Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Portare din Telekom problematica
Last Updated: Jun 04 2021 12:03, Started by
MembruAnonim
, Jul 10 2020 11:22
·
0
#1
Posted 10 July 2020 - 11:22
O sa mentin discutia scurt si la subiect: vreau sa portez din Telekom in Orange si mi-a refuzata portarea pe motiv de cod client gresit.
Uitandu-ma pe factura si in cont vad ca ei sunt mai speciali si au coduri diferite, pe factura incepe cu 9, pe contul de client incepe cu R. Asta mi se pare o incercare de a mentine blocati clientii care vor sa porteze de la ei, iar eu, asa cum am zis intotdeauna, nu accept magariile niciunui operator. Ati portat din Telekom in alta retea? Daca da, cum s-a trecut codul de client? In cazul in care nu voi reusi sa finalizez cu succes portarea, o sa ma asigur ca tot ce tine de Telekom se va rezilia fara taxe si cu o reclamatie bine documentata la ANCOM. |
#3
Posted 10 July 2020 - 11:30
Deci, asa cum banuiesc, se trece cel de pe factura, adica cu 9? Pentru ca eu nu inteleg de ce a refuzata portarea.
|
#5
Posted 10 July 2020 - 11:47
#6
Posted 10 July 2020 - 11:52
#8
Posted 10 July 2020 - 12:03
Am portat si eu din telekom in urma cu vreo 2 ani, codul incepe cu 9
|
#9
Posted 10 July 2020 - 12:23
MembruAnonim, on 10 iulie 2020 - 11:22, said:
Uitandu-ma pe factura si in cont vad ca ei sunt mai speciali si au coduri diferite, pe factura incepe cu 9, pe contul de client incepe cu R. Asta mi se pare o incercare de a mentine blocati clientii care vor sa porteze de la ei, iar eu, asa cum am zis intotdeauna, nu accept magariile niciunui operator. Ati portat din Telekom in alta retea? Daca da, cum s-a trecut codul de client? In cazul in care nu voi reusi sa finalizez cu succes portarea, o sa ma asigur ca tot ce tine de Telekom se va rezilia fara taxe si cu o reclamatie bine documentata la ANCOM. In primul rand lasa teoria conspiratiei si reclamatiile neintemeiate. Ti s-a spus de ce a fost respinsa portarea: codul de client trecut in cererea de portare nu este codul tau de client de la Telekom. Vezi punctele 4 si 5 de aici: http://portabilitate...ruri-importante |
#10
Posted 10 July 2020 - 12:25
MembruAnonim, on 10 iulie 2020 - 11:22, said:
O sa mentin discutia scurt si la subiect: vreau sa portez din Telekom in Orange si mi-a refuzata portarea pe motiv de cod client gresit. Uitandu-ma pe factura si in cont vad ca ei sunt mai speciali si au coduri diferite, pe factura incepe cu 9, pe contul de client incepe cu R. Asta mi se pare o incercare de a mentine blocati clientii care vor sa porteze de la ei, iar eu, asa cum am zis intotdeauna, nu accept magariile niciunui operator. Ati portat din Telekom in alta retea? Daca da, cum s-a trecut codul de client? In cazul in care nu voi reusi sa finalizez cu succes portarea, o sa ma asigur ca tot ce tine de Telekom se va rezilia fara taxe si cu o reclamatie bine documentata la ANCOM. |
|
#11
Posted 10 July 2020 - 12:27
la mine nu e niciun 9 - codul de client e codul de facturare la care prima cifră e înlocuită cu litera R.
|
#12
Posted 10 July 2020 - 12:31
Eu nu vad de ce iti bati tu capul.
In mod normal cand te duci la cel la care vrei sa te portezi te duci cu ultima factura - respectivii se ocupa ei mai departe. |
#13
Posted 10 July 2020 - 12:34
Deci treaba sta asa:
- pe factura codul client apare cu 9 - in portare mi s-a zis de catre cei de aici ca trebuie trecut cu R, cum imi apare in cont Unii client au cod cu 1.X... Cica nu se trece codul de pe factura, fara R... Mai intelegeti voi ceva. |
#14
Posted 10 July 2020 - 12:40
Cere sa incerce si fara R.
Sunt smecherii pe care le fac operatorii ca sa te bage un pic in ceata si, posibil, sa blocheze portarile din reteaua lor in alta retea. Am patit si eu asta anul curent, am portat un numar de la vodafonela RDS, codul de client vomafone incepea cu initialele mele, in cererea catre RDS am trecut codul de client fix cum era la vodafonesi m-am trezit ca nu se poate face portare ca nu se identifica client cu ID X si numar de telefon Y. Asa ca nu ma mira ca si telekomface ceva asemanator. Nu m-ar mira si daca portocala face la fel. Totusi traim in Romania si romanii sunt inventivi. Daca poti ocoli legea de ce sa nu o faci, este o dogma urmata sfant de romani. Interventie moderator: nu mai scrie 'vomafone' si 'telepom', stii foarte cum se numesc operatorii. Daca poti sa scrii corect numele unuia poti sa scrii corect pentru toti.
Edited by AlexEn, 10 July 2020 - 14:06.
|
#15
Posted 10 July 2020 - 12:41
Fara R a incercat, cum scrie pe factura si a fost respinsa...
|
|
#16
Posted 10 July 2020 - 12:49
Scuze, sa se incerce si fara R. Mie cei de la RDS mi-au zis ca pana la cererea mea nu au vazut cod de client vomafone cu initialele clientului urmate de un sir de caractere numerice. Normal ca a dat chix portarea insa am cerut mai apoi sa se incerce fara initiale, asa cum stiau cei de la RDS ca sunt codurile de client de la ceilalti si asa a functionat. Adica portocalele ar trebui sa stie cum arata un cod de client telepom si sa incerce codul tau in formatul cunoscut de ei. Daca cererea este refuzata de telepom poti incerca ce am facut eu. Eu am dat mail suparat la vomafone in care le-a zis clar ca portez la RDS, le-am zis clar ca se fac 2 ani de abonament la ei si sa nu ii prind ca imi prelungesc abonamentul si ca oricum dupa data X nu le mai platesc nimic si daca blocheaza in continuare portarea dupa cateva zile de la trimiterea mailului voi face sesizare la ANPC si o vor lua in mana. S-au activat destul de repede dupa acel mail cei de la vomafone si mi-au raspuns la mail mai ales ca am specificat ca e mail oficial si ca cer raspuns in maxim 4 - 5 zile de la ei.
Cam asa functioneaza relatiile cu furnizorii de servicii. Daca nu ii iei in balon sunt unii care stiu doar sa isi bata joc de clienti. Edited by MembruAnonim, 10 July 2020 - 12:49. |
#17
Posted 10 July 2020 - 13:02
MembruAnonim, on 10 iulie 2020 - 12:34, said:
Deci treaba sta asa: - pe factura codul client apare cu 9 - in portare mi s-a zis de catre cei de aici ca trebuie trecut cu R, cum imi apare in cont Unii client au cod cu 1.X... Cica nu se trece codul de pe factura, fara R... Mai intelegeti voi ceva. |
#18
Posted 10 July 2020 - 13:03
Asta am facut, am trimis documentele si uite, ca nu s-a procesat cum trebuia.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users