Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Masina electrica? Multumesc, dar ....

* * - - - 9 votes
  • Please log in to reply
9683 replies to this topic

#433
marius_optimist

marius_optimist

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 11.03.2012
Ai 450cp super accelerație și tot cu 120 km/h mergi pt că simplu asta e limita și chiar daca nu ar fi asta limita posibil sa nu ai combustibil cat sa ajungi între două încărcătoare. Sau poate chiar 100 km/h că de consumul ideal acolo este cat la o mașină de maxim 100 cp.
Dotări interioare nu discut că aici e chiar placerea fiecăruia care este subiectivă.

Asta cu multi cai și mașină mare și 4x4 îmi aduce aminte de o fază de acum câțiva ani buni în urma venind de la Vâlcea spre București cu un amic el 150 cp 4*4 in zona aceea cu multe viraje și benzi 2+1 alternativ primește flash-uri sa se de-a din drum că mergea doar cu 140 și ce să vezi in spate era un mare Citroen C3 amicu s-au dat dar a apărut masculul din el și a zis cum  că aia nu e mașină etc și a dat și el talpa și la depășit din nou C3-iul după care ăla iară la depășit, și așa  am mers o perioada de drum până C3 ne-a lăsat mult în urmă, diferența era de fapt între scaun și volan. Concluzia e una singura n-ai nevoie de super mașină ci trebuie să știi să scoți tot ce poate din ea și e posibil sa depasesti și o mașină mai buna condusă de un șofer nepriceput.

Sau sa îmi aduc aminte când o alta cunoștință de-a mea a ramas la munte când a trecut un pârâu cu un Nissan Navara 4x4 mașină trecea fara probleme eroare tot între scaun și volan.

Pe unde poate trece Meganul, Tesla nu visează simplu pt că are garda la sol mai mică și nu poate intra. (PS știu că eu tot Megan am, doar că e mai puturos cu doar 86cp) și cred că este și mult mai ușor deci și consum mai mic


Modul în care ne raportăm la mașină contează f mult, pt mine e un mijloc de transport o modalitate de a ajunge din A in B pt alți este un statut social care primează in fata elementului primordial deplasarea. De ce o privesc așa ne explica Freud și mulți alți din același domeniu ca al lui Freud.

Edited by marius_optimist, 06 July 2022 - 06:05.


#434
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postmarius_optimist, on 06 iulie 2022 - 05:53, said:

Pe unde poate trece Meganul, Tesla nu visează simplu pt că are garda la sol mai mică și nu poate intra.
  • garda la sol Renault Megane 1.3L TCe: 5.7" (145mm)
  • garda la sol Tesla Model3: 5.5" (140mm)

Edited by MembruAnonim, 06 July 2022 - 06:14.


#435
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.01.2010

View Postro_explorer, on 05 iulie 2022 - 22:58, said:

Cum ți s-a părut ție personal personal model 3 când l-ai condus pe șosele? Dar pe circuit? A fost ok? Păreri pro/contra? Întreb pentru un prieten Posted Image

Nu e nevoie sa îmi răspunzi...
Iti raspund. Masina aia reprezinta 0 (zero) interes. E mai prost finisata, ergonomia mult mai slaba, scaunele mult mai proaste, exteriorul e urat, masa mare samd. Nu face nimic din ceea ce celelalte nu fac. Poate ii impresioneaza pe cei cu motoare mici, dar, de la un punct incolo, nici nu mai e important cati Cp si Nm are o masina. Pentru ca ce conteaza sunt alte detalii, la care Tesla mai are de lucrat. E o masina decenta in care te simti OK, si nu e nimic in neregula cu asta, doar ca, unii vor mai mult de la o masina. Si altii ofera mai mult.

#436
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,177
  • Înscris: 08.01.2021
Mie îmi place exteriorul, interiorul mai puțin. Aștept o iteratie care sa nu dea senzația de ecran cu roti. Ci invers :D

#437
axxel4you

axxel4you

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.01.2009
Eu recunosc, nu-mi permit si chiar daca mi-as permite nu mi-as lua ca sunt zgarcit.
Eu unul am facut downgrade la masina ca am ajuns la concluzia ca simplitatea si posilbilitatea de a o repara cu costuri cat mai mici sunt prioritare.



#438
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
Apropo de gusturile voastre, știați că Model 3, o mașină lansată abia acum 5 ani a intrat în 2021 in top 10 vânzări de mașini indiferent de motorizare ?
Iar la felul cum evoluează treabă cu ICE-urile probabil că dacă nu Model 3 atunci Model Y va ajunge pe primul loc.
Daca nu știați, Model 3 a fost proiectat sa placă noilor generații nu a celor care au condus tractorașe. Deși și mulți dintre aceștia după ce au condus-o au trecut de partea corectă a forței :) !
V-am spus și înainte, conduceți o electrică, daca nu Tesla atunci oricare alta, și veți vedea și voi singuri ce prostii debitați pe aici. Acum vreo 2-3 ani in urmă am condus un Mondeo hibrid și când am văzut cât de plăcut e sa conduci ditamai matahala de mașină numai datorită unui motoraș electric,mi-am dat seama că motorul termic e antichitate deja și e doar o problemă de timp până va fi înlocuit.



View PostCumulus, on 06 iulie 2022 - 07:38, said:


Iti raspund. Masina aia reprezinta 0 (zero) interes. E mai prost finisata, ergonomia mult mai slaba, scaunele mult mai proaste, exteriorul e urat, masa mare samd. Nu face nimic din ceea ce celelalte nu fac. Poate ii impresioneaza pe cei cu motoare mici, dar, de la un punct incolo, nici nu mai e important cati Cp si Nm are o masina. Pentru ca ce conteaza sunt alte detalii, la care Tesla mai are de lucrat. E o masina decenta in care te simti OK, si nu e nimic in neregula cu asta, doar ca, unii vor mai mult de la o masina. Si altii ofera mai mult.

View PostKiloW, on 06 iulie 2022 - 07:48, said:

Mie îmi place exteriorul, interiorul mai puțin. Aștept o iteratie care sa nu dea senzația de ecran cu roti. Ci invers :D

Edited by Ford4, 06 July 2022 - 08:16.


#439
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
Jură-te pe sfântul Elon că așa e! :D
Mondeo e orice numai "plăcut de condus" nu, indiferent de motorizare, e pur și simplu o balenă dementă la care nu vezi nimic nici în față nici în spate în 99%din situații!

#440
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

View PostCumulus, on 06 iulie 2022 - 07:38, said:

Iti raspund.
Poftim cultura ....
Cum cucu' meu poți tu sa îți dai cu părerea despre ceva pe care nu ai pus mana? Și mai ai și pretenția sa ai credibilitate.

E trist ca sunteti mulți asa.

#441
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,224
  • Înscris: 27.07.2006

View PostFord4, on 06 iulie 2022 - 08:16, said:

V-am spus și înainte, conduceți o electrică, daca nu Tesla atunci oricare alta...
Degeaba, nimic nu se compara cu un Mini!

#442
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
Recunosc, ca imi place sa citesc acest thread, insa nu inteleg de ce trebuie sa va contraziceti.
Ce ii place lui explorer nu trebuie sa placa tutoror, si este valabil si invers.
Explorer vorbeste de lejeritatea de a detine o electrica dintr-o cu totul alta perspectiva: infrastructura incarcare +autostrazi, iar noi aici ne uitam la balamucul de la statiile de incarcare(in Bucuresti in general) si din pacarile blocurilor inghesuite unde va fi imposbil vreodata sa pui o statie de incarcare privata sau publica.

Ca sa imi exprim si eu acum parerea (proprie si "personala" Posted Image )
Mie plac electricele, imi place cum se conduc (chiar si ZOE, in Bucuresti e perfect), insa nu ma impac cu ideea de avea autonomica scazuta iarna.
Pretul? exagerat pentru mine. Dar, la cum arata preturile la ICE acum, raman la ideea ca ma deranjeaza autonomia. Si nu, nu vreau sa fac 1200 km cu un plin, asa cum fac acum. Am nevoie de minim 350 km in orice anotimp (la o masina decenta ca pret - daca ii pot spune decenta)

Edited by zippo123, 06 July 2022 - 09:42.


#443
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,177
  • Înscris: 08.01.2021
Eu vreau 3.5-4h de autonomie la viteze ridicate (zic de 135km/h nu de 200). :)

Utilizarea urbana nu ma interesează. Nu folosesc mașina, sunt verde. Mai verde decât orice mașina fie ea electrica sau fosila.  La mine în sat utilizarea mașinilor e faultata cu închis străzi și desființat parcări asa ca electrica sau nu deja e o idee proasta și în viitor va fi si mai rău. Iar mie îmi convine.
Când m-or lasă picioarele mai vad eu. Îmi iau trotineta.

#444
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,566
  • Înscris: 31.01.2010

View Postro_explorer, on 05 iulie 2022 - 23:33, said:

Dar ai ajunge la fel de repede si MULT mai odihnit si relaxat cu o Tesla Posted Image

Numarul 1: nu ma intereseaza cat costa reparatiile: masina e asigurata full.
Numarul 2: eu nu am condus 650 Km dintr-o bucata decat de 2 sau 3 ori in viata. Eu conduc din placere, nu din nevoie, asadar pentru mine fiecare iesire la drum lung cu masina e un "Road trip" - cu opriri aiurea pentru admirat natura in locuri mai deosebite si mereu, dar absolut mereu pauze pentru relaxare la cel mult 3-4 ore (timp in care foarte bine pot incarca).
Numarul 3: Te intreb si pe tine: cum ti s-a parut personal model 3 cand l-ai condus pe sosele pe o distanta mai luga (hai sa nu zic 600 Km, dar macar 300). Sa imi spui impresii dupa.
Masina electrica? Da, multumesc.



La o distanta de 650Km ajungi mai repede cu orice ICE decit cu o Tesla, Loganul in 3 cilindri se decurca fara doar si poate, doar ca in ala mai obosit un pic, nu mult tinind cont de suspensiile Tesla dar tot mai repede ajungi.

1. Normal, pentru o reparatie de acel gen factura este in jur de 18000E deoarece se schimba tot modulul spate, traiasca consumerismul!
2. 650Km erau deplasari frecvente, cu dus intors, si da, toti care am facut meseria aia am condus cu placere altfel nu rezistai.
3. N-am condus Tesla si nici nu voi conduce, nu sint interesat, am fost pasager vreo 30Km, am fost profund impresionat de "rafinamentul american" la interior, la fel suspensia este minunata pe drumurile noastre, mi-a adus aminte de copilarie cind mai mergeam cu sareta... oricum este autoturism care sa satisfaca vanitatea americanilor, asa a si fost gindit
prin prisma idiooteniei cu: eu ajung primul la semafor, am demaraj mai bun, restul ce mai conteaza.
La ora asta ceva care sa satisfaca egoul ar fi EQS sau chiar EQE, alea chiar arata a masini.

Edited by Ion_Bumbu, 06 July 2022 - 10:35.


#445
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,958
  • Înscris: 06.04.2007

View PostIon_Bumbu, on 06 iulie 2022 - 10:33, said:


La o distanta de 650Km ajungi mai repede cu orice ICE decit cu o Tesla, Loganul in 3 cilindri se decurca fara doar si poate, doar ca in ala mai obosit un pic, nu mult tinind cont de suspensiile Tesla dar tot mai repede ajungi.
....
....
Dar pe o distanta de 200 km care ajunge mai repede?
De ce tot luam cazuri mai putin generale? Ca si la termice cu motoru mic "clima pornita, masina full, cartofi in portbagaj si la deal"

Si asa, la 6-700 km tot te opresti de o pauza  20-30 min, vorbind la un traseu normal, nu sa o dam din nou in extreme ca mergem nonstop 1000 km...
Am mers si eu 1600 km non stop (pauze de pisu si un sandvici) de cate ori in 25 de ani de covrig?
Max 2 ori si n-as mai repeta in veci tampenia asta



#446
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,566
  • Înscris: 31.01.2010
La 200Km depinde de sofer, la 650Km ICE ajunge primul la destinatie fara nici un stres.
La 700Km faci pauza cind ajungi la destinatie ca nu-i asa mult.

#447
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View PostKiloW, on 06 iulie 2022 - 09:48, said:

Eu vreau 3.5-4h de autonomie la viteze ridicate (zic de 135km/h nu de 200). :)

Utilizarea urbana nu ma interesează. Nu folosesc mașina, sunt verde. Mai verde decât orice mașina fie ea electrica sau fosila.  La mine în sat utilizarea mașinilor e faultata cu închis străzi și desființat parcări asa ca electrica sau nu deja e o idee proasta și în viitor va fi si mai rău. Iar mie îmi convine.
Când m-or lasă picioarele mai vad eu. Îmi iau trotineta.

Eu folosesc serviciile de inchiriat masini electrice in Bucuresti. Nu mi-as lua masina electrica pt Bucuresti niciodata. Am variante mai ieftine, tot green.

#448
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,566
  • Înscris: 31.01.2010

View PostOctavian___, on 06 iulie 2022 - 11:12, said:

Dar pe o distanta de 200 km care ajunge mai repede?


Totusi cred ca am gresit!
La 200Km cel mai repede ajunge Loganul, Megane 140Cp fara nici o emotie.
De ce, e simplu de tot, consumul creste cu patratul vitezei.
La 100Km/h o Tesla consuma undeva la 20KWh, un Megane 5l/100Km.
La 200Km/h, viteza pe care Megane o atinge si o mentine consumul este de 20L/100Km, rezervorul este de 47l.
La Tesla pentru 200Km/h consumul este de 80KWh deci nici asa nu ajunge prima pe autostrada cu toata bateria de 82KWh...
Q.E.D.
Posted Image

Edited by Ion_Bumbu, 06 July 2022 - 12:00.


#449
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

View PostCumulus, on 06 iulie 2022 - 07:38, said:

E mai prost finisata, ergonomia mult mai slaba, scaunele mult mai proaste, exteriorul e urat, masa mare samd.


Tesla, asemenea celorlalti producatori “electrici” sau “neelectrici”, cauta un anumit echilibru pentru masinile sale. ma intereseaza serios un Model 3 LR/dual motor dar daca pretul ar fi 80K Euros vs 60K Euros din cauza mahonului din habitaclu, scaune din piele si insertii de fibra carbon as renunta. banii au fost directionati spre baterii/management baterii/tractiune in principal, cred eu. este, totusi, un automobil pur electric si trebuie sa exceleze acolo.




#450
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.01.2010
Cand ai limita de viteza si autostrazi, ajungi la fel de repede cu orice masina, chiar si un Peugeot 108 cu motor aspirat de 1 litru si 70 CP poate merge cu 120km/h toata ziua. Si toata noaptea. Discutia e inutila. Peste o anumita valoare a masinii cumperi performante, pe care nu le mai poti exploata cam pe nicaieri si diverse mofturi, finisari samd. Tesla sta slabut la mofturi. La fel si la finisare, design samd. Trebuie sa fii fanboy sa o ridici in slavi, dar de astia Musk nu duce lipsa. Baiat destept. A facut o gramada de bani din asta. Stim cu totii povestea, el nu vinde o masina, vinde un ecosistem, experiente, apartenenta la o anumita categorie, viitor verde, bla-bla. Brusc, ailalti sunt niste trepanati, iubitori de rable desuete si care vor raul copilasilor inca nenascuti. Cam asta e nivelul discutiei.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate