Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BMW iX3 2021
Last Updated: Jul 18 2020 06:25, Started by
diabolik213
, Jul 14 2020 13:31
·
0
#1
Posted 14 July 2020 - 13:31
Long story short.
Este o versiune electrica X3 Autonomie WLTP 460km (baterie 80kwh, 74kwh folosibili) Putere de incarcare de max 150kw si 0-80% 34min (conform BMW) 0-100 in 6.8 sec, limitata la 180km/h 286CP si 400Nm cuplu. Cutie cu o singura treapta de viteza si transmisie puntea fata (no xdrive/awd for you folks, poate intr-un viitor pachet M) Jante standard de 19 inch + optional 20 inch. Baterii de la CATL (520kg) si motorul electric facute de BMW. Greutate totala aprox. 2.2t Dotari standard:
[ https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/19-bmw-ix3.jpg?itok=U6rq5g7- - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/18-bmw-ix3.jpg?itok=mBMBWtvz - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 14 July 2020 - 14:11
Although its bodystyle might suggest it offers four-wheel drive, the iX3 is planned to be exclusively rear-driven. Power comes from a rear-mounted electric motor producing 282bhp and 295lb ft of torque, being channelled through a single-speed gearbox.
Este bazat pe X3, nici nu ar avea de unde sa fie FWD. Edited by mkdan2004, 14 July 2020 - 14:13. |
#3
Posted 14 July 2020 - 14:37
mkdan2004, on 14 iulie 2020 - 14:11, said:
Although its bodystyle might suggest it offers four-wheel drive, the iX3 is planned to be exclusively rear-driven. Power comes from a rear-mounted electric motor producing 282bhp and 295lb ft of torque, being channelled through a single-speed gearbox. Este bazat pe X3, nici nu ar avea de unde sa fie FWD. Conform configuratorului de pe site-ul BMW, toate variantele de X3 vin cu tractiune integrala, mai putin versiunea full electrica anuntata mai sus. Edited by diabolik213, 14 July 2020 - 14:38. |
#4
Posted 14 July 2020 - 14:41
In Romania da, si probabil in Europa, dar in SUA se vind si versiuni Sdrive. Uite un review:
https://www.caranddriver.com/bmw/x3 Apropo, nu stiu unde te-ai uitat tu pe configurator, dar si in Romania poate fi cumparat X3 cu tractiune spate cel putin pe versiunile diesel, vezi modelul Sdrive 18d: https://www.bmw.ro/c...ists/bmw-X3.pdf Edited by mkdan2004, 14 July 2020 - 14:55. |
#6
Posted 14 July 2020 - 16:05
Este imbecil configuratorul nou pe site-ul BMW.ro dar este si in ro disponibil modelul sdrive cum ai vazut din lista de preturi. Initial si eu stiam ca in SUA nu va fi lansat dar:
https://www.autoevol...les-146029.html The BMW iX3 will be the carmaker’s first model to also be produced for export at the Shenyang manufacturing facility in China, with market launch to begin in the Middle Kingdom later in 2020. The U.S. should be getting it in the first half of 2021. |
#7
Posted 14 July 2020 - 17:37
Cred ca confuzia e ca, noul X3 de dupa 2015 e pe sasiul tampit de MiniCooper, deci sDrive-ul e tractiune FATA, sau optional un xDrive ( dar nu dinala smecher rear-biased cu cutie de transfer ) front-biased.
Comparativ cu vechiul X3 care era pe sasiul de E91, care era, deci RWD pentru versiunile sDrive si xDrive adevarat cu cutie de transfer si rear-biased. Din ce am citit si eu pe WIKI si ma gandesc logic, sunt mai mult ca sigur ca iX3 e RWD, ar fi fost stupid sa-l faca FWD. "De acolo, puterea este trimisă direct către roţile spate ale noului BMW iX3. Acest lucru măreşte suplimentar eficienţa generală a sistemului de propulsie, reduce consumul de energie electrică şi extinde autonomia noului BMW iX3, iar conducătorii se bucură de o experienţă tracţiunii spate clasică pentru BMW. De asemenea, oferă performanţe excepţionale pe zăpadă, gheaţă şi suprafeţe alunecoase datorită tracţiunii remarcabile şi stabilităţii direcţionale excelente. Tehnologia sa avansată de control al stabilităţii cu ARB (sistem de control al patinării roţilor faţă) îi permite să menţină impulsul continuu chiar şi în condiţii adverse de drum şi vreme." Extras din: https://www.press.bm...ficiale-bmw-ix3 Edited by InTech, 14 July 2020 - 17:42. |
#8
Posted 14 July 2020 - 19:03
BMW X3 NU este pe platform de Mini si NU exista in versiune cu tractiune fata. BMW X3 atat F25 cat si G01 au fost construite doar in 2 versiune de tractiune spate sau tractiune integrala. BMW X1 F45 este intradevar pe platforma Mini si este tractiune fata sau integrala.
Noul X3 G01 este de fapt pe platforma CLAR, aceasi ca si X5, in nici un caz platforma Mini UKL2. Edited by mkdan2004, 14 July 2020 - 19:03. |
#9
Posted 14 July 2020 - 20:25
InTech, on 14 iulie 2020 - 17:37, said:
Cred ca confuzia e ca, noul X3 de dupa 2015 e pe sasiul tampit de MiniCooper, deci sDrive-ul e tractiune FATA, sau optional un xDrive ( dar nu dinala smecher rear-biased cu cutie de transfer ) front-biased. Comparativ cu vechiul X3 care era pe sasiul de E91, care era, deci RWD pentru versiunile sDrive si xDrive adevarat cu cutie de transfer si rear-biased. De ce spui prostii daca nu stii, nu mai bine nu spui nimic despre subiectul asta? De unde ai auzit tu de X3 cu tractiune fata? Mai esti si posesor de BMW. Edited by Mr. Incredible, 14 July 2020 - 20:27. |
#10
Posted 14 July 2020 - 20:27
FML.
Da, true, corect. Am fost drogat cand am scris. Tot ce am zis eu este corect daca inlocuiesti X3 cu X1, atat pentru varianta curenta cat si pentru cea derivata din E91. Nu stiu de ce naiba m-am gandit la X1, ca doar nici n-a fost un X3 nou dupa 2015, ci atunci s-a schimbat modelu la X1 ) @ Mr. Incredible - yup, yup, acu am vazut ! m-am corectat ! Nu fac parte din grupul celor care aveau impresia ca seria 1 e tractiune fata ( cel nou chiar e ). X3 a fost intotdeauna cu tunel median, si un proper RWD/AWD. Imi pare rau de noul X1 cu al lui motor transversal care-i doar o treaba de marketing, o jucarie mai incapatoare la interior ( pentru ca are capota mai scurta ). Edited by InTech, 14 July 2020 - 20:31. |
|
#11
Posted 14 July 2020 - 20:31
In 2014 s-a facut un facelift la X3 pentru generatia respectiva iar din 2017 a aparut modelul actual.
|
#12
Posted 14 July 2020 - 20:34
Corect, a primit B47-le la sfarsit de 2014 ( si chiar l-am avut ca variante de cumparat ). iar ultimele bucati de prin 2017 inainte de noul model chiar au avut farurile din fata revizuite cu Full LED si Navi-ul cu ID6/7, un fel de technical update mai degraba ( mini-LCI ).
|
#14
Posted 15 July 2020 - 11:37
Este, si e cam acelasi lucru, chiar daca e deghizat ca un MPV ( 2 Active Tourer); e acelasi sistem front-biased; tin minte ca ma uitasem pe PDF-ul cu schema transmisiei si si sistemului xDrive; e total amboulea fata de un xDrive normal; are in diferentialul spate un sistem de ambreiaje multidisc controlate de un motoras care decid sa CUPLEZE puntea spate.
Revenind la iX3, are si modul Bombardier. 109545580_3139995799370392_3458290652519562765_o.jpg 356.35K 13 downloads Stiu ca prima oara vazusem asta pe un Golf Electric. "In electric cars such as the Nissan Leaf and Mitsubishi i-MiEV, B mode increases the level of regenerative braking when the accelerator pedal is released." - asta o fi ? |
#15
Posted 15 July 2020 - 13:11
|
#16
Posted 18 July 2020 - 06:25
Modul de amplasare a bateriei și lipsa greutății date de motorul termic fac posibilă fără emoții o tracțiune spate eficientă.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users