Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Reziliere Contract Sejur ptin Agentie Turism
Last Updated: Jul 31 2020 11:08, Started by
asdirc
, Jul 30 2020 21:43
·
0
#1
Posted 30 July 2020 - 21:43
Buna seara,
Daca am un contract cu o agentie de turism pentru o vacanta in Turcia, iar data calatoriei a fost modificata in sistemul lor, desi factura si polita de asiguare figureaza tot pentru datele initiale ale calatoriei pot intelege ca totul este in regula sau pot mai bine rezilia contractul? Mentionez ca am fost instiintat pe whatsup ca nu mai zboara avionul in perioada initial agreata cu Agentia de Turism si am primit o confirmare (daca se poate numi asa ) tot pe whatsup doar ca s-a rezolvat, dar totusi nu am primit nici un act aditional la contract, si cum spuneam factura si polita de asiguare facuta tot prin agentie figureaza nemodificata in sistemul partenerilor sai care se ocupa de asigurari. Ma asteptam sa primesc o anexa pe email, cum s-a intamplat si initial cu contractul, factura si polita. Reprezentantul lor imi spune ca totul este OK , sa stau fara griji ! |
#3
Posted 30 July 2020 - 22:23
din moment ce nu am aditional presupun ca pot rezilia contractul, tinant cont ca reprezentantul care mi-a facut modificarea nici nu mai lucreaza acolo si a trimit un print screen de pe whatsup colegului care a preluat gestiunea portofoliului sau, lucru care cred ca incalca putin si GDPR
Edited by asdirc, 30 July 2020 - 22:23. |
#5
Posted 31 July 2020 - 07:49
asdirc, on 30 iulie 2020 - 21:43, said:
Mentionez ca am fost instiintat pe whatsup ca nu mai zboara avionul in perioada initial agreata cu Agentia de Turism si am primit o confirmare (daca se poate numi asa ) tot pe whatsup doar ca s-a rezolvat Cum anume s-a rezolvat? Ati fost rerutat catre un alt operator? Daca da, care? Daca nu era vorba despre un charter verificati direct la operatorul zborului initial daca intr-adevar s-a anulat sau nu si la operatorul zborului curent daca aveti sau nu rezervarea. Ce scrie in contract la conditiile de anulare? Incepeti cu acelea. P.S: din modul de lucru nu pare o agentie serioasa, daca toata comunicarea a fost la modul acesta mai ales ca vorbim despre aspecte critice. P.S2: nu are nicio relevanta GDPR-ul in speta aceasta. Chiar daca a fost vreo incalcare, in cel mai rau caz va plati firma o amenda. Edited by AlexEn, 31 July 2020 - 07:49. |
#6
Posted 31 July 2020 - 11:08
asdirc, on 30 iulie 2020 - 22:23, said:
din moment ce nu am aditional presupun ca pot rezilia contractul, tinant cont ca reprezentantul care mi-a facut modificarea nici nu mai lucreaza acolo si a trimit un print screen de pe whatsup colegului care a preluat gestiunea portofoliului sau, lucru care cred ca incalca putin si GDPR Inteleg ca de fapt tu cauti orice motiv pentru a rezilia contractul, nu? (sperand ca iti recuperezi banii - s-ar putea sa ai surprize...) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users