Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 

Facultatea de pompieri ?

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Adelin990

Adelin990

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 17.01.2020
Situatia sta in felul urmator :

Sunt student la Politehnica , Facultatea de Automatica si Calculatoare si de curand m-am hotarat ca vreau sa mi schimb orientarea si sa merg la pompieri
(Dupa ce termin facultatea actuala , daca tot am inceput o..)

Problema mea e ca nu stiu ce sa aleg .

Care e diferenta intre Facultatea de pompieri de la academia de politie si Scoala de subofiteri de pompieri si protectie civila "Pavel Zaganescu"? Unde e mai avantajos sa merg? (eu as prefera a doua optiune , cu toate ca nu cunosc prea bine diferentele)
Am vreun avantaj daca am deja o facultate in informatica terminata sau o termin degeaba?  Ce salariu as putea avea la fiecare din cele 2 optiuni ?
E o alegere buna sa merg la pompieri si sa renunt la partea de IT? (Sunt deja destul de hotarat sa o fac, nu prea vreau sa mi mai schimb alegerea)

Stiu ca sunt multe intrebari , orice raspuns la orice intrebare e binevenit , cat si alte informatii ce m-ar putea ajuta .

#2
Chifteluta

Chifteluta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 838
  • Înscris: 03.02.2007