Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problemă cu SIM-ul pe J3 2017
Last Updated: Sep 26 2020 17:14, Started by
ssss
, Aug 13 2020 15:38
·
0
#1
Posted 13 August 2020 - 15:38
Bună ziua tuturor celor de pe-aici.
Am o problemă cu telefonul meu de la o vreme. Aceasta constă în felul următor: din când în când cât folosesc telefonul mi se blochează ecranul (adică trece în modul de blocare, așa cum se face prin apăsarea butonului de pornire) și îmi dă „No SIM card”, după care bineînțeles îmi cere codul PIN al cartelei, căci dacă nu-l introduc nu îl pot folosi. Problema mea este de ce se manifestă acest lucru cu nedetectarea cartelei SIM. Menționez că garanția a expirat și am avut o singură intervenție service în perioada respectivă. Mulțumesc anticipat.. |
#2
Posted 13 August 2020 - 15:53
Probabil memoria RAM a telefonului este plina sau ai aplicatiil ce raman pornite in fundal sau pur si simplu e o problema cu o aplicatie care nu-i place.
Da-i un factory reset |
#3
Posted 26 September 2020 - 15:07
Îmi pare rău dacă răspund cu întîrziere, însă am rezolvat problema prin mutarea cartelei SIM în celălalt slot. N‑am avut nevoie de revenire la setările din fabrică; în plus de la mutare încoace nu mi‑a mai făcut figuri.
Mulțumiri încă odată; doresc închiderea topicului pentru evitarea „profanărilor de morminte”. |
#4
Posted 26 September 2020 - 15:47
Daca e cartela Orange vei mai avea probleme.
Nu stiu de ce (probabil incompatibilitate cartela SIM cu telefonul sau (mai degraba) cartela "made in PRC")). Dar dupa ce am trecut la alti operatori (dupa ce am tot schimbat cartela orange (contra cost)) NU au mai existat probleme pe acelasi telefon (iPhone S4, Iphone 5S). E problema mai veche dar probabil actuala. |
#6
Posted 26 September 2020 - 17:14
Atunci e de la telefon (ori un slot murdar ori altceva).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users