Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Chestionar ecoturism Delta Dunarii

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Laura55

Laura55

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 20.03.2019
Bună tuturor! Ma numesc Laura si sunt studenta la Facultatea de Stiinte Umaniste din Târgoviște, specializarea Geografia Turismului si am avut de realizat un chestionar pentru licenta despre ecoturismul din Delta Dunarii. Prin urmare, va rog mult de tot sa imi acordati 5 minute pentru a il completa. Mentionez faptul ca acesta este realizat cu Google Forms, este anonim, folosit in scop didactic, iar informatiile vor fi folosite in analize statistice. Mulțumesc anticipat! Link: https://forms.gle/FYBmNkr6Fpek9GeS7

#2
canarel

canarel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,520
  • Înscris: 13.10.2010
succes!

#3
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
poti exemplifica putin, te rog, ceva din prefixul "eco" al cuvantului "ecoturism"

Mai precis, care e diferenta intre un turist si un eco turist?

Eco turistul mulge vaca? taie gaini? merge la pescuit cu gazda? cazare la localnici?

jur, nu se intelege, si nu ma acuzati pe mine, ci tot discursul retardat din ultimii ani in care s-a abuzat de prefixul "eco".

Apple are "ecosistemul" de aplicatii. Evident, nu e nimic "eco" in povestea respectiva.