Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina electrica? Multumesc, dar ....
#4267
Posted 27 January 2023 - 10:34
Cica peste balta deja au egalizat costul per km la ICE si EV...
https://jalopnik.com...yVr_tYcJOmA7pNc Detalii: https://s3-prod.auto...2 Q4 Update.pdf |
#4268
Posted 27 January 2023 - 11:02
sparkyson, on 26 ianuarie 2023 - 21:36, said:
2007: exista telefoane inteligente scumpe si telefoane simple ieftine. 2017-2023: exista telefoane inteligente scumpe si ieftine. 2017: exista masini electrice scumpe si masini termice ieftine. 2027-2035: ... In momentul in care vor vedea ca nu mai exista o cerere extra suficient de mare, singurul lucru pe care il vor putea face producatorii va fi sa vina cu modele cu mai putine dotari/mai ieftine. Acum inca nu pot produce/vinde in cantitati suficient de mari incat sa fie nevoiti sa faca asta, asa ca baga clientului pe gat jante de 20", acoperis de sticla, lumini LED fata/spate/interior dintr-o parte in alta a masinii, sisteme de conducere automata, etc. Bine, la ZOE nu e cazul, el vine cu jante de otel de 15", geamuri spate manuale si fara incarcare DC la 37.600 de euro, aia e doar nesimtirea fara margini a Renault. Ion_Bumbu, on 27 ianuarie 2023 - 10:34, said:
Cica peste balta deja au egalizat costul per km la ICE si EV... Edited by utopium, 27 January 2023 - 10:59. |
#4269
Posted 27 January 2023 - 11:14
Pretul la EV depinde in mare masura de marja de profit...si aia e mare fata de ICE.
In acel .pdf partea interesanta este ca in 2020 era mai ieftin sa mergi cu ICE la americani, aproape la jumatate de pret/km. Razboiul din Ucraina a avut si ala un salt dar se pare ca acum din nou este mai ieftin sa mergi pe benzina. P.S. pompa de caldura o are orice ICE la ora asta deci n-o bagati la plus, eventual valva cu 3 cai pe care n-o prea au ICE-urile. Bineinteles motorul pompei este in plus dar ... e doar un belit de motor electric, 100E in plus. Edited by Ion_Bumbu, 27 January 2023 - 11:17. |
#4270
Posted 27 January 2023 - 11:19
Ion_Bumbu, on 27 ianuarie 2023 - 10:34, said:
Cica peste balta deja au egalizat costul per km la ICE si EV... https://jalopnik.com...yVr_tYcJOmA7pNc Detalii: https://s3-prod.auto...2 Q4 Update.pdf Asta ca sa nu mai vorbim ca nu da cifre de consum si preturile pe kw si L. Cherry picking much? Edited by _-livio-_, 27 January 2023 - 11:26. |
#4271
Posted 27 January 2023 - 11:25
utopium, on 27 ianuarie 2023 - 11:02, said:
...acumulator de 50kW, acumulatorul nu reprezinta mai mult de 7.500 de euro din pretul ala. Eu cred ca asta e o minciuna a propagandei electrice (nu ca ailaltă n-ar minte și ea de îngheață apele). Vreau și eu o baterie de genul asta de 2kwh sa zicem la 300e. Hai și 500, treacă de la mine. |
#4272
Posted 27 January 2023 - 11:29
In 2022 pretul pe kWh de baterie a fost 151 de dolari conform Bloomberg:
[ https://assets.bbhub.io/professional/sites/24/BNEF-Figure-1-Volume-weighted-average-lithium-ion-battery-pack-and-cell-price-split.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by utopium, 27 January 2023 - 11:29. |
#4273
Posted 27 January 2023 - 11:33
_-livio-_, on 27 ianuarie 2023 - 11:19, said:
Pana si in comentarii spun toti ca articolul e vrajeala si numerele sunt complet gresite. Asta ca sa nu mai vorbim ca nu da cifre de consum si preturile pe kw si L. Cherry picking much? Bineinteles ca m-am uitat. Opiniile sint impartite. Se pare ca depinde de cit consumi. " Heres my math. My PGE district is now 62 cents and rising for all power past the first 500 KWH per month. My LEAF costs 20 cents a miles to run. My Prius is 8 cents a mile. YMMV." P.S. eu consum in jur de 300kWh pe luna la muuult mai putine electrice decit au americanii prin casa... P.P.S in 2022 se vede inversarea pantei probabil datorat razboiului sau avintului fotovoltaicelor... Edited by Ion_Bumbu, 27 January 2023 - 11:37. |
#4274
Posted 27 January 2023 - 11:37
Din nou faci cherry picking, 62c/kw e un pret astronomic pt 99% din US.
Pt preturi putem sa ne uitam la acumulatorii pt panouri solare, 10kwh pleaca de pe la €4-5k fara tva, pe langa baterie in sine nu gasesti mare lucru in cutie, electronica e putina, hai sa zicem in valoare de 1k, in cel mai bun caz o baterie de 50kwh tot iese pe la 15k+. Edited by _-livio-_, 27 January 2023 - 11:38. |
#4275
Posted 27 January 2023 - 11:43
Aici e vorba de cat ii costa pe producatori acele baterii, nu cu cat se vand in comert. Tot articolul Bloomberg zice ca in China anul trecut pretul pe battery pack a fost de $127/kWh.
|
#4276
Posted 27 January 2023 - 11:47
Ala este pret de Luna-2000 de la Huawei, cred ca cea mai scumpa solutie de stocare PV
https://electricup.r...fepo4-10-0-kwh/ Credeti ca astia-s mai fraieri decit producatorii auto? Este cerere? mere piata? vine dulaul? atunci la singe ca trebuie sa acumulam banul cit se poate de repede si mult. La astea nu-i protectie sociala! |
#4277
Posted 27 January 2023 - 11:55
utopium, on 27 ianuarie 2023 - 11:43, said:
Aici e vorba de cat ii costa pe producatori acele baterii, nu cu cat se vand in comert. Tot articolul Bloomberg zice ca in China anul trecut pretul pe battery pack a fost de $127/kWh. Un suv compact premium are cost de productie de vreo 25% din pretul final, un telefon e la fel. Edited by _-livio-_, 27 January 2023 - 11:56. |
#4278
Posted 27 January 2023 - 12:06
Ion_Bumbu, on 27 ianuarie 2023 - 11:14, said:
Pretul la EV depinde in mare masura de marja de profit...si aia e mare fata de ICE. Momentan cam toti producatorii traditionali care s-au orientat catre EV au bagat niste sume ENORME in cercetare / dezvoltare si retehnologizare fabrici si eventual si in parteneriate pentru fabrici de baterii. Inca nu se poate vorbi de "profit" din vanzarea EV pentru producatorii traditionali. Edited by kolfleading, 27 January 2023 - 12:06. |
#4279
Posted 27 January 2023 - 12:15
_-livio-_, on 27 ianuarie 2023 - 11:55, said:
E irelevant cat ii costa pe ei sa o produca, ce conteaza e pretul de la raft, chestie valabila la orice, de la telefoane la masini. Un suv compact premium are cost de productie de vreo 25% din pretul final, un telefon e la fel. |
#4280
Posted 27 January 2023 - 12:36
_-livio-_, on 27 ianuarie 2023 - 11:55, said:
Un suv compact premium are cost de productie de vreo 25% din pretul final, un telefon e la fel. Exemplu din viata reala: Un SUV compact premium - Mini countryman 2018: pret de lista 51K eur - dauna totala - inlocuit pe asigurare cu unul nou identic la cca 7 luni. Pe factura de schimb pretul a fost cel de productie (fara nici un fel de capac nici la producator nici la dealer) - 41K. Mai departe calculeaza singur. TVA-ul e de 25% in situatia prezentata. |
#4281
Posted 27 January 2023 - 12:49
N-am ce si de ce sa pun.
La modelele de lux din clasa mare profitul e mult peste aia 10%. Spune-i inside info. Confunzi costul de productie cu pretul de vanzare, nu exista caz in care o masina sa se vanda la pret de productie, nici macar dealerii nu le iau la pretul ala. Edited by _-livio-_, 27 January 2023 - 12:54. |
#4282
Posted 27 January 2023 - 12:57
_-livio-_, on 27 ianuarie 2023 - 12:49, said:
Confunzi costul de productie cu pretul de vanzare, nu exista caz in care o masina sa se vanda la pret de productie, nici macar dealerii nu le iau la pretul ala. Marginea de profit a producatorilor traditional este foarte mica - ei traind de fapt din mentenanta flotei deja in existenta. Nu mai stiu unde am citit ca la orice moment in timp, un producator auto traditional (a se citi: cu istorie de decenii) are cel putin 80% din masinie in circulatie care cer componente de schimb si mentenanta - acolo sunt banii. Masinile noi doar alimenteaza acel parc auto in cerere de mentenanta. Asta a fost si problema mare a Tesla - caci ei nu isi permiteau luxul de a vinde ieftin, neavand flota in intretinere - asadar au gasit un model de productie care sa genereze profit. https://cardealermag...in on new cars. Quote Professor of industrial strategy David Bailey, of the Birmingham Business School, said the pandemic has actually seen profit margins increase for car manufacturers. He said car makers make an average five per cent profit margin on new cars. Edited by ro_explorer, 27 January 2023 - 12:55. |
#4283
Posted 27 January 2023 - 13:02
Nu sunt speculatii.
Tu pleci de la niste premize gresite: Dealerii nu au acces la pretul de productie, din motive logice. O factura de la dealer nu e acelasi lucru cu bill of materials + costuri asociate. Bagi producatorii si reprezentantele in aceeasi oala desi sunt entitati complet diferite, de ex pt o problema rezolvata pe garantie fabrica plateste reprezentantei piese si manopera, evident nu la tariful omului de rand. Din articolul tau: Porsche is generally considered to be a manufacturer with industry leading margins – estimated at 20 per cent or more of the retail price. Iar eu fix de premium si lux vorbeam. Ca ceilalti care vand entry level compenseaza cu premium si ies la 5% da, e posibil. Edited by _-livio-_, 27 January 2023 - 13:07. |
#4284
Posted 27 January 2023 - 13:06
Prin anii 2000 am cumparat o masina noua, dupa asta am tot intimpinat probleme de garantii la dealer...ulterior am aflat si marea taina, dealerul primea 3 masini la pret de 2 si nu avea nici o pretentie de garantie de la firma producatoare...
E adevarat, nu e, asta mi s-a servit de catre agentul de vinzari, intre timp plecase din firma dar am tinut legatura cu el si tot el mi-a vindut masina dupa expirarea lesaingului. Cea mai petarda masina pe care am avut-o vreodata! Masina Suzuki Swift, firma importatoare ... vestita Sara Motors! Edited by Ion_Bumbu, 27 January 2023 - 13:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users