislație, dar și efectele pandemiei de coronavirus, suprapuse pe apetitul tot mai scăzut al vesticilor pentru sedanuri de mici dimensiuni au făcut, astfel, neeficientă prezența lui Logan pe aceste piețe. Potrivit informațiilor oficiale transmise de companie, a treia generație Logan va fi disponibilă, după lansarea oficială din 29 septembrie, doar în următoarele țări din Europa: Albania, Țările Baltice (Lituania, Letonia, Estonia), Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Cehia, Spania, Ungaria, Muntenegru, Kosovo, Macedonia, Maroc, Moldova, Noua Caledonie, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Tahiti. După cum se poate remarca, doar 10 state membre UE vor mai avea acest model pe piața de autoturisme, între acestea numărându-se și Romania."

https://www.profit.r...ropene-19473392

Era de asteptat, avand in vedere ca Logan nu a vandut asa bine la export.
Sandero Stepway si Duster vor face grosul exporturilor, ca si pana acum dealtfel.

Edited by ergon, 08 September 2020 - 07:09.


#74
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Arata de 1000 de ori mai bine ca orice Skoda sau VW din clasele echivalente (Polo, Scala, Fabia etc.)

#75
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,865
  • Înscris: 22.12.2005

View PostSeteh, on 07 septembrie 2020 - 22:14, said:

Si eu inca ma intreb de ce nu fac Dacia cu oeste 150 de CP. Cred ca romanul ar cumpara o Dacia cheala sau maxim cu aer dar cu multi cai sa se dea pe autostrada cu 110 km/h. Deja e obositor sa mergi cu 90 dupa dacii, eventual cu perdelute. Ar putea mari si ei viteza, ar ajuta la fluenta traficului.
Acum pe bune, chiar cred ca o Dacie cu 160 de CP s-ar vinde traznet. Nici nu trebuie multe optiuni, doar niste din astea basic, AC, inchideresi geamuri fumurii pe spate. Uzina Dacia sa ma contacteze, am niste idei extraordinare daca ar vrea si ei sa vanda dublu...

Din pacate parerea ta este infirmata de piata. Nu se (mai )vand masinile "chele"( de asta nici nu prea mai sunt construite asa).Si eu vroiam o masina asa ccum zici tu - cinstita  si puternica. DAr deh, cand i-au pus motor de 150 CP i-au pus si toate traznaile ( pe care nu le vroiam  si pe care nu le folosesc ).
Ai deja dacie cu motor de 150 CP ( Dusterul . ) si merge traznet. si deja e cam mult pt masina aia, dar sa fie 150 CP pe Logan sau Sandero.racheta.
vezi ca Grupul Renault e si marca Alpine. :)

#76
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,029
  • Înscris: 09.08.2005

View PostTheWarrior, on 07 septembrie 2020 - 13:50, said:

Dar daca nu ar fi frumoasa nu s-ar vinde. punct.
Da, de aia se vinde Dacia, că e frumoasă, nu fiindcă e cea mai ieftină din decor. Să fim realiști...

#77
trica22

trica22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,329
  • Înscris: 13.02.2011
Sa vedem pe 29 septembrie ce si cum, daca pretul se mentine jos, ori concurenta trebuie sa scada pretul (daca mai vor sa vanda ceva in segmentul low cost), ori Dacia o sa vanda in draci.

#78
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,977
  • Înscris: 21.01.2013

View PostVictor24D, on 08 septembrie 2020 - 02:06, said:

si fara butonasu ala stupid la portbagaj

sper sa aiba pe undeva un buton pt portbagaj....logan 1 avea doar broasca pe portbagaj si eu unul am reusit sa inchid portbagajul cu cheia in interior....noroc ca aveam o portiera deschisa.

#79
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,049
  • Înscris: 16.10.2007

View Postradunic, on 08 septembrie 2020 - 09:03, said:

Da, de aia se vinde Dacia, că e frumoasă, nu fiindcă e cea mai ieftină din decor. Să fim realiști...
Mai e un Fiat si un Peugeot in gama asta de pret.

View Posttrica22, on 08 septembrie 2020 - 09:04, said:

Sa vedem pe 29 septembrie ce si cum, daca pretul se mentine jos, ori concurenta trebuie sa scada pretul (daca mai vor sa vanda ceva in segmentul low cost), ori dacia o sa vanda in draci.
Am vazut un clip pe youtube si se spunea acolo ca pretul ar putea fi intre 9000 si 15000 euro.
Spunea si de motorul 1.3 si cutie dublu ambreiaj.
E cam mult zic eu. Si cu o alta platforma, tot Dacia s-ar numi.
Acum, lumea vorbeste, sa vedem ce apare.
Daca ar fi dupa mine, as astepta sa se puna la punct electricele, oricum nu ne mai penalizeaza nimeni la poluare (vezi demersul lu Firea).

Edited by TheWarrior, 08 September 2020 - 09:40.


#80
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTheWarrior, on 08 septembrie 2020 - 09:39, said:

oricum nu ne mai penalizeaza nimeni la poluare (vezi demersul lu Firea).
Ce, o renunțat duamna la taxa Oxigen?

#81
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,049
  • Înscris: 16.10.2007

View Postericmario, on 08 septembrie 2020 - 09:47, said:

Ce, o renunțat duamna la taxa Oxigen?
Pai s-a cam renuntat, oricum era o initiativa electorala ca sa castige voturi si de la cei pro si de la cei contra.

In situatia economica actuala, cred ca se permite circulatia oricarui mijloc de transport, fie ca e Trabant sau locomotive cu aburi.
Economia sa mearga..........

#82
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Lăsați electricele să facă ce vor!
Pentru a putea vinde în continuare, fără a fi amendați, ar trebui ca gama producătorului să aibă sub 95g CO2/km.
Așa că vor implementa un mild-hybrid de 48V pe această gamă, cel mai probabil opțional.

Edited by Gif2D, 08 September 2020 - 10:00.


#83
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,049
  • Înscris: 16.10.2007

View PostGif2D, on 08 septembrie 2020 - 09:53, said:

Pentru a putea vinde în continuare, ar trebui ca gama producătorului să aibă sub 95g CO2/km.
Așa că vor implementa un mild-hybrid de 48V pe această gamă, cel mai probabil opțional.
Si hibridele sunt tot o gaselnita de tranzitie, dar sunt f. scumpe (programul ofera o suma mica in comparatie cu electricele)
Eu cred ca se vor intoarce la motoarele cu 2 cilindri, asta pt variantele low-cost.
In urma cu 30-40 de ani mergeau f. bine, de ce nu le-ar resuscita?
Oricum nu o sa avem pe unde merge cu mare viteza, dar sunt si electrice care merg cu maxim 100km/h.

Edited by TheWarrior, 08 September 2020 - 10:01.


#84
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Nu este vorba de subvențiile la vânzare, ci de amenzi pentru depășirea pragului de 95 g CO2/km

#85
EugenCernat

EugenCernat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 596
  • Înscris: 31.05.2016

View Postradunic, on 08 septembrie 2020 - 09:03, said:

Da, de aia se vinde Dacia, că e frumoasă, nu fiindcă e cea mai ieftină din decor. Să fim realiști...
Dacia se vinde pentru ca are cel mai bun raport pret/calitate de pe piata, din segmentul ei, lucru pe care nu l-a reusit niciunul dintre competitori. Se vinde pentru ca a inteles necesitatile clientilor din gama asta de pret, multi dintre ei pragmatici, care pun accent pe robustete, fiabilitate si costuri reduse (de achizitionare si de intretinere), in dauna briz-brizurilor inutile. Cand ai un buget limitat, daca esti un om pragmatic, cu capul pe umeri, iti faci o lista a lucrurilor necesare la o masina, conform necesitatilor tale, la care nu poti renunta - si separat una cu chestii misto daca exista - dar mai putin necesare, la care poti renunta. Apoi vezi ce caracteristici din listele tale bifeaza masinile care se incadreaza in buget. Din lista scurta ramasa unele pica la drive-test, altele pe considerente subiective (design). La foarte multi, ramane doar Dacia - asta e, pe scurt, "secretul" vanzarilor bune inregistrate de marca.

#86
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,049
  • Înscris: 16.10.2007

View PostGif2D, on 08 septembrie 2020 - 10:02, said:

Nu este vorba de subvențiile la vânzare, ci de amenzi pentru depășirea pragului de 95 g CO2/km‌
Corect, dar nu cred ca hibridele sunt solutia viitorului.
Sunt scumpe si extrem de complicate, zeci de senzori, calculatoare peste calculatoare, baterii, bateriute.
Ti-a picat un senzor te rupe de bani.
Consumul e mai mic, dar nu se amortizeaza costul (ma refer dpdv al cumparatorului), mai ales ca acum nu te intreaba nimeni (ca utilizator) cat fum scoti teava.
Cine circula in Bucuresti, vede, ca e jale, nu a fost niciodata asa, e plin de cazaturi.

View PostEugenCernat, on 08 septembrie 2020 - 10:04, said:

Cand ai un buget limitat, daca esti un om pragmatic, cu capul pe umeri,
Am vazut si oameni care nu au buget limitat si au optat pt Dacia, cu toate ca trecusera prin experiente cu alte marci. Unul din ei face naveta zilnic la 30km si are deja 2 ani cu ea (in timpul asta ia picat sonda lambda, dar tot multumit e in continuare de masina)

Edited by TheWarrior, 08 September 2020 - 10:13.


#87
EugenCernat

EugenCernat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 596
  • Înscris: 31.05.2016

View PostTheWarrior, on 08 septembrie 2020 - 10:11, said:

Am vazut si oameni care nu au buget limitat si au optat pt Dacia, cu toate ca trecusera prin experiente cu alte marci. Unul din ei face naveta zilnic la 30km si are deja 2 ani cu ea (in timpul asta ia picat sonda lambda, dar tot multumit e in continuare de masina)
Sigur ca sunt si din astia, cunosc si eu; in Occident sunt chiar multi, acolo oamenii nu valorizeaza masina ca simbol al statutului social - ci doar ca mijloc de locomotie, ca asta si e, de fapt! :)

#88
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,561
  • Înscris: 31.01.2010

View PostTheWarrior, on 08 septembrie 2020 - 10:01, said:

Eu cred ca se vor intoarce la motoarele cu 2 cilindri, asta pt variantele low-cost.
In urma cu 30-40 de ani mergeau f. bine, de ce nu le-ar resuscita?

Nu obtii o reducere de costuri semnificativa intre 2 si 3 cilindrii incit sa merite, apoi trebuie arbori de contraechilibrare pentru reducerea vibratiilor, la 3cilindri
au reusit sa le aduca cit de cit la normal prin pulia motorului si volanta avind contragreutati decalate.
Apoi mai este aspectul tehnic, la ora actuala s`a determinat ca cilindreea unitara la care se poarte obtine randamentul maxim este in zona 300-500cm2.
Prin asta valorile la care se fac motoarele astea eficiente in 3 cil sint intre 900si 1500cm2, in 2 ar fi intre 600-1000cm2.
Astfel ar putea aduce motoare de max 1l in 2cilindrii cu eficienta echivalenta a celor in 3 cil dar cu dezavantajul vibratiilor care complica mult motorul, in fapt deja sint in 2 cil la Fiat 500, Fiat care are experienta in astfel de mototizari incepind cu vechiul 500, 126 si mai noul 500.
Oricum motoarele astea la nivel mic de putere sint efectiv aspirate, cind ai nevoie de putere maxima deja ai motor de cilindree dubla din cauza turbocompresorului.
Deci un motor de 1l T este echivalentul unui aspirat de 2l la sarcini ridicarte, bineinteles si consumul creste proportional si omul se trezeste ca un motor de 1l consuma cit casa daca este calcat pe coada si nu pricepe de ce ca turbo e acolo doar asa sa dea bine pe masina cind apare un T mare scris pe ea.
Posted Image

#89
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostEugenCernat, on 08 septembrie 2020 - 10:04, said:


Dacia se vinde pentru ca are cel mai bun raport pret/calitate de pe piata, din segmentul ei
si pretul cel mai mic.
E un raport, nu o valoare absoluta SI nu e totul.
O Dacia full-options cu siguranta are raportul mai mic decat una mid spec si cu siguranta nu are cel mai bun raport calitate/pret daca compari cu alte marci. Ce poate avea sunt niste dotari sau caracteristici pe care nu le gasesti la altii sau la o Dacie mai ieftina in banii aia.
Acelasi lucru e valabil si cand compari alt model de la alt producator cu ceva de la Dacia.

Raportul ala il aplici dupa ce ti-ai identificat nevoile, vezi cam cat merita sa platesti ca sa iti satisfaci acele nevoi, te uiti in buzunare si dupa aia iei o decizie.
Asta daca nu iti place deja  ceva in mod deosebit, caz in care nu mai conteaza restul aspectelor.

Edited by underb, 08 September 2020 - 11:58.


#90
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,049
  • Înscris: 16.10.2007

View Postunderb, on 08 septembrie 2020 - 11:57, said:

Raportul ala il aplici dupa ce ti-ai identificat nevoile, vezi cam cat merita sa platesti ca sa iti satisfaci acele nevoi, te uiti in buzunare si dupa aia iei o decizie.
Asta daca nu iti place deja  ceva in mod deosebit, caz in care nu mai conteaza restul aspectelor.
Optionalele sunt la pachet, nu prea poti sa configurezi.
Uneori merita sa iei full-option sau serie limitata, la Dacia nu e ca la Renault, e diferenta mare intre cea mai de jos si cea mai scumpa.
Inclusiv anvelopele care la SL sunt premium (4 anvelope premium pot costa 400 euro, daca le cumperi dupa). daca le aduni (avantajele), vezi ca merita.
Mai e avantajul ca mai poti obtine un discount (care poate acoperi vopseaua), care la varianta ieftina nu il opti.

Edited by TheWarrior, 08 September 2020 - 12:25.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate