![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Digi dă startul campaniei Teleportarea
Last Updated: Jun 30 2020 13:45, Started by
IceCoolExtreme
, Jun 29 2020 12:30
·
0

#1
Posted 29 June 2020 - 12:30

Digi dă startul campaniei Teleportarea - Teleportarea în rețeaua Digi Mobil se adresează atât clienților existenți, indiferent de tipul de serviciu contractat, cât și celor noi - Oferta este valabilă doar pe site-ul DigiRomania.ro, iar portarea se poate realiza în integralitate online - Digi Mobil este rețeaua preferată pentru portare, atrâgând peste 2,1 milioane numere de telefonie mobilă, în cei aproape 12 ani de existență ai serviciului de portabilitate ![]() Din 30 iunie, timp de 6 zile, de marți până duminică, clienții care aleg ”să se teleporteze” în rețeaua Digi Mobil beneficiază de o reducere de 50% din valoarea abonamentului ales, timp de 6 luni consecutiv. Oferta în ceea ce privește Teleportarea se aplică atât clienților noi, cât și celor existenți, indiferent de serviciul deținut sau rețeaua din care fac parte în prezent, și este disponibilă exclusiv online, prin site-ul DigiRomania.ro, anunță compania printr-un comunicat remis către hdsatelit.com. Clienții care doresc să beneficieze de această ofertă vor accesa site-ul DigiRomania.ro, secțiunea ”Mobil”, vor alege abonamentul dorit și vor completa câmpurile necesare în vederea plasării comenzii. Ulterior, prețul pe care îl vor achita pentru acesta va fi redus cu 50% pentru o perioadă de 6 luni. Pentru a facilita accesul clienților la serviciul dorit cu minimum de efort și în cel mai scurt timp, întregul proces de comandă și livrare este realizat online... ca o teleportare. Clienții existenți* au posibilitatea să contracteze această ofertă prin logarea în contul de client DigiRomânia, categoria ”Mobil”, aleg abonamentul dorit, selectează opțiunea ”Portare” și urmează pașii pentru plasarea comenzii. Oferta se aplică la contractarea serviciului de telefonie mobilă pentru o perioadă de 24 luni și este valabilă exclusiv online, iar clienții au posibilitatea să opteze pentru livrarea cartelei SIM în doar câteva zile, atât în magazinele Digi, cât și prin curier, livrarea fiind gratuită. ![]() Digi Mobil oferă trei abonamente, la cele mai avantajoase prețuri de pe piață: Digi Mobil Optim Nelimitat la 5 EUR (inclusiv TVA), Digi Mobil Optim 3 la 3 EUR (inclusiv TVA), Digi Mobil Optim 2 la 2 EUR (inclusiv TVA). Digi Mobil Optim Nelimitat oferă minute nelimitate către toate rețelele fixe și mobile, mii de minute internaționale și net nelimitat în rețeaua 4G. Abonamentele Digi Mobil Optim 2 și Digi Mobil Optim 3 conțin minute nelimitate către rețeaua fixă și mobilă Digi și 200, respectiv 300 de minute naționale și internaționale și net nelimitat în rețeaua 4G. Abonații Digi Mobil Optim Nelimitat care acum ar contracta un al doilea sau al treilea abonament de acest gen vor beneficia, suplimentar, de reduceri determinate de volum (4 EUR în loc de 5 EUR, apoi redus cu ocazia acestei campanii). Abonații Digi Mobil care utilizează terminale compatibile cu standardele 5G pot beneficia de date mobile la o viteză normală, până la 80 GB/lună**. Datele mobile pot fi utilizate și după aceste praguri, viteza de download se va modifica lunar până la 256 Kbps și viteza de upload până la 128 Kbps, indiferent de pachetul de trafic și tehnologia în care a fost realizat. Digi Mobil este destinația preferată de portare a utilizatorilor de servicii de voce și date mobile, încă de la lansarea serviciului, în octombrie 2008, potrivit datelor comunicate de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM). În luna mai, Digi Mobil a fost, în continuare, lider la portabilitate, cu 24.656 de numere de telefonie mobilă portate dintr-un total de 55.665 de numere. De la începutul anului până în mai, inclusiv, s-au portat în rețeaua Digi Mobil peste 134.400 numere de telefonie mobilă, ducând la 2.131.846 totalul numerelor mobile portate în rețeaua Digi, în cei aproape 12 ani de existență a serviciului. Pe site-ul DigiRomania.ro, portarea poate fi realizată în integralitate online. Detalii despre condițiile și etapele portării puteți găsi aici. _________ *Client existent Digi, indiferent de tipul de serviciu detinut, inclusiv DigiMobil. În cazul clienților care nu dețin deja un abonament Digi Mobil sau nu vor să porteze peste acesta numărul din altă rețea, odată cu portarea online se va solicita și SIM-ul, care va fi livrat prin curier. În cazul clienților care dețin deja un SIM activ în rețeaua Digi Mobil, se va realiza doar portarea online. **De acest prag beneficiază abonații care își activează serviciile în rețeaua 5G și care utilizează un terminal compatibil 5G. Dacă se respectă aceste condiții, abonații pot utiliza datele mobile la viteza maximă până la pragul de 80GB/lună atât în rețeaua 5G, cât și în 4G, indiferent de cantitatea de date utilizate în fiecare dintre aceste rețele. Accesul la datele mobile este posibil și peste acest prag, cu aplicarea noilor valori de viteză de download și upload menționate mai sus. Abonamentul permite utilizarea unui trafic în rețeaua 4G de până la 50GB la viteză superioară. La atingerea pragului de 50 GB, viteza de acces se va limita lunar până la 256 kbps pentru download, respectiv până la 128 kbps pentru upload. Despre Digi | RCS RDS Digi | RCS RDS este liderul pieței de internet, pay-tv și servicii convergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia, Digi | RCS RDS figurează în top 3 operatori tradiționali de cablu în Europa. Compania deține aproape cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 8,4 milioane de gospodării în România și Ungaria. În domeniul serviciilor mobile de voce și date, Digi a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate. În iunie 2019, a lansat serviciile comerciale în rețeaua Digi Mobil 5G Smart, iar rețeaua se află în plină dezvoltare în mai multe localități din țară (București, Brașov, Bușteni, Constanța, Cluj-Napoca, Craiova, Iași, Mamaia, Oradea, Poiana Brașov, Predeal, Timișoara, Sibiu și Ploiești). Sursa: https://www.digi24.r...ortarea-1330351
Edited by AlexEn, 29 June 2020 - 16:12.
|
#3
Posted 29 June 2020 - 12:41

*Client existent Digi, indiferent de tipul de serviciu detinut, inclusiv DigiMobil. În cazul clienților care nu dețin deja un abonament Digi Mobil sau nu vor să porteze peste acesta numărul din altă rețea, odată cu portarea online se va solicita și SIM-ul, care va fi livrat prin curier. În cazul clienților care dețin deja un SIM activ în rețeaua Digi Mobil, se va realiza doar portarea online. Edited by Mr_Tucan, 29 June 2020 - 12:42. |
#4
Posted 29 June 2020 - 12:57

#5
Posted 29 June 2020 - 13:05

Nu merge sa comanzi.
Deci eu am mers la Telefoane am ales Iphone 11 si imi apare pret intreg cu abonament, nu este redus! |
#6
Posted 29 June 2020 - 13:54

#7
Posted 29 June 2020 - 13:59

YOUR_GOD, te înveți cu răul și zici că este bine. În loc să trimiți un sms din care adrisantul poate să nu priceapă mare lucru, îl suni, vorbești câteva zeci de minute (că minutele chiar sunt nelimitate) și te-ai asigurat că a înțeles omul ce trebuie.
|
#8
Posted 29 June 2020 - 14:02

Pai, se intampla sa nu pot vorbi la telefon. L-am setat la respingere apel, sa tirmita SMS cu "nu pot vorbi acum, va contactez...". Adica, nu decide operatorul ce serviciu imi trebuie mie. Mi se pare ciudat in conditiile in care alte chestii sunt nelimitate. Si mi se pare ciudat si ca mi s-a sters mesajul anterior.
|
#9
Posted 29 June 2020 - 14:45

Pai, se intampla sa nu pot vorbi la telefon. L-am setat la respingere apel, sa tirmita SMS cu "nu pot vorbi acum, va contactez...". Adica, nu decide operatorul ce serviciu imi trebuie mie. Mi se pare ciudat in conditiile in care alte chestii sunt nelimitate. Si mi se pare ciudat si ca mi s-a sters mesajul anterior.
Adica, pentru clientii care au deja digi mobil, aceasta teleportare inseamna ca primesc si ei 6 luni de abonament scazut la jumatate, pe numarul existent? |
#10
Posted 29 June 2020 - 14:57

Easy, boy..poate te-ai barbierit de curand si esti iritat.
Eu sunt client Telekom. In 5 E am tot ce-mi trebuie, nu ce se poate. Nu am nevoie de net nelimitat. Pentru telefon, 3 Giga inseamna nelimitat pentru mine. Am 6. Si pot suna pe oricine, da mesaje oricui. Sa inteleg ca la tine banii nu sunt o problema, prin urmare, esti pe Digi pentru calitatea serviciilor. |
#11
Posted 29 June 2020 - 15:06

Easy, boy..poate te-ai barbierit de curand si esti iritat. Eu sunt client Telekom. In 5 E am tot ce-mi trebuie, nu ce se poate. Nu am nevoie de net nelimitat. Pentru telefon, 3 Giga inseamna nelimitat pentru mine. Am 6. Si pot suna pe oricine, da mesaje oricui. Sa inteleg ca la tine banii nu sunt o problema, prin urmare, esti pe Digi pentru calitatea serviciilor. Si eu nu platesc 5 euro pe un abonament ci 3 ca avem 4 abonamente, sic boy! Si boy, sa stii ca totusi 1 leu pe luna nici nu ma saraceste nici nu ma imbogateste. Si sa nu uit: se pare ca pe tine te-a iritat topicul, nu stim dece. Daca esti atat de multumit de Telekom, stai la el, nu te pune nimeni sa iti cheltui banii pe semeseurile lui Digi. Edited by Cousteau, 29 June 2020 - 15:13. |
|
#12
Posted 29 June 2020 - 15:12

Esti glumet cu Telelekom-ul dar daca esti multumit ce cauti pe pagina de reclama si abonamente Digi sau e foamea mai mare printre angajatii Telekom si mai ales directorii care nu isi mai iau primele colosale ca sa plece pe insule exotice cu avioane private si incercati sa prostiti lumea cu calitatea Telekom . La mine la tara Telekom are 2G si le pica antena intro veselie si stau oamenii fara semnal chiar cu zilele asa ca mai usor cu palavrele si folositi spectrul pe care il aveti si oferiti viteze adevarate
Digi are jumatate ca spectru in B8 si in frecventa de 800 MHz nu au deloc si cu toate acestea in marea majoritate a cazurilor au viteze superioare celor de la Telekom daca tot vrei sa faci comparatia sa o faci asa cum stau lucrurile si nu cu ascunderea adevarului . |
#13
Posted 29 June 2020 - 15:31

M-ati prins! Am patru cunostinte pe Digi. Nu ca Telekom e vreo minune, dar astora le cade mereu semnalul, ba nu-i aud etc. Iarasi, nu trag concluzii la mana a doua. Doar ca intr-o zi, dau mesaj unei cunostinte, cu un IP. Niciun semn. Nu puteam vorbi la telefon si aveam totul oprit, era o sedinta. Am aflat dupa aia ca nu are mesaje pe Digi. Acum, nu stiu care e protocolul, cat costa mesajele, nu stiu daca pe viitor va mai trimite cineva mesaje. Ideea este ca nu-mi place aceasta limitare. Adica, cum iti faci reclama de nelimitat cand tu nu ai SMS-uri incluse? Cu bani, nu-mi mai trebuie extraoptiuni.Dar vad ca au clienti de nisa. Ma intreb daca va uitati la buzunar, sau ma aflu in situatia de hotul care striga hotul. Am fost 7 ani client Voda, am plecat la Telekom. Mana cereasca portarea asta. Eu voi ramane pe cartela, pana cand gasesc ceva mai bun. Pana una alta, ii fac reclama buzunarului meu.
|
#14
Posted 29 June 2020 - 23:08

Am intrat, am citit, am gîndit, pe noi nu ne ajută oferta.
Daaar, am văzut ce a spus @Cousteau despre energie. Am făcut o cerere de ofertă, să vedem ce ne oferă, poate mă mut și cu electrica la Rds. |
#15
Posted 29 June 2020 - 23:09

A început teleportarea. Nu vă îngrămădiți că sunt abonamente pt toată lumea.
|
#17
Posted 30 June 2020 - 00:05

Quote Pentru a facilita accesul clienților la serviciul dorit cu minimum de efort și în cel mai scurt timp, întregul proces de comandă și livrare este realizat online... ca o teleportare. vad ca se fumeaza marfa buna pe acolo pe unde s-a compus fraza asta ![]() ![]() ![]() |
|
#18
Posted 30 June 2020 - 00:09

Te doare capul ce prostii de campanii fac astia de la Digi. Iar acelasi rahat, doar impachetat diferit. Aceleasi 6 luni obosite reduse la jumate si contractul e pe 24 luni. Pe fibra nimic de zis, dar pe mobil... ma rog.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users