Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Achizitionare masina - verificare in service Volvo Otopeni

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Ionut_volvo

Ionut_volvo

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.06.2020
Salutare,

Vreau sa va impartasesc experienta mea cu service-ul Volvo din Otopeni.

Deoarece doream achizitionarea unui Volvo V40, am inceput cautarile pe site-urile de specialitate in cautarea unei oferte care sa se incadreze in bugetul alocat.
Dupa gasirea primei masini, am sunat la service-ul Volvo si am discutat cu dna. L. A. pentru o programare de verificare a masinii in vederea achizitionarii acesteia. In timpul conversatiei, doamna mi a transmis ca daca nu ma inteleg cu vanzatorul imi poate recomanda chiar dansa o persoana care se ocupa de vanzari Volvo V40 SH si "stie ca sunt foarte bune si sa sun din partea ei".
Prima masina s-a vandut pana sa ajung la verificarea de rigoare si pentru ca nu doream sa fiu neserios, am sunat pentru anularea programarii. Am discutat cu aceeasi dna. care m-a intrebat motivul anularii si i am transmis faptul ca masina s-a vandut, moment in care mi-a reamintit de acelasi domn.
Nu am dorit sa incerc achizitionarea unei masini prin persoana respectiva din motive de credibilitate asa ca am continuat cautarile pana am gasit a doua masina pe care am si achizitionat-o, desigur dupa verificarea in service-ul Volvo.
Conform fisei tehnice pe care service-ul Volvo ne-a transmis-o, au fost constate urmatoarele lucruri: recomandare inlocuire baterie, o f mica scurgere de ulei pe la un semering (conform mecanic, nimic de speriat sau o problema majora) plus o rechemare in service conform instructiunii Volvo pentru o inlocuire a unui furtun (gratuita).
Aceasta verificare in vederea achizitionarii a fost efectuata in luna Februarie si tinand cont de situatia din aceasta perioada, masina a rulat aproximativ 300 km.
Pentru ca deja aparea in bord ca bateria necesita inlocuire (conform mecanic Volvo: "numai la noi se poate schimba bateria") plus ca stiam de rechemarea in service am decis sa fac o programare din nou la service-ul Volvo.
Din pacate de aici apar si problemele: in timpul schimbarii furtunului (cred ca de la EGR), service ul ne-a transmis ca turbina masinii este defecta si ne costa 8.500 RON.
Deoarece nu eram prezent (parintii mei erau in service), am luat legatura cu dna. L.A. pt a imi comunica cum este posibil ca acest aspect sa nu fie vazut la verificarea efectuata cand am cumparat masina. Pentru ca dna. nu a stiut ce sa imi explice, m-a sunat managerul service-ului sa imi spuna ca dumnealor verifica doar eventuale jocuri la directie si coduri de erori si ca nu stie daca mi s-a transmis initial ca ei nu vad prea multe.. I am transmis ca este inacceptabila situatia creata si mi a spus ca totusi sa ii las sa demonteze turbina (aproximativ 4h) si ca ne spun si pretul - i am reamintit aceluiasi domn ca pana sa ma sune, deja ne au transmis ca ne costa 8.500 Ron. Brusc au aparut si discount urile: de la 8.500 la 5.700 si cu promisiunea ca o sa vb si cu importatorul sa mai scada din pret. Nu am acceptat demontarea turbine si nici pretul iar ulterior acelasi domn a revenit cu telefon sa mi transmita ca importatorul a recomandat totusi constatarea inainte de pret.
In acest moment am decis sa fac o a doua constatare intr-un alt service.
Experienta avuta a fost foarte proasta si pe viitor o sa evit acest services (preturi din "ochi", constatari din "ochi" si relatii cu vanzatori "buni" Volvo)
O singura intrebare a ramas fara raspuns in aceasta discutie: "ce credibilitate aveti in fata clientilor daca dvs nu puteti sa faceti o constatare corecta si pentru ce platim atatia bani aici"?

Detalii masina: Volvo V40, an fabricatie:2017, KM: aproximativ 170.000.

#2
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Si ce asteptari ai? La data verificarii probabil turbina functiona ok. Probabil trebuie doar curatata, are depuneri, mergi la un service care se ocupa de curatat, reconditionat turbine. Reprezentantele procedeaza dupa instructiunile primite de la Volvo, nu carpesc, schimba.

#3
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Pai na...ai luat masina fix cand incepe sa pape bani.. Trebuie sa te astepti la cheltuieli si sa fii realist. Si mai lasa reprezentantele. Turbina se reconditioneaza cu 1000 de lei.
E prima data cand calci intr-o reprezentanta? Acolo doar inlocuiesc piese la de 10 ori pretul.

Edited by mariovrs, 20 June 2020 - 08:24.


#4
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

 mariovrs, on 20 iunie 2020 - 08:23, said:

Pai na...ai luat masina fix cand incepe sa pape bani.

Adica dupa 3 ani ?

#5
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,635
  • Înscris: 22.03.2007
Omul s.a dus la reprezentanta, crezand ca va da peste profesionisti, care se pricep la marca respectiva si a constatat ca, de fapt, intre ei si samsari (jăpcari, șmenari, țepari) nu e nicio diferenta. Rusinica!

#6
Ionut_volvo

Ionut_volvo

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.06.2020
Este prima data cand ajung in aceasta reprezentanta. Realist sunt si nu am impresia ca masina SH o sa functioneze la fel ca o masina noua dar nu sunt convins ca s a defectat in 300 km. In plus, masina se prezinta la fel ca atunci cand a fost cumparata(fara pierdere de putere, turbina nu face zgomot sau alte simptome).

@takis exact asta am vrut sa subliniez. Nu toti avem cunostinte in mecanica sau un prieten care se pricepe. Consider ca este normal sa faci o verificare intr un centru specializat inainte de a cumpara.

#7
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,781
  • Înscris: 12.01.2018
te-au mirosit și s-au gândit că le rămâne și lor o turbină bunicică dacă tot ești în bani și-ți plac reprezentanțele

#8
danaciu

danaciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 01.05.2006

 rumegus, on 20 iunie 2020 - 08:02, said:

Si ce asteptari ai?

Foarte tare asta!
Sa-ti explic eu daca n-ai inteles: omul se astepta sa primeasca serviciul pe care la platit.
Iar "verificarea jocurilor" si "a nu vedea prea multe" nu se incadreaza la asteptarile cuiva care merge la o firma serioasa. De fapt s-ar fi asteptat la mai mult chiar si de la Dorel de la garajul din spatele blocului.

E foarte interesant cum unii iau apararea firmelor private chiar si atunci cand e atat de evidenta rea-credinta, neprofesionalismul si dorinta de a insela/fura clientul.

Pt. initiator.
Scrie la service ca nu esti multumit nici de lucrarea platita si nici de constatarile si pretul cerut pentru lucrarile ulterioare iar apoi faci o reclamatie la ANPC (vezi ca se poate si e f simplu online).
Orice prestatie a unei firme trebuie sa specifice exact ce contine lucrarea facturata si mai ales sa aiba garantie. Chiar si un cizmar de la coltul strazii (pe vremea cand mai erau) dadea garantie la orice lucrare, chiar daca era vorba de o cusatura sau un flec.
Succes.

#9
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Daca nu ai habar cum functioneaza o turbina, de ce te bagi aiurea in seama? Aveam o masina, de serviciu, cu turbina cu prohleme. Cand plecam, nu tragea, dupa 4 km, urma o portiune de drum drept, dupa inca un km, o panta. Daca reuseam sa tin 90/ora, la inceputul pantei se deblca si urcam panta cu succes. Daca trebuia sa franez, sau doar sa reduc viteza, urcam panta pe dreapta, ma depaseau carutele, caii mureau de ras. Nu odata, de fiecare data. Un amic a venit la mine, spunand ca masina ba trage, ba nu. Suspect de serviciu era turbina. Pe tester, nici o eroare, presiuni ok, la testul "manual" la fel, cand accelerai, furtunul se umfla. Dupa 100 km, turbina a cedat definitiv, masina a luat-o pe ulei. Asta, sa ncerci sa intelegi cam cum sta treaba cu turbinele, probabil vechiul proprietar a patit la fel, nu degeaba a vandut masina. Niciun mecanic nu punea alt diagnostic, daca nu cunostea istoricul masinii. O turbina poate tine f mult, daca bagi uleiulmcare trebuie, nu accelerezi ca prostul cu motorul rece, sau f putin, cu ulei prost, contrafacut, accelerat iarna, dupa prima secunda de la pornire.

#10
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,865
  • Înscris: 25.01.2007

 Ion_de_la_Raion, on 20 iunie 2020 - 09:19, said:



Adica dupa 3 ani ?
170.000 km. Probabil deja tre sa pună bani deoparte și de ambreiaj, nu numai turbina.

Si nici dumnezeul mecanicilor nu îți poate garanta ca la masina proaspăt verificata nu se strica ceva a doua zi.

Edited by slai, 20 June 2020 - 14:54.


#11
Ionut_volvo

Ionut_volvo

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.06.2020
Stiu cum functioneaza o turbina, masina nu da niciun semn prin care sa deduc faptul ca turbina este dusa. Motivul pentru care am ajuns la reprezentata a fost verificarea in sine a masinii, nu cu specific pe turbina, de aici si nemultumirea mea, ca ei nu sunt capabili sa iti ofere mai multa credibilitate decat service ul de cartier. Iar diagnosticul de turbina defecta l au stabilit ca au vazut putin ulei la admisie. Este o masina rulata doar in afara tarii, nu ma puteam astepta sa o gasesc cu 50 mii dupa 3 ani. Faptul ca o masina SH se poate defecta iar nu este o surpriza dar surpriza in acest caz a fost de faptul ca in cazul primei intrari in service nu au identificat nici o problema la turbina dar apoi brusc este defecta si trebuie direct schimbata conform mecanicilor de la marea reprezentanta. Daca ei nu isi asumau neoficial vreo vina atunci de ce mai sareau cu atatea discount uri?

@slai inseamna ca toti cei care platim pentru un serviciu in speranta ca este real si ne indeplineste asteptarile ne inselam. Probabil toti cei care doresc sa achizitioneze o masina SH cu mai mult de 100 mii km trebuie sa ne asteptam la probleme si sa punem bani deoparte sa tot reparam la masini. Nu este prima masina SH achizitionata si de fiecare data am procedat la fel si nu am avut astfel de probleme. Sunt constient ca exista acest risc dar incerc sa l evit pe cat posibil cumparand masini cu 2 3 ani vechime, verificand o intr un service serios.

Edited by althea, 20 June 2020 - 16:24.


#12
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005
Imi pare rau pentru ce ai patit, esti de apreciat ca prezinti lucrurile asa cum au fost si nu ai gresit cu nimic din punctul meu de vedere, la o astfel de achizitie locul in care avem sansele cele mai mari pentru o verificare completa si relevanta sunt reprezentantele nu service-urile din garaje.

Relatarea ta e utila si pentru ca arata ca nici service-urile Volvo nu sunt perfecte, de cele ale altor marci se tot vorbeste.

#13
Ionut_volvo

Ionut_volvo

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.06.2020
Si eu in momentul in care am inceput cautarile legate de cumpararea unui Volvo, am incercat sa ma documentez cat mai mult, inclusiv de partea cu service area, dar nu am reusit sa gasesc foarte multe informatii. Am decis sa scriu pe acest forum tocmai pentru a impartasi cu ce m am confruntat eu si sper ca acest post sa ii fie utila unei alte persoane interesata de achizitia unui Volvo. Nu merg pe principiu ca toti or sa pateasca la fel dar pot fii mult mai atenti. Este alegerea fiecaruia daca isi asuma acest risc.

#14
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Cel care a vandut-o si a luat banii ce parere are?

#15
Victor24D

Victor24D

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 20.05.2020
Nu te mai stradui cu mecanicii din reprezentante, nu toti sunt buni, preturile exagerate iar satisfactia consumatorului lasa de dorit, cauta un service in localitatea unde stai sau printr-un prieten ceva si gaseste un mecanic care se ocupa de astfel de masini.

#16
Ionut_volvo

Ionut_volvo

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.06.2020
Urmeaza sa ajung si intr un alt service pt inca o verificare. Referitor la o eventuala discutie cu vanzatorul, nu cred ca are sens pentru ca eu nu am luat masina pe incredere de la el si pe garantarea lui ca e o masina buna ci am mers intr un service tocmai pt ca nu am tinut cont de parerea lui.

#17
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005
Cere parere si din alta parte, e posibil sa iti faca manevra cei de la Volvo ca sa te puna la cheltuiala.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate