Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Taxa abuziva

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006

View PostAlexEn, on 28 iulie 2020 - 18:21, said:

Daca firma respectiva nu este in Romania apelezi degeaba la ANPC. Trebuie apelat la ANPC-ul din tara unde isi desfasoara activitatea firma.



Acele 'taxe&costuri' in valoarea de 360 de euro, ce includ?
Nu stiu, nu specifica nicaieri.
Firma e gotogate care are mai multe filiale...ma rog, variante de site
Ro.gotogate.com
Gotogate.co.uk

De unde naiba stiu eu de la ce ‘gotogate’ am luat biletele?
Cica e ‘etraveli’ o alta denumire a acestei firme.
Poate ma ajutati voi sa vedem in ce tara e acest ‘etraveli’

Edited by Talkabout, 28 July 2020 - 19:14.


#20
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,987
  • Înscris: 18.12.2007
Adica nu stii de unde le-ai luat si ce ai platit dar zici ca nu e legal sa iti retina taxa aceea? Posted Image

Intri frumos pe gotogate ro/uk/com si jos de tot pe pagina vezi unde e inregistrata firma.
In cazul ro: Gotogate / OY SRG Finland AB, Corp. ID no. 1925453-7, VAT no. FI19254537
In cazul uk: Gotogate / Gotogate International AB, Box 1340, SE-751 43 Uppsala, Sweden. Corp. ID no. 556538-1265, VAT no. SE556538126501
In cazul com: Gotogate / Gotogate, Inc. Miami, Florida 33137, USA
CST 2130688 Gotogate Inc. is registered with the State of Florida as a Seller of Travel. Registration No. ST40803 Washington UBI 604-125-489

Deci degeaba apelezi la ANPC, nu are atributii in alte tari. Posibil sa fie si vreo autoritate la nivel european la care ai putea face plangere dar pana nu afli ce includea taxa de 360 de euro nu ai nicio sansa.

https://ro.gotogate....ermeni-conditii

Edited by AlexEn, 29 July 2020 - 13:01.


#21
adi_ab

adi_ab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,076
  • Înscris: 19.11.2008
Taxa pe care o vezi tu acolo in exemplul postat (360 euro) nu are nici o relavanta ce este sau din ce este formata. Tu din ce spui agentiile respective isi pastreaza o taxa de 30 de euro din valoarea totala platita de tine . Cum spuneam si ieri .. cei 30 de euro mai mult ca sigur reprezinta costul lor de procesare al biletului (sau altfel spus ce au muncit ei efectiv cu biletul tau .. sa il faca, apoi sa vorbeasca cu compania aeriana pentru refund, + taxa luata de IATA etc.. )

#22
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,987
  • Înscris: 18.12.2007
Are relevanta daca ei trebuie sa ii returneze toate taxele mai putin x sau y.

#23
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
Bineinteles ca are relevanta.
Ce e ciudat e ca in biletul original primit pe mail dupa ce am platit, apar doar aia 36E valoarea efectiva a biletului. Restu' taxe Posted Image
Azi m-a sunat un supervisor grec de la ei (evident dupa 2 complaint-uri pe mail in care ii amenintam cu avocati), care cu o voce asa usor trista, mi-a explicat situatia ca mai-marii bosi ai lui au impus aceasta taxa, datorita volumului foarte mare de munca pe care trebuie ei sa-l desfasoare. De parca eu nu prestez munca in plus cu situatia asta. Si tot nu sunt platit aditional sau nu trag pielea de pe nimeni,
I-am zis: domle angajeaza oameni suplimentari daca e volum mai mare de munca si nu faceti fata, pana la urma va faceti treaba cf fisei postului, indiferent cat volum de munca este.
Mi-a dat linkul asta, unde au zis ca ei legal sunt acoperiti ca au mentionat de taxa aia: https://www.gotogate...-refund-1fb37f/
Doar ca uita de faptul ca informatia aia aparut pe site anul asta, cand probabil multi aveau deja bilete luate, evident ei neinformandu-ne sub nicio forma.
Azi mi-au facut refund la valoarea totala platita (396E), minus 30E, adica zilele astea primesc 366E in cont.
Mi-a zis: daca vreau sa contest taxa, sa merg in instanta, ca ei nu pot sa "wave thix tax".
Bine nene, candva tot ii recuperez. Sunt bani munciti, ce dreaq. 30E aici, 30E dincolo, si uite asa se imbogatesc agentiile astea de pe seama noastra. La cati jdemii de clienti au in situatia asta, creca vor fi putred de bogati

Edited by Talkabout, 29 July 2020 - 19:28.


#24
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,987
  • Înscris: 18.12.2007
Cu ultima afirmatie te inseli grav. Nu se imbogateste nimeni din 15E/bilet anulat. In cel mai bun caz banii aia or sa ii ajute sa nu dea faliment.

Cata vreme conditiile de refund sunt publice si accesibile ei si-au indeplinit obligatiile legale, mai departe e treaba ta sa te informezi.

#25
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
Conditiile de refund actualizate si publicate pe site dupa momentul cumpararii biletelor (si fara o informare in prealabil a clientilor), nu, nu sunt legale

#26
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,987
  • Înscris: 18.12.2007
Ba da, sunt legale, de vreme ce au fost modificate sub situatia de necesitate/pandemie. Daca nu aveau deloc conditii de refund mentionate era alta treaba.
Oricum daca tu crezi ca ai dreptate din principiu si doresti sa dovedesti ata iti doresc succes in demersuri. Sa ne tii la curent.

#27
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
Nu conteaza sub ce situatie au fost modificate. Orice modificare de contract trebuie notificata clientului (cu acceptarea sau neacceptarea ei).
Conditiile de refund generale sunt in Terms&Conditions.
Asta nu e bagata acolo, apare doar pe o alta sectiune a site-ului asa.. din senin, de vreo 2 luni

#28
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,987
  • Înscris: 18.12.2007
Inainte de a face reclamatie vezi ce zice si legea finlandeza.

LEGEA APLICABILĂ ȘI SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
    Legislația finlandeză se aplică acestor termeni și condiții și acordului dintre călător și noi.
    Soluționarea online a litigiilor
    Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea litigiilor la http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Cum spuneam, iti urez succes in demers si sper sa obtii ceea ce iti doresti.

#29
adi_ab

adi_ab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,076
  • Înscris: 19.11.2008
Deci ce relevanta a avut din ce sunt formate acele taxe ? Ti-au dat inapoi exact cat ai platit 396 euro - 30 euro (castigul lor in momentul in care au facut biletul ) . Nu a fost vina lor ca s-au anulat zborurile. Da tu ai pierdut 30 de euro din ceea ce ai dat initial, dar ei au muncit pentru acei bani 30 de euro, s-au platit transferuri bancare ,  s-au platit taxe pentru ei etc.. Nimeni nu a vrut sa se ajunga in situatia asta, este pacat ca in anumite cazuri de genul asta tu ca si consumator ai iesit in pierdere, insa trebuie sa intelegi ca ei nu pot sa dea inapoi si banii care poate nici nu sunt in intregime la ei. Daca ar face asta pentru toata lumea (sa returneze inclusiv ce au castigat ei in momentul in care ai facut biletul) cu siguranta s-ar indrepta catre un faliment.

#30
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006

View Postadi_ab, on 30 iulie 2020 - 11:16, said:

Deci ce relevanta a avut din ce sunt formate acele taxe ? Ti-au dat inapoi exact cat ai platit 396 euro - 30 euro (castigul lor in momentul in care au facut biletul ) . Nu a fost vina lor ca s-au anulat zborurile. Da tu ai pierdut 30 de euro din ceea ce ai dat initial, dar ei au muncit pentru acei bani 30 de euro, s-au platit transferuri bancare ,  s-au platit taxe pentru ei etc.. Nimeni nu a vrut sa se ajunga in situatia asta, este pacat ca in anumite cazuri de genul asta tu ca si consumator ai iesit in pierdere, insa trebuie sa intelegi ca ei nu pot sa dea inapoi si banii care poate nici nu sunt in intregime la ei. Daca ar face asta pentru toata lumea (sa returneze inclusiv ce au castigat ei in momentul in care ai facut biletul) cu siguranta s-ar indrepta catre un faliment.
Acei 30€ cu siguranta nu-s “castigul lor in momentul cand au facut biletul”. Sau, ce inseamna “au facut biletul”?
Nu intelegi ca e o taxa adaugata ulterior?
Sunt agentii care nu percep acea taxa, si nu-s spre faliment.
Situatia o inteleg, ma interesa dpdv legal daca au dreptate.
In Romania, sigur aveam castig de cauza pe treaba asta.
Nu cred ca legea finlandeza e prea diferita in sensul asta, cred ca e o tara care se respecta totusi, si ii respecta mai ales pe cetateni

#31
adi_ab

adi_ab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,076
  • Înscris: 19.11.2008
Acea taxa nu a fost adaugata ulterior asta nu intelegi tu . A fost bagat in pretul biletului platit de tine. Da poate ca nu au facut-o in cel mai transparent mod (pe anumite siteuri/agentii se vede de la inceput cat este taxat lor).

Prin faptul ca tu ai dat si ai cumparat un bilet pe un site nu inseamna ca cineva nu a muncit in spate pentru asta . Banii de la tine s-au dus la un procesator de plati care si-a luat un comision pentru asta - din suma totala sa ne intelegem. Mai departe agentia in cauza a platit banii mai departe - bsp .. iar taxe bancare pentru plata. In spate la orice site pe care il vezi exista persoane .. acreditate IATA care efectiv muncesc pentru tot felul de probleme care apar , cum sunt fetele din call center . Apoi din acel comision (mica parte cat a fost din el ), s-au dus spre salarii, chirii, acreditari, taxe si impozite.

Nu crede ca le tin partea, nu am nici un interes in asta, incerc sa iti explic ca in spate la cateva clickuri exista mult mai multe procese . Si nu crede ca cineva ca vrut sa te fure sau ca in Romania aveai castig de cauza .. Crede-ma ca esti caz fericit ca ti-ai primit banii inapoi, chiar si fara cei 30 de euro. Intreaba miile de pasageri care au primit doar cate un voucher sau o promisiune ca da, candva banii se vor restitui . Imi pare rau ca ai pierdut acei 30 de euro, dar inca o data spun, nu este vina lor, asa cum nu este nici a ta . Asta este situatia, astea sunt vremurile.. mergem doar inainte

#32
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
Ok, fac plangere la ei in Finlanda si eventual merg pana in instanta Posted Image) Doar pentru ca nu au facut-o in mod transparent. Nici Digi sau altii de pe la noi nu comunica in cel mai transparent mod chestii ce tin de costuri sau bani, de aia multi fac plangere si castiga. Imi e imposibil sa inteleg cum naiba zborul efectiv costa 36E (zbor totusi in Mongolia, nu la Cluj), restul sunt alte taxe, Fara sa precizeze ce fel de taxe.
Altii precizeaza: taxa de administrare, taxa de aia, aia, aia,


Va tin la curent

Edited by Talkabout, 30 July 2020 - 11:54.


#33
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,987
  • Înscris: 18.12.2007
Daca cumperi de la intermediari mai apar si ceva taxe de procesare/intermediere etc. De curiozitate, daca iei direct de la linia aeriana, sa verifici cat din pretul biletului reprezinta taxele de aeroport.

#34
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
Pai pe rationamentu’ asta ar trebui sa fie mai scump mereu la agentiile astea online decat direct de la linia aeriana.
In realitate, uneori e chiar la jumate de pret prin agentie. Si zborul e valid, confirmat, etc

#35
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,987
  • Înscris: 18.12.2007
Nu neaparat, fiindca agentiilor li se ofera pret mai mic de obicei.

#36
adi_ab

adi_ab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,076
  • Înscris: 19.11.2008
Sa vezi distractie cu multi care si-au cumparat direct de la companie .. si companii de renume .. le-au spus .. ne pare rau dar nu putem sa dam banii inapoi . De aia i-am si zis ca el este un caz fericit in care s-a vazut cu banii in cont. Multi ii au doar prin portofele virtuale

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate