Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Recomandare soft proiectare mecanica.

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,733
  • Înscris: 24.10.2019
Salut!


Sunt incepator, dar am experienta in Autocad 2d.


Vreau sa proiectez diferite mecanisme pentru realizarea lor fizica ulterioara cu imprimanta 3d, cnc, etc.


Ma intereseaza un program cu care sa proiectez 3d. Apoi sa simulez interactiunea miscarilor pieselor realizate.


Daca aveti recomandari de softuri care fac acest lucru, si motive pro si contra. (pretul nu e un criteriu in acest punct)


Multumesc!

#2
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,413
  • Înscris: 15.12.2009
Cam orice soft 3D face ceea ce vrei tu.

SolidWorks + modulul SolidWorks Motion poate fi suficient. In general SW este mai intuitiv si mai plăcut vizual decat celelalte.

Dar la fel poti face asta din Creo, Catia.

Edited by Ann0nyym0us, 29 August 2020 - 19:33.


#3
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Fusion 360. Si e si in varianta gratuita pentru studenti. Si mai si elaboreaza codurile de excutie pentru ceea ce vrei tu sa faci.

#4
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,819
  • Înscris: 01.11.2005
Si eu tot Fusion recomand

#5
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,477
  • Înscris: 31.07.2011