Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mașinile din Anglia nu vor mai putea fi înmatriculate la noi
Last Updated: Jul 15 2020 13:46, Started by
neur0
, Jul 14 2020 14:26
·
0
#55
Posted 14 July 2020 - 19:03
O decizie care trebuie luata de cel putin 20 de ani.Ar fii salvat multe vieti.
|
#56
Posted 14 July 2020 - 19:54
#57
Posted 14 July 2020 - 19:55
neur0, on 14 iulie 2020 - 18:35, said:
Da, cel mai simplu și cel mai ieftin va fi să le înmatriculeze în Bulgaria. |
#59
Posted 14 July 2020 - 21:12
Pai nu ai inteles tu bine. Masina aia era fabricata in Franta (sau ma rog, ansamblata) si exportata in UK.
Si noi in Romania producem componente pentru masini cu volan pe dreapta dupa care le exportam, dupa care ajung in masina, dupa care export in UK. Dupa care romanii le cumpara din UK si iar ajung acasa in Romania. |
#60
Posted 15 July 2020 - 00:43
tomaso, on 14 iulie 2020 - 15:49, said:
Nu am niciun motiv să-mi fie ciudă pe unul cu volanul pe dreapta. Mașina mea costă aproximativ 30000 euro după devalorizare în urma celor doi ani trecuți de la achiziționare. O mașină cu volan pe dreapta costă puțin. Pot să-mi iau 20 de mașini cu volan pe dreapta, dacă aș fi atât de inconștient încât să dau banii pe așa ceva. Patronasul in mare SUV, sclavul in cazan cu volan pe dreapta... |
#61
Posted 15 July 2020 - 01:37
Eu am condus o maragoaie cu volan pe dreapta, nu orbea pentru ca avea reglaj pentru mersul pe stanga ( a6 2014 ), a fost ciudat la inceput am venit din Anglia in Romania, cu ea si rudele mele si in depasiri cu un copilot nu ai nicio problema, insa in depasire singur daca nu ai caluti multi ( asta avea 245) , ca sa poti sta la ceva distanta de ala din fata sa ai vedere e o problema. in schimb te obisnuiesti destul de repede cu ea. ( masina a venit doar pentru concediu nu a ramas in Romanica ) )) . Dar sa vezi Duster sau Sandero ( chiar am vazut pe dreapta ) mi se pare culmea prostiei, oamenii si le iau pentru ca s mai ieftine nu pentru ca sunt mai sigure ca unele noi de aici cum aberau unii, o tigaie din 2001 pe anglea e un pericol public
|
#62
Posted 15 July 2020 - 04:49
LukRo, on 14 iulie 2020 - 16:25, said:
N-ai inteles bre care e smenul... masinile tot din UK vin dar in acte le treci prin Irlanda, Malta, Cipru... dexterash, on 14 iulie 2020 - 14:50, said:
Malta nu, da' prevad ceva de genul UK->Irlanda->UE. Ultima oara cand am facut NCT am asteptat mai bine de o luna pana la programare apoi mai trebuie sa ai si o adresa de Irlanda pe care sa inmatriculezi masina si sa-i faci asigurare sau sa o plimbi cu platforma. Ca sa-ti trimita certificatul de inmatriculare trebuie sa platesti si ceva taxe pentru masina si il trimit prin posta pe adresa declarata acolo. Apoi in Irlanda mai platesti VRT (un fel de taxa de inmatriculare) de care nu scapi decat daca faci transfer de rezidenta (adica detii masina de cel putin 6 luni de zile si devii rezident in Irlanda (stai cel putin 185 zile pe an)). VRT-ul ala e in functie de CO2 si poate fi de la 15% din valoarea masinii estimata de ei in sus (se aplica atat la masinile noi cat si SH; la masinile noi e deja inclus in pret (de aia masinile in Irlanda sunt cu 3000-5000Euro mai mult fata de alte tari din EU si e plin de diesel, ca taxeaza CO2 la greu). Platesti NCT, VRT, platesti eventuale reparatii ca sa treaca NCT, vapor din UK pana in Irlanda (asta daca nu o aduci din Irlanda de Nord) si vapor iarasi din Irlanda pana in Franta sau alta destinatie. Adunand toate astea, crezi ca nu gasesti aceiasi masina cu volanul pe stanga in alta parte in UE? oricum in Romania trebuie sa ii schimbi cel putin farurile; daca nu te intereseaza ca-i orbesti pe ceilalti, macar sa vezi tu bine (sau sa cauti din start o masina cu faruri adaptive si schimbi din codare). Apoi mai sunt unii producatori gen Renault care nu prea investesc mult pentru conversia masinilor cu volanul pe partea dreapta: cutia de sigurante e tot pe stanga si practic torpedo-ul e jumate din cat ar trebui sa fie, sa deschizi capota o faci tot de pe stanga (de la pasager), unele guri de ventilatie bat ciudat pe la picioare si la unele masini ai senzatia ca volanul nu e pe aceiasi linie cu pedalele. (ce am scris mai sus a fost bazat pe experienta personala de a inmatricula un autoturism din UK in Irlanda prin 2014) Edited by MembruAnonim, 15 July 2020 - 05:03. |
#63
Posted 15 July 2020 - 08:56
tomaso, on 14 iulie 2020 - 15:49, said: Nu am niciun motiv să-mi fie ciudă pe unul cu volanul pe dreapta. Mașina mea costă aproximativ 30000 euro după devalorizare ĂŽn urma celor doi ani trecuți de la achiziționare. Deci ai dat 30 000 de euro pe un cazan care oricum merge la fier vechi. Acum ai ciuda pe ăștia că plătesc 2000 de euro pentru o mașină cu volan pe dreapta. Te creeeed ! |
#64
Posted 15 July 2020 - 09:05
nu are ciudă, ci nu vrea să moară din cauza unuia din ăia care sunt prea fuduli să meargă pe jos dacă nu au bani de mașină
|
|
#65
Posted 15 July 2020 - 09:24
Am dat mai mult , pentru că a fost nouă, dar după doi ani și 75000km s-a mai devalorizat.
Valoarea mașinii este puțin importantă, sunt colegi care conduc mașini mult mai scumpe, zi de zi. Ceea ce mi se pare aiurea este mentalitatea celor care cumpără mașini cu volan pe dreapta. Nu am văzut astfel de mașini decât ”brand name”. Vechi și foarte vechi, de regulă. Cei care le conduc, în marea lor majoritate (nu generalizez) sunt genul care nu au bani, dar au pretenții. Dacă au 5000 euro disponibili nu-și cumpără o mașină de câțiva ani, un Hunday, o Toyota, o Honda, un Opel, Citroen, Renault. Li se pare că acestea ar ”no name” și le pute. Preferă căzături cu muuulți kilometri dar musai să fie nemțească, din cele 4 firme bine cunoscute. Li se pare că a conduce o mașină ”scumpă” și de ”marcă” le oferă lor o imagine mai bună. Unii preferă compromisul volanului pe dreapta încercând să ia ceva mai nou. Pe dreapta? Un amănunt ... acolo. Din partea mea să cumpere fiecare ce vrea el, nu mă deranjează. Dar am o problemă cu cei care cumpără mașini pentru a-și calma frustrări și neîmpliniri. Mă enervează unul care îmi dă flashuri prin curbe pentru a mă da eu la o parte, să-l las pe el să depășească pe dublă linie continuă și apoi să risc ca prostul să facă accident fix în fața mea. Dacă e cu BMW și volan pe dreapta deja ... Sumt mulți oameni care cred că dacă au cumpărat un bmw din 2004-2005 subit au devenit scule și că toată lumea ar trebui să le respecte mașina. Se comportă agresiv, conduc periculos, fac tot felul de scheme în trafic. Volanul pe dreapta ar trebui să-i calmeze, dar nu, parcă se tâmpesc și mai mult. În sfârșit, sper să fie pusă în aplicare interzicerea mașinilor cu volan pe dreapta. Să dispară de pe drumuri. Ok, dacă văd un cuplu de englezi care conduc un camper cu volanul pe dreapta, chiar nu am o problemă. Dar când văd minoritari din etnii conlocuitoare care fac slalom pe drum, intrând sinucigaș în depășiri inutile, fără a vedea pe unde merg, parcă mi se termină rezerva de înțelegere. Știu și oameni ok care conduc mașini cu volanul pe dreapta și cu care își fac treaba. Autoutilitare diverse, de regulă. Pe ei îi înțeleg, dar aceștia nu sunt un pericol, sunt cuminți, atenți, nu au gene de șumaheri în mizerie. |
#67
Posted 15 July 2020 - 09:31
loveparade, on 14 iulie 2020 - 21:12, said:
Pai nu ai inteles tu bine. Masina aia era fabricata in Franta (sau ma rog, ansamblata) si exportata in UK. Si noi in Romania producem componente pentru masini cu volan pe dreapta dupa care le exportam, dupa care ajung in masina, dupa care export in UK. Dupa care romanii le cumpara din UK si iar ajung acasa in Romania. Dap. Cam asta e tehnica. Piesele se produc în general în Europa de est. Mașinile sunt asamblate în alte locuri. În Europa de Vest oamenii vând mașini în stare relativ bună pentru că e ușor să faci un upgrade. De ce să platesti rate la banca pentru o mașină veche când poți să-ți iei una noua ? Schimbarea se face la dealer. Lasi mașina veche, pleci cu aia noua. Dealerul îți găsește și banca unde faci noul credit. |
#68
Posted 15 July 2020 - 09:34
până la urmă cretinitatea asta a englezilor trebuie să se termine.
să își schimbe dracului odată circulația și sistemul de măsură și tot să fie ca restul lumii stăm să ne forțăm reguli pentru niște degenerați încrezuți. eu dacă aș fi producător de mașini nici nu aș mai produce cu volan pe dreapta. să conducă TVR-urile, Astonurile și MG-urile lor dacă vor |
#69
Posted 15 July 2020 - 10:47
Încearcă tu să faci englezii să treacă la suc de portocale, să le placă sexul opus și să conducă pe dreapta.
|
|
#70
Posted 15 July 2020 - 10:51
suedejii, că tot îți plac ție, au putut
au dat o lege și au zis de mâine se circulă invers [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1f/Kungsgatan_1967.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#71
Posted 15 July 2020 - 10:53
Cretinitatea nu e a englezilor,ci a romanilor ca aduc cazanele cu volan pe dreapta,si le mai si inmatriculeaza,si se dau cu ele,mai mult,le vand si altora ca ei ce si aia se chinuie sa mearga cu ele printre noi.
|
#72
Posted 15 July 2020 - 10:57
Pai ie ieftine și românii ie descurcăreți, specialiști în ieftin și degeaba.
Sa vedem cine are curajul să zică ceva de românii care caută ieftin, moca și dejeaba. Edited by dexterash, 15 July 2020 - 10:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users