Boost semnal Vodafone in birou
Last Updated: Jun 23 2020 11:00, Started by
brusli
, Jun 22 2020 12:15
·
0
#1
Posted 22 June 2020 - 12:15
Salut,
Unde am birou este semnalul foarte foarte foarte prost la Vodafone (Bucuresti, TechHub) - si stau langa geam... Exista vre-un dispozitiv care sa amplifice semnalul? |
#2
Posted 22 June 2020 - 12:25
Poate e telefonul de vină. Ai încercat să muți cartela într-un altul ?
|
#4
Posted 22 June 2020 - 12:34
#5
Posted 22 June 2020 - 12:41
Da, exista ceva, semnal booster sau nu stiu cum ii spunea. Pe persoana juridica si la un contract mare Vodafone ar putea oferi asa ceva.
|
#6
Posted 22 June 2020 - 12:45
#7
Posted 22 June 2020 - 12:46
Neaceasca85, on 22 iunie 2020 - 12:29, said:
Vo-Wi-Fi? gigideac1, on 22 iunie 2020 - 12:34, said:
sunt prea putine telefoane care stiu VoWifi la vodafone. eu am un A5 2017 si nu stie. si nu il schimb acum doar pentru asta |
#8
Posted 22 June 2020 - 12:56
daca nu e in lista putine sanse sa mearga. si A5 are optiunea, pe digi merge perfect, pe vodafone nu. solutia mea: am redirectionat apelurile cand nu pot fi contactat de pe vodafone pe numar de digi(care e permanent pe VoWifi)
|
#9
Posted 22 June 2020 - 13:18
brusli, on 22 iunie 2020 - 12:15, said:
Salut, Unde am birou este semnalul foarte foarte foarte prost la Vodafone (Bucuresti, TechHub) - si stau langa geam... Exista vre-un dispozitiv care sa amplifice semnalul? Ce terminal folosesti? Stie toate benzile folosite de Vodafone(in special B20 LTE800)? Problema este doar pe 4G sau si pe 3G? Asa a fost dintotdeauna sau dintr-o data au inceput sa fie probleme? Au si colegii tai probleme? Cei care sunt pe alte retele ce experienta au? Ai incercat sa instalezi ceva aplicatie de monitorizat retele pentru a vedea ce antena te deserveste/cat este semnalul? PS:totusi este ciudat deoarece, chiar de langa cladirea in care te afli(daca este vorba de acest tech hub...l-am cautat pe Google) exact pe langa semnul de acces interzis se vad antene Orange si Vodafone! In sensul ca nu esti chiar asa de departe de site(nu inseamna automat ca va merge perfect). https://www.google.r...!7i13312!8i6656 Vedere de pe Vasile Conta: https://www.google.r...!7i13312!8i6656 Edited by yblu, 22 June 2020 - 13:21. |
#11
Posted 22 June 2020 - 13:31
yblu, on 22 iunie 2020 - 13:18, said:
Cu dispozitivele cam greu si as zice ca nu merita investitia in cazul de fata(daca era casa ta undeva la sat poate). Ce terminal folosesti? Stie toate benzile folosite de Vodafone(in special B20 LTE800)? Problema este doar pe 4G sau si pe 3G? Asa a fost dintotdeauna sau dintr-o data au inceput sa fie probleme? Au si colegii tai probleme? Cei care sunt pe alte retele ce experienta au? Ai incercat sa instalezi ceva aplicatie de monitorizat retele pentru a vedea ce antena te deserveste/cat este semnalul? PS:totusi este ciudat deoarece, chiar de langa cladirea in care te afli(daca este vorba de acest tech hub...l-am cautat pe Google) exact pe langa semnul de acces interzis se vad antene Orange si Vodafone! In sensul ca nu esti chiar asa de departe de site(nu inseamna automat ca va merge perfect). https://www.google.r...!7i13312!8i6656 Vedere de pe Vasile Conta: https://www.google.r...!7i13312!8i6656 Nu inteleg de ce e problema, dar nu e doar la mine. Chestia tampita e ca fluctueaza foarte mult, de la semnal full la zero, in sensul in care lumea nu ma poate suna! Telefonul e Pixel 2 XL, dar am mai fost in aceasta locatie si probleme sunt de cativa ani (am revenit de curand aici). Si atunci aveam alt telefon. Cine are Orange pare sa nu aibe probleme. |
#12
Posted 22 June 2020 - 13:36
incearca sesizare la operatorul de telefonie in care explicati situatia si ca sunt mai multi in aceasi situatie. ar trebui sa poata rezolva. succes
|
#13
Posted 22 June 2020 - 14:41
Si la mine la birou aceeas situatie... si compania are contract cu Vodafone... ne mint de 6 ani ca vin sa ne instaleze amplificatoare de semnal. Si ganditiva... avem 1500 numere de telefon la ei (1000 fix si 500 mobil) + telefoanele mobile personale ale angajatilor.
La noi e foarte foarte ciudat... zile cand merge extrem de bine pe 4G+ (40 - 50 -60 mbps) si alte dati cand merge extrem de prost tot pe 4G+ (0.5 - 1 mbps). Poate sa difere si de la ora la ora semnalul, gen la ora 9:00 sa mearga bine si peste 2 ore nu mai poti nici macar sa iti citesti un mail pe telefon. Edited by mirel3003, 22 June 2020 - 14:47. |
#14
Posted 22 June 2020 - 15:27
brusli, on 22 iunie 2020 - 12:46, said:
Pixel 2 XL nu e compatibil Oare merge Pixel 3? Vad ca e are aceasta optiune, dar nu e in lista https://www.vodafone.ro/volte merge pe pixeluri doar cu root si modificarea unor fisiere de configurare exista solutii dar necesita multa bataie de cap si un efort considerabil financiar pentru cei implicati. redirectionare catre o cartela de la alt operator sau telefon nou sunt solutia cea mai rapida si relativ ieftina. Edited by carmenclara1, 22 June 2020 - 15:28. |
#15
Posted 23 June 2020 - 08:31
mirel3003, on 22 iunie 2020 - 14:41, said:
Si la mine la birou aceeas situatie... si compania are contract cu Vodafone... ne mint de 6 ani ca vin sa ne instaleze amplificatoare de semnal. Si ganditiva... avem 1500 numere de telefon la ei (1000 fix si 500 mobil) + telefoanele mobile personale ale angajatilor. La noi e foarte foarte ciudat... zile cand merge extrem de bine pe 4G+ (40 - 50 -60 mbps) si alte dati cand merge extrem de prost tot pe 4G+ (0.5 - 1 mbps). Poate sa difere si de la ora la ora semnalul, gen la ora 9:00 sa mearga bine si peste 2 ore nu mai poti nici macar sa iti citesti un mail pe telefon. Nu conteaza cate numere ai; conteaza ce valoare are factura :-) Nu va bagati sa cumparati nu stiu ce prostii de aparate de amplificare din comert sau, mai rau, din China. O sa va treziti cu ANCOM la usa si posibil amenda de 4-5000 RON :-) Vorbeste la operator sau cu reprezentantul de cont - in scris nu telefonic - si daca nu se rezolva faci reclamatie (tot in scris). Ca fapt divers la VDF exista ceva aparat mic, oficial de la ei, care se leaga la internetul fix din birou si iti ofera semnal local. Pt spatii mari este nevoie de echipamente mai complexe, dar pt 2-3 camere se rezolva usor. |
|
#16
Posted 23 June 2020 - 09:43
mirel3003, on 22 iunie 2020 - 14:41, said:
Si la mine la birou aceeas situatie... si compania are contract cu Vodafone... ne mint de 6 ani ca vin sa ne instaleze amplificatoare de semnal. Si ganditiva... avem 1500 numere de telefon la ei (1000 fix si 500 mobil) + telefoanele mobile personale ale angajatilor. La noi e foarte foarte ciudat... zile cand merge extrem de bine pe 4G+ (40 - 50 -60 mbps) si alte dati cand merge extrem de prost tot pe 4G+ (0.5 - 1 mbps). Poate sa difere si de la ora la ora semnalul, gen la ora 9:00 sa mearga bine si peste 2 ore nu mai poti nici macar sa iti citesti un mail pe telefon. Am uitat: din ce spui tu pare a fi celula de telefonie congestionata. Adica exista momente in care pe celula respectiva sunt extrem de multi utilizatori - in astfel de momente pe langa faptul ca serviciile merg greu, acoperirea celulei respective scade semnificativ (reteaua "respira"). Solutia? Instalarea unei celule aditionale / marirea benzii, dar chestia asta nu o sa o faca nici un operator pentru 1 client (foarte scump). |
#17
Posted 23 June 2020 - 11:00
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users