Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
tavan fals rigips

Ce preferaþi: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...
 Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !
 Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator
 Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut

Cum reactivez Google Maps?
 

BRD - GROUPE SOCIÉTÉ GENERALE

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
568 replies to this topic

#19
deathnite

deathnite

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 08.06.2005

 Nimcid25, on 20 iulie 2020 - 19:45, said:

Mda. BRD aka comuniștii bancari.
Luna aceasta am mutat totul la BCR, nu am mai suportat bătaia de joc. Comision de administrare cont, card, Internet Banking, Mobile Banking, transfer bani / primit bani, nema plata cu telefonul...
Măcar la BCR am 0 comisioane.
Cam tarziu, dar pe 7 iulie a introdus si BRD plata cu telefonul (Apple Pay), doar pentru cardurile Mastercard / Maestro.

#20
unknown_35

unknown_35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,851
  • Înscris: 20.05.2013
Am avut card de salariu la ei, deschis pe conventie de angajator. Inainte de lichidare am fost la banca si le-am zis ca plec, sa inchida convetia.
M-am mutat din Pitesti la Bucuresti si la noul angajator am facut cont la ING ca ei nu impuneau o banca. Am reusit sa inchid cardul in Bucureti, dar contul nu au vrut sa il inchida, desi am fost la 3 agentii diferite. Cand am ajuns la Pitesti, m-au intrebat de ce nu l-am inchis din Bucuresti .. si surpriza .. functionara de la ghiseu si-a intrebat sefa daca pot inchide conventia :)

Comisioane au multe - la incasare in cont, chiar daca transferul e pt un credit de nevoi personale.

De la experienta cu contul curent am mai avut un credit  de nevoi personale la ei care a fost inchis fara probleme la terminare, iar din noiembrie 2018 am un alt credit de nevoi personale si un card de credit.

Puncte negative: extrasul de cont nu e trimis pe email, trebuie sa intru eu in BRD net sa il downlodez, comisionul de incasare pt plata creditului de nevoi personale cand fac transfer - mi se pare la limita legii - , sms-ul pt impartirea tranzactiilor in rate nu se trimite intotdeauna - ei zic ca nu are telefonul semnal is ei incearca sa-l tirmita doar de 2 ori.

Partea amuzanta: la acordarea creditului nu mi s-a props sa fac transfer, consiliera de credite se astepta sa plec cu 50 000 ron in buzunar . Am preferat sa platest 13 ron parca pt un transfer. Cam mult, dar macar nu am ami avut batai de cap cu depusul banilor la Raiffeisen

#21
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,737
  • Înscris: 24.10.2019

 _R_A_D_U, on 20 iulie 2020 - 20:41, said:

In principiu, sunt ok. Am din 2005 la ei, insa este cont preferential, de salariu, cu 0 % la retragere in limita a 4000 zilnic. Am luat o teapa de 200, daca ii pot zice asa, acum 10 ani deoarece duduia de la ghiseu nu mi-a inchis aplicatia online si timp pe 1 an (am fost in strainatate si nu am folosit contul) m-au "facturat" pe minus. La prima depunere, tzac-pac! si-au tras partea leului - 200 lei. Daca stiam, inchideam contul si deschideam altul.

2.10 lei lunar e comisionul de administrare + 4.50 lei brdonline. Deci, 5.60 lunar la mine. Este undeva mai lesne?

Nicaieri. E cea mai buna.

Cu "cont preferential" si salariu acolo, ai o oferta mai proasta decat multe alte banci. Unde cu cont de baza si fara sa incasezi salariu, ai  costuri ZERO.




Ontopic:



Mi-am facut cont obligat in facultate, ca altfel nu imi virau bursa pe card. Am acceptat ca nu voiam sa fac valuri.
Cineva primise spaga pentru astfel de reguli. Asta era clar.


M-a costat lunar 5 lei administrarea din bursa si asa mica.

Cand am terminat cu bursa, am mers repede sa inchid contul. Mai trebuia sa am 20 de lei de primit.

A calculat domnisoara de acolo si intr-adevar aveam 20 de lei. DE DAT!
Nu a stiut sa imi explice din ce comisioane a reiesit suma. Dar mi-a dat chitanta, deci nu ii baga in buzunar.


Am platit fara scandal, dar mi-am promis sa povestesc patania mea oricui vrea sa isi faca cont vreodata la ei.

Alege orice alta banca din RO si ai 99% sanse sa fii mai castigat.

Testat de mine personal: ING, BT, Libra, BCR,
Testat de apropriati: Garanti, Raiffeisen.


BRD e cea mai proasta banca intalnita de mine in RO.

Edited by stevetlangat, 20 July 2020 - 21:48.


#22
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

 deathnite, on 20 iulie 2020 - 21:25, said:


Cam tarziu, dar pe 7 iulie a introdus si BRD plata cu telefonul (Apple Pay), doar pentru cardurile Mastercard / Maestro.
Degeaba, nu am Apple. :D



#23
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,483
  • Înscris: 30.08.2017
Am un card de credit la ei..dupa ce scap de el, inchid tot ce am la BRD. Prea scumpi comparativ cu Unicredit si ING unde mai am conturi.

Am un amic care lucreaza acolo, imi zicea ca orice comision e in piata, il au si ei. In acelasi timp, la ING si Unicredit am costuri zero.

Spre deosebire de alte banci, ei au o retea foarte extinsa in mediul rural, depasita poate doar de BCR. Pe segmentul corporate sunt in top (numarul 1 sau 2, nu mai stiu exact)...sunt foarte profitabili (aproape de BT).

#24
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu am conventie de salariu si nu platesc comisioane. Aplicația mobila si internet banking-ul au funcționat in mod ireproșabil pana acum, ca si cardul de salariu Maestro. La fel si serviciul relatii clienti- nicio problema. Conteazã ca exista un consilier de clientela dedicat angajatorului nostru si orice problema o discutam direct cu acesta.
Au retea extinsã de bancomate si sunt integrati foarte bine cu magazinele Carrefour. Daca platesc la casa cu cardul BRD nici nu apuc ies din magazin si deja primesc notificare în aplicatia mobila privind folosirea cardului.
Singurul neajuns, in opinia mea, sunt dobanzile infime la depozite.
Nu am apelat la ei la imprumuturi sau carduri de credit pana acum.

Edited by MembruAnonim, 20 July 2020 - 22:46.


#25
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018
Aplicatia lor e trista, fara agentie nu ai acces la mare lucru. Se anunta ca ii vor face un update, poate o vor aduce macar la o interfata de 2016...

In rest la operatiuni curente e ok banca, nu am avut probleme.

#26
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
Hehe! Numai "mulțumiți" pe aici.
Pare ca ãștia oferã "subvenții" pentru firme din banii proștilor.
Curat mișel!

#27
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014

 adisz, on 20 iulie 2020 - 20:24, said:

Si eu platesc o anumita suma la retragerea de al ATM-urile lor si o alta suma pentru restul.
La ei nici macar intratul in sedii nu este gratuit.

nu stiu ce suma platesti tu, cand pe site scrie foarte clar ca nu e comision la retragere. am o ruda ce-si scoate lunar pensia de la atm si nu are comision nici ea. mi se pare o minciuna ce scrieti de asta.
hai las-o. la tine in oras e cu bilet la intrare? mai exagereaza omul, dar nici chiar asa

 arg, on 20 iulie 2020 - 19:53, said:

daca esti client vulnerabil^2

mai citeste o data poza pusa de mine.

 heinz, on 20 iulie 2020 - 19:54, said:

Ala nu e contract preferențial, de la firma?

nu nu, e extras din ghidul de tarife si comisioane ale bancii. la liber pe internet pe site-ul lor aici, la pagina 3

 unu999, on 20 iulie 2020 - 20:21, said:

Cum se poate face asta? Din ce am vazut aplicatia cere un cod de instalare la prima pornire

dupa cum scria si slai dupa postarea ta, la prima activare e nevoie sa vb cu ei. mi se pare si normal, pt ca e vb de securizarea aplicatiei. nici nu o concep altfel. ulterior acestei activari, in setari la dispozitive mobile iti poti adauga alte terminale. aplicatia "veche" iti genereaza codurile necesare si iti inregistrezi noul terminal. ai aceleasi facilitati ale aplicatiei, nu e nimic restrictionat la al 2-lea, al3-lea sau cate vrei tu sa pui.

la fel, poti elimina unul din terminale in caz ca vrei sa nu mai aiba acces la aplicatiei. tot de acolo. dai stergere. doar daca ai un singur terminal si il resetezi, eliminand astfel aplicatia, trebuie sa mergi din nou la ei pt a genera codurile de activare.

 slai, on 20 iulie 2020 - 20:29, said:

Daca nu o ai, poti suna la ei, iti activeaza aplicatia, dar nu ai acces la transferuri, decat intre conturile tale.
Daca vrei acces complet, musai sa ajungi la un sediu al lor.

accesul il ai, doar ca adaugarea contului "extern" se face doar la ei. eu am adaugate cateva conturi si fac plati lunare sau dupa nevoi. o data adaugate, ai acces nelimitat la acele transferuri catre alte conturi.

#28
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Lucrez pe firma cu ei si sunt scumpi: 112 serviciile+17.50 (parca e legat de card)+comision incasare (la incasari peste 50.000 din ce am vazut)+11 lei pentru plati la urgenta (desi la BT e 6 sau 10, in functie de pachetul ales).

Nu mai vorbesc de interfata web. E ciudata si greoaie, nu mai vorbesc de punctul 0, dupa deschidere: setarea contului pentru platile in lei, desi avem unul singur, nu este luat atuomat, la fel si la valuta.

Comparand cu BT, a carui interfata web este mult mai "user friendly", cea de la BRD este greoaie.

#29
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,950
  • Înscris: 24.04.2013

 Dany_Darke, on 21 iulie 2020 - 05:49, said:

nu stiu ce suma platesti tu, cand pe site scrie foarte clar ca nu e comision la retragere. am o ruda ce-si scoate lunar pensia de la atm si nu are comision nici ea. mi se pare o minciuna ce scrieti de asta. …
Comisionul standard de retragere numerar in LEI de la ATM-urile bancii este de 0,2% minim 0,90LEI.  De la bancomatele altor bancii este si mai mare: 1%+5LEI (din Romania). Vezi sectiunea ‘Carduri de debit - oferta curenta’ (pagina 11) din ‘Ghid de tarife si comisioane  pentru Persoane Fizice // document în vigoare începând cu data de: 17.06.2020’ <https://www.brd.ro/_..._comisioane.pdf>. Daca ai pachet de servicii ai intr-adevar retrageri gratuite, dar nu si daca ai doar cont/ card simplu.

 Dany_Darke, on 21 iulie 2020 - 05:49, said:

… nu nu, e extras din ghidul de tarife si comisioane ale bancii. la liber pe internet pe site-ul lor aici, la pagina 3 …
Acolo este vorba de cont cu servicii de baza, adica acela pe care il da conditionat de a NU avea cont pe la nici o alta banca din Romania. Nu sunt sigur nici macar ca poti deschide depozite (chiar la BRD). E considerat ‘cont pentru nevoiasi’ (atat in sens de ‘saraci’ cat si in sens de ‘nevoiti sa isi deschida cont deci nu vor decat minimul absolutPosted Image), cum ai depasit acest prag trebuie sa treci la oferta standard.

#30
addumi

addumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,821
  • Înscris: 10.02.2017
@Dany_Darke, parca ai face parte din staff-ul lor de marketing. Hai citeste si povestea mea REALA!

Inca ma lupt sa inchid un cont pentru o persoana care nu se mai poate deplasa fizic in sucurcala sa il inchida.
Inca o data NU SE MAI POATE DEPLASA! In plus nu poate, pentru ca nu are bani, sa faca o procura notariala pentru a imputernici pe altcineva care sa faca acest lucru.
BRD, minunata BRD, o vrea musai in surcursala pe persoana despre care spun!
Am facut o cerere, datata si semnata olograf si am trimis-o prin email la ceea ce ei numesc "Manager de clientela dedicat".
Va intrebati poate cum am aflat adresa email a acestei persoane din sucursala la care a fost deschis contul?
Pur si simplu prin insistenta la Call Center deoarece, de curand, a fost necesara reactualizarea datelor. Cum? Cica online, "Nu va stresati", zicea BRD.
Ei bine nu s-a putut online, pentru ca minunatul sistem informatic nu a acceptat acest lucru. Ca urmare, dupa multe insistente, am primit prin email formularul care trebuia completat.
Ca sa fie clar, persoana in cauza, cea care doreste sa inchida contul (asta inainte de nebunia cu actualizarea datelor) are 79 de ani si nicio tangenta cu echilibristica pe sarma a internetului si a formularelor, in general.
Dupa ce ma completat formularul, am ajutat in fapt prin printarea lui, a trebuit trimis in format PDF. Cum? Ia luati un senior si puneti-l sa faca dintr-o hartie un pdf.
Trecem peste asta, le-am scanat, etc. Trimis la Manager. Nu este bine! Nu sunt in original! De ce? Pentru ca am facut greseala sa le scanez monocrom si semnatura nu se vedea ca fiind cu pix albastru, musai!!!
Te ia cu ameteala.
Intr-un final au acceptat formularele si s-a primit email ca actualizarea datelor s-a facut.
Alte motive pentru care se doreste inchiderea acestui cont sunt:

COMISIOANE:
- comision lunar internet (serviciul necesar pentru plata facturilor) - 4,5 lei.
- comision administrare cont - 4,2 lei
- comision transfer bacar la alta banca - 3,5 lei
- comision suma care intre in cont - 4 lei
- comision anual admnistrare cont - 14 lei (adica imi iei lunar comision pentru adm. cont si imi mai iei inca 14 lei anual !!!)
- comision retragere de la ATM - 0,2% din suma retrasa

Povestea cu "Client vulnerabil", sa fim seriosi. Actualizarea datelor despre care vorbeam s-a facut, iar in urma acestui lucru nu s-a intamplat NIMIC!
Sa scoata vreun comision? Nici vorba.

ALTA CHESTIE EXTREM DE NEPLACUTA
Se face o comanda la un magazin renumit cu imagine imensa.
Exemplu - comanda plasata are o valoare de 300 de lei.
BRD, plaseaza aceasa suma de 300 de lei in zona de "Sume blocate" - absolut corect!
Magazinul aduna marfa din depozit, o duce la casa, si bonul care rezulta are o valoare de 290 de lei. Motiv? Diferente de cantarire, vreun produs lipsa in stoc la momentul colectarii in cos.
Magazinul solicita bancii debitarea din contul clientului a sumei de 290 de lei.
BRD, accepta cererea si debiteaza contul cu aceasta suma, 290 de lei.
Intre timp, suma initiala, cei 300 de lei, inca ramane in categoria "Sume blocate".
Trece o zi, trec doua zile, trec pana la 8 zile (asta a fost cea mai mare perioada!!!) si suma de 300 de lei este inca acolo.
Ce credeti ca se intampla cu soldul contului in tot acest timp?
Este DIMINUAT cu cei 300 de lei, cu toate ca magazinul si-a primit banii, banca a debit deja contul cu suma corecta pentru marfa cumparata si livrata.
Adica, daca au fost in cont 600 de lei inainte de plata la magazin, ei bine BRD ma ajuta sa am in sold timp de cateva zile bune la rand, 10 lei!

Cu aceste motive, este de inteles ca se doreste inchiderea contului.
DE CE DUREAZA ATAT DE MULT!?

Drept urmare, am ajutat la deschiderea altui cont (am fost ajutat aici pe forum cu sfaturi catre Libra) si deja s-au facut plati de facturi, etc., si nu a fost luat NICIUN COMISION. Contul s-a deschis ONLINE, fara niciun fel de solicitare de deplasare a persoanei in sediul sucursalei. Contul va putea fi inchis ONLINE, fara nicio deplasare la sucursala!!!

Cum se poate, avand in vedere si criza medicala actuala, sa nu ai un formular de inchidere cont pe care sa il descarci de pe site-ul bancii.
NU EXISTA ASA CEVA PENTRU PERSOANE FIZICE!
Am cautat si eu si mi-a confirmat si Managerul de cont.

Poate sti tu @Dany_Darke mai multe detalii, pentru ca am constatat ca esti in masura sa oferi informatii.
Poate ma poti ajuta direct in acest sens!

Sper sa scapam de BRD cat mai curand!

Edited by addumi, 21 July 2020 - 07:36.


#31
addumi

addumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,821
  • Înscris: 10.02.2017
Inca o mentiune, asta pentru ca s-a vorbit despre pachete de servici, etc.
Contul despre care vorbesc mai sus este unul absolut simplu, cont de debit cu card atasat + internet banking, nu se incaseaza pe el pensia, nu are alte "minuni" atasate, nu are credite in derulare, nu are datorii la comercianti sau alte probleme care ar necesita poprire.

Si pentru ca BRD nu merita sa mai aiba in acest cont nici macar un singur leu, s-a decis transferul intregului sold in noul cont deschis.
Evident, transferul a costat 3,5 lei!
Sa le fie cu folos, asta ca sa mai exprim colocvial.

Edited by addumi, 21 July 2020 - 07:55.


#32
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005

 Dany_Darke, on 21 iulie 2020 - 05:49, said:

...
mai citeste o data poza pusa de mine.
...
te stiam om serios, care nu umbla cu poze trucate (oferte vechi si/sau oferte preferentiale)

te rog intra pe pagina ofiaciala si descarca oferta curenta.

https://www.brd.ro/t...e-si-comisioane

#33
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
arg, vorbesti prostii mai mari decat tine. unde visezi poze trucate?  :facepalm:  ti-am pus si documentul cu tot cu trimitere la text si tot insisti?

 sags, on 21 iulie 2020 - 07:01, said:

Acolo este vorba de cont cu servicii de baza, adica acela pe care il da conditionat de a NU avea cont pe la nici o alta banca din Romania. Nu sunt sigur nici macar ca poti deschide depozite (chiar la BRD). E considerat ‘cont pentru nevoiasi’ (atat in sens de ‘saraci’ cat si in sens de ‘nevoiti sa isi deschida cont deci nu vor decat minimul absolut’Posted Image), cum ai depasit acest prag trebuie sa treci la oferta standard.

nu am stiut de conditionare. daca este asa, inseamna ca de aceea este gratuit si la persoana de care scriam cu pensia, pt ca nu are cont in alta parte. idem si la mine, nu am comision la atm.

Edited by Dany_Darke, 21 July 2020 - 08:21.


#34
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,950
  • Înscris: 24.04.2013
@Dany_Darke: Sigur nu ai pachet de servcii, din cele multe oferite? Sau poate scutiri pe baza de conventie intre BRD si angajator?

OT:
Contul cu servicii de baza trebuie sa il ceri explicit, daca nu stiai de el putin probabil sa ai asa ceva. Bancile il au in oferte pentru ca este impus de UE, dar altfel cauta sa limiteze accesul la el - de altfel conditia de excludere a existentei oricaror altor conturi nu este intrinseca in reglementarea UE ci doar permisa, dar in Romaia au hotarat sa se foloseasca de ea exact pentru ca vor sa limiteze aplicarea acestei facilitati.

Edited by sags, 21 July 2020 - 08:42.


#35
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
acum am conventie, dar cateva luni nu am avut nici o scutire. de aceea zic ca si din experienta proprie stiu ca nu aveam comision. insa daca e vb de conditionarea de care scria colegul mai sus, as fi intrat la ea, pt ca nu am cont la alta banca. dar zic sigur ca nu aveam comision de atm.

#36
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005
deci nu e oferta standard.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate