Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Tulcea - parcare pazita neinundab...

Caldura mare, mon cher!

Zi de nastere la capitala,88 de p...
 Facebook a luat-o razna

Pompa submersibila 3-4mc

Cele mai ieftine tigari

stie cineva cod telecomanda pt cv...
 telefon vechi cu baterie moarta -...

Cum scot un sender din “upd...

Flori ca muscatele? Sa dureze toa...

Intretinere BMW E46 320D
 Acoperire canale radio !

Masuratori teren cadastru

Schema RR Gloria 1-2-3 cu rezolut...

Windows 10 sau alta aplicatie fol...
 

credeti ca pe timp de criza produsele low-cost vor fi grav afectate?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
on64

on64

    DEGEABA, RAMAN O LEGENDA!!!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,760
  • Înscris: 17.03.2012
credeti ca intr-o criza economica o marca auto low-cost precum Dacia ar fi mai putin afectata decat una mai scumpa precum mercedes-benz?
sau toate sunt grav afectate, iar diferentele dintre impactul negativ sunt minore?

#2
EMPP

EMPP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,866
  • Înscris: 12.01.2018
visezi la Mercedes cu pret de dacie si Logan la pret de bicicleta?

cat am lucrat in aceasta pandemie nu am lucrat in 2 ani normali

#3
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 20,954
  • Înscris: 22.05.2003
Problema este de vanzari.

E nevoie de un nr minim de unitati vandute, si daca e criza, s-ar putea ca nicio marca sa nu atinga acel numar.

#4
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,259
  • Înscris: 14.08.2007
Depinde cine e mai afectat de acea criza ... daca sunt cei cu venituri mai modeste, atunci produsele low-cost sunt mai afectate, daca sunt cei cu venituri mari, atunci produsele adresate celor cu venituri mari sunt mai afectate. Momentan vanzarile mai slabe de masini sunt datorate mai mult altor factori, faptului ca oamenii nu au putut iesi din casa, faptului ca unele fabrici/reprezentante auto au fost inchise sau au lucrat cu restrictii cateva luni, etc.

Aparent produsele low-cost ar trebui sa fie mai afectate, pentru ca o criza in general ii afecteaza mai tare pe cei cu venituri mici, dar se intampla si alt fenomen, o parte din cei care pana atunci cumparau produse medii se reorienteaza spre produsele low-cost pentru a face economii ... asa ca pana la urma cred ca cele mai afectate sunt produsele medii si producatorii de low-cost sunt mai putin afectati. Cei premium sunt afectati in masura in care criza ii afecteaza pe cei mai bogati in proportii suficient de mari ... e clar ca un patron de restaurant/hotel va avea acum alte prioritati decat sa-si upgradeze Mercedesul, va incerca in primul rand sa-si salveze afacerea.

#5
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 17,856
  • Înscris: 18.12.2007
Porneste de la notiunea 'pret x volum' si vezi care si in ce directie se ajusteaza in criza.

#6
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,296
  • Înscris: 14.12.2007

View Poston64, on 28 iunie 2020 - 08:32, said:

... iar diferentele dintre impactul negativ sunt minore?
De asta nu ai casă în Cluj de 700.000 de euro, pentru că nu poți să duci o propoziție la bun sfârșit.
Diferențele dintre impactul negativ și cine? IT-stul lui tata.

Edited by ericmario, 28 June 2020 - 09:49.


#7
victord36

victord36

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 15.04.2007

View Poston64, on 28 iunie 2020 - 08:32, said:

credeti ca intr-o criza economica o marca auto low-cost precum Dacia ar fi mai putin afectata decat una mai scumpa precum mercedes-benz?
sau toate sunt grav afectate, iar diferentele dintre impactul negativ sunt minore?
Ce culoare ?

#8
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,084
  • Înscris: 01.01.2010
Daca discutam despre domeniul auto, acesta are nevoie mare de o schimbare in bine. Calitatea automobilelor a scazut drastic, dotarile s-au scumpit. Am vazut Golf nou, fara presuri, de exemplu. Presurile erau dotare. Acele numere despre care vorbesc colegii, au rolul de a tine preturile sus. Acum, in lipsa vanzarii, preturile ar trebui sa scada. Si cum calitatea a scazut constant, scaderea vanzarilor, cel putin in domeniul auto, ar trebui sa aiba numai efecte pozitive. Nu poti produce o masina, cu 4 ani de utilizare in minte. Ii pui motor de trotineta, vezi Doamne sa fie eco, dar masina respectiva se va dezintegra, practic, dupa perioada de garantie. deci, daca pui cap la cap poluarea rezultata in urma producerii masinii si faptul ca acestea nu se mai fac gandite sa tina, rezulta ca platim mai mult, primim mai putin si suntem pacaliti ca traim eco.

#9
gymy

gymy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,899
  • Înscris: 29.11.2005
Ba poți ca te ajuta UE.O sa vina cu norma euro XX și o sa te oblige sa schimbi mașina la un anumit număr de ani.Nu mai vorbim de faptul ca alea electrice au durata accumulatorului la 160-200 mii km.Vreau sa îl vad pe cel cu mașina electrica care schimba bateria...

#10
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,259
  • Înscris: 14.08.2007

View Postgymy, on 28 iunie 2020 - 11:14, said:

Nu mai vorbim de faptul ca alea electrice au durata accumulatorului la 160-200 mii km.
Mai mult decat suficient pentru un proprietar (eu intentionez sa schimb toate masinile pe care le iau de noi inainte sa ajunga la 100.000) ... dar ca idee, Tesla a anuntat noi acumulatori care rezista 1 milion de km.

#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,296
  • Înscris: 14.12.2007

View Postutopium, on 28 iunie 2020 - 12:08, said:

Mai mult decat suficient pentru un proprietar (eu intentionez sa schimb toate masinile pe care le iau de noi inainte sa ajunga la 100.000) ... dar ca idee, Tesla a anuntat noi acumulatori care rezista 1 milion de km.
Vrei să renunți la Skoda vieții, în Clujul vieții?
Curg pereții nene...

#12
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,259
  • Înscris: 14.08.2007

View Postericmario, on 28 iunie 2020 - 13:01, said:

Vrei să renunți la Skoda vieții, în Clujul vieții?
Renunt pentru un model mai nou, preferabil plug-in hibrid ;)

Si nu mai insista cu peretii, ca doar arati lumii ca traiesti in 2010 inca ...

#13
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,296
  • Înscris: 14.12.2007
Pereții curg azi, 28.06.2020.

#14
gymy

gymy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,899
  • Înscris: 29.11.2005

View Postutopium, on 28 iunie 2020 - 12:08, said:

Tesla a anuntat noi acumulatori care rezista 1 milion de km.

Tesla a anunțat multe.Trebuie doar sa le și facă...
Ca idee pe timp de criza sunt afectate produsele din clasa medie.Cele low cost si cele de lux rezista.

#15
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,259
  • Înscris: 14.08.2007

View Postericmario, on 28 iunie 2020 - 15:21, said:

Pereții curg azi, 28.06.2020.
Da, mai ales la cladirile proaspat renovate din centrul Clujului :)

#16
boolah

boolah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 28.04.2009
Eu zic ca low-costul se adapteaza cel mai rapid la crize ...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate