Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problemă semnal TV smart LG
Last Updated: Jan 30 2023 01:06, Started by
in10se_l1fe
, May 23 2020 12:12
·
0
#1
Posted 23 May 2020 - 12:12
Am și eu o aparentă problemă cu recepția canalelor digitale, manifestată pe un smart TV LG entry-level, modelul din link:
https://www.emag.ro/...a/pd/D8DRVFBBM/ A fost cumpărat acum două luni și totul a fost în regulă până zilele trecute: dintr-o dată, pe cablu, nu mai recepționează nimic, doar scrie că nu găsește semnal, ca și cum nu ar avea antena băgată. L-am readus la setările din fabrică, fără succes, nu a reușit să găsească niciun canal nici la reglare manuală, nici la reglare automată, după care am copiat lista de canale pe care o aveam salvată pe un stick USB, au mers 3 minute după care iar apărea "lipsă semnal". În aceeași seară și-a revenit de la sine, a mers fără probleme două zile, iar a rămas dintr-o dată fără semnal vreo 30 de minute, iar și-a revenit două zile până azi-dimineață când a luat-o razna iar și a rămas fără niciun semnal. Am încercat și diferite frecvențe, dar nu are semnal pe niciuna. Aici, vorbesc despre grila digitală. În tot acest timp, un alt televizor vechi din casă, care recepționează semnal analogic, a funcționat fără probleme. Deși pare în momentul ăsta că este o problemă a televizorului, momentan iau prin eliminare și mai întâi mă interesez legat de recepția pe cablu, dacă a mai întâlnit cineva așa ceva, sau au existat ceva probleme, asta până luni, când voi suna la Digi. Am mai văzut prin diverse recenzii că se mai vorbea de amplificator de semnal, m-am gândit că zona este mai slab acoperită, având în vedere că și recepția pe rețelele mobile e mai proastă acolo (zona Pantelimon). Ca mențiune, recepția se face direct din antenă, fără decodor. Am deschis un topic identic și pe aria Digi, încerc să adun informații și să mă conving dacă problema este la Digi sau la televizor, deși, momentan, mai degrabă înclin către o problemă a televizorului, care nu înțeleg de ce se manifestă. Mulțumesc. |
#2
Posted 23 May 2020 - 12:22
Degeaba deschizi 180 de topicuri, probabil vor fi sterse, unul ajunge.
|
#3
Posted 23 May 2020 - 12:25
Ce procente iti arata la calitate semnal si putere semnal ? Unde locuiesti ? La casa sau la bloc ?
Am intalnit un caz in care cineva avea probleme asemanatoare.Cand era vant afara oscila sau pierdea semnalul si se vedea bine cand nu era vant.(locuia la casa) ,au venit 3 echipe consecutive de la rds si toti spuneau ca e de la tv,La a 4-a echipa noroc ca a fost cineva care fusese electronist pe vremuri,abia atunci au schibat cablul si apoi a mers perfect. ATENTIE ! Nu e concludent sa compari cu un tv analogic !!! |
#4
Posted 23 May 2020 - 12:25
Am avut o problema asemenatoare la un OLED LG si era de la cardul CI+ de la UPC. Am putut verifica asta pentru ca mai aveam un tv in casa cu CI+.
|
#5
Posted 23 May 2020 - 12:26
"dacă a mai întâlnit cineva așa ceva,"
Uite un caz, identic cu al tau, íntreaba-l pe ala cum si-a rezovat problema. https://forum.softpe...roblema-semnal/ Edited by myshyk, 23 May 2020 - 12:29. |
#6
Posted 23 May 2020 - 12:31
dan2626, on 23 mai 2020 - 12:25, said:
Ce procente iti arata la calitate semnal si putere semnal ? Unde locuiesti ? La casa sau la bloc ? Am intalnit un caz in care cineva avea probleme asemanatoare.Cand era vant afara oscila sau pierdea semnalul si se vedea bine cand nu era vant.(locuia la casa) ,au venit 3 echipe consecutive de la rds si toti spuneau ca e de la tv,La a 4-a echipa noroc ca a fost cineva care fusese electronist pe vremuri,abia atunci au schibat cablul si apoi a mers perfect. ATENTIE ! Nu e concludent sa compari cu un tv analogic !!! Într-adevăr primele dăți s-a întâmplat să coincidă cu furtuna sau vremea urâtă de afară de zilele astea, dar astăzi este frumos afară și tot s-a întâmplat. AndreiNR, on 23 mai 2020 - 12:25, said:
Am avut o problema asemenatoare la un OLED LG si era de la cardul CI+ de la UPC. Am putut verifica asta pentru ca mai aveam un tv in casa cu CI+. Nu are card CI+ (și înainte să apară comentarii, abonamentul digital e activat, deci nu e plătit ca analogic și recepționat digital profitând de faptul că Digi permite asta). myshyk, on 23 mai 2020 - 12:26, said:
"dacă a mai întâlnit cineva așa ceva," Era sigur că o să apară și comentariile fără niciun rost făcând mișto gratuit de o exprimare amărâtă... Era în contextul situației, nu că nu ar mai fi existat televizoare fără semnal. Edited by in10se_l1fe, 23 May 2020 - 12:32. |
#7
Posted 23 May 2020 - 12:39
verifica ce ti-am spus ! (...procente iti arata la calitate semnal si putere semnal )
1. deschizi tv / schimbi pe un post tv pe care ti sa intampat deseori sa se intrerupa 2. apoi apesi meniu/toate setarile/Canale/Reglarea si satarile programelor/ reglare manuala/ TV digit. cablu / OK verifici astfel ce am spus ! faci verificari de mai multe ori pe zi pt a vedea daca oscileaza mult semnalul si faci analogie cu vremea de afara.! Numai astfel iti vei da seama singur daca este din instalatia de antena(cablu/retelistica) . |
#8
Posted 23 May 2020 - 12:46
@dan2626 Am mai făcut asta. Când mergea, era 100%, când nu merge e 0%. Atât. Nicio oscilație.
Câteodată când intervenea problema cu semnalul, reporneam televizorul, mergeau canalele (100% semnal) și după 3 minute pica iar (0% semnal). Și, apropo de întrebarea de mai devreme, locuința este la bloc. |
#9
Posted 23 May 2020 - 13:12
#10
Posted 23 May 2020 - 13:30
Adica coaxial bre, si eu am tot de la rds, tot pe "antena"....
|
|
#11
Posted 23 May 2020 - 14:03
Daca iti arata sporadic cand 100% cand 0% la semnal sunt 2 cauze posibile:
1. problema e la cablu, fizica legaturile din splitter sau cablu întrerupt 2. peoblema e la conexiunea in tv. Cand cautam sa vad ce are OLED ul LG al părinților ,cel de care am povestit mai sus ca era de fapt de la CI, am gasit cateva mentiuni cu o desprindere fizica a mufei(parca) din tv de pe placa. Sper sa ti fie de folos. |
#12
Posted 23 May 2020 - 15:13
daca esti tu sigur 100% ca ai instalatia de antena ok , rezulta ca ai avut tv in stand by sau pornit cand au fost trasnetele ( pe la inceputul saptamanii) . Posibit placa digitala (tuner) fulgerata !
fugi cu el la garantii ! dar nu specifici acest aspect(defectiunile de natura exterioara nu fac obiectul garantiei) pur si simplu spui ca nu mai funtioneaza semnalul.LG-urile sunt sensibile la fulgere ! Edited by dan2626, 23 May 2020 - 15:21. |
#13
Posted 23 May 2020 - 16:25
#14
Posted 24 May 2020 - 17:44
Salut!
Am nevoie de ajutorul vostru, va rog: M-a rugat cineva sa ii reprogramez tv LG si nu gasesc la operatori profilul DIGI, am doar UPC sau alti operatori. Am mai cautat pe google si unii spuneau sa setez tv pe Finlanda dar din pacate nu gaseac nici aceasta optiune. cum ar trebui sa scanez a.i sa am grila ordonata de DIGI? Modelul TV este 32LN536B si este non-smart. Multumesc! |
#16
Posted 04 June 2020 - 15:39
S-a rezolvat în final cu schimbarea plăcii de bază la ESD.
Mi s-a precizat că lipsa de semnal la canalele TV este un indicator că e o problemă cu placa de bază. |
#17
Posted 19 June 2021 - 14:14
Din ce am mai citit, nefiind expert, însă când sunt interesat de ceva, caut explicații mai amănunțite etc., la TV-urile LG, cel puțin astea mă noi, dacă n-ai la calitate și putere semnal, 100% sau aproape de 100, nu funcționează canalele TV.
|
#18
Posted 30 January 2023 - 01:06
Am un lg oled c22 48 inch si am o problema doar la catv dupa cateva minute de funcționare se stinge si se aprinde jn interval de 3-4 secunde.. l-am resetat.. scos din priza...am schimbat priza..tot la fel face.Treaba asta am sesizat o dupa un update de soft..Mentionez ca daca ma joc pe consola,netflix, YouTube nu face simptome doar pe posturi tv! Probleme ar putea fi din soft sau hardware?Tv are 5 luni decand lam achizitionat
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users