Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 

Profesor Ed. Tehnologică

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
ananiamadalin

ananiamadalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 292
  • Înscris: 04.06.2018
Salut,

Caut de ceva timp niște răspunsuri la întrebările mele dar nu găsesc. Sunt student în anul 4 la Facultatea de Construcții de Mașini și Management, Iași, domeniul TCM. După terminarea facultății vreau să fac Master și să urmez modulul 1 psihopedagogic. Întrebarea mea e următoarea: După ce termin și modulul (contra costa), pot da titularizare pe materia de Ed. Tehnologică? Pentru că am auzit diverse opinii și nu știu ce să mai cred.

Este o facultate tehnică, dacă știe cineva unde aș putea găsi exact pe ce pot da titularizare, momentan pentru gimnazială (atât permite modulul 1). Mulțumesc!

#2
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,379
  • Înscris: 01.12.2001
Sunt zvonuri ca se va scoate educația tehnologica la gimnaziu.

#3
ananiamadalin

ananiamadalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 292
  • Înscris: 04.06.2018
Nu mă interesează zvonurile sau alte prostii, am întrebat ceva și al dori un răspuns pentru acel ceva, dacă se poate. Să comenteze aici doar cei ce știu, mulțumesc.

#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,379
  • Înscris: 01.12.2001
Da. Exista post de "Educație tehnologică și abilități practice".