Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...
 Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !
 

Peisaj noapte cu Sony DSC-HX60!

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,166
  • Înscris: 06.02.2011
Salutare,
Mi-am cumpărat aceasta camera pt fotografii point and shoot(habar nu am de mai mult, sunt incepator...) însă aseară am incercat sa fac o fotografie cu un peisaj de noapte cu luna, plaja mare.... Problema e că pe modul automat mi le scoate mult mai luminoase decât ce e in realitate și blurate, probabil din cauza că nu am folosit trepied și nici setările potrivite
Pentru așa un gen de fotografie ce trebuie selectat,  manual exposure, shutter priority sau manual exposure?
Am sapat un pic pe net însă nu am găsit foarte multe și nici nu am avut timp prea mult.
Știu că aici sunt multi pasionați de fotografie și ar putea să-mi de-a informațiile de care am nevoie.
Mulțumesc anticipat!

#2
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,752
  • Înscris: 22.11.2006
Fotografia este o pasiune care necesita mult timp, si studiu. Asa pe repede inainte nu merge.

Trebuie sa inveti cateva notiuni de baza. Viteza de expunere, ISO, apertura, White balance, si altele.

Edited by bluesnake, 03 September 2020 - 11:36.


#3
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,891
  • Înscris: 03.12.2001
http://www.dslrtips...._exposure.shtml

https://digital-phot...raph-a-sunrise/
https://kenrockwell.com/tech/color.htm

#4
waterman

waterman