Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
4x4 manual sau automar
Last Updated: Oct 23 2020 09:37, Started by
johnnydanut
, Aug 14 2020 10:48
·
0
#19
Posted 14 August 2020 - 15:34
johnnydanut, on 14 august 2020 - 14:45, said:
Folosesc reductorul foarte rar si doar pentru placerea de a simti puterea la viteza mica sau pentru a nu hurducai masina prea tare pe bolovani. Acum daca stau si ma gandesc, GV 98-05 este ultimul off-roader adevarat mai de oras, de la ea incoace s-au cam separat apele si cand vor disparea de pe piata va trebui sa aleg intre hard (gen Hilux, L200 etc.) si soft (gen Vitara, Duster, Rav4) asa ca acum caut cea mai potenta 4x4 soft . Atunci alege urmatorul GV, 1.9 diesel de Renault. Are reductor, e ultimul off-roader mai de oras. |
#20
Posted 15 August 2020 - 07:12
#21
Posted 15 August 2020 - 08:27
johnnydanut, on 14 august 2020 - 14:45, said: Folosesc reductorul foarte rar si doar pentru placerea de a simti puterea la viteza mica sau pentru a nu hurducai masina prea tare pe bolovani. Acum daca stau si ma gandesc, GV 98-05 este ultimul off-roader adevarat mai de oras, de la ea incoace s-au cam separat apele si cand vor disparea de pe piata va trebui sa aleg intre hard (gen Hilux, L200 etc.) si soft (gen Vitara, Duster, Rav4) asa ca acum caut cea mai potenta 4x4 soft . GV dupa 2006 are si el reductor dar lumea se plange de probleme la motorul diesel de 1.9. Si gasesti si cu cutie automata. 2.0 si 2.4 benzina sunt mai ok dpadv. Idem Subaru dar e mai greu cu unele interventii care necesita cunostinte peste cele de baza. GV dupa 2006 si Subaru sunt ultimele masini din clasa cu diferential central si reductor. La GV dif central e blocabil si manual iar reductorul are o reductie mai mare. Celelalte suvuri si crossovere au un cuplaj pt puntea spate, mai putin performant decat un dif central blocabil dar care poate fi ok daca nu e f greu drumul. Personal m-as uita la o GV pe benzina si, daca nu e nimic ok la vanzare as lua altceva cu cutie automata cu convertizor. Dusterul e si el o masina f buna pt astfel de drumuri. |
#22
Posted 23 October 2020 - 09:37
johnnydanut, on 14 august 2020 - 10:48, said:
Ma bate gandul sa schimb GV mea 2.0 benzina 2003 4x4 manual cu o Rav4 dupa 2008 tot benzina insa m-a speriat cineva ca 4x4 automat nu prea se impaca cu drumuri de munte cu macadam si acum nu stiu daca merita riscul. Ce parere aveti sau ce alte variante mai sanatoase aveti? Cam in aceeasi situatie am fost eu,si am ales un Suzuki GV din 2007. Si nu-mi pare rau. Eu o folosesc mai ales la vanatoare si la tractat o rulota. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users