![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Comanda online neonorata

#1
Posted 31 July 2020 - 02:45

Haideti sa va zic ce m patit in seara asta. Lucrez la o societate unde programul este permanent, prin urmare nu putem sa plecam in timpul serviciului sa servim masa. Fiind in secolul XXI, apelam la varianta online. In seara asta dam comanda toti cei 12 colegi de niste pizza (cazul meu), kebab sau salata de pui. Nu era prima data cand comandam la acest lant (au vreo 4 in oras) de restaurante cu livrare online. Comanda am dat-o eu pe site-ul lor, in jur de ora 20.00, la intrarea in tura, de unde si supărarea mea
![]() In general, comenzile ajungeau dupa maxim 30 de min, dar noi inca asteptam masa pe la ora 21.00 cand m-au sunat de la restaurant sa-mi spuna ca acum au vazut comanda si ca vine, ati ghicit, intr-o jumatate de ora. La ora 22.00 le dau un telefon in urma caruia primesc asigurari ferme cum ca baiatul este pe drum si in 10 min ajunge. In jur de ora 22:30 primesc un telefon de la curierul lor prin care imi spune ca in maxim 5 min e in parcarea firmei. Buuunnn! Si acum incepe distractia - in timp ce ma indreptam spre masina celui care venise cu produsele observ cum astuia ii cedeaza pungile de hartie si toata mancarea noastra se imprastie pe jos. Tacticos, scoate alte pungi din masina (nu ma vazuse) si incepe sa puna produsele de pe jos in alte pungi. Odata ajuns langa el, a realizat ca am vazut toata faza si si-a cerut scuze, asigurandu-ma ca mancarea este OK. ![]() Bineinteles, am refuzat comanda si am contactat restaurantul, care m-a asigurat ca in maxim 30 de minute or sa ne trimita alte produse. Este 03:40 si am constat faptul ca biscuitii de la PECO si napolitanele sunt un deliciu cand ti-e foame si comanda nu mai vine. ![]() Ca idee, voi ce ati face in locul nostru? Ati comada 100 de pizza si ati refuza comanda ulterior? Sau ati sesiza ANPC-ul? ![]() |
#2
Posted 31 July 2020 - 02:59

Eu am patit altcumva. la TakeAway.
Prima si singura comanda la ei. Fac comanda pe la 20 seara, estimeaza ei ca ajunge pe la 21. Trece 21, se face 22, sun la ei(nevasta de fapt) si-mi spun ca "acum au plecat". Le-am zis sa nu mai vina ca noi am plecat sa mancam la restaurant. Pai... copiii trebuiau si ei sa doarma macar pe la un 23, doar nu era sa-i las sa doarma flamanzi asteptand mancarea vietii. Am plecat la terasa de vizavi si am mancat ceva ce se facea rapid si cu asta-basta. A venit curierul cand noi eram la restaurant vizavi (pe la 22.30), desi le-am zis sa nu mai trimita ca nu vom primi comanda. Ne-a sunat curierul si l-am trimis de unde a venit. Oricum mancarea cred ca era de mult sleita. Nu vad rostul la ANPC din moment ce n-ai platit. La ANPC te adresezi cand platesti si primesti altceva decat ai cumparat. Dar sanchi si cu ANPCul asta, n-am avut de-aface cu ei, dar n-am incredere in ei din oficiu, n-am incredere in nicio institutie din asta care lucreaz direct cu cetateanul. Edited by maccip, 31 July 2020 - 03:00. |
#3
Posted 31 July 2020 - 03:08

Bineinteles, am refuzat comanda si am contactat restaurantul, care m-a asigurat ca in maxim 30 de minute or sa ne trimita alte produse. Eu nu mai comandam tot de la ei. Sunt sigur ca la comanda retrimisa tu aveai "extra topping" si "condimente" la pizza iar colegii "extra sos" la kebab ![]() |
#4
Posted 31 July 2020 - 03:14

Eu am patit altcumva. la TakeAway. Tot de TakeAway tin si astia, desi au si site separat.
Eu nu mai comandam tot de la ei. Sunt sigur ca la comanda retrimisa tu aveai "extra topping" si "condimente" la pizza iar colegii "extra sos" la kebab ![]() Sunt convins ca asa faceau, prin urmare i-am rugat sa trimita un alt curier. Chiar daca nu am achitat comanda, comanda tot a fost plasata. Prin urmare, eu cred ca pot fi intrebati de ce nu au onorat-o. |
#5
Posted 31 July 2020 - 03:15

Sunt convins ca asa faceau, prin urmare i-am rugat sa trimita un alt curier. Pai si de ce crezi ca nu ar face asta si restaurantul? ![]() edit: mie mi-a povestit cineva ce porcarii se mai intampla prin bucatariile restaurantelor. Mi s-a intors stomacul pe dos. Daca ar fi dupa mine, as da lege ca astia de fac asemenea "condimentari" sa faca puscarie vreo 5 ani. Faza este ca se intampla si in restaurante de fitze, oriunde se gasesc nenorociti care "condimenteaza". De atunci incerc sa evit cat pot de mult restaurantele. Edited by mkscorpion0, 31 July 2020 - 03:20. |
#6
Posted 31 July 2020 - 03:16

Rezumat :
-ai comandat pizza la job. -pizza a venit cu întârziere -ala care livra pizza a scăpat -o pe jos Unde e dilema ? Care e subiectul ? |
#7
Posted 31 July 2020 - 03:17

Am mai avut o experienta nasoala acum multi ani.
Era o pizzerie restaurant Casa Romana ii zicea. Mai ieftineaua asa, dar mai mergeam sa mananc pizza sau chestii simple gen ceafa cu cartofi. Era aproape de serviciu, dar mancam cand plecam de regula. Insa o data ne-am gandit noi sa facem comanda. Au venit, am platit, si cand ne uitam la "marfa", stupoare maxima. Nu era nici pe departe de ceea ce stiam noi la restaurant. O pizza mica, amarata, neaspectuoasa, ziceai ca-i facuta din resturi. Pai nu asa ma nene! Am plecat frumusel cu inca un coleg la ei pusi pe scandal, cu cutiile alea in brate. Cica "n-am stiut ca sunteti dumneavoastra", asta a fost raspunsul lor. Ne cunosteau aia de pe la restaurant ca mai veneam pe-acolo. Pai?... Ne-au dat banii inapoi si n-am mai calcat pe-acolo de atunci. Intre timp si-au schimbat numele de vreo 2 ori, acum arata mai bine, dar tot nu mai intru acolo din cauza experientei triste de atunci. Chestia asta cu mancarea mai trista la livrare decat in restaurant o practica multi, dar la aia era o diferenta enorma. Si "La mama" livreaza total altceva decat servesc in restaurant. Livrau prin unii "quicky", dar dupa vreo 2-3 tepe n-am mai comandat de la ei, desi in restaurantele lor mancarea e .. mancabila. Dar am patit-o si la alte restaurante, intr-o doza mai mica, usor deranjanta, dar acceptabila pana la urma dat fiind ca vezi cum merg lucrurile. Edited by maccip, 31 July 2020 - 03:21. |
#8
Posted 31 July 2020 - 03:22

Tot de TakeAway tin si astia, desi au si site separat. Sunt convins ca asa faceau, prin urmare i-am rugat sa trimita un alt curier. Chiar daca nu am achitat comanda, comanda tot a fost plasata. Prin urmare, eu cred ca pot fi intrebati de ce nu au onorat-o. Edited by fqx, 31 July 2020 - 03:28. |
#9
Posted 31 July 2020 - 03:51

Nu prea ai ce reclama, ei au venit tu ai refuzat comanda.Poate produsele chiar erau ok.Singurul lucru care il poti face e sa nu mai comanzi de la ei.Foarte probabil nu au livrat a doua oara pentruca, curierul nu a povestit in intregine ce s-a intamplat, si s-au gandit ca le-ai dat teapa refuzand sa ridici comanda.Poti eventual trece pe la ei sa lamuresti problema, asta bine inteles daca vrei sa mai mananci de la ei. De-i ca ei sunt 1000... Insa o sa am grija sa le spun si celor de pe turele de zi, si altora, ce fac baietii. Faceam un calcul(nah, de foame) in noaptea asta si cred ca vor pierde circa 150-200 de comenzi pe zi. Singurele lor avantaje erau ca aveau o pizza chiar buna si faceau livrari pana la ora 23.00, insa se gasesc si alte optiuni mai serioase in Tg-Jiu. |
#10
Posted 31 July 2020 - 04:06

E decizia ta daca pizza e suficient de buna incat sa ii ierti sau te muti la altiiCam asta se intampla cand ai salariati prost platiti si slab instruiti.
|
#11
Posted 31 July 2020 - 06:32

Rezumat : -ai comandat pizza la job. -pizza a venit cu întârziere -ala care livra pizza a scăpat -o pe jos Unde e dilema ? Care e subiectul ? Subiectul e simplu (nu ai citit pana la capat)... Trebuiau sa trimita o noua comanda, insa au uitat sa o faca. Prin urmare, 12 oameni au stat toata noaptea cu foamea-n gat, desi li s-a promis ca li se va retrimite comanda. Apoi urmeaza intrebarea; reclamatie la ANPC sau o noua comanda, mai consistenta, pe care sa nu o mai platim? ![]() |
|
#12
Posted 31 July 2020 - 06:36

Alooo nu ai auzit de regula de 5 secunde?
Trebuia sa iei mancarea si gata |
#13
Posted 31 July 2020 - 06:44

Singurele lor avantaje erau ca aveau o pizza chiar buna si faceau livrari pana la ora 23.00, insa se gasesc si alte optiuni mai serioase in Tg-Jiu. Titlul trebuie schimbat, comanda online neridicata ca de onorat au onorat.
Nu prea ai ce reclama, ei au venit tu ai refuzat comanda.Poate produsele chiar erau ok.Singurul lucru care il poti face e sa nu mai comanzi de la ei. Edited by andreic, 31 July 2020 - 06:51. |
#14
Posted 31 July 2020 - 06:45

#15
Posted 31 July 2020 - 07:36

#16
Posted 31 July 2020 - 08:11

mie mi-a povestit cineva ce porcarii se mai intampla prin bucatariile restaurantelor. Mi s-a intors stomacul pe dos. Daca ar fi dupa mine, as da lege ca astia de fac asemenea "condimentari" sa faca puscarie vreo 5 ani. Faza este ca se intampla si in restaurante de fitze, oriunde se gasesc nenorociti care "condimenteaza". De atunci incerc sa evit cat pot de mult restaurantele. |
#17
Posted 31 July 2020 - 08:29

Uite
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hBVVJCaKNQU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MCXkXc25y0c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/uGyh8BlrDtA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#18
Posted 31 July 2020 - 08:31

Mai bine sa nu știi. Mănâncă plateste zici saru mana pt masa daca ti a placut si gata
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users