Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Toyota Corolla Hybrid vs Hyunday Ioniq plug in

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#1
stefs

stefs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 08.02.2010
Buna seara  , doresc sa achiziționez o mașina și oscilez între acestea doua. Menționez ca o voi folosi mai mult pentru oraș și scurte deplasări inafara . Ce îmi recomandați ca fiabilitate? Sau aveți alte sugestii? Ma adresez in special posesorilor de hibrid , merita luată o astfel de mașina?

#2
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Fiabilitatea Toyota este deja stiuta, avand 23 de ani de hibride si multi posesori multumiti, printre care si subsemnatul.

Avantaje Toyota: cutie eCVT fara componente supuse uzurii, motor aspirat de 1.8 cu injectie indirecta si fara filtru de particule. Model nou construit pe arhitectura TNGA, optimizata pentru a fi hibrid.
Dezavantaje Toyota: cutia de viteze se simte anemica de catre un sofer venit de pe o masina conventionala.

Avantaje Hyundai: cutie DCT si consum mai redus de carburant in mod "blended".
Dezavantaje: cutia DCT este mai supusa uzurii decat eCVT datorita discurilor de ambreiaj, motorul GDI (cu injectie directa) este mai pretentios decat cel de la Corolla, eficienta in mod hibrid va fi similara cu cea de la Toyota, infrastructura de incarcare inca la inceput.

Corolla 2.0 Dynamic Force are injectie indirecta si directa comutabile in functie de sarcina dar iese din bugetul lui Ioniq PHEV fara o negociere prealabila, in schimb ofera 184CP.
Ioniq PHEV are o echipare similara  cu Dynamic de la Corolla minus sistemul audio de marca, la Toyota ai JBL care este disponibil pe o echipare superioara.

Ai apucat sa le vezi pe viu?
Personal as renunta la PHEV din cauza ca am avut si nu este sfaraiala fara sa ai unde sa o incarci si m-as concentra pe un hibrid fiabil si renumit la nivel global.
Oricum trebuie gasit si motivul cum de ei ofera PHEV la pret de 30K echipat bine cand mai nimeni nu ofera asa ceva.

Edited by connectorxp, 24 May 2020 - 20:56.


#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu poti compara un PHEV cu un hibrid autentic -FHEV. Doar Toyota si Ford fac hibride autentice se pare https://en.wikipedia...lectric_vehicle
La fiabilitate Toyota cam da clasa oricarui producator...

#4
Greuceanu

Greuceanu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,273
  • Înscris: 12.03.2003
Bună seara și ție!

De când a devenit evident că ICE-urile rămân în trecut, mi-am pus aceeași (dar fix aceeași) problemă ca și tine. De menționat că dețin (și) o Corolla 1.6 VVTI de care sunt extrem de mulțumit.

Așa că primul pas a fost, logic, la showroom Toyota. Extrem de dezamăgit de atitudinea de acolo. Poate (sper) ca tu să ai o altă experiență pe unde vei merge.

Ioniq e un fel de pasăre rară, rar îl vezi, de drive test nu mai vorbim. Da' plm, e o bucată de fier, așa că am riscat și l-am luat.

Pe scurt: nu neg fiabilitatea Toyota, dețin de mult timp una și sunt mai mult decât mulțumit de ea. Însă dacă vorbim de interior și tehnologii cred că Ioniq le-a cam luat fața.

Hybrid amândouă, Ioniq Plug-In îl mai pui suplimentar în priză unde și cât vrei tu. Că la stații gratuite, că plătești ceva de genul 1 virgulă ceva pe kW, nu contează. Dacă stai la casă și/sau poți încărca la locul de muncă deja nici nu mai ai ce calcule să faci.

În plus, din start faptul că e Plug-In îți mai mai bagă în plus niște zeci de mii de lei reducere prin programul Rabla Plus.

Sistemul audio - asta să fie ultima problemă (dacă nu ești vreun audiofil pasionat, și nici atunci nu cred că îți satisfaci pasiunea în mașină) e mai mult decât decent: Infinity.

Just my 2 cents 🙂...

#5
_Aemilius_

_Aemilius_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 27.01.2019
Ai putea sa arunci un ochi si peste Nissan Leaf...

#6
techuser

techuser

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 05.04.2020
mai degraba Prius ....

#7
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Ioniq PHEV fara drept de apel. O poti conduce doar electric in oras. Si incarca cand mergi la cumparaturi.
Vezi ca sunt niste jurnale la Ioniq PHEV pe aici, unul dintre el mai avea putin si i se strica benzina in rezervor de cat n-a alimentat.
Vezi si Niro PHEV daca nu te impaci cu forma de la Ioniq. E aceeasi masina.

Dpdv cutie de viteze, DCT-ul de la Hyundai/Kia e la ani lumina peste CVT-ul de la Toyota, senzatia ca mergi cu autobuzul e inexistenta.
Hibridele clasice mai au rol doar sa inlocuiasca diesel-urile, eu personal asa le vad.
Benzina - Hibrid - PHEV - Electric.
Sweetspot-ul e la plug-in acum, asa cum era la hibrid acum vreo 5 ani.

 MembruAnonim, on 24 mai 2020 - 21:00, said:

Nu poti compara un PHEV cu un hibrid autentic -FHEV. Doar Toyota si Ford fac hibride autentice se pare https://en.wikipedia...lectric_vehicle
La fiabilitate Toyota cam da clasa oricarui producator...
De curiozitate, ce inseamna in acceptiunea ta "hibride autentice"? Tehnologie fiabila, dar expirata de acum 15 ani?

Edited by danX, 24 May 2020 - 21:56.


#8
stefs

stefs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 08.02.2010
Va mulțumesc pentru răspunsuri. Știu ca Toyota e renumita pentru fiabilitate , dar pentru ca am citit păreri pozitive și despre Hyundai Ioniq , am intrat intr-o dilema. Noi pana acum am avut doar diesel , soțul meu fiind fan Audi și VW.Voi merge mâine la reprezentante sa văd ce găsesc . Ma interesează  ca și spațiul din spate  sa fie cât mai mare, având 3 bucăți copii.

#9
Greuceanu

Greuceanu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,273
  • Înscris: 12.03.2003
Pentru că știu prin ce am trecut eu, dacă sunteți din București vă pot prezenta Ioniq Plug-In.

#10
stefs

stefs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 08.02.2010
Mulțumesc , sunt din celălat capăt al țării, din Oradea😁

Mulțumesc , sunt din celălat capăt al țării, din Oradea😁

#11
Greuceanu

Greuceanu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,273
  • Înscris: 12.03.2003
Greu de găsit Ioniq la reprezentanțe. Dacă vă pot ajuta cu fotografii, lasă un mesaj aici.

#12
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Nici una nici cealalta nu sunt tocmai ok pentru 3 copii. Felicitari pentru curaj.
Am un amic care isi cauta masina si primul criteriu e : Incap 3 scaune de copii pe bancheta? Foarte multe masini nu au nici macar 3 x Isofix.
Posibil noua Octavia Plug-in hibrid sau Superb Plug-in sa fie mai degraba in zona voastra de nevoi.

#13
Greuceanu

Greuceanu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,273
  • Înscris: 12.03.2003

 danX, on 24 mai 2020 - 22:18, said:

Nici una nici cealalta nu sunt tocmai ok pentru 3 copii. Felicitari pentru curaj.
Am un amic care isi cauta masina si primul criteriu e : Incap 3 scaune de copii pe bancheta? Foarte multe masini nu au nici macar 3 x Isofix.
Posibil noua Octavia Plug-in hibrid sau Superb Plug-in sa fie mai degraba in zona voastra de nevoi.

Aici trebuie să fiu de acord. Am un singur copil (mare acum) dar la deplasări lungi (Croația, Turcia, Grecia, Bulgaria) pe la 3~4 ani VW Polo Variant (aka break) era la limită. Nu știu câți litri avea portbagajul dar era EVIDENT mult mai mare decât la modelele prezentate de tine.

Cu excepția acestui aspect după opinia mea Hyundai all the way.

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 danX, on 24 mai 2020 - 21:52, said:

Ioniq PHEV fara drept de apel. O poti conduce doar electric in oras. Si incarca cand mergi la cumparaturi.
Vezi ca sunt niste jurnale la Ioniq PHEV pe aici, unul dintre el mai avea putin si i se strica benzina in rezervor de cat n-a alimentat.
Vezi si Niro PHEV daca nu te impaci cu forma de la Ioniq. E aceeasi masina.

Dpdv cutie de viteze, DCT-ul de la Hyundai/Kia e la ani lumina peste CVT-ul de la Toyota, senzatia ca mergi cu autobuzul e inexistenta.
Hibridele clasice mai au rol doar sa inlocuiasca diesel-urile, eu personal asa le vad.
Benzina - Hibrid - PHEV - Electric.
Sweetspot-ul e la plug-in acum, asa cum era la hibrid acum vreo 5 ani.


De curiozitate, ce inseamna in acceptiunea ta "hibride autentice"? Tehnologie fiabila, dar expirata de acum 15 ani?
Hibrid autentic e ala care nu foloseste motorul conventional pe post de generator electric... ci cel care incarca bateriile prin regenerarea din franare. Concurenta nici nu au ajuns inca la tehnologia pe care Toyota o are din secolul trecut. Sa incarci bateriile la priza sau din alternator e marea descoperire a concurentei Posted Image
Plug inul are autonomia pe electric a unei trotinere la ora asta... pe urma consumi benzina sa incarci si bateriile si sa tragi si masina dupa tine - consumul este cu 50% mai mare fata de FHEV

Edited by MembruAnonim, 24 May 2020 - 23:02.


#15
Greuceanu

Greuceanu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,273
  • Înscris: 12.03.2003

 MembruAnonim, on 24 mai 2020 - 22:58, said:


Hibrid autentic e ala care nu foloseste motorul conventional pe post de generator electric... ci cel care incarca bateriile prin regenerarea din franare. Concurenta nici nu au ajuns inca la tehnologia pe care Toyota o are din secolul trecut. Sa incarci bateriile la priza sau din alternator e marea descoperire a concurentei Posted Image
Plug inul are autonomia pe electric a unei trotinere la ora asta... pe urma consumi benzina sa incarci si bateriile si sa tragi si masina dupa tine - consumul este cu 50% mai mare fata de FHEV

Plimb 1.5 tone cam 60 de kilometri în oraș în liniște absolută. Și mă bucur de ce văd la bord. Repet, sunt încă posesor de Toyota. Dar cu tot respectul, au rămas în secolul greșit. Sau trecut.


#16
stefs

stefs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 08.02.2010
Masina ma intereseaza strict pentru oraș și scurte deplasări. Pentru concedii avem un Sharan, dar tot as dori ceva spațiu in spate.De aceea m-am gandit la Corolla Sedan.Nu stiam de Skoda ,dar ma voi uita la ea.Nu as vrea ca pretul sa sara foarte mult peste 20.000 euro.As avea si o masina de dat la Remat.

#17
Greuceanu

Greuceanu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,273
  • Înscris: 12.03.2003
Ca să nu ai așteptările înșelate nici unul
dintre modele nu îți va oferi foarte mult spațiu în spate. Încearcă să le vezi în realitate.

#18
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 stefs, on 24 mai 2020 - 23:37, said:

Masina ma intereseaza strict pentru oraș și scurte deplasări. Pentru concedii avem un Sharan, dar tot as dori ceva spațiu in spate.De aceea m-am gandit la Corolla Sedan.Nu stiam de Skoda ,dar ma voi uita la ea.Nu as vrea ca pretul sa sara foarte mult peste 20.000 euro.As avea si o masina de dat la Remat.
Daca era singura masina,putea fi ok pretul. Chiar daca mergea f rar in afara orasului.
Ca a doua masina, de oras, aproape jumatate din suma sunt bani aruncati daca ai un rulaj obisnuit urban de cateva mii de km pe an.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate