Opel Astra K 2020 1.2 145 CP, F12SHR
#19
Posted 30 July 2020 - 15:57
#20
Posted 30 July 2020 - 16:02
Magicwisewolf, on 30 iulie 2020 - 15:38, said:
Cat te-a costat detailing-ul interior si cel exterior si in ce a constat, in mare ? Pachetul Deluxe: https://www.highclas...ferte-speciale/ Eu am dat 2700 ron, dar aveau alte preturi in iunie. Am mai cerut in plus scoaterea inscrisului de pe hayon si tratamentul pentru jante era doar pe exterior, iar eu le-am cerut sa le faca in totalitate. Pachetul contine: Curatare exterioara detaliata Decontaminare caroserie si geamuri – mecanica si chimica Degresare caroserie si geamuri Polish rapid caroserie (fin, pentru indepartarea protectiilor anterioare) Protectie caroserie – 1 strat sealant ceramic Gtechniq Crystal Serum Light + 2 straturi sealant ceramic superhidrofob Gtechniq EXO V4 Protectie ornamente plastic / cauciuc – sealant ceramic Gtechniq C4 Permanent Trim Restorer Protectie jante – 2 straturi sealant ceramic Gtechniq C5 Wheel Armour Tratament hidrofob pe toate geamurile – sealant nano-particule Hidratare anvelope Protectie plastice interioare – antifrictiune, antistatic, anti UV, respinge murdaria Protectie elemente lacuite (lemn, plastic) – 2 straturi sealant ceramic Gyeon Q2 Trim Protectie tapiterie: piele (sealant ceramic cu proprietati hidrofobe si de antifrictiune) / textila (sealant nano-particule cu proprietati hidrofobe) La mine au gasit si lucrat in plus niste imperfectiuni pe portiunea de plastic dintre capota si bara fata: https://www.facebook...159045674459978 trandafirdoru, on 30 iulie 2020 - 15:57, said:
Adica ai platit ~15.100? Plus 2000 ron tichetul. N-am avut rabla de dat. Deci aproape 15500. |
#22
Posted 30 July 2020 - 16:21
Masina e superba, motorul e insa PSA. Nu-i nimic gresit in asta, e un motor ok. Si echiparea e beton pentru banii aia.
De la facelift PSA a inceput sa bage propriile motoare sub capotele Opelurilor facute sub egida GM. |
#23
Posted 30 July 2020 - 16:31
danX, on 30 iulie 2020 - 16:21, said:
Masina e superba, motorul e insa PSA. Nu-i nimic gresit in asta, e un motor ok. Si echiparea e beton pentru banii aia. De la facelift PSA a inceput sa bage propriile motoare sub capotele Opelurilor facute sub egida GM. Motorul e GM, fara discutie. E ultimul motor dezvoltat de GM pentru Opel / Vauxhall / Buick / Holden. Motoare PSA sunt pe Crossland X, Corsa. Nu stiu sigur de Grandland, nu m-am interesat. Crossland-ul pe care l-am avut are pe suportii motor emblemele PSA. Astra-ul nu le are, nu stiu sigur ce e acolo. Dar la Astra n-am vazut sigle PSA in compartimentul motor. Nu exclud infotainment-ul sa fie ceva ce folosesc si cei de la PSA. Edited by onzaueb, 30 July 2020 - 16:31. |
#24
Posted 30 July 2020 - 16:32
Nu, nu e PSA, e 100% GM, sunt complet diferite cap-coada, a mai fost discutia asta pe forum, niste jurnalisti au presupus ca ca e acelasi din cauza marimii.
@onzaueb: pare a fi 100% GM a ta, inclusiv infotainmentul. Cred ca doar softul de pe el difera. Edited by _-livio-_, 30 July 2020 - 16:39. |
#25
Posted 30 July 2020 - 16:59
Difera inclusiv pozitionarea turbinei. Crossland o are in fata, Astra in spate.
Despre ambele motoare am doar cuvinte de lauda, le-am condus pe ambele minim 500 km si imi plac. Dar cel de pe Astra are cuplul mare incepand cu 2000 rpm in timp ce cel de PSA are cuplul de pe la 1500. Deci cu Astra daca schimb din a 2-a in a 3-a, trebuie ca motorul sa aibe minim 3000-3500 rpm ca urmatoarea treapta sa intre cu mai mult de 2000 rpm. Altfel se simte cum accelereaza mai lent pana ajunge turatia la 2000-2500 rpm. Clipboard01.jpg 694.04K 106 downloads Edited by onzaueb, 30 July 2020 - 17:05. |
#26
Posted 30 July 2020 - 17:22
onzaueb, on 30 iulie 2020 - 16:59, said:
Difera inclusiv pozitionarea turbinei. Crossland o are in fata, Astra in spate. Despre ambele motoare am doar cuvinte de lauda, le-am condus pe ambele minim 500 km si imi plac. Dar cel de pe Astra are cuplul mare incepand cu 2000 rpm in timp ce cel de PSA are cuplul de pe la 1500. Deci cu Astra daca schimb din a 2-a in a 3-a, trebuie ca motorul sa aibe minim 3000-3500 rpm ca urmatoarea treapta sa intre cu mai mult de 2000 rpm. Altfel se simte cum accelereaza mai lent pana ajunge turatia la 2000-2500 rpm. IMG_20200626_170112.jpg Clipboard01.jpg Zona de turatii in care Astra trage bine este intre 2800-3000 si pana la 4500, max 5000. Cel putin asa trage a mea, o amarata de Astra G, 1.6, 101 CP de care sunt inca foarte multumit. In cam 2 ani, as vrea sa trec la un Astra J, sh, evident. Ramane de vazut ce voi gasi atunci si pe la ce pret. O intrebare care nu-mi da pace de cand ai inceput postul : de ce vrei sa o tii DOAR 3 ani ? Nu mi se pare rentabil sa iei o masina noua si sa o tii doar 3 ani, mi se pare ca pierzi destul de mult la revanzare in conditiile in care masina e aproape noua inca. |
#28
Posted 30 July 2020 - 17:34
Minim 3 ani, maxim cat e fiabila. Dar asta zic acum, poate pe viitor ma razgandesc, cine stie ce-mi rezerva viitorul? Consider ca am luat-o la un pret decent si din care sa nu se piarda prea mult prin devalorizare.
Mizez putin si pe o varianta de buy-back la dealer, dar repet, viitorul nu e batut in cuie. Deasemeni cred ca exista si un punct limita pana la care devalorizarea este dramatica dupa cumpararea masinii noi, dupa care e mai lenta, apoi e iar mai mare cand iese din garantie, si apoi iar mai lenta. Deci fie intre 3 si 4 ani, daca am o oferta buna de buy-back, sau dupa 5-6 ani. Vom vedea, nu-mi fac planuri cincinale ca nu ies chiar bine MembruAnonim, on 30 iulie 2020 - 17:26, said:
Felicitări, a fost una din cele 3 mașini la care m-am uitat, și exterior preferatul soției ) Noroc ca oferta Ford a fost superioara la dotări mai multe, am ajuns la 26% reducere fata de prețul de listă, decent. Oricum, s-o stăpânești sănătos și fără probleme. Multumesc, ti-am citit jurnalul si aici si pe Club Ford, inclusiv problemele lui Adrian03, si am fost invidios, ca cei de la Ford au fost zgarciti cu mine ) Edited by onzaueb, 30 July 2020 - 17:36. |
|
#29
Posted 30 July 2020 - 17:49
Puteam sa îți dau dealerul de unde am luat mașina... Dar oricum e prea târziu. Felicitări încă odată!
|
#30
Posted 30 July 2020 - 18:55
O masina fruoasa, sa te bucuri de ea fara evenimente neplacute!
Ai luat masina la un pret foarte bun, este bine echipata pentru acest buget de masina noua. |
#31
Posted 30 July 2020 - 19:17
Mr. Incredible, on 30 iulie 2020 - 18:55, said:
O masina fruoasa, sa te bucuri de ea fara evenimente neplacute! Ai luat masina la un pret foarte bun, este bine echipata pentru acest buget de masina noua. Multumesc! Recunosc ca cu banii pana la Focus similar echipat i-am aplicat tratamentul ceramic si i-am luat cauciucuri. Si tot a mai ramas ceva pe fundul pusculitei I can live with that. Am pus un set de Continental AllSeasonContact pentru a nu fi nevoit sa schimb intre seturi de roti in fiecare iarna si primavara. Conduc in general destul de temperat, nu ma hazardez cu viteza sau depasirile la limita, conduc in limite legale pe autostrada si +10/+20 in localitati. Si consider ca pentru nevoile mele e ce trebuie. In plus, eu sper ca e o economie de spatiu si ceva bani in timp. As vrea sa sarim peste polemici legate de ce e mai bine sa pui pe masina, all season sau 2 seturi dedicate. Mai am in plan o varianta de suport de pahare. In consola centrala, sub cotiera, in mod normal are 2 suporturi. Dar masina vine cu un incarcator wireless in unul din suporturi deci mai am doar un singur suport. Deci fie imi beau cafeaua pe fuga, cum am luat-o, fie rog pasagera din dreapta sa tina una din ele. Dar de obicei raman cu prima varianta... I can live with that too Edited by onzaueb, 30 July 2020 - 19:21. |
#32
Posted 30 July 2020 - 19:26
Mișto cauciucuri. Ca ale mele ))
F bune și pe ploaie torențială, le-am testat deja |
#33
Posted 30 July 2020 - 20:26
Stiu
Eu am prins doar soseaua udata de masinile care arunca apa pe asfalt si la o frana tare de la 70 am simtit cum a intrat usor abs-ul pe una din roti, care cred ca era pe ud. Nu stiu ce pun ei in acea apa, dar asta iarna era patinoar in urma lor. Apropos de franare, imi place ca nu "baga botul in pamant", se simt toate rotile franand destul de echilibrat, relativ, in masura distributiei maselor la franare, evident. Cred ca au umblat destul de mult (pe langa motoare) si la sasiu, suspensii si insonorizare pentru varianta asta de facelift. Si cred ca, in general, variantele facelift sunt ceva mai bune decat modelele pe care pe succed. Am vazut asta la faceliftul Civic, Astra K si altele. Edited by onzaueb, 30 July 2020 - 20:27. |
|
#36
Posted 31 July 2020 - 15:29
O sa incerc sa fac o poza cu ele aprinse in fata unui zid. Dar in principiu forma este similara cu cea proiectata de farurile xenon cu lupa.
De Golf cu optiunile din primul post nu ma atingeam in niciun fel sub 20k. Si nu vroiam motorul de 115 cp. Si nici sa dau 1000 lei la revizii. Iar garantia e mica. Led faza scurta: IMG_20200719_150148.jpg 379.18K 112 downloads Faza lunga: IMG_20200719_150212.jpg 350.37K 99 downloads Edited by onzaueb, 31 July 2020 - 15:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users