Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
4x4 manual sau automar
Last Updated: Oct 23 2020 09:37, Started by
johnnydanut
, Aug 14 2020 10:48
·
0
#1
Posted 14 August 2020 - 10:48
Ma bate gandul sa schimb GV mea 2.0 benzina 2003 4x4 manual cu o Rav4 dupa 2008 tot benzina insa m-a speriat cineva ca 4x4 automat nu prea se impaca cu drumuri de munte cu macadam si acum nu stiu daca merita riscul. Ce parere aveti sau ce alte variante mai sanatoase aveti?
|
#2
Posted 14 August 2020 - 10:57
Prostii
Depinde foarte mult de "dispozitivul" dintre scaun si volan Personal mi se pare ca am un control mai bun la coborare cu transmisia manuala dar, la urcare, aia automata te ajuta mult mai bine. |
#4
Posted 14 August 2020 - 11:12
LOL. Ce zice omul si ce intelegeti voi. E vb de 4x4 vs 4WD, nu cutie automata vs manuala.
Pe drumuri de macadam sunt ok toate combinatiile de transmisie si cutie daca tot s-a adus vorba. Diferenta se vede cand devine mai greu terenul. Initiator, daca nu ai nevoie de reductor pe drumurile de care vb, va fi ok si Rav4. Daca esti nevoit sa folosesti reductorul, atunci ia mai bine o GV 2006+ decat un RAV4 daca vrei o masina mai moderna decat GV2003. Edited by underb, 14 August 2020 - 11:13. |
#5
Posted 14 August 2020 - 11:40
E foarte ok si 4x4 permanent, hai sa fim realisti. Nu cred ca te bagi cu ea prin locuri unde sa fii limitat de sistemul 4x4. Un drum de munte cu macadam cum zici tu e floare la ureche pentru un sistem 4x4 acceptabil. Da, 4x4 nepermanent clar iti ofera un control mult mai bun si e clar mai robust, dar intrebarea e: chiar il exploatezi la maxim?
|
#6
Posted 14 August 2020 - 12:10
si eu zic la fel, desi subiectiv mi se pare mai de incredere sa am diferential blocabil de la buton, cand am eu chef - adevarul este ca si sistemele automate se comporta foarte bine in 99% din situatii. mai bine te-ai gandi la ce alte plusuri iti ofera masina mai noua.
|
#7
Posted 14 August 2020 - 12:14
#8
Posted 14 August 2020 - 12:34
#9
Posted 14 August 2020 - 12:37
#10
Posted 14 August 2020 - 13:25
Ideea e ca daca merg pe drumuri de macadam si masina pierde aderenta intermitent si se cupleaza/decupleaza des sistemul 4x4, nu se strica mai repede?
Mi-ar placea si o GV 2006+ insa pe benzina se gasesc foarte greu si nu stiu daca o vinde cineva de buna. Edited by johnnydanut, 14 August 2020 - 13:29. |
|
#11
Posted 14 August 2020 - 13:28
Problema este ca exista 4x4 doar de marketing, adica fix Rav4.
Masina cu 4x4 si automata e ideala, dar cu cat ai mai putin acces la acel 4x4, cu atat pot exista surprize. Pe scurt, multe masini 4x4 sunt 95% tractiune fata si pot trimtie doar partial putere pe rotile din spate. Exista 4x4 offroad si 4x4 dinamic, iar cele care le combina sunt din zona premium $$$. |
#13
Posted 14 August 2020 - 13:56
Comparativ cu o masina cu tractiune fata, un rav 4 e mult mai ok pe drumuri neasfaltate. Nu e masina de offroad, insa merge bine iarna, sau pe drumuri forestiere. Nu le subestimati.
|
#14
Posted 14 August 2020 - 14:12
Pana la urma noi de dam cu parerea dar initiatorul nu a scris daca are nevoie de reductorul pe care il are pe masina actuala sau nu.
pimi, on 14 august 2020 - 12:34, said:
Asa mare esec ca inca se vinde in tarile unde e nevoie de mai mult decat un crossover pt a te deplasa pe drum dintre 2 localitati. Masina era prea de strada pt un offroader si prea offroader pt o masina de strada. Nu prea isi avea locul prin Europa consumatoare de SUVuri 2WD sau 4WD exclusiv de asfalt.
|
#15
Posted 14 August 2020 - 14:32
Cand omul a zis 4x4 automat nu cred ca se referea la cutie automata ci la cuplajul 4x4 in mod automat, adica AWD.
Rav4 nu e 4x4, e AWD. Trage fata si cupleaza automat spatele atunci cand fata pierde aderenta. Nu se strica mai repede. |
|
#16
Posted 14 August 2020 - 14:45
underb, on 14 august 2020 - 14:12, said:
Pana la urma noi de dam cu parerea dar initiatorul nu a scris daca are nevoie de reductorul pe care il are pe masina actuala sau nu. Asa mare esec ca inca se vinde in tarile unde e nevoie de mai mult decat un crossover pt a te deplasa pe drum dintre 2 localitati. Masina era prea de strada pt un offroader si prea offroader pt o masina de strada. Nu prea isi avea locul prin Europa consumatoare de SUVuri 2WD sau 4WD exclusiv de asfalt. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users