Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cui ma adresez/fac plangere si unde mai exact?
Last Updated: Oct 29 2020 10:50, Started by
raelcd
, Aug 25 2020 12:29
·
0
#19
Posted 28 October 2020 - 11:16
Săptămâna asta au reușit sa primească o prima transa din creditul de salvare, garantat de stat. Mai trimite-ți câte un mail sa nu va uite.
|
#20
Posted 28 October 2020 - 14:43
Problema cu agentiile de turism este ca ei nu au banii pe care ii primesc de la clienti.
Acei bani sunt la companiile aeriene. Pana compania aeriana nu returneaza banii, agentia de turism nu are de unde sa ii scoata indiferent cate plangeri sau reclamatii se fac la ei. Eu am avut zbor Frankfurt-Singapore in Mai, bilete luate la o agentie online. Abia in Septembrie am primit banii inapoi, dupa ce Singapore Airlines a virat banii catre agentia de turism,agentie ce nici macar nu mai raspundea la mailuri/telefoane. Doar primeam o informare generala din cand in cand ca se lucreaza, multe cereri, bla, bla. Sincer, nu credeam ca mai vedem banii dar au venit pana la urma. |
#21
Posted 29 October 2020 - 10:50
slai, on 28 octombrie 2020 - 11:16, said:
Săptămâna asta au reușit sa primească o prima transa din creditul de salvare, garantat de stat. Mai trimite-ți câte un mail sa nu va uite. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users