Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Romanii cei mai fericiti din UE d...

Educatie financiara in scoli de u...

Optiune Garmin distanta in km

Tractor New Holland tl 90 proble...
 Joc de societate

Filmul Netflix nu se vede tot ecr...

Telefon pentru fotografii

Username la inregistrare
 Șina ghidaj + lanț Husq...

Alegere CPU + Motherboard + Memorie

Fara centrale de apartament peste...

Boiler casa vacanta - sistem goli...
 program conversie documente EXCEL...

Problema ștergatoare

Cod CAEN activitati birou

VAG și Renault se gandesc sa...

Transfer intre facultati

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

andrei_bdn

andrei_bdn

Junior Member

• Grup: Junior Members
Salut!
Sunt student la ACS UPB in anul 3, pe directia Ingineria Sistemelor. Intentionez sa ma transfer la o faultate, respectiv program de studiu orientat mai mult pe programare, cum ar fi Informatica de la FMI sau Tehnologia Informatiei de la IESC.
Prin secretariatul de la IESC mi s-a spus ca nu este posibil transferul intre 2 programe de studii diferite, indiferent de situatie.
Eu stiam ca la un transfer mi se echivaleaza materiile promovate, ce se regasesc si la TI, IESC, si voi intra intr-un an anume, fie el 1 sau 2, pt ca in anul 3 nu voi putea intra clar.
Are dreptate secretariatul de acolo? Sau eu?
Also inca o intrebare: Daca am fost 3 ani la buget la ACS si voi da admiterea de la 0 (daca nu merge cu transferul) si voi intra pe locurile de la buget, voi avea dreptul la 4 ani la buget acolo?
Multumesc!

Dany_Darke

Dany_Darke

✠ Fear of the dark ツ

• Grup: Super Moderators
1. daca facultatea ce te primeste nu face astfel de echivalari, cine crezi ca are dreptate mai multa? cei care te primesc sau nu efectiv, ori cei care pot doar comenta de pe margine fara vreo treaba cu regulamentul acelei facultati? inclusiv tu