Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Sarbatorile de Iarna 2022 - Mos N...

Sirop de tuse copii

Sali zona Rahova
 miros "casa veche"

Pret RCA foarte mare

Windows 11 pr Ryzen 7 4800H

Marvel Studios’ Guardians o...
 unitate minima taxare prepaid

Curatare lipici/adeziv profil pvc...

Renault Clio 4, probleme la cutia...

Patania mea cu TP-Link AX50
 La multi ani @sfantu.dracu!

A auzit cineva de formatia "K...

Indiana Jones and the Dial of Des...

Ariston Genus One 24kw - sa o aru...
 

Skoda Enyaq electric

- - - - -
  • Please log in to reply
108 replies to this topic

#55
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 252
  • Înscris: 25.11.2018
Arată atat de bine(mai putin grila de BMW iluminata) incat chiar sunt curios cu ce o sa vina in plus ID4

#56
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,317
  • Înscris: 25.01.2007
Cu siguranta o sa aiba in plus ... cateva mii de euro.

#57
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,454
  • Înscris: 14.08.2007

View PostMixMaster, on 02 septembrie 2020 - 11:49, said:

In schimb farurile vor fi intotdeauna cele mai bune disponibile pe acea masina, scaunele incalzite si neaparat cu suport lombar reglabil, navigatie, computer de bord superior sau chiar bord digital daca e disponibil, etc. Si pe ultimele doua masini, am avut si plafonul panoramic, deoarece imi place foarte mult. La actuala nu l-am mai luat deoarece am observat ca exact ceea ce imi place mie la el, adica luminozitatea din masina, o deranjeaza pe fiica mea de doar 5 luni, asfel ca trebuia sa il tin acoperit tot timpul.
La mine chestia cu farurile e putin importanta, seara ma prinde la volan in 99% din cazuri in oras, unde farurile nu ma ajuta la mare lucru (Clujul are iluminat stradal modern in general si nici macar nu iti dai seama daca ai stinse farurile - bine, eu le las oricum pe auto permanent). Cred ca o data la 6 luni ajung sa conduc seara in afara orasului. Asa ca nu am pus niciodata accentul pe xenon/matrix/etc pentru ca nu le-am simtit nevoia. Scaune incalzite sunt de acord, acum pe spate nu am dar fiica-mea inca foloseste scaun de masina, deci nici nu mi-ar fi inca utile, dar la urmatoarea voi lua si pe spate. Suportul lombar e alta chestie la care nu ii simt utilitatea (dar, din nou, rar conduc mai mult de 2 ore legat). Masajul in scaune mi se pare alta chestie inutila (l-am testat pe Passat). Navigatia tot cam o data la 6 luni o folosesc ... mai mult in concedii, unde sunt de fapt cu masini inchiriate, nu prea merita daca ai Android Auto/Apple Car din punctul meu de vedere.

Plafonul panoramic nu ma atrage, am condus vreo saptamana o inchiriata cu trapa si ma enerva soarele, era ceva mini car la care nu puteai sa o inchizi complet sa nu fie lumina deloc prin ea (avea doar un fel de penumbra daca trageai ceva, dar nu puteai sa o acoperi complet), deci a fost enervant. Eu nu-s prea prieten cu soarele, stau doar sub umbrela si la mare, singurul regret e ca nu sunt mai mari umbrelele Posted Image Daca s-ar putea eu as face umbra cat mai multa si de la parbriz/geamuri laterale, doar ca nu pot in fata Posted Image

Oricum, e foarte asemanator Enyaq-ul cu Octavia la interior ... practic sunt aproape la fel gandite. Imi place spatiul ala de sub consola centrala, tare idee, ca oricum nu il folosesti la altceva daca nu ai tunel pentru transmisie/esapament (sper sa il faca si la Octavia electrica). Faina si chestia ca poti incarca doua telefoane wireless deodata ... aia n-am vazut la O4. Evident, tot specific pentru electrice, in spate la locul din mijloc nu are tunelul specific unei masini termice. In rest par aproape la fel (cu diferenta ca Enyaq-ul are tableta ceva mai mare, cel putin aia de top-line, poate la modele mid/entry sunt si alea ca la Octavia), au acelasi "design language". Pana si portbagajul e foarte asemanator si ca marime, 585 litri. Sper ca au gandit O4 in asa fel incat la primul facelift sa ii puna si motorizare strict electrica (desi teoretic e alta platforma pentru electrice, MEB).

Downside-ul e greutatea, practic cea mai usoara are doar cu vreo 50 de kg sub 2 tone. Sunt curios cat de tare se simte asta pe drum ... n-am mai condus masini de 2 tone.

Edited by utopium, 02 September 2020 - 18:00.


#58
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,836
  • Înscris: 22.04.2019
Matrix led e in mare câștig, după Xenon la Passat, e un mare pas înainte. Ca să nu mai spun că poți merge fără grijă cu faza lungă...

#59
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postutopium, on 02 septembrie 2020 - 17:52, said:

La mine chestia cu farurile e putin importanta, seara ma prinde la volan in 99% din cazuri in oras, unde farurile nu ma ajuta la mare lucru (Clujul are iluminat stradal modern in general si nici macar nu iti dai seama daca ai stinse farurile - bine, eu le las oricum pe auto permanent).
Cui îi pasă de tine, sau crezi că ești buricul pământului?
Te pomenești că mai nou tu ești etalonul după care se ghidează Skoda!

Povestește de Enyaq cât vrei, dar scutește-ne cu ce și cum îți place ție, în orașul vieții!

#60
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008
eu propun ca lui utopium la masina sa ii pune lampare pe pacura ca na, el circula doar in oras si este foarte bine iluminat.

#61
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,454
  • Înscris: 14.08.2007

View Postericmario, on 02 septembrie 2020 - 20:39, said:

Te pomenești că mai nou tu ești etalonul după care se ghidează Skoda!
Spre deosebire de tine, eu sunt clientul lor si intentionez sa fiu in continuare Posted Image

Ideea e destul de simpla, ca sa justifici un cost de 1.500 de euro pentru o optiune trebuie sa existe o nevoie reala ... pe care cel putin eu nu o am. O chestie pe care o folosesc des, gen un portbagaj electric cu senzor sub bara e o chestie pe care as folosi-o de 3 ori pe saptamana deci merita 500 de euro, LED-urile alea Matrix mi-ar fi utile mai rar decat de 2 ori pe an, deci nu merita 1.500 de euro. Asta cel putin in cazul meu. Pentru cine face frecvent drumuri externe seara, e foarte probabil o idee buna sa opteze pentru asa ceva.

Edited by utopium, 02 September 2020 - 21:01.


#62
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,317
  • Înscris: 25.01.2007

View Postericmario, on 02 septembrie 2020 - 20:39, said:

Cui îi pasă de tine, sau crezi că ești buricul pământului?
Te pomenești că mai nou tu ești etalonul după care se ghidează Skoda!

Povestește de Enyaq cât vrei, dar scutește-ne cu ce și cum îți place ție, în orașul vieții!
Nu inteleg de ce nu poate omul sa isi spuna parerea, ca pana la urma aici discutam "pareri"

#63
jakota

jakota

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,067
  • Înscris: 22.05.2011
Pentru ca vom afla in foarte scurt timp ca Eniak-ul asta bate la kur rau e-tron-ul...

#64
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,454
  • Înscris: 14.08.2007

View Postjakota, on 02 septembrie 2020 - 22:08, said:

Pentru ca vom afla in foarte scurt timp ca Eniak-ul asta bate la kur rau e-tron-ul...
Un Enyaq full 80x sau RS cu siguranta bate un E-tron entry ... si probabil e si mai ieftin Posted Image

Edited by utopium, 02 September 2020 - 22:28.


#65
MixMaster

MixMaster

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 07.03.2010

View Postutopium, on 02 septembrie 2020 - 17:52, said:

La mine chestia cu farurile e putin importanta, seara ma prinde la volan in 99% din cazuri in oras, unde farurile nu ma ajuta la mare lucru (Clujul are iluminat stradal modern in general si nici macar nu iti dai seama daca ai stinse farurile - bine, eu le las oricum pe auto permanent). Cred ca o data la 6 luni ajung sa conduc seara in afara orasului. Asa ca nu am pus niciodata accentul pe xenon/matrix/etc pentru ca nu le-am simtit nevoia. Scaune incalzite sunt de acord, acum pe spate nu am dar fiica-mea inca foloseste scaun de masina, deci nici nu mi-ar fi inca utile, dar la urmatoarea voi lua si pe spate. Suportul lombar e alta chestie la care nu ii simt utilitatea (dar, din nou, rar conduc mai mult de 2 ore legat). Masajul in scaune mi se pare alta chestie inutila (l-am testat pe Passat). Navigatia tot cam o data la 6 luni o folosesc ... mai mult in concedii, unde sunt de fapt cu masini inchiriate, nu prea merita daca ai Android Auto/Apple Car din punctul meu de vedere.

Folosind autostrada pentru orice, eu am nevoie de faruri. Mai ales iarna, cand merg la munca pe intuneric si ma intorc pe intuneric. La fel, iesirile de weekend le facem (sau faceam, inainte de pandemie) in Croatia sau Italia, si de regula ne intorceam duminica seara. Fiind la munte, scaunele incalzite sunt foarte bune si fac foarte bine scoliozei mele, in special alaturi de suportul lombar reglabil. Si eu folosesc de regula telefonul pentru navigatie, insa el nu imi spune daca e vreunul pe contrasens pe autostrada, sau daca se inchide vreo trecatoare sau vreun tunel, ceea ce aici se intampla relativ des.

View Postutopium, on 02 septembrie 2020 - 17:52, said:

Plafonul panoramic nu ma atrage, am condus vreo saptamana o inchiriata cu trapa si ma enerva soarele, era ceva mini car la care nu puteai sa o inchizi complet sa nu fie lumina deloc prin ea (avea doar un fel de penumbra daca trageai ceva, dar nu puteai sa o acoperi complet), deci a fost enervant. Eu nu-s prea prieten cu soarele, stau doar sub umbrela si la mare, singurul regret e ca nu sunt mai mari umbrelele Posted Image Daca s-ar putea eu as face umbra cat mai multa si de la parbriz/geamuri laterale, doar ca nu pot in fata Posted Image

ce am avut eu aveau si o copertina, care acoperea foarte bine. Insa in 2007 si-a luat un prieten un freelander 2 cu trapa si nu avea asa ceva. era doar o plasa care o puteai trage peste. Deci vara iti dadea soarele in cap non stop. Aia era intr-adevar nasoala.

View Postutopium, on 02 septembrie 2020 - 17:52, said:

Oricum, e foarte asemanator Enyaq-ul cu Octavia la interior ... practic sunt aproape la fel gandite. Imi place spatiul ala de sub consola centrala, tare idee, ca oricum nu il folosesti la altceva daca nu ai tunel pentru transmisie/esapament (sper sa il faca si la Octavia electrica). Faina si chestia ca poti incarca doua telefoane wireless deodata ... aia n-am vazut la O4. Evident, tot specific pentru electrice, in spate la locul din mijloc nu are tunelul specific unei masini termice. In rest par aproape la fel (cu diferenta ca Enyaq-ul are tableta ceva mai mare, cel putin aia de top-line, poate la modele mid/entry sunt si alea ca la Octavia), au acelasi "design language". Pana si portbagajul e foarte asemanator si ca marime, 585 litri. Sper ca au gandit O4 in asa fel incat la primul facelift sa ii puna si motorizare strict electrica (desi teoretic e alta platforma pentru electrice, MEB).

Downside-ul e greutatea, practic cea mai usoara are doar cu vreo 50 de kg sub 2 tone. Sunt curios cat de tare se simte asta pe drum ... n-am mai condus masini de 2 tone.

Pare la fel doar forma bordului. In rest..nu prea. Cel putin din poze. Nu stiu in realitate. Iar portbagajul va fi diferit, Enyaq-ul avand aproape aceeasi capacitate, insa fiind calculata pana in plafon, cu siguranta senzatia va fi ca e mult mai mic.

#66
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,836
  • Înscris: 22.04.2019
Hayon acționat electric cu senzor de proximitate la 500 euro???

Trebuie să folosești o dată Matrix led ca să îi înțelegi necesitatea.

Trapa e un gizmo drăguț, dar cam inutil. La suberb copertina e dintr-un material textil subțire ( e ok cand o tragi să nu intre insectele ) dar când e soare nu prea face mare lucru.

#67
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,454
  • Înscris: 14.08.2007

View PostBloodRa, on 03 septembrie 2020 - 09:56, said:

Hayon acționat electric cu senzor de proximitate la 500 euro???
Cel putin pe Octavia e 466 de euro cea cu senzor si 316 euro fara senzor. Nu vad de ce ar fi foarte diferit pretul pe Enyaq.

View PostBloodRa, on 03 septembrie 2020 - 09:56, said:

Trebuie să folosești o dată Matrix led ca să îi înțelegi necesitatea.
Am vazut ceva demo si arata foarte bine ... dar tot trebuie sa circul prin afara orasului noaptea ca sa ii inteleg necesitatea :D Ceea ce mi se intampla rar.

View PostMixMaster, on 03 septembrie 2020 - 08:57, said:

Insa in 2007 si-a luat un prieten un freelander 2 cu trapa si nu avea asa ceva. era doar o plasa care o puteai trage peste. Deci vara iti dadea soarele in cap non stop. Aia era intr-adevar nasoala.
Da, despre asta vorbesc si eu, asa am patit la acea masina ... sigur, nu ar fi cazul la Enyaq, unde ai putea cu siguranta opri lumina de tot. Doar zic ca asa mi-am dat seama ca nu mi-ar placea deloc o trapa, cat am folosit acea masina m-a enervat non stop trapa aia care nu se putea inchide de tot.

#68
garett

garett

    Troll-in-Chief

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,323
  • Înscris: 28.06.2006
Configuratorul pentru Enyaq in Cehia:
https://cc.skoda-aut...1&visitedPages=

#69
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,836
  • Înscris: 22.04.2019
Ăia 466 sunt de fapt peste o mie pentru că ești obligat și la alte opțiuni.

#70
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,454
  • Înscris: 14.08.2007

View PostBloodRa, on 03 septembrie 2020 - 16:23, said:

Ăia 466 sunt de fapt peste o mie pentru că ești obligat și la alte opțiuni.
Da, trebuie sa-l iei la pachet cu camera video spate si stopuri top led, care sunt inca 474 de euro si sigurante usi spate electrice ... 39 de euro. Tot iesi sub 1.000 cu trapa electrica spate, senzor deschidere trapa, camera video spate, stopuri top led si sigurante spate electrice. Sau ca tot ziceai ca iti trebuie faruri Matrix LED, le iei pe alea ca optiune.

View PostBloodRa, on 03 septembrie 2020 - 16:23, said:

Ăia 466 sunt de fapt peste o mie pentru că ești obligat și la alte opțiuni.
La Enyaq e 605 euro pe site-ul cehesc si nu te obliga sa alegi altceva.

#71
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,836
  • Înscris: 22.04.2019
Tot nu e 500... 🤣🤣🤣

#72
garett

garett

    Troll-in-Chief

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,323
  • Înscris: 28.06.2006
Scump in draci, un "80 cu de toate" trece de 62k euro!
Si nici macar nu e 4wd, probabil un "RS" 4wd se va duce binisor spre 70k

Edited by garett, 04 September 2020 - 07:01.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate