![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Mediabox Vodafone TV (Din data de 16.09.2020).
Last Updated: Apr 10 2023 09:54, Started by
PanaramaFlavia
, Jul 17 2020 18:00
·
51

#1423
Posted 24 July 2022 - 14:52

Una dintre probleme la astia de la VDF, in general, e asa: ce e valabil pentru abonatul X nu e valabil si pentru abonatul Y.
Iar in CC dai de unii care pot "explica" orice aberatie. De multe ori, daca ai timp, in cursul aceleiasi convorbiri poti afla ca "ceva" e normal, iar dupa 3 minute afli si ca inversul acelui "ceva" e normal. Deocamdata, multe din "features" de la VDF reprezinta doar o chestiune de noroc ![]() |
#1424
Posted 24 July 2022 - 15:11

...am sunat si la relatii clienti - am zis ca folosesc mediaboxul intr-o camera unde nu am coaxial - doamna nu prea intelegea ce doresc, dar a intrebat colegii si a aflat ca se poate sa scanez doar canalele online, doar ca cei care ma pot ajuta nu sunt azi la serviciu...astept sa ma sune maine.
Pana atunci mai incerc...
Una dintre probleme la astia de la VDF, in general, e asa: ce e valabil pentru abonatul X nu e valabil si pentru abonatul Y. Edited by sas_ro, 24 July 2022 - 15:02. |
#1425
Posted 24 July 2022 - 15:44

L-am lasat sa scaneze posturile free to air (cu coaxialul mufat la mediabox) iar acum il las sa functioneze asa o perioada1-2 ore.
Vedem ce pot face dupa. Dar se pare ca "s-a" schimbat ceva pe cont - nu-mi mai functioneaza HBO si Cinemax...o fi umblat doamna cu care am vorbit astazi...cine stie |
#1427
Posted 26 July 2022 - 14:05

...am sunat si la relatii clienti - am zis ca folosesc mediaboxul intr-o camera unde nu am coaxial - doamna nu prea intelegea ce doresc, dar a intrebat colegii si a aflat ca se poate sa scanez doar canalele online, doar ca cei care ma pot ajuta nu sunt azi la serviciu...astept sa ma sune maine. Pana atunci mai incerc... Ai rezolvat? Ti-au oferit o alta solutie sa scanezi canalele online? |
#1428
Posted 26 July 2022 - 19:30

Nu am rezolvat ....
Luni am sunat iarasi - o alta doamna mi-a promis ca trimite o solicitare (la tehnic am impresia) - zicea ca pe cont imi apare ca si cum as avea doar TV analog (desi eu am TV complet) - nu m-au sunat pana acum Alte doamne/domni (am sunat de vreo 4 ori) mi-au zis ca mediaboxul nu trebuie sa functioneze fara coaxial .....totusi, in manual scrie ca acel coaxial se conecteaza daca ai un abonament de televiziune prin cablu...dar e loc de interpretari - pot deduce ca ar functiona si daca nu ai abonament la TV prin cablu...dar nu zice clar daca sau cate posturi poti viziona.... Un consultant mi-a zis chiar ca ar exista 2 modele - unul care se ofera celor cu abonament prin cablu si unul care se ofera contra cost abonatilor de mobil si care functioneaza doar conectat la internet (acesta din urma avand acces doar la cateva posturi - nu mai tin minte cate a zis - mai putin de 90 cate vedeam eu). Din pacate dureaza cam mult...la un moment dat am decis sa pastrez abonamentul pentru ca aveam acces la posturile online, dar daca nu imi vor mai oferi acces va trebui sa reziliez. Edited by sas_ro, 26 July 2022 - 19:37. |
#1429
Posted 26 July 2022 - 20:36

sas_ro said: 1658856651[/url]' post='29224068'] Nu am rezolvat .... Luni am sunat iarasi - o alta doamna mi-a promis ca trimite o solicitare (la tehnic am impresia) - zicea ca pe cont imi apare ca si cum as avea doar TV analog (desi eu am TV complet) - nu m-au sunat pana acum Alte doamne/domni (am sunat de vreo 4 ori) mi-au zis ca mediaboxul nu trebuie sa functioneze fara coaxial .....totusi, in manual scrie ca acel coaxial se conecteaza daca ai un abonament de televiziune prin cablu...dar e loc de interpretari - pot deduce ca ar functiona si daca nu ai abonament la TV prin cablu...dar nu zice clar daca sau cate posturi poti viziona.... Un consultant mi-a zis chiar ca ar exista 2 modele - unul care se ofera celor cu abonament prin cablu si unul care se ofera contra cost abonatilor de mobil si care functioneaza doar conectat la internet (acesta din urma avand acces doar la cateva posturi - nu mai tin minte cate a zis - mai putin de 90 cate vedeam eu). Din pacate dureaza cam mult...la un moment dat am decis sa pastrez abonamentul pentru ca aveam acces la posturile online, dar daca nu imi vor mai oferi acces va trebui sa reziliez. Edited by oddy, 26 July 2022 - 20:44. |
#1430
Posted 27 July 2022 - 07:23

Vodafone TV - varianta de servicii fixe , functioneaza oficial cu cablu coaxial si cablu de internet in el! Neoficial ca se gasesc diferite xploituri de a scana online cu internet fara a fi prezent cablul de coaxial ar prinde un 99 de canale online. Insa pentru neoficial nu se ofera support este si normal. Mai exista o varianta pt mobile care e in editie limitata in teste pe clientii bussines - unde functioneaza doar cu cablu de internet unde nu exista obligativitatea cablului de coaxial si la fel prinde 99 canale (asta il am si eu)
|
#1431
Posted 27 July 2022 - 07:41

Vodafone TV - varianta de servicii fixe , functioneaza oficial cu cablu coaxial si cablu de internet in el! Neoficial ca se gasesc diferite xploituri de a scana online cu internet fara a fi prezent cablul de coaxial ar prinde un 99 de canale online. Insa pentru neoficial nu se ofera support este si normal. Mai exista o varianta pt mobile care e in editie limitata in teste pe clientii bussines - unde functioneaza doar cu cablu de internet unde nu exista obligativitatea cablului de coaxial si la fel prinde 99 canale (asta il am si eu) As vrea sa cred ca posibilitatea de a vedea posturile online nu este neoficiala, atata timp cat exista optiunea in mediabox. |
#1432
Posted 27 July 2022 - 07:54

In cartea care a venit cu mediaboxul cel mai sigur scrie.
|
#1433
Posted 27 July 2022 - 10:36

Gata, l-am lasat pornit vreo 2 zile si acum l-am gasit oprit
Am scanat din nou (dupa metoda lui @geanny06) si functioneaza: tot la 8 posturi free to air am reusit sa-i scot mufa si am 99 posturi online. Probabil a fost o "problema" pe cont....si au rezolvat-o...dar nici ca m-au sunat. Le fac sesizare si cer mediaboxuri din alea de care spunea @HeroicStar - daca nu, probabil solicit reziliere - la locatia respectiva am si Orange net + tv la 10 lei...asa ca Vodafone nu prea isi justifica banii. Plus ca se mai intrerupe netul din cand in cand - aveam o parere mai buna pana acum - dar nu mi-a functionat fix cand aveam eu nevoie (vorbesc de mediabox) Edited by sas_ro, 27 July 2022 - 10:37. |
|
#1434
Posted 27 July 2022 - 14:29

Aveti vreo brosura in care scrie clar ca trebuie sa conectezi cablul coaxial? - eu tot am cautat (...ca sa nu mi se mai puna aceasta "placa" de catre consultanti), insa nu am gasit. As vrea sa cred ca posibilitatea de a vedea posturile online nu este neoficiala, atata timp cat exista optiunea in mediabox. https://www.vodafone..._user_guide.pdf Conectează mediaboxul Vodafone TV la rețeaua de cablu coaxial Vodafone (în situaţia în care ai un abonament de televiziune prin cablu Vodafone). In situatia in care nu ai ----> automat nu ai avea cum sa ai mediaboxul VTV doar pentru mobile pt ca nu ti se va da tie pt ca e inca in teste limitate la unii angajati si clienti Bussines |
#1435
Posted 28 July 2022 - 07:14

da, cam asa e.
Insa eu pastrez abonamentul doar pentru ca (momentan) imi ofera posibilitatea de a vedea posturile alea online. Daca va mai exista posibilitatea asta in viitor - voi mentine abonamentul, daca nu - ma pot obisnui si fara. Pana una alta, nu voi mai reseta mediaboxul ca sa nu am surprize ![]() |
#1436
Posted 28 July 2022 - 09:32

Salut!
Cu boxu' asta si cu abonament TV Complet ai acces la ceva din sectiunea On Demand? Afara de ce e in Catch Up in alea 7 zile, bineinteles... Intreb pentru ca in versiunea web sau cu aplicatie Android nu ai acces la multe din cele grupate sub titulatura On Demand. |
#1437
Posted 28 July 2022 - 16:32

...sincer, nu cred ca am mai intrat pana acum - am verificat si mi s-a deschis un film cu Blood si nu mai stiu cum
|
#1438
Posted 28 July 2022 - 16:55

#1439
Posted 30 July 2022 - 11:51

Cred că am și opțiunea video on demand....dar nu am timp sa mă uit la filme
|
|
#1440
Posted 04 August 2022 - 18:56

Buna ziua,
Folosesc acest mediabox conectat la internet printr-un router cu cartela gsm (tot Vodafone). Am optiunea Video nelimitat care in teorie ar trebui sa ofere acces nelimitat pe platforma Vodafone TV, insa in aplicatie scrie ca se aplica politica de utilizare rezonabila si ar fi limitat la 100 GB. Am un abonament wow3 cu 115 GB internet (plus optiunea video nelimitat) - impreuna as avea 215 GB - suficient pentru a tine deschis mediaboxul cam 4 ore pe zi (router-ul imi arata un fel de consum "live" si am calculat cam cat consuma daca il tin deschis 4 ore pe zi ~ 175GB/luna). O alta problema ar fi ca (de obicei) seara se mai blocheaza imaginea (semnalul GSM e mai slab in acea zona) - aveti idee cum as putea sa reduc consumul de date la minim astfel incat sa evit blocajele? Am setat calitatea video la minim (560p daca tin minte bine) - credeam ca asa voi evita blocajele, dar cred ca el isi face buffer in functie de calitatea video setata. Multumesc Edited by sas_ro, 04 August 2022 - 18:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users