Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

avarie usoara

Rotoare, statoare și alte ge...

Achizitie logan nou (ce cutie, ce...
 La multi ani @micutu82!

Olivia Newton-John va ramane prin...

Refuz comanda rapida ?!

Certion - proiecte la mare ș...
 Pe Windows 10 am dat o scanare a ...

Nedumerire Bticino Living Now Sma...

personal cloud? Cum si ce?

Efect advers brahiterapie
 Recomandare laptop gaming

One plus 9 Pro sau Realme GT2 Pro

Cum scap de buruieni ?

Router HG8143A5 limiteaza viteza ...
 

Problemă cu SIM-ul pe J3 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
ssss

ssss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 04.02.2006
Bună ziua tuturor celor de pe-aici.
Am o problemă cu telefonul meu de la o vreme. Aceasta constă în felul următor: din când în când cât folosesc telefonul mi se blochează ecranul (adică trece în modul de blocare, așa cum se face prin apăsarea butonului de pornire) și îmi dă „No SIM card”, după care bineînțeles îmi cere codul PIN al cartelei, căci dacă nu-l introduc nu îl pot folosi.
Problema mea este de ce se manifestă acest lucru cu nedetectarea cartelei SIM.

Menționez că garanția a expirat și am avut o singură intervenție service în perioada respectivă. Mulțumesc anticipat..


#2
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,438
  • Înscris: 13.03.2017
Probabil memoria RAM a telefonului este plina sau ai aplicatiil ce raman pornite in fundal sau pur si simplu e o problema cu o aplicatie care nu-i place.
Da-i un factory reset

#3
ssss

ssss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 04.02.2006
Îmi pare rău dacă răspund cu întîrziere, însă am rezolvat problema prin mutarea cartelei SIM în celălalt slot. N‑am avut nevoie de revenire la setările din fabrică; în plus de la mutare încoace nu mi‑a mai făcut figuri.
Mulțumiri încă odată; doresc închiderea topicului pentru evitarea „profanărilor de morminte”.


#4
breitner

breitner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,773
  • Înscris: 17.05.2010
Daca e cartela Orange vei mai avea probleme.
Nu stiu de ce (probabil incompatibilitate cartela SIM cu telefonul sau (mai degraba) cartela "made in PRC")).
Dar dupa ce am trecut la alti operatori (dupa ce am tot schimbat cartela orange (contra cost)) NU au mai existat probleme pe acelasi telefon (iPhone S4, Iphone 5S).
E problema mai veche dar probabil actuala.

#5
ssss

ssss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 04.02.2006
Este de la Telekom România cartela…


#6
breitner

breitner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,773
  • Înscris: 17.05.2010
Atunci e de la telefon (ori un slot murdar ori altceva).

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate