Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Telecomanda cu touch triplu PNI S...

La ce medic sa merg in funcț...

Problema placa video Rx580
 Parchet laminat dublu click - dem...

Telefon usb3.1

Adaugare watermark, gen Mediafax

Sri Lanka in faliment
 La multi ani @VladVladd!

RADIO BRAILA DENS FM

Amplificator yamaha as 501 in pro...

Electrician sau Instalator sanitar?
 Cate placute RAM sa adaug?

Modul step up dc to dc legat de p...

Cost autorizație de construi...

ajutor vita de vie
 

BMW iX3 2021

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 836
  • Înscris: 25.09.2011
Long story short.

Este o versiune electrica X3
Autonomie WLTP 460km (baterie 80kwh, 74kwh folosibili)
Putere de incarcare de max 150kw si 0-80% 34min (conform BMW)
0-100 in 6.8 sec, limitata la 180km/h
286CP si 400Nm cuplu.
Cutie cu o singura treapta de viteza si transmisie puntea fata (no xdrive/awd for you folks, poate intr-un viitor pachet M)
Jante standard de 19 inch + optional 20 inch.
Baterii de la CATL (520kg) si motorul electric facute de BMW.
Greutate totala aprox. 2.2t

Dotari standard:
  • suspensie adaptiva
  • cruise control adaptiv (+stop&go)
  • plafon panoramic
  • faruri LED (fara faza lunga adaptiva)
  • scaune incalzite
  • sistem autonom de mentinerea benzii, inclusiv in viraje
  • carplay si android auto
Lansare:
  • China - end of 2020
  • Restul lumii: 2021.
Pret? 70k TVA inclus in Germania.

[ https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/19-bmw-ix3.jpg?itok=U6rq5g7- - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/18-bmw-ix3.jpg?itok=mBMBWtvz - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
mkdan2004

mkdan2004

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 16.07.2008
Although its bodystyle might suggest it offers four-wheel drive, the iX3 is planned to be exclusively rear-driven. Power comes from a rear-mounted electric motor producing 282bhp and 295lb ft of torque, being channelled through a single-speed gearbox.
Este bazat pe X3, nici nu ar avea de unde sa fie FWD.

Edited by mkdan2004, 14 July 2020 - 14:13.


#3
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 836
  • Înscris: 25.09.2011

View Postmkdan2004, on 14 iulie 2020 - 14:11, said:

Although its bodystyle might suggest it offers four-wheel drive, the iX3 is planned to be exclusively rear-driven. Power comes from a rear-mounted electric motor producing 282bhp and 295lb ft of torque, being channelled through a single-speed gearbox.
Este bazat pe X3, nici nu ar avea de unde sa fie FWD.

Conform configuratorului de pe site-ul BMW, toate variantele de X3 vin cu tractiune integrala, mai putin versiunea full electrica anuntata mai sus.

Edited by diabolik213, 14 July 2020 - 14:38.


#4
mkdan2004

mkdan2004

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 16.07.2008
In Romania da, si probabil in Europa, dar in SUA se vind si versiuni Sdrive. Uite un review:
https://www.caranddriver.com/bmw/x3
Apropo, nu stiu unde te-ai uitat tu pe configurator, dar si in Romania poate fi cumparat X3 cu tractiune spate cel putin pe versiunile diesel, vezi modelul Sdrive 18d:
https://www.bmw.ro/c...ists/bmw-X3.pdf

Edited by mkdan2004, 14 July 2020 - 14:55.


#5
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 836
  • Înscris: 25.09.2011
@mkdan2004 ix3 nu o sa fie lansat in usa.

M-am uitat pe configuratorul de pe site-ul UK si RO al BMW.

#6
mkdan2004

mkdan2004

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 16.07.2008
Este imbecil configuratorul nou pe site-ul BMW.ro dar este si in ro disponibil modelul sdrive cum ai vazut din lista de preturi. Initial si eu stiam ca in SUA nu va fi lansat dar:
https://www.autoevol...les-146029.html
The BMW iX3 will be the carmaker’s first model to also be produced for export at the Shenyang manufacturing facility in China, with market launch to begin in the Middle Kingdom later in 2020. The U.S. should be getting it in the first half of 2021.

#7
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,709
  • Înscris: 23.11.2005
Cred ca confuzia e ca, noul X3 de dupa 2015 e pe sasiul tampit de MiniCooper, deci sDrive-ul e tractiune FATA, sau optional un xDrive (  dar nu dinala smecher rear-biased cu cutie de transfer ) front-biased.
Comparativ cu vechiul X3 care era pe sasiul de E91, care era, deci RWD pentru versiunile sDrive si xDrive adevarat cu cutie de transfer si rear-biased.

Din ce am citit si eu pe WIKI si ma gandesc logic, sunt mai mult ca sigur ca iX3 e RWD, ar fi fost stupid sa-l faca FWD.


"De acolo, puterea este trimisă direct către roţile spate ale noului BMW iX3. Acest lucru măreşte suplimentar eficienţa generală a sistemului de propulsie, reduce consumul de energie electrică şi extinde autonomia noului BMW iX3, iar conducătorii se bucură de o experienţă tracţiunii spate clasică pentru BMW. De asemenea, oferă performanţe excepţionale pe zăpadă, gheaţă şi suprafeţe alunecoase datorită tracţiunii remarcabile şi stabilităţii direcţionale excelente. Tehnologia sa avansată de control al stabilităţii cu ARB (sistem de control al patinării roţilor faţă) îi permite să menţină impulsul continuu chiar şi în condiţii adverse de drum şi vreme."

Extras din: https://www.press.bm...ficiale-bmw-ix3

Edited by InTech, 14 July 2020 - 17:42.


#8
mkdan2004

mkdan2004

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 16.07.2008
BMW X3 NU este pe platform de Mini si NU exista in versiune cu tractiune fata. BMW X3 atat F25 cat si G01 au fost construite doar in 2 versiune de tractiune spate sau tractiune integrala. BMW X1 F45 este intradevar pe platforma Mini si este tractiune fata sau integrala.
Noul X3 G01 este de fapt pe platforma CLAR, aceasi ca si X5, in nici un caz platforma Mini UKL2.

Edited by mkdan2004, 14 July 2020 - 19:03.


#9
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,912
  • Înscris: 07.10.2005

View PostInTech, on 14 iulie 2020 - 17:37, said:

Cred ca confuzia e ca, noul X3 de dupa 2015 e pe sasiul tampit de MiniCooper, deci sDrive-ul e tractiune FATA, sau optional un xDrive (  dar nu dinala smecher rear-biased cu cutie de transfer ) front-biased.
Comparativ cu vechiul X3 care era pe sasiul de E91, care era, deci RWD pentru versiunile sDrive si xDrive adevarat cu cutie de transfer si rear-biased.

De ce spui prostii daca nu stii, nu mai bine nu spui nimic despre subiectul asta? De unde ai auzit tu de X3 cu tractiune fata? Mai esti si posesor de BMW.

Edited by Mr. Incredible, 14 July 2020 - 20:27.


#10
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,709
  • Înscris: 23.11.2005
FML.
Da, true, corect. Am fost drogat cand am scris.
Tot ce am zis eu este corect daca inlocuiesti X3 cu X1, atat pentru varianta curenta cat si pentru cea derivata din E91.

Nu stiu de ce naiba m-am gandit la X1, ca doar nici n-a fost un X3 nou dupa 2015, ci atunci s-a schimbat modelu la X1 Posted Image)

@ Mr. Incredible
- yup, yup, acu am vazut ! m-am corectat !

Nu fac parte din grupul celor care aveau impresia ca seria 1 e tractiune fata ( cel nou chiar e ).

X3 a fost intotdeauna cu tunel median, si un proper RWD/AWD.
Imi pare rau de noul X1 cu al lui motor transversal care-i doar o treaba de marketing, o jucarie mai incapatoare la interior ( pentru ca are capota mai scurta ).

Edited by InTech, 14 July 2020 - 20:31.


#11
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,912
  • Înscris: 07.10.2005
In 2014 s-a facut un facelift la X3 pentru generatia respectiva iar din 2017 a aparut modelul actual.

#12
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,709
  • Înscris: 23.11.2005
Corect, a primit B47-le la sfarsit de 2014 ( si chiar l-am avut ca variante de cumparat ). iar ultimele bucati de prin 2017 inainte de noul model chiar au avut farurile din fata revizuite cu Full LED si Navi-ul cu ID6/7, un fel de technical update mai degraba ( mini-LCI ).

#13
JustARandomGuy

JustARandomGuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 13.02.2018

View Postmkdan2004, on 14 iulie 2020 - 19:03, said:

BMW X1 F45 este intradevar pe platforma Mini si este tractiune fata sau integrala.

BMW X1 F45? Exista si designatia asta? F48 eventual...

#14
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,709
  • Înscris: 23.11.2005
Este, si e cam acelasi lucru, chiar daca e deghizat ca un MPV ( 2 Active Tourer); e acelasi sistem front-biased; tin minte ca ma uitasem pe PDF-ul cu schema transmisiei si si sistemului xDrive; e total amboulea fata de un xDrive normal; are in diferentialul spate un sistem de ambreiaje multidisc controlate de un motoras care decid sa CUPLEZE puntea spate.

Revenind la iX3, are si modul Bombardier.
Attached File  109545580_3139995799370392_3458290652519562765_o.jpg   356.35K   13 downloads

Stiu ca prima oara vazusem asta pe un Golf Electric.
"In electric cars such as the Nissan Leaf and Mitsubishi i-MiEV, B mode increases the level of regenerative braking when the accelerator pedal is released." - asta o fi ?

#15
mkdan2004

mkdan2004

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 16.07.2008

View PostJustARandomGuy, on 15 iulie 2020 - 11:05, said:


BMW X1 F45? Exista si designatia asta? F48 eventual...

Good point, culmea e ca are cineva in familie un F45, i should know. Da, e F48 X1.

#16
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,402
  • Înscris: 30.08.2005
Modul de amplasare a bateriei și lipsa greutății date de motorul termic fac posibilă fără emoții o tracțiune spate eficientă.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate