Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cumparare statie incarcare masina electrica
#901
Posted 25 October 2021 - 10:20
salutare
Va rog sa-mi faceti o recomandare pentru incarcarea normala de la priza. Dacia Spring. Nu intentionez sa incarc altfel decat priza normala. Prin urmare as dori o recomandare de piese efective. Am un tablou metalic in care as dori sa bag priza efectiva si sigurantele/disjunctoare etc ce ar fi necesare. Am un cablu tras de 3x4 mm2 de cupru. Va multumesc. Edited by roPopa, 25 October 2021 - 10:21. |
#902
Posted 25 October 2021 - 20:24
roPopa, on 25 octombrie 2021 - 10:20, said:
salutare Va rog sa-mi faceti o recomandare pentru incarcarea normala de la priza. Dacia Spring. Nu intentionez sa incarc altfel decat priza normala. Prin urmare as dori o recomandare de piese efective. Am un tablou metalic in care as dori sa bag priza efectiva si sigurantele/disjunctoare etc ce ar fi necesare. Am un cablu tras de 3x4 mm2 de cupru. Va multumesc. LE din cand in cand mai inspectez priza insa deocamdata nu da semne de oboseala, recomandat sa fie ferita de ploaie sau soare. Cand e soare am mai fortat priza cu un incarcator de 16A pe perioade 4-5 ore si tot nu au aparut probleme. (am fotovoltaice si preferam sa bag mai mult in baterii) Edited by raven75, 25 October 2021 - 20:33. |
#903
Posted 26 October 2021 - 07:32
raven75, on 25 octombrie 2021 - 20:24, said:
La incarcatorul de 230v si 10A ce vine cu masina ar trebui sa ai protectiile incluse. Zici ca ai tras circuit separat...o siguranta de 16A cred ca e suficient...cel putin in cazul meu cam asa merge de 2 ani. Daca spun tampenii rog sa ma corectati... LE din cand in cand mai inspectez priza insa deocamdata nu da semne de oboseala, recomandat sa fie ferita de ploaie sau soare. Cand e soare am mai fortat priza cu un incarcator de 16A pe perioade 4-5 ore si tot nu au aparut probleme. (am fotovoltaice si preferam sa bag mai mult in baterii) poti sa-mi zici ce priza ai? Multumesc |
#904
Posted 26 October 2021 - 15:02
roPopa, on 26 octombrie 2021 - 07:32, said:
poti sa-mi zici ce priza ai? Multumesc Pentru programarea incarcarii mai adaug o priza inteligenta ce o controlez din telefon...bonus are si contorizare energie - PNI de la Dedeman Attached Files |
#905
Posted 26 October 2021 - 21:17
Mi se pare cam riscant să stai cu prize una într-alta la 16A pentru mai multe ore mai ales că nu sunt tocmai prize de putere.
|
#906
Posted 26 October 2021 - 22:04
Atata priza aplicata, cat si dispozitivul PNI, ar trebui sa nu fie folosite mai mult timp peste 10A.
|
#907
Posted 26 October 2021 - 22:32
mihaimihai, on 26 octombrie 2021 - 21:17, said:
Mi se pare cam riscant să stai cu prize una într-alta la 16A pentru mai multe ore mai ales că nu sunt tocmai prize de putere. Omul a zis ca vrea sa incarce la 10A de aceea i-am recomandat PNI. Pana acum din 2019 coafura rezista. In cea mai mare parte a timpului priza a fost folosita la 10A si 12A iar atunci daca a fost cazul am pus si priza inteligenta. Cand folosesc incarcatorul aftermarket de 16A (rar) scot priza inteligemta din schema ca nu vreau sa o stric. Edited by raven75, 26 October 2021 - 22:37. |
#908
Posted 27 October 2021 - 09:07
Eu am o priza identica cu cea PNI, dar are sigla D-Link pe ea.
La 10 A, daca apropii urechea de ea, se aude "sfarait" de contact slab inauntru. Edited by kolfleading, 27 October 2021 - 09:08. |
#909
Posted 27 October 2021 - 09:15
#910
Posted 09 November 2021 - 22:13
Am câteva întrebări pentru experții tehnici de pe acest topic:
1. Ce încărcător ați recomanda pentru o casă care acum are monofazic de 9kw iar pe viitor intenționez să instalez panouri fotovoltaice și 1-2 PowerWall-uri Tesla? Ideea ar fi să creez un ecosistem Tesla: mașină/mașini, un Wall Connector gen 3, panouri și 1-2 PowerWall-uri. Singura nedumerire pe care o am este legată de lipsa controlului activ al puterii pe care o livrează Wall Connectorul către mașină. Acum am un încărcător care știe puterea instalată, măsoară consumul din casă și doar ce rămâne livrează către mașină. Este o funcție care s-a activat de multe ori având în vedere ca am totul pe curent în casă. 2. Oare pe viitor Tesla va implementa vreun mod de a comunica între Wall Connector și celelalte elemente ale "ecosistemului"? 3. Adică fizic, încărcătorul are această capacitate? 4. Are toate protecțiile necesare sau ce ar mai trebui să includ? Vă mulțumesc! |
|
#911
Posted 10 November 2021 - 23:26
Am postat pe topicul de Spring un filmulet cu incarcatorul meu de 32A care baga 6.5kW. Se observa ca in sarcina, incarcatorul indica o tensiune de ~200V si incercam sa gasesc o explicatie:
Am setat incarcatorul la 32A, dar masina trage maxim doar 6,6kW. Din aceasta cauza, incarcatorul incercand sa pastreze ecuatia Wati = Amperi x Volti a dat in jos tensiunea pt ca amperajul era "blocat" de mine la 32A. Deci ca sa am 6.5kW la 32A a scazut tensiunea la 203V 203V x 32A = 6496W Are vreo logica ce zic sau tensiunea nu are are voie sa scada si incarcatorul trebuia sa umble la amperaj ? Sau e o problema de instalatie ? |
#912
Posted 11 November 2021 - 00:22
Statia ta de incarcare nu are cum sa scada tensiunea si nici cum sa schimbe amperajul selectat de tine. Ai o problema fie cu instalatia electrica dinainte de statie fie cu voltmetrul statiei.
Masina sau mai exact OBC-ul masinii poate ajusta valoare de curent / putere pe care o trage din retea dar cu tensiunea citita de statie nu are treaba. |
#913
Posted 11 November 2021 - 00:28
Voltajul vine din retea, deci scaderea o face din pacate furnizorul de curent
Problema din ce am mai citit, este ca masina are o putere maxima pe care incearca sa o atinga. Ganditi-va de ex ca Leaf merge pe 110V in US si 230V in UE. Asadar, daca voltajul scade, masina va incerca sa compenseze si trage mai multi amperi, de aceea e bine sa ai calibrate componentele peste nr de amperi minim adica sa mergi cu sigurante, diferentiale si contactori de 40A si cabluri de 6mmp. P = V * I, unde P este constanta Sau poate vrei sa fii foarte sigur ca nu vrei sa risti un incendiu, deci preferi sa pui siguranta de 32A curba C, care sa sara daca se depaseste acest amperaj mai mult timp. |
#914
Posted 11 November 2021 - 06:12
Cand nu este in sarcina, incarcatorul indica ~243V. Am verificat cu multimetru mai multe prize din casa si in garaj si indica ~250V. In garaj am tras fire de 6 de la o doza de legatura de langa casa. In garaj am rcbo de 25A curba B tip A pe general si inca un MCB 25A curba B pe priza de la incarcator(intentionez sa incarc la maxim 24A, dar de dragul experimentului am testat incarcatorul la 32A. Nu am testat atunci insa incarcatorul la 10/16/20/24A sa vad daca tot indica o cadere la 200V)
Edited by 44_de_cai, 11 November 2021 - 06:13. |
#915
Posted 11 November 2021 - 14:00
Adm, on 11 noiembrie 2021 - 00:28, said:
Problema din ce am mai citit, este ca masina are o putere maxima pe care incearca sa o atinga. P = V * I, unde P este constanta Nici macar daca asta presupune ca puterea de incarcare nu va fi atinsa. 44_de_cai, on 11 noiembrie 2021 - 06:12, said:
Cand nu este in sarcina, incarcatorul indica ~243V.
Edited by kolfleading, 11 November 2021 - 14:00. |
|
#916
Posted 11 November 2021 - 14:50
De la doza de langa casa (vezi poza) sunt trase fire de 6 cupru solid pana in tabloul din garaj. Din tablou in priza industriala albastra sunt tot de 6.
Dupa parerea mea, caderea de tensiune ar putea avea urmatoarele cauze: - distanta mare de la stalp (vreo 100m pe sub pamant pana la poarta mea unde sunt instalate 4 contoare - 1 pt mine si restul pt urmatoarele 3 case) - un contact imperfect in doza de langa casa, in tabloul din garaj sau in priza - incarcatorul are contacte imperfecte sau raporteaza gresit tensiunea Attached Files |
#917
Posted 11 November 2021 - 14:58
Ca sa ingustezi aria de cautare fa asa: pune masina la incarcare pe curent maxim si pe cat posibil opreste alti consumatori mari de prin casa/garaj. Masoara cu multimetrul in cele 3 puncte: la contor, la tabloul din casa si la tabloul din garaj. Daca ai tensiuni aproximativ identice, baiul e inainte de contor, pana la stalpi. Daca nu, baiul e intre punctele intre care ai cea mai mare cadere de tensiune.
Incarcatorul poate raporta gresit tensiunea nu doar din cauza unui contact prost ci si din cauza unei posibile proiectari proaste. Edited by pisoiu2, 11 November 2021 - 15:09. |
#918
Posted 11 November 2021 - 15:10
pisoiu2, on 11 noiembrie 2021 - 14:58, said:
Ca sa ingustezi aria de cautare fa asa: pune masina la incarcare pe curent maxim si pe cat posibili opreste alti consumatori mari de prin casa/garaj. Masoara cu multimetrul in cele 3 puncte: la contor, la tabloul din casa si la tabloul din garaj. Daca ai tensiuni aproximativ identice, baiul e inainte de contor, pana la stalpi. Daca nu, baiul e intre punctele intre care ai cea mai mare cadere de tensiune. Incarcatorul poate raporta gresit tensiunea nu doar din cauza unui contact prost ci si din cauza unei posibile proiectari proaste. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users