![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina electrica? Multumesc, dar ....

#19
Posted 16 August 2020 - 17:15

#20
Posted 16 August 2020 - 17:17

Acum tradu si in romana ce ai vrut sa zici.
El vorbește doar limba bizoniană. Da draga ca in romana sa iti iei tu asa ceva se scrie si "I-ați"
pai daca esti ghita bizonu ai peste 120kg nu ? ia vezi daca te sustine Insa voi muscati de .. creieru mare de "masina electrica e din Rai" nu doriti sa intelegeti niste cacaturi de genul : - bazdagania aia aratata de mine e o masina "fara permis", o masina tipica de oras. Bun , un Ligier costa ceva mai mult dar e mai finisata! Si daca doriti sa ziceti ecologie atunci sa va zica nenea ca 435 kile nu dau chiar bine. Mai ales ca cand e vorba despre plumb (element f toxic!) si acid sulfuric!!! Asta nu stiti? Ca e in bizoniana veche sau ptr ca nu aveti voie sa ganditi?! Desteptarea! masina electrica nu este o nouate! E o vechitura !!! La 1904 proprortia de masini eletcrice la 1000 de masini era mai mare decat este azi! Dar masina electrica are o mica hiba de la 1890 si pana azi :BATERIILE! Si nu pomeniti de pila electrica : de pe vremea cand Jules Verne scria 20.000 leghe sub mari pila este si ramane cea mai buna solutie.. de viitor!!!!! Acum cca 55 de ani intr-o revista Stiinta si tehnica ni se promiteau minuni - pile electrtice sau macar scumulatiri cu sulf lichid! Ete scartz .... Si .. \cica sa imi aiu ce ? Ce cacat ecologic? tesla? Scumpa ca dracu nu face... Daca as avea .... din ce zau asa m-as oprianta catre Bentley (ala cu motor Bentley nu BMW) sau mult mai rau .... de ex un exmeplar "istoric" produs numa in max 30 exemplare! Edited by Ghita_Bizonu, 16 August 2020 - 17:18. |
#21
Posted 16 August 2020 - 17:26

Ok, si care e problema, s-au interzis fosilele sau ce te deranjeaza pe tine?
|
#22
Posted 16 August 2020 - 17:29

Ce-i ma frustratel?
Ai scris un text fara subiect si fara predicat si dupaia esti suparat ca lumea nu intelege? Nu inteleg ce vrei sa zici cu faptul ca nu e o noutate. Daca nu e noutate care e problema? Totusi ne explici si nou a care era rostul acestui topic? Edited by andreyvsjoker, 16 August 2020 - 17:30. |
#23
Posted 16 August 2020 - 17:43

Ce-i ma frustratel? Totusi ne explici si nou a care era rostul acestui topic? Ca sa va puteti exiba fustarile si neputintele , voi astia cu Greta !!! Si ia mai ai de aici ... 3 050 mm x1 410 mm x 1 384 mm 600 kile 2,970 mm x 1,320 mm x ,320 mm (52.0 in) 499 kg kile 3.86 metres x 1.48 metres x 1.60 metres 600 kg Din anii 50. Masini cu 4 locuri si un rest de portbagaj 600 kile maxim! Azi asa o masinuta cu tehnologia de azi ar putea consuma numa vre 3 litri chair cu aerul conditionat la maxim (ca fara sunt 40 plus sau minus nu emporta) siar costa mai putin decat cacturile gretino-electrice! |
#24
Posted 16 August 2020 - 17:44

Daca as avea .... din ce zau asa m-as oprianta catre Bentley (ala cu motor Bentley nu BMW) sau mult mai rau .... de ex un exmeplar "istoric" produs numa in max 30 exemplare! chiar crezi ca poti convinge pe cineva care NU stie ca exista girafa, ca GIRAFA exista?? lumea vrea 2 secunde de la 0 la 100 km/h indiferent de costuri si chiar daca respectivul vehicul NU se preteaza deplasarii pe un anume drum (proiectat si realizat pentru traficul de acum 50 de ani), nu sa ajunga din punctul a in punctul b in bune conditii si intr-un timp rezonabil. lumea a uitat ca a existat cindva un vehicul numit citroien 2CV, Fiat 500, Renault 8, trabant ... era sa scriu si wartburg, dar ala era deja limuzina pe linga cele enumerate ![]() ![]() ![]() |
#25
Posted 16 August 2020 - 17:46

Da te-o pus cineva sa o cumperi?
Compari masini din anii 50 cu cele de azi? Ai vazut un impact intre o masina proiectata in anii 90 si un smart (de ex.)? Sau alte masini de generatie noua. Oricum...tu chiar cred ca ai o problema. Sau mai multe Edited by andreyvsjoker, 16 August 2020 - 17:53. |
#26
Posted 16 August 2020 - 18:04

Fa socoteala pe 10ani. La Sandero ala te costa benzina in 10 ani cat masina noua, la care se adauga unele consumabile care la electric nu exista(filtru de aer, de benzina, bujii etc). Edited by andreic, 16 August 2020 - 18:43. |
#27
Posted 16 August 2020 - 18:19

#28
Posted 16 August 2020 - 18:22

Bla, bla, bla. Vechea poveste.
Cei pro masini electrice menționează doar avantajele si sunt orbi la dezavantaje. Cei contra masini electrice menționează doar dezavantajele si sunt orbi la partea unde pluseaza. Nu poti compara o masina din 80, d-apoi de mai devreme cu una recenta. Nici din punct de vedere al puterii dezvoltate, oricare ar fi sursa, nici din punct de vedere al sigurantei, nici al confortului nici, nici, nici. Macar la partea asta aveti un pic de bun simt, scoateti capul din nisip (sa nu zic din alta parte) si cautati alte argumente cand va dati in cap unii altora. |
#30
Posted 16 August 2020 - 19:52

Mi-ar place să aibe şi capttatori. Să nu cari bateriile mari şi grele in loc de pasageri sau marfă. Oricum poate rezolva rusii cu condensator.
Domnul ghită-bizoniul poate să-şi ia un Ford taunus atunci sau chiar un lincoln dinăla de 12cilindri in V dacă e asa gras.
Ne intoarcem la Lastun ? o fi fost toarşu ceaoşăscu vizionar? |
#31
Posted 16 August 2020 - 20:39

Da draga ca in romana sa iti iei tu asa ceva se scrie si "I-ați" Unde și când am scris eu ”i-ați”???
Daca as avea .... din ce zau asa m-as oprianta catre Bentley (ala cu motor Bentley nu BMW) sau mult mai rau .... de ex un exmeplar "istoric" produs numa in max 30 exemplare! ![]()
Doar un "rucsac". Ma rog, ne meritam soarta... Poți să ne explici care-i faza cu rucsacul?
Si daca doriti sa ziceti ecologie atunci sa va zica nenea ca 435 kile nu dau chiar bine. Mai ales ca cand e vorba despre plumb (element f toxic!) si acid sulfuric!!! Asta nu stiti? Ca e in bizoniana veche sau ptr ca nu aveti voie sa ganditi?! Îmi pare rău să-ți spun asta, dar ești complet paralel cu subiectul ăsta. |
#32
Posted 16 August 2020 - 21:33

Au chinezi masini cu bateri gel 60v plumb acid la un pret masini e de 4000-5000 de dolari.
|
#33
Posted 16 August 2020 - 22:08

#34
Posted 16 August 2020 - 22:10

#35
Posted 16 August 2020 - 22:38

Faza cu Pb care e toxic e amuzanta. Nu de alta dar anual se vand/monteaza sute de milioane de astfel de baterii pe masini. Baterii care mai devreme sau mai tarziu se recicleaza. Si spre deosebire de alte produse, se recicleaza chiar usor.
O problema reala va fi cand se va renunta la bateriile pe baza de Pb. Ca nu vor mai avea ce face cu Pb colectat din bateriile scoase din uz. Atunci, da, va fi toxic plumbul daca nu va mai avea nicio utilitate. Il vor lua chinezii contra cost (adica vor lua ei bani sa ia plumbul) si il vor baga in diverse chestii metalice cum fac si cu alte chestii toxice de care vrea lumea sa scape. Pandantive radioactive careva? Se gasesc si cica iti aliniaza si energiile din corp si alte kkturi din astea. Asa o sa fie si cu Pb din baterii. Edited by underb, 16 August 2020 - 22:34. |
#36
Posted 16 August 2020 - 22:55

Da te-o pus cineva sa o cumperi? Compari masini din anii 50 cu cele de azi? Ai vazut un impact intre o masina proiectata in anii 90 si un smart (de ex.)? Sau alte masini de generatie noua. Oricum...tu chiar cred ca ai o problema. Sau mai multe
Cei pro masini electrice menționează doar avantajele si sunt orbi la dezavantaje. Cei contra masini electrice menționează doar dezavantajele si sunt orbi la partea unde pluseaza. Nu poti compara o masina din 80, d-apoi de mai devreme cu una recenta. Bre ! Oameni buni de peste 120 de ani masinile electrice raman cu aceleasi dezavantaje Bateriile grele, scumpe, putin fiabile, greu de incarcat ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users