Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cui ma adresez/fac plangere si unde mai exact?
Last Updated: Oct 29 2020 10:50, Started by
raelcd
, Aug 25 2020 12:29
·
0
#1
Posted 25 August 2020 - 12:29
Buna ziua, revin pe acest forum dupa ani de zile de pauza. Ma aflu intr-o situatie unde, ne mai locuind in tara de multi ani, nu mai stiu exact unde si cum sa fac.
O cetateanca si-a cumparat in Feb2020 un bilet de avion (BlueAir) printr-o agentie de turism, sa mearga si sa viziteze ceva neamuri in luna Iunie. A venit Covid19, nebunie, stim toti ce s-a intamplat. Cetateanca a luat legatura cu agentia de turism de 3 ori pana acum, de fiecare data a fost "aburita" si expediata rapid ca se asteapta raspuns de la BlueAir si in 60zile o sa-si recupereze banii sau bilet in alta data. Dat fiind Covid19 existent si problemele de sanatate, o reprogramare pentru un zbor viitor nu e posibil. Varianta ideala ar fi rambursarea banilor. Luat legatura cu BlueAir si cei care si-au rezervat bilete prin agentii, trebuie sa urmeze acea cale, BlueAir aparent rezolva doar rambursari/reprogramari in conturile pe siteul lor. BUN! Din cate stiu eu, agentiile de turism au (ar trebui sa aiba) niste fonduri de garantare/polite de asigurare prin care sa rezolve problemele aparute ulterior si sa "deal with it". Ca de aia se duc multi si iti iau vacante/bilete prin agentii (chiar si mai scump/comisioane in plus). Faptul ca agentia se leaga de faptul ca BlueAir nu le raspunde la e-mailuri (personal) nu ma intereseaza. Ei ca si entitate/firma de turism trebuie sa rezolve ceva. Ca altfel te duci direct pe site-ul cu pricina si ii lasi sa moara de foame. Vreau sa fac cateva plangeri (discutia ar fi mai lunga dar am vrut sa fac o sinteza ca idee) si eu m-am gandit asa: - Blueair - reclamatie online pe site-ul lor (cu toate ca banuiesc raspunsul lor, ia legatura cu agentia, bla bla) - dar tot o fac. - OPC local plangere pentru agentia de turism pentru nerespectarea contractului si amanarea unui raspuns concret/returnare bani pe fondul ca ei asteapta raspuns la randul lor de la altii. Ar mai fi alte institutii/entitati legale unde si cum as putea face vro plangere/reclamatie? Vreau sa mentionez ca suma nu e exagerat de mare si oricum e data de 6 luni, deci nu depinde nimeni de ea (momentan) dar mai mult e vorba de principiu si de nerespectarea drepturilor si indatoririlor pe care le ai ca si prestator de servicii. Stiti voi expresia aia "vrem o tara ca afara, dar ... " Poate gresesc, poate nu, astept niste pareri avizate sau a unora care cunosc mai bine "sistemul" Va multumesc frumos. PS. Am avut cumparat din Ianuarie un bilet pt August la un festival un UK, platit integral cu cardul, in aprilie am primit un email "general" de anulare a tuturor festivalurilor si in mai putin de o saptamana m-am trezit cu banii pe care FARA ca eu sa trimit un email/telefon/etc. Situatia a fost identica, bilet luat prin 3rd party. Poate ca sunt naiv... nu stiu. |
#2
Posted 25 August 2020 - 12:43
banii oricum sunt la blue air în cont fără ceva comision al agenției
|
#3
Posted 25 August 2020 - 12:44
"Din cate stiu eu,"
Inseamna ca nu stiii destule. Sau ce stii, e incomplet. Sau ca intre timp, s-au mai modificat niste legi. Pune-te pe invatat. Si lasa companiile sa-si faca treaba asa cum stiu ele. Si nu pune semnul = intre companii. Uita-te pe siteurile RyanAir de exemplu, ca sa vezi si cum au rezolvat altii problema. Sau WizzAir. |
#4
Posted 25 August 2020 - 12:48
compania de zbor ii va da banii inapoi, ce se vrea mai mult de atat? sa ceara rambursarea de la ei si o va primi, pe card sigur nu, ci in My wallet sau ceva de genul...adica in cont, ca sa se cumpere pe viitor si sa nu piarda nici ei banii.
|
#5
Posted 25 August 2020 - 12:59
In toate cazurile, doar ticket issuer poate face modificari sau rambursari pe un bilet de avion.
Daca agentia a emis biletul, blue air nu are acces si drept sa modifice nimic (exceptand anularile complete). Stiu, pare absurd. Dar asa functioneaza GDS-urile. |
#6
Posted 25 August 2020 - 13:16
#7
Posted 25 August 2020 - 13:18
Toata pandemia asta i-a pus pe butuci pe cei cu agentiile de turism. Langa serviciu am o mica agentie de turism, un singur om, insa care se implica, ii place, toata viata asta a facut, suna la hoteluri si cere ce e mai bun pentru clienti. S-a nimerit sa aibe cativa clienti cu sejururi platite in Bulgaria in valoare de vreo 5000 euro, banii deja au fost trimisi catre hotel, cu greu s-a inteles cu turistii, hotelurile nu acceptau decat reprogramare. Chiar el i-a sfatuit sa faca plangere la ANPC pentru un punct de vedere legal, se pare ca a avut dreptate, clientilor nu li se returneaza banii ci se reprogrameaza in conditii similare in alta perioada. Probabil ca aceleasi conditii sunt si de la transportatori, deja banii s-au dus la ei, agentia a oprit doar comisionul. Toata asta a constituit un fel de forta majora, desi nu chiar in intregime, nefiind legal o pandemie (doar in viziunea mass-media), ci doar epidemie.
Edited by spooky51, 25 August 2020 - 13:20. |
#8
Posted 25 August 2020 - 13:39
myshyk, on 25 august 2020 - 12:44, said:
Uita-te pe siteurile RyanAir de exemplu, ca sa vezi si cum au rezolvat altii problema spooky51, on 25 august 2020 - 13:18, said:
clientilor nu li se returneaza banii ci se reprogrameaza in conditii similare in alta perioada. Probabil ca aceleasi conditii sunt si de la transportatori |
#9
Posted 25 August 2020 - 14:43
Care-i "minciuna"? Am facut doar trimitere la ei, ca sa vada cum au rezolvat alte firme de transport aerian problema. Ce te-ai repezit ca bivolul?
Mai ales ca tu stiai exact cum ai rezolvat cu RyanAir. |
#10
Posted 25 August 2020 - 19:01
Nu stiu de ce am impresia ca sunt cumva luat la rost sau certat ca am pus cateva intrebari. Chiar sa ma scuzati ca n-am citit legi si/sau documentat cateva zile pe probleme legale sau cum functioneaza agentiile de turism inainte de a posta.
myshyk - ar fi fost ideal (fabulos chiar) daca mi-ai fi explicat tu in mare ce s-a schimbat intre timp sau unde gresesc. Sa las companiile sa faca ce stiu ele mai bine, se vede foarte bine in ziua de astazi cum functioneaza totul. Chiar si in situatia data. Exista niste "companii" care sunt intermediari, iau bani bine mersi si promit chestii dar in caz de ceva apeleaza la compania mama (cea care incaseaza banii) si se spala pe maini. BlueAir nu are ce bani oferi in Mywallet/whatever in conditiile in care persoana in cauza nu are cont Blueair. Ea s-a dus la agentie sa ia un bilet. Daca am urma "returnarea banilor" ar trebui sa fie pe ruta Blueair - agentie - cetateanca. In conditiile in care agentia rupe legatura cu tine si/sau spune "nu stim/am trimis mail/n-am primit raspuns/etc" cine garanteaza ca se vor returna banii si cand? O sa anunte agentia corect? ("cea care isi face treaba asa cum stie ea") Imi pare rau, chiar ma simt certat si luat la rost pentru o speta in care eu (ca "cetatean") si poate multi altii ca mine cer niste sfaturi incotro sa o apuce sau unde sa se duca. Am impresia ca sunt primul care intreaba chestiile astea sau "ma simt pagubit" de o agentie pe timpul pandemiei. Parca nimeni nu a cumparat bilete si/sau si-au primit toti banii inapoi iar cazul asta e aici e izolat, singular chiar. In fine, mersi frumos. |
|
#11
Posted 25 August 2020 - 20:34
Ar mai un aspect pe care nu l-ai mentionat (sau poate am citit eu pe sarite!): cursa pt care a cumparat bilet s-a efectuat sau nu de catre BluAir?
Ca “A venit Covid19, nebunie, stim toti ce s-a intamplat“ nu e lamuritor. De ex, noi am avut bilete pt Uk si chiar daca a fost pandemie, zborul s-a efectuat. Ca noi nu ne-am prezentat, a fost problema noastra! |
#13
Posted 26 August 2020 - 02:07
Acea cetateanca sa citeasca al sau contract cu agentia de turism, la rubrica forta majora. “A venit Covid19, nebunie, stim toti ce s-a intamplat“ nu inseamna ca un domeniu intreg trebuie sa moara.
Fiecare companie aeriana si-a facut treaba cum a stiut ea. Blue Air e sau mai bine zis a fost aproape de faliment, asa ca cele mai mari sanse sunt ca Blue Air va oferi un voucher de valoarea biletului pentru o cursa ulterioara. |
#14
Posted 27 August 2020 - 11:47
zborul nu s-a tinut.
e oke, am mai invatat ceva si de aici. Trecem la pierderi si "belim ochii" de mai multe ori pe viitor ce si cum facem. |
#15
Posted 27 August 2020 - 15:29
Daca zborul nu s-a efectuat, sa reclame agentia, ca de la ei a cumparat bilet si lor le-a platit inclusiv comision pt asta. Si da, ar fi bine sa cascam ochii de unde cumparam! E un motiv pt care nu cumpar de la agentii si nu am zburat cu BlueAir.
|
|
#16
Posted 31 August 2020 - 17:28
raelcd, on 25 august 2020 - 12:29, said:
PS. Am avut cumparat din Ianuarie un bilet pt August la un festival un UK, platit integral cu cardul, in aprilie am primit un email "general" de anulare a tuturor festivalurilor si in mai putin de o saptamana m-am trezit cu banii pe care FARA ca eu sa trimit un email/telefon/etc. Situatia a fost identica, bilet luat prin 3rd party. Poate ca sunt naiv... nu stiu. Asta inseamna tari civilizate! Si eu am avut bilete de tren in Spania, de avion cu British Airlines, s-au rambursat banii de mult. La BLue Air am un zbor anulat, si am acolo in Wallet suma respectiva pe care o pot folosi ptr alt zbor. Si la tine ar trebui sa fie la fel, daca zborul nu s-a facut, sa iti dea vocuher sau wallet... agentia trebuie sa se ocupe, sau macar sa iti dea nr de rezervare al zborului si numele pe care s-a facut si ar trebui sa poti intra si tu. De aia eu nu iau niciodata zboruri prin agentii, ca trebuie sa te tii dupa ei sa iti faca check-in etc, daca se anuleaza zborul iar complicari etc. Agentiile astea sunt mai mult asa, un fel de taxa de comoditate ptr cei care nu pot deschide un pc si da cateva clickuri... Chiar nu le mai vad rostul in ziua de azi. Acu 30 de ani da, dar astazi nu se mai justifica in mare parte acrtivitatea lor. Poti sa suni si tu la hoteluri , sa faci rezervari pe platforme etc... Edited by epetroiu, 31 August 2020 - 17:31. |
#17
Posted 01 September 2020 - 10:51
La biletele de avion low-cost, agentiile de turism nu isi au rostul din motivul ca Wizz si Ryan vand cel mai ieftin pe website. La Blue in schimb, oamenii inca prefera fiindca pot plati cash la agentia de turism.
In schimb la hoteluri, prin agentie uneori poti gasi pret mai bun. Dar asta sa-ti cauti tu hotelul inainte si sa te informezi despre calitatea serviciilor si preturile de pe OTA-uri. |
#18
Posted 28 October 2020 - 09:59
buna ziua, intr o situatie similara sunt si eu.biletele au fost cuparate in 2019 pt un zbor tur/retur la PAris in octombrie 2020. in mai au schimbat aeroportul, apoi ora/ziau zborului, iar in final, in iunie au anulat zborul.mi au oferit portofelul electronic (car din punctul meu de evdere e o inselatorie pt ca daca cumperi alte bilete platesti mai mult), dar am refuzat.din iulie am facut cerere de rambursare, apoi in august mi au cerut poza dupa buletin,etc - tot felul de tertipuri pt a intarzia plata. n am vazut banii pana in prezent.BlueAir este o companie de 2 lei pe care trebuie s-o evitati.Numai zbor in viata mea cu astia.
e adevarat, criza a facut praf multe,insa sa nu uitam cand BlueAir-ul zbura cu avioanele pline si profitul curgea...oricum sunt total neseriosi . Edited by patraulea100, 28 October 2020 - 10:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users